MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
Ook ik heb soms het probleem dat Spotify Unlimited soms de volgende track niet wil afspelen en op de 0 seconden blijft staan. Even klikken en het nummer begint wel weer te spelen al is het vrij irritant.

EDIT: Vreemd ik heb het alleen als ik een nummer aanklik en dan gewoon nummers in de wachtrij zet (dus geen playlist). Bij Playlists en albums gaat het wel nog normaal.

Wie is vanavond aanwezig op Soundrop? Ik ben er misschien.

Ik waarschijnlijk tussen 21.30 en 22.00

ClassicProgRock1
Bardt1980 schreef:
...en Tool & King Crimson niet te vergeten!

Ja, die ook. Ik weiger MP3-bestanden en andere gecomprimeerde rotzooi af te spelen dus deze artiesten blijven via cd's en FLAC-files de weg naar mijn afspeelapparatuur vinden.

ClassicProgRock1 schreef:
Ik weiger MP3-bestanden en andere gecomprimeerde rotzooi af te spelen
En wel met Spotify willen streamen? Juist.

For what it's worth, FLAC is ook gecomprimeerd.

Onweerwolf
(quote)

Ja, die ook. Ik weiger MP3-bestanden en andere gecomprimeerde rotzooi af te spelen dus deze artiesten blijven via cd's en FLAC-files de weg naar mijn afspeelapparatuur vinden.

ClassicProgRock1
chevy93 schreef:
En wel met Spotify willen streamen? Juist.

Ik heb in de voorkeuren streaming in hoge kwaliteit geactiveerd, sindsdien is het geluid om door een ringetje te halen. Wat een gelukzalig programma!

chevy93 schreef:
For what it's worth, FLAC is ook gecomprimeerd.

Ja, maar zonder kwaliteitsverlies. Schaak!

Ik heb in de voorkeuren streaming in hoge kwaliteit geactiveerd, sindsdien is het geluid om door een ringetje te halen. Wat een gelukzalig programma!
Wat dan alleen maar jouw kortzichtigheid bevestigd, want Spotify streamt, in "High Quality", met 320 kbps. In Ogg Vorbis, q9, ik weet er het fijne niet van. Ik weet wel dat je het verschil met een 320 kbps mp3 niet gaat horen.

Mat.

Ik luisterde snoop dogg op spotify en meneer zegt nogal vaak bitch, fuck etc. Bij de versie van spotify zijn al die woorden er uit gehaald en dat doen ze niet heel subtiel. Ik heb maar iets anders opgezet, want het werd er totaal k*t door. Is dit standaard op spotify of hangt het van de artiest of zoiets af?

Zal wel van de artiest (en vooral het label) afhangen. Denk ik.

Onweerwolf
tsjong schreef:
Ik luisterde snoop dogg op spotify en meneer zegt nogal vaak bitch, fuck etc. Bij de versie van spotify zijn al die woorden er uit gehaald en dat doen ze niet heel subtiel. Ik heb maar iets anders opgezet, want het werd er totaal k*t door. Is dit standaard op spotify of hangt het van de artiest of zoiets af?

Ik kocht ooit een single van Eminem waar ook op gecensureerd was. Achterlijke praktijken.
Ik heb dat ding teruggebracht naar de winkel, mijn geld teruggeëist en er nooit weer wat gekocht.

Ik ben volgens mij ook wel albums tegen gekomen waarvan zowel de gecensureerde als de ongecensureerde versie van op Spotify staat.

tsjong schreef:

(Bijna) altijd zijn er dan twee versies van het album. Als het om Doggystyle gaat:

Doggystyle by Snoop Doggy Dogg on Spotify - open.spotify.com

Doggystyle by Snoop Doggy Dogg on Spotify - open.spotify.com

Zoek de verschillen

herman schreef:
Ik ben volgens mij ook wel albums tegen gekomen waarvan zowel de gecensureerde als de ongecensureerde versie van op Spotify staat.
Regelmatig staat er ook Explicit Version o.i.d. achter.

Ja, meestal ziin er twee versie's. Jammer genoeg bij POS niet.
Bij hem is alleen een ongecensureerde versie, vreemd genoeg is het eerste nummer dan wel weer met het gevloek erin.

Spotify is nooit accuraat geweest vwb de totale tijd van een afspeellijst. 1 uur 35 werd weergegeven als 1 uur, en 1 dag en 14 uur als 1 dag.

Nu hebben ze het zelf helemaal weggehaald. Tot frustratie van veel gebruikers, zie dit topic.

Als alternatief vond ik deze site: SpotifyStats - esakom.azurewebsites.net
Playlist length: 01h:42m:15s (voor een afspeellijst die ik net gemaakt heb).

Thanks! Zoiets zocht ik nog.

Nog iemand behoefte aan Soundrop vanavond?

Mogelijk is het in dit topic al gemeld maar blijkbaar kan je via Spotify geen nummers meer kopen?
Ik heb Premium. Maar goed, dat mag denk ik geen verschil maken. Tijdje terug kon ik nog nummers kopen, wil ik er een keer gebruik van gaan maken: kan het blijkbaar niet meer .

Volgens mij is die optie er nu al een tijdje uit. Alleen in de VS kan het nog.

Ok, thanks.

Wie is er vanavond aanwezig op Soundrop? Ik ben er waarschijnlijk rond 20:30.

Ik waarschijnlijk ook

Ik waarschijnlijk ook, mijn volgend examen is pas 21 juni.

Ik waarschijnlijk ook!

Het zal waarschijnlijk gezellig worden.

ik zal er overigens al vanaf 20:00 te vinden zijn, want ik kan niet zo lang blijven als anders.

Ik ben er al.

Ik nu ook!

Gast
geplaatst: vandaag om 22:53 uur

geplaatst: vandaag om 22:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.