Genres / Hip-Hop / De MuMe-GOAT: Beste Track Editie
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2023, 06:03 uur
JayM schreef:
(quote)
Laat ik nog wakker zijn en weten dat JRLA zijn ongebruikte stem gaat naar Steele, dus sorry Daveed, je bent zeker een straffe rapper maar er is maar 1 generaal hier. 
0
geplaatst: 8 juni 2023, 07:30 uur
Kalikula schreef:
Billy Woods - Eminem 12-5
Je snoept er een puntje af Billy Woods - Eminem 12-5

0
geplaatst: 8 juni 2023, 07:31 uur
Slug - Slick Rick 11-9
Jay-Z - O.C. 9-12
Scarface - Schoolly D 16-4
Billy Woods - Eminem 12-7
Lastige battles. Slug is een persoonlijke held (alhoewel Atmosphere's hoogtij dagen wel geweest lijken te zijn). Jay-Z vs OC vind ik erg lastig; Jay-Z meer geluisterd omdat hij meer "van mijn tijd" was, maar ik kan wat ik van OC ken toch beter waarderen. Geen stem bij Scarface/SchoollyD. Billy Woods Vs Eminem toch voor de nostalgie vote gegaan, heb Billy's stijl nog niet helemaal kunnen appreciëren.
Note - Eminem's score aangepast na het bericht van JayM
Jay-Z - O.C. 9-12
Scarface - Schoolly D 16-4
Billy Woods - Eminem 12-7
Lastige battles. Slug is een persoonlijke held (alhoewel Atmosphere's hoogtij dagen wel geweest lijken te zijn). Jay-Z vs OC vind ik erg lastig; Jay-Z meer geluisterd omdat hij meer "van mijn tijd" was, maar ik kan wat ik van OC ken toch beter waarderen. Geen stem bij Scarface/SchoollyD. Billy Woods Vs Eminem toch voor de nostalgie vote gegaan, heb Billy's stijl nog niet helemaal kunnen appreciëren.
Note - Eminem's score aangepast na het bericht van JayM
0
geplaatst: 8 juni 2023, 21:42 uur
Slug - Slick Rick 12-9
Jay-Z - O.C. 9-13
Scarface - Schoolly D 17-4
Billy Woods - Eminem 13-7
stem voor Slug, O.C., Scarface en Billy Woods.
Jay-Z - O.C. 9-13
stem voor Slug, O.C., Scarface en Billy Woods.
3
geplaatst: 8 juni 2023, 22:03 uur
billy woods vs. Eminem is wel een beetje de KRS vs. Little Simz van deze ronde…
0
geplaatst: 9 juni 2023, 10:57 uur
Slug - Slick Rick 13-9
Jay-Z - O.C. 9-13
Jay-Z - O.C. 9-13
0
geplaatst: 9 juni 2023, 15:41 uur
Slug - Slick Rick 14-9
Jay-Z - O.C. 10-13
Scarface - Schoolly D 17-5
Billy Woods - Eminem 13-8
Makkelijke keuzes voor mij.
Jay-Z - O.C. 10-13
Scarface - Schoolly D 17-5
Billy Woods - Eminem 13-8
Makkelijke keuzes voor mij.
1
geplaatst: 10 juni 2023, 01:09 uur
Slug - Slick Rick 14-10
Jay-Z - O.C. 11-13
Scarface - Schoolly D 17-6
Billy Woods - Eminem 14-8
Slug tegen slick rick, zieke mismatch. Zou een vermakelijke rap battle zijn wel.
Gestemd voor: Slick rick, jay z, schoolly d, b. woods.
Jay-Z - O.C. 11-13
Slug tegen slick rick, zieke mismatch. Zou een vermakelijke rap battle zijn wel.
Gestemd voor: Slick rick, jay z, schoolly d, b. woods.
0
geplaatst: 10 juni 2023, 21:01 uur
De rijen zijn gesloten, hier de eindstanden:
Slug - Slick Rick 14-10
Jay-Z - O.C. 11-13
Volgende 4 battles met alvast mijn stem erbij:
Deadline 13 Juni 2023 om 18.00
- Common - Gift of Gab 0-1
Technisch de betere en op lyrical gebied heeft hij ook zijn sporen wel nagelaten. Zijn laatste album met daarin veel introspectieve teksten was daar een groot voorbeeld van.
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 1-0
Sach is een held en een vriend van een bevriende DJ uit Richmond, beetje bias mag wel. Plus Denzel Curry valt on de categorie rapper die ik liever vermijd.
- J-Live - Saafir 0-1
The Best from the West, The Saucee Nomad. Playa Hata Saafir wint dit, jammer dat dit n eerste ronde match up is... J-Live is Hip Hop voor de volwassenen, voor de connoisseurs. Gevoelsmatig kies ik voor Saafir en zijn onorthodoxe stijl die sowieso hoog prijkt op mijn lijstjes!
- Danny Brown - Q-Tip 0-1
Danny Brown heeft een akelige, nare stem en komt niet in de buurt van Q-Tip. Q-Tip was deel van 2 klassiekers en heeft een heel arsenaal aan dope guestfeatures. Veel makkelijker kon het niet!
Nog wat tagjes: -SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, hoi123, Illa, JayM, jerome988, Johnny Marr, jordidj1, JRLA, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, Mausie, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Silky & Smooth, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf
Slug - Slick Rick 14-10
Jay-Z - O.C. 11-13
Volgende 4 battles met alvast mijn stem erbij:
Deadline 13 Juni 2023 om 18.00
- Common - Gift of Gab 0-1
Technisch de betere en op lyrical gebied heeft hij ook zijn sporen wel nagelaten. Zijn laatste album met daarin veel introspectieve teksten was daar een groot voorbeeld van.
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 1-0
Sach is een held en een vriend van een bevriende DJ uit Richmond, beetje bias mag wel. Plus Denzel Curry valt on de categorie rapper die ik liever vermijd.
- J-Live - Saafir 0-1
The Best from the West, The Saucee Nomad. Playa Hata Saafir wint dit, jammer dat dit n eerste ronde match up is... J-Live is Hip Hop voor de volwassenen, voor de connoisseurs. Gevoelsmatig kies ik voor Saafir en zijn onorthodoxe stijl die sowieso hoog prijkt op mijn lijstjes!
- Danny Brown - Q-Tip 0-1
Danny Brown heeft een akelige, nare stem en komt niet in de buurt van Q-Tip. Q-Tip was deel van 2 klassiekers en heeft een heel arsenaal aan dope guestfeatures. Veel makkelijker kon het niet!
Nog wat tagjes: -SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, hoi123, Illa, JayM, jerome988, Johnny Marr, jordidj1, JRLA, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, Mausie, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Silky & Smooth, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf
0
zaaf
geplaatst: 10 juni 2023, 21:16 uur
- Common - Gift of Gab 0-2
Hmmmm interessant deze, Common wint het weliswaar op output, maar GoG shinet harder.
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 1-1
Ik vind