MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
Soundroppers vanavond?

rond een uur of 9

Ja, ik kom ook langs. Waarschijnlijk rond 21:00/21:30.

De laatste tijd valt Spotify vaak uit, zit ik naar muziek te luisteren springt ie op eens uit.

Iemand hier ook last van?

Nee nog nooit last van gehad. Wel dat hij af en toe stil staat, dan moet ik het desbetreffende nummer nog een keer dubbelklikken wil ie hem alsnog afspelen.

Ja, dat laatste herken ik ook. Of soms speelt hij wel, maar hoor ik geen geluid. Bij herstarten dan opeens wel.

laxus11 schreef:
De laatste tijd valt Spotify vaak uit, zit ik naar muziek te luisteren springt ie op eens uit.

Iemand hier ook last van?

Jep.

Pfff net weer het geval, begint vervelend te worden

Ik had een jaar geleden dat het geluid ineens weg kon vallen terwijl de nummers gewoon doorspeelde. Het nummer opnieuw opstarten hielp dan wel, maar het was wel stom. Maar inmiddels al een hele tijd geen last van gehad. Dat het programma zomaar uitvalt heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Misschien even een nieuwe versie installeren?

Loopt bij mij in Windows 7 nog geregeld vast, ook na het installeren van talloze nieuwe versies.

Bij mij lopen de nummers niet vast of stoppen ze.
Maar de twee lyrics apps die ik heb: Tune Wiki en Musikmatch, werken erg traag tegenwoordig.
Sommige regels komen 10 seconden te laat.

Wie komt er trouwens vanavond langs op Spotify voor een Soundrop-sessie? Ik ben er waarschijnlijk rond 21:00.

Wat is die witte lay-out van de nieuwe update lelijk!

Bij mij is er nog niks veranderd.
Heeft dit te maken doordat ik een gratis versie heb, of komt het nog?

Hmm, misschien krijgen premium users wel eerder de nieuwe versies aangeboden. Ik kreeg in ieder geval zo'n blauwe balk met het bericht dat de nieuwe versie kan worden geinstalleerd.

Nu kan ik niet eens CTRL+F'en Een van mijn meest gebruikte sneltoetsen op Spotify...

Onweerwolf
Teunnis schreef:
Hmm, misschien krijgen premium users wel eerder de nieuwe versies aangeboden. Ik kreeg in ieder geval zo'n blauwe balk met het bericht dat de nieuwe versie kan worden geinstalleerd.

Die kreeg ik ook maar ik heb hem weggeklickt.

Zou iemand een screenshot kunnen nemen van de nieuwe lay-out?
Zodat ik als ik dan de melding krijg, weet of ik hem moet updaten of niet.

Thanks!
Ik ga bij de oude blijven, dat wit ziet er inderdaad niet zo mooi uit.

Windows XP.

Zijn updates overigens wel vrijwillig bij Spotify? Update die niet automatisch bij herstarten?

Nu nog wel. Maar je weet nooit in de toekomst.

Bij mij update ie altijd automatisch als ik mijn laptop herstart. Kun je dat uitzetten dan? Kon ik in de instellingen niet vinden...

Hebben meer mensen het probleem dat het middenvlak zwart blijft als je een album wilt aanklikken? Het werd eigenlijk alleen nog als je eerst naar de artiestenpagina gaat.

ja ziet er niet uit die witte layout.

Het is ook niet de bedoeling dat je tijdens het beluisteren staat te staren op het scherm. En eigenlijk kom ik die witte lay-out niet zoveel tegen.

herman schreef:
Bij mij update ie altijd automatisch als ik mijn laptop herstart. Kun je dat uitzetten dan? Kon ik in de instellingen niet vinden...

Bij mij staat er al een week bovenin een blauwe balk met de tekst "start Spotify opnieuw op voor een upgrade" Aangezien Spotify bij mij automatisch opstart bij het opstarten van mijn Imac zal daar misschien de sleutel liggen (?) Hij upgrade hem daarom waarschijnlijk niet automatisch bij mij.

Ja, precies wat herman zegt, heb ik ook.

Sowieso vind ik zo'n balk maar irritant, dus start ik hem vaak handmatig maar even opnieuw op. Normaal gesproken is een upgrade ook beter, dus waarom ook niet?

Een vuistregel die ik altijd hanteer is wanneer je tevreden bent over de huidige software...niet klakkeloos upgraden! Ik hou het liever zelf in de hand. Mocht het achteraf echt een toevoeging zijn dan kan ik later alsnog zelf upgraden.

Ik ga er vanuit dat ze intern wat dingen fixen waarvan jij het nut niet ziet/geen idee hebt wat het inhoud, maar het wel beter maakt.

Dat kan zijn, maar ik heb de ervaring dat bij veel nieuwe software ook vaak bugs meekomen bij de upgrades. Wat ik zeg, ik wacht liever eerst de beoordelingen af van de mensen die de nieuwe versie al gebruiken.

Heb ik ook wel. Eigenlijk vind ik Spotify er al niet op vooruit gegaan sinds ze de apps en de nieuwe zoekfunctie geïntroduceerd hebben, een jaartje geleden ofzo. Dat maakt het programma een stuk trager en de interface ook een stuk overzichtelijk. Jammer dat je de menuutjes links niet kunt invouwen, want bv. apps kijk ik dus bijna nooit naar.

Tevens springen bij het zoeken vaak meteen de zoekresultaten in beeld, waarna ik er dan op klik. Maar als het programma traag is, springen daarna er nog bv. playlist-resultaten tussen, waarna je vervolgens die aanklikt terwijl ze in eerste instantie nog niet in beeld stonden.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:07 uur

geplaatst: vandaag om 05:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.