Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2013, 13:11 uur
0
geplaatst: 15 maart 2013, 17:42 uur
Nog nooit van Deezer gehoord eigenlijk. Ziet er wel interessant uit.
Edit: interessant artikel: Spotify vs Rdio vs Deezer: battle of the streaming services | News | TechRadar
Rdio kan zo te lezen geen local files afspelen. Waarmee die voor mij gelijk al afvalt.
Edit: interessant artikel: Spotify vs Rdio vs Deezer: battle of the streaming services | News | TechRadar
Rdio kan zo te lezen geen local files afspelen. Waarmee die voor mij gelijk al afvalt.
0
Onweerwolf
geplaatst: 15 maart 2013, 18:30 uur
Hmz dus...
"Wil je upgraden naar onze nieuwe nutteloze en vooral lelijke versie?"
Ja! -> Gaaf, dan installeren we dat voor je.
Nee! -> Oh! Nou, dan gaan we je net zo lang lastig vallen met irritante blauwe balkjes tot je het toch doet.
Wat een prutsers.
"Wil je upgraden naar onze nieuwe nutteloze en vooral lelijke versie?"
Ja! -> Gaaf, dan installeren we dat voor je.
Nee! -> Oh! Nou, dan gaan we je net zo lang lastig vallen met irritante blauwe balkjes tot je het toch doet.
Wat een prutsers.

0
geplaatst: 15 maart 2013, 18:32 uur
Rdio ken ik niet.
Deezer wel. Maar vind ik niet zo leuk werken en ook niet zo uitgebreid als Spotify.
Deezer wel. Maar vind ik niet zo leuk werken en ook niet zo uitgebreid als Spotify.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 18:49 uur
Rdio account net aangemaakt.
Leuke streamingdienst ook, maar op de site spreken ze van een gratis versie, maar wat is de limiet van de versie. Hoeveel uren per maand kan je dan luisteren?
En kan je ook naar Last.fm scrobblen met Rdio?
Leuke streamingdienst ook, maar op de site spreken ze van een gratis versie, maar wat is de limiet van de versie. Hoeveel uren per maand kan je dan luisteren?
En kan je ook naar Last.fm scrobblen met Rdio?
0
geplaatst: 15 maart 2013, 18:53 uur
Ja, dat kan. Rdio, Deezer en Spotify ondersteunen Last FM.
Ik ga zo ook eens een Rdio-account aan maken. Het lijkt gratis te zijn en zonder reclames.
Ik ga zo ook eens een Rdio-account aan maken. Het lijkt gratis te zijn en zonder reclames.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 18:54 uur
Zonder reclames inderdaad, al denk ik dat de gratis versie wel een limiet heeft anders lijken me de twee abonnementen vrij nutteloos.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 18:59 uur
Waarom vragen ze weer zoveel gegevens? Dat wil ik helemaal niet. En hij pakt mijn locatie gelijk, dat vind ik al helemaal niks.
Laat maar zitten, dat Rdio. Kijken of dat bij Deezer het geval is.
Laat maar zitten, dat Rdio. Kijken of dat bij Deezer het geval is.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 19:26 uur
Inmiddels kan je in Amerika ongelimiteerd luisteren alleen nog wel met ads.
Gelukzakken.
Gelukzakken.

0
geplaatst: 15 maart 2013, 22:18 uur
Ads... dat lijkt me niet echt geluk. Alleen al daarom kocht ik een Spotify-account.
Ik heb nu ook die nieuwe lay-out. Het is wel een erg opzichtige iTunes-kopie en het matcht totaal niet met de donkere balk links. Ook raar dat je afspeellijsten nog wel gewoon zwart zijn waardoor je opeens een enorme overgang krijgt.
Ik heb nu ook die nieuwe lay-out. Het is wel een erg opzichtige iTunes-kopie en het matcht totaal niet met de donkere balk links. Ook raar dat je afspeellijsten nog wel gewoon zwart zijn waardoor je opeens een enorme overgang krijgt.
0
geplaatst: 17 maart 2013, 13:23 uur
herman schreef:
Jammer dat je de menuutjes links niet kunt invouwen, want bv. apps kijk ik dus bijna nooit naar.
Jammer dat je de menuutjes links niet kunt invouwen, want bv. apps kijk ik dus bijna nooit naar.
Ja dat vind ik ook een nadeel. Hierdoor staan de playlisten onderaan. En die gebruik ik het meest.
0
geplaatst: 17 maart 2013, 18:27 uur
Wie komt er trouwens vanavond op Soundrop? Ik ben er rond 20:30/21:00.
0
geplaatst: 23 maart 2013, 17:35 uur
Kill_illuminati schreef:
Misschien kom ik hier een beetje laat mee. Zijn er mensen die Deezer of Rdio gebruiken?
Misschien kom ik hier een beetje laat mee. Zijn er mensen die Deezer of Rdio gebruiken?
Ik gebruik Deezer en betaal gewoon netjes dat 10tje per maand. Een groot pluspunt aan de dienst is de mogelijkheid om je eigen muziek te uploaden naar je collectie. Voor de rest is de kwaliteit van de muziek dik in orde. Al mn nummers op phone, tab. in 320kps
0
geplaatst: 23 maart 2013, 18:00 uur
Misschien interpreteer ik het fout, maar met Spotify kun je toch niet je eigen muziek (local files) uploaden naar de server, zodat je die op een ander apparaat af kan spelen?
0
geplaatst: 24 maart 2013, 02:27 uur
Wel naar een ipod of telefoon, maar niet naar een andere computer. Dat is inderdaad wel een minpuntje.
0
geplaatst: 26 maart 2013, 17:55 uur
Ondanks dat ik het witte tijdens het zoeken nog niet echt goed eruit vind zien, moet ik zeggen dat zo'n albumoverzicht wel mooi gedaan is. Ook een overzichtelijke scheiding tussen album en bonustracks. En je kan meerdere edities van één album zien.
0
geplaatst: 30 maart 2013, 00:06 uur
Vanaf de mobiele app werkt bij mij de scrobble-functie naar Last.fm niet meer. Nog meer mensen die daar last van hebben? Het kan niet aan het wachtwoord liggen want dat heb ik intussen al verschillende malen opnieuw ingevoerd.
* denotes required fields.