Muziek / Algemeen / Muziek en drugs
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2009, 19:43 uur
Mwa; honey pops ain't froot loops, en alcohol ain't weed eh... ik heb wel soms de indruk dat ik sommige muziek meer 'voel', als ik heb gesmoord. En ik ken nog mensen diedat hebben; je kijkt eens op een andere manier naar bepaalde beats/nummers, lijkt me.
Nja, is ookmaar een puur persoonlijke ervaring...
Nja, is ookmaar een puur persoonlijke ervaring...
0
geplaatst: 27 mei 2009, 19:49 uur
Dan zegt het tóch 'iets'!
Het doet je innerlijke (vaak verdrongen) belevingswereld aan het licht komen, MJ the jumper
Het doet je innerlijke (vaak verdrongen) belevingswereld aan het licht komen, MJ the jumper

0
geplaatst: 27 mei 2009, 19:51 uur
You got me.
Maar Patrick Jumpen komt dan ook uit mijn woonplaats.
Maar Patrick Jumpen komt dan ook uit mijn woonplaats.
0
geplaatst: 27 mei 2009, 19:52 uur
Ik had ooit onder invloed van een beetje wiet naar Dr. Dre geluisterd, was best wel doop.
Jammer dat ik daarna bad was gegaan
(jullie weten toch wel wat dat betekent?)
0
geplaatst: 27 mei 2009, 20:13 uur
Damn je bent nog 14 man, spijtig
Al m'n vrienden zijn ook op die leeftijd begonnen hoor, maar alsnog, ik ben blij dat ik het tot mn 16e iig heb uitgehouden om clean te blijven xD
Maar we gaan nu wel heeel off-topic :* Jeru's stem is geweldig diep, bevelend en sexy at the same time. Gooi daar nog wat geweldige Primo beats bij en ik ga los. Staat nog steeds in m'n top 10 en na al die luisterbeurten gaat ie er nog steeds niet uit ^_^
Al m'n vrienden zijn ook op die leeftijd begonnen hoor, maar alsnog, ik ben blij dat ik het tot mn 16e iig heb uitgehouden om clean te blijven xDMaar we gaan nu wel heeel off-topic :* Jeru's stem is geweldig diep, bevelend en sexy at the same time. Gooi daar nog wat geweldige Primo beats bij en ik ga los. Staat nog steeds in m'n top 10 en na al die luisterbeurten gaat ie er nog steeds niet uit ^_^
0
geplaatst: 27 mei 2009, 21:36 uur
0
geplaatst: 28 mei 2009, 10:38 uur
FunkyMonk schreef:
Mwa; honey pops ain't froot loops, en alcohol ain't weed eh...
Mwa; honey pops ain't froot loops, en alcohol ain't weed eh...
Precies, ik vind trance en dat soort club dingen alleen goed als ik helemaal bezopen ben, dan kan je er op los gaan,maar als je dronken ben dan is je concentratie er ook niet bij, dan ben je zeg maar ''ver heen''.
Als je heb gesmoked dan lijk je juist diep IN de muziek te gaan, en meestal hoor je ook dingen die je normaliter niet zo snel zou opvallen.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 12:02 uur
dajando schreef:
- moderator knip -
- moderator knip -
Haha deze post is het quoten wel waard na 5 jaar
. Precies zoals paddo's zijn, echt een hele goede beschrijving.De tijd kruipt werkelijk voorbij en het kan je niks schelen, de natuur is ongelofelijk mooi en je blijft maar over de meest idiote dingen filosoferen.

0
geplaatst: 28 mei 2009, 12:15 uur
Pooiertje schreef:
Ik had ooit onder invloed van een beetje wiet naar Dr. Dre geluisterd, was best wel doop.
Als ik "bad gaan" hoort denk ik meer aan paddo's. Je bedoelt out gaan, al zou het goed kunnen dat dat in mijn kringen zo genoemd word en dat ergens anders weer anders is.Ik had ooit onder invloed van een beetje wiet naar Dr. Dre geluisterd, was best wel doop.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 00:00 uur
Pooiertje was gewoon helemaal naarde de klote
Wat ervaarde je toen en wat gebeurde er met je? (kijkt uit naar een portie leedvermaak)
Ik had eens paddo's gepakt en werd achtervolgt door vuilbakken...Jesus!
