MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
Wie is er vanavond aanwezig op Soundrop?

Ik kom misschien wel eens langs, ik laat nog weten om hoe laat ik er zal zijn.

Ik ben in ieder geval nu op Soundrop.

aanwezig!

Ctrl + G album hoezen weergeven in een playlist is verdwenen bij de nieuwe versie. Arghh!!

Ik weet het nog niet zeker.

Ik kom vanavond waarschijnlijk wel.
En deze kaar zonder reclames want m'n moeder gaat me nu sponseren voor mijn Spotify abonnementen.

Dat had ik al gelezen in het Laatst Gekocht-topic.

Nog liefhebbers voor Soundrop vanavond?

Ja, ik zal aanwezig zijn binnen 30 minuten.

Wie is er vanavond aanwezig op Soundrop? Ik ben er rond 20:45/21:00.

Ik niet, ben gisteren al eens geweest. Vandaag weinig zin.

Als ik alleen ben (meestal zijn we met z'n twee) ga ik iets anders doen.

Iemand van de partij vanavond?

Sorry ik niet. Lig hier al twee dagen ziek in m'n bed (nu gaat het al een beetje beter). Nu nog wat genieten van Silent Shout van The Knife en daarna waarschijnlijk gaan slapen.

ClassicProgRock1
Heb sinds gisteren weer Spotify Premium na er een half jaar geen gebruik van gemaakt te hebben. Wat schetst mijn verbazing; ik kan alleen nog afzonderlijke tracks afspelen en geen volledige albums meer (als ik een album wil afspelen stopt deze automatisch na track 1 waarna ik handmatig op track 2 moet klikken om verder te gaan). Hoogst irritant!

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik ken dit probleem niet. Misschien even kijken bij je instellingen en anders contact opnemen met Spotify, want dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Waar ik me trouwens aan blijf ergeren is dat je sinds de grote update niet meer kan CTRL+F'en op artiestenpagina's. Het wordt hoog tijd dat ze de grote ontbreken van de laatste update gaan verbeteren.

ClassicProgRock1
Teunnis schreef:
Ik ken dit probleem niet. Misschien even kijken bij je instellingen en anders contact opnemen met Spotify, want dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Oké.

Na afspelen van Bohemian Rhapsody als nummer 1 van de Top 2000 playlist, schakelt Spotify na elke track die ik afspeel (ongeacht van welk album of lijst) automatisch terug naar de volgende track op deze playlist. Ook na uitloggen en opnieuw inloggen. Weet iemand hoe ik van deze klotelijst afkom?

Misschien even kijken bij afspeelwachtrij (of queue als je het Engels ingesteld hebt).

ClassicProgRock1
Het zal inderdaad aan de afspeelwachtrij liggen. Moet ik tracks daaraan handmatig toevoegen om ze na elkaar te kunnen afspelen?

Kutprogramma!

Nee hoor, je klikt een nummer aan bij een album en dan speelt de volgende automatisch.

Bedoel je trouwens dat er na het eerste nummer een ander nummer speelt, of dat Spotify helemaal geen nummer afspeelt?

Had je hier al gekeken (mocht je via iOS afpspelen)?
My spotify only plays one song and then stops on m... - The Spotify Community - community.spotify.com
There are two possible solutions to try if your playback is stopping after every few songs. They are both reasonably quick and easy. So if one does not work, give the other a go.

1. Restart the device

2. Switch to a different streaming quality.

Spotify app » Settings » Stream

If it is set to "High quality", try out "Low bandwidth" (or the other way around).

Once you have played a few tracks, you can then change the setting back again.

ClassicProgRock1
Spotify speelt nu helemaal geen nummer af, tenzij ik het volgende nummer dat ik wil afspelen handmatig heb toegevoegd aan de afspeelwachtrij.

Wellicht dat je link uitkomst biedt.

ClassicProgRock1 schreef:
Het zal inderdaad aan de afspeelwachtrij liggen. Moet ik tracks daaraan handmatig toevoegen om ze na elkaar te kunnen afspelen?

Kutprogramma!

Absoluut niet, zoals chevy al zegt. Ik dacht misschien heb je die hele top 2000 per ongeluk in je wachtrij gezet. Maar ik denk dat chevy's tip je meer zal gaan helpen.

ClassicProgRock1
Het is al opgelost. Als ik een afspeellijst aanmaak en een album daarin sleep, loopt alles gesmeerd. Ik maak nu van al mijn favoriete artiesten een afspeellijst aan met daarin op chronologische volgorde alle albums (eerst studio, dan live).

De afwezigheid van Led Zeppelin en Pink Floyd op Spotify blijft wel een groot gemis. Metallica staat er nu gelukkig wel bij.

Led Zeppelin en Pink Floyd staan wel in mijn Spotify.

ClassicProgRock1
Met geïmporteerde MP3-bestanden zeker?

Hier ook ja

...en Tool & King Crimson niet te vergeten!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:44 uur

geplaatst: vandaag om 00:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.