Wat ervaarde je toen en wat gebeurde er met je? (kijkt uit naar een portie leedvermaak)Ik had eens paddo's gepakt en werd achtervolgt door vuilbakken...Jesus!
0
geplaatst: 1 juni 2009, 11:32 uur
Outblasty schreef:
(quote)
Als ik "bad gaan" hoort denk ik meer aan paddo's. Je bedoelt out gaan, al zou het goed kunnen dat dat in mijn kringen zo genoemd word en dat ergens anders weer anders is. Ik denk dat hij gewoon moest kotsen ofzo, en zich niet chill stoned voelde. Volgens mij gaat iedereen wel eens bad. ik ben ook een keer wel bad gegaan voor 15 minuten ofzo, toen het over was voelde ik me wel echt geniaal. maar dat was al toen ik al een tijdje blowde.
verder vind ik muziek echt vaak veel vetter als ik stoned ben, dan klinkt alles gewoon perfect en luister ik nummers echt vaak 5x achter elkaar
En ben met mn gedachte echt 100% bij de muziek. Maar muziek die ik kut vind, vind ik als ik stoned ben niet opeens vet ofzo.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 11:54 uur
Ik snapte ook wel wat hij bedoelde maar bij mij noemen ze dat altijd out gaan. Verder ben ik het met je eens dat muziek stoned vaak mooier klinkt
maar dat het inderdaad niet ineens mooi wordt als je stoned bent.
maar dat het inderdaad niet ineens mooi wordt als je stoned bent.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 12:02 uur
misorabi schreef:
Maar muziek die ik kut vind, vind ik als ik stoned ben niet opeens vet ofzo.
Maar muziek die ik kut vind, vind ik als ik stoned ben niet opeens vet ofzo.
Het kwartje kan wel plots gaan vallen als je stoned bent, terwijl het nog nooit nuchter gevallen was... Dat had ik toch vaak.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 12:09 uur
Ja, maar dat is iets anders. Sommige muziek die ik normaal wel redelijk vind kan echt kanker vet zijn als ik stoned ben.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 12:30 uur
FunkyMonk schreef:
Wat ervaarde je toen en wat gebeurde er met je? (kijkt uit naar een portie leedvermaak)
Ik had eens paddo's gepakt en werd achtervolgt door vuilbakken...Jesus!
Wat ervaarde je toen en wat gebeurde er met je? (kijkt uit naar een portie leedvermaak)Ik had eens paddo's gepakt en werd achtervolgt door vuilbakken...Jesus!
Moest kotsen, maar er kwam niks uit...
.En ik kon nauwlijks lopen, moest geduwd worden door m'n vrienden.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 13:14 uur
wow 
Toen ik bad ging moest ik in mn hoofd allemaal levels uitspelen in een enorm rare wereld. Als ik de levels niet haalde voelde ik me slechter maar als ik ze haalde voelde ik me opeens een stuk beter. en na een stuk of 10 levels was het over en voelde ik me weer enorm goed. Als ik er zo aan terug denk vind ik het wel grappig. Na die ene keer nooit meer zoiets meegemaakt

Toen ik bad ging moest ik in mn hoofd allemaal levels uitspelen in een enorm rare wereld. Als ik de levels niet haalde voelde ik me slechter maar als ik ze haalde voelde ik me opeens een stuk beter. en na een stuk of 10 levels was het over en voelde ik me weer enorm goed. Als ik er zo aan terug denk vind ik het wel grappig. Na die ene keer nooit meer zoiets meegemaakt
0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 juni 2009, 13:33 uur
Ik heb Hawaiiaanse, Ecuadoraanse en Mexicaanse paddo's gehad, alles chill, alleen lachkicks, en bewegende landschappen. Toen paddo's illegaal werden een keer triptruffels gehaald. Dat was volgens de houder van de plaatselijke coffeeshop vergelijkbaar met Hawaiiaanse paddo's, erg sterk dus. Met een vriend allebei 1 bak genomen en op een zonnige dag in het bos gaan zitten. Alles ging goed, 1 uur, 2 uur. De hele tijd de grootste lol, en toen werd ik een beetje misselijk en zakte echt weg in mijn eigen wereld, maar voordat ik helemaal weg was ben ik nog naar huis gefietst en in bed gaan liggen. Daar in mijn bed hebben 3 uur lang filmpjes voor mijn ogen afgespeeld maar het leek veel langer te duren. Alle rotte momenten van mijn leven zijn voorbij gekomen, en allemaal andere verzinsels. Af en toe 'ontwaakt' onder het zweet in allerlei gekke standjes. Maar na een tijdje kon ik het positieve er wel van inzien, ik ging positiever denken en dacht dat dit misschien wel goed voor mij zou zijn, want op school gaat het slecht en daar zou deze paddotrip wel verandering in brengen
. Maar alles was dus weer goed, maar weken later heb ik er nog steeds wel eens last van gehad, dat ik tv zat te kijken en dat het plotseling 3d was. Dat soort dingen. Het is nu zo'n 3 maanden geleden denk ik? Sindsdien nog een paar keer geblowd denk ik maar verder niks. Dit heeft trouwens niks met muziek te maken
.
Over muziek dan maar: Ik ervaar muziek eigenlijk nooit anders als ik heb geblowd, het is misschien chiller maar niet inspirerend of wat dan ook. Dansmuziek word trouwens wel dansbaarder als ik alcohol heb gedronken, maar dat heeft er gewoon mee te maken dat mijn remmen worden losgegooit.
. Maar alles was dus weer goed, maar weken later heb ik er nog steeds wel eens last van gehad, dat ik tv zat te kijken en dat het plotseling 3d was. Dat soort dingen. Het is nu zo'n 3 maanden geleden denk ik? Sindsdien nog een paar keer geblowd denk ik maar verder niks. Dit heeft trouwens niks met muziek te maken
.Over muziek dan maar: Ik ervaar muziek eigenlijk nooit anders als ik heb geblowd, het is misschien chiller maar niet inspirerend of wat dan ook. Dansmuziek word trouwens wel dansbaarder als ik alcohol heb gedronken, maar dat heeft er gewoon mee te maken dat mijn remmen worden losgegooit.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 17:03 uur
Dj2Jelle schreef:
Toen paddo's illegaal werden een keer triptruffels gehaald. Dat was volgens de houder van de plaatselijke coffeeshop vergelijkbaar met Hawaiiaanse paddo's, erg sterk dus. Met een vriend allebei 1 bak genomen en op een zonnige dag in het bos gaan zitten. Alles ging goed, 1 uur, 2 uur. De hele tijd de grootste lol, en toen werd ik een beetje misselijk en zakte echt weg in mijn eigen wereld, maar voordat ik helemaal weg was ben ik nog naar huis gefietst en in bed gaan liggen. Daar in mijn bed hebben 3 uur lang filmpjes voor mijn ogen afgespeeld maar het leek veel langer te duren. Alle rotte momenten van mijn leven zijn voorbij gekomen, en allemaal andere verzinsels. Af en toe 'ontwaakt' onder het zweet in allerlei gekke standjes.
Toen paddo's illegaal werden een keer triptruffels gehaald. Dat was volgens de houder van de plaatselijke coffeeshop vergelijkbaar met Hawaiiaanse paddo's, erg sterk dus. Met een vriend allebei 1 bak genomen en op een zonnige dag in het bos gaan zitten. Alles ging goed, 1 uur, 2 uur. De hele tijd de grootste lol, en toen werd ik een beetje misselijk en zakte echt weg in mijn eigen wereld, maar voordat ik helemaal weg was ben ik nog naar huis gefietst en in bed gaan liggen. Daar in mijn bed hebben 3 uur lang filmpjes voor mijn ogen afgespeeld maar het leek veel langer te duren. Alle rotte momenten van mijn leven zijn voorbij gekomen, en allemaal andere verzinsels. Af en toe 'ontwaakt' onder het zweet in allerlei gekke standjes.
Minister Klink (die paddo's heeft laten verbieden) benadrukt dat de truffel een lager percentage psychoactieve bestanddelen bevat dan de paddo, 0,3 procent tegenover 0,5 tot 0,9 procent.
Volgens Brussé van de Leidse smartshop Altered State is de werking van de truffel echter net zo sterk. 'Alleen het effect is anders. Paddo's werken hallucinerender, de truffel laat je naar binnen keren, surfen door je geest. Je moet er niet in één keer een doosje van achteroverslaan.'
Maar dat is een begrijpelijke fout. Wellicht dat na die eerste 2 uur de piek van de werking pas kwam. Sowieso moet je denk ik voorzichtig zijn met introspectieve experimenten met paddo's en als ik het zo lees zéker met truffels, kan heel erg intens worden en dus een bad trip opleveren (niet dat je er dood van gaat, maar je zit wel een aantal uur vast in een nachtmerrie).
0
geplaatst: 1 juni 2009, 19:26 uur
Pooiertje schreef:
Nee.
Lang leve sigaren.
Nee.
Lang leve sigaren.
Ik snap echt niet wat mensen aan sigaren zo lekker vinden. Sigaretten snap ik ook niet btw .het is misschien lekker als je er 1000 van hebt gerookt. Als je een sigaar/sigaret rookt vind ik het niet eens lekker en heeft het niet eens een bijgevoel. Als je een joint rookt smaakt het gewoon lekker en je gaat je daarna gewoon chill voelen en je merkt tenminste dat je iets gerookt hebt.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 19:30 uur
misorabi schreef:
Ik snap echt niet wat mensen aan sigaren zo lekker vinden. Sigaretten snap ik ook niet btw .het is misschien lekker als je er 1000 van hebt gerookt. Als je een sigaar/sigaret rookt vind ik het niet eens lekker en heeft het niet eens een bijgevoel. Als je een joint rookt smaakt het gewoon lekker en je gaat je daarna gewoon chill voelen en je merkt tenminste dat je iets gerookt hebt.
(quote)
Inderdaad. Ik snap ook niet waarom iemand zou gaan roken als je er niets van voelt. Enkel roken als er weed in zit.
0
boomkat
geplaatst: 1 juni 2009, 19:53 uur
Het schijnt dat het stofje nicotine ook iets met je doet.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 1 juni 2009, 19:56 uur
misorabi schreef:
(quote)
Ik snap echt niet wat mensen aan sigaren zo lekker vinden. Alleen Pooiers snappen dit. Daar is geen verdere uitleg voor nodig.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 19:56 uur
Want verslaafd zijn is vet chill enzo, altijd grappig van die kinderen die je dan ziet doen alsof ze verslaafd zijn aan het roken. Want dan ben je vet tough enzo. roken is gewoon geldverspillen, koop dan van dat geld je wiet dan zou je een hoop meer joints kunnen roken bijv 

0
Dj2Jelle
geplaatst: 1 juni 2009, 19:58 uur
boomkat schreef:
Je word duizelig na de eerste trek.
John Doe schreef:
Minister Klink (die paddo's heeft laten verbieden) benadrukt dat de truffel een lager percentage psychoactieve bestanddelen bevat dan de paddo, 0,3 procent tegenover 0,5 tot 0,9 procent.
Volgens Brussé van de Leidse smartshop Altered State is de werking van de truffel echter net zo sterk. 'Alleen het effect is anders. Paddo's werken hallucinerender, de truffel laat je naar binnen keren, surfen door je geest. Je moet er niet in één keer een doosje van achteroverslaan.'
Maar dat is een begrijpelijke fout. Wellicht dat na die eerste 2 uur de piek van de werking pas kwam. Sowieso moet je denk ik voorzichtig zijn met introspectieve experimenten met paddo's en als ik het zo lees zéker met truffels, kan heel erg intens worden en dus een bad trip opleveren (niet dat je er dood van gaat, maar je zit wel een aantal uur vast in een nachtmerrie).
(quote)
Erg herkenbaar dit. 'leuk' om te lezen.
0
geplaatst: 1 juni 2009, 19:58 uur
Oja even on-topic.
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met crack, want ben daar bets benieuwd naar. In nederland wordt het volgens mij amper gedaan en zit er ook niet echt een grote markt van. Maar wat doet crack bijv met muziek?
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met crack, want ben daar bets benieuwd naar. In nederland wordt het volgens mij amper gedaan en zit er ook niet echt een grote markt van. Maar wat doet crack bijv met muziek?
* denotes required fields.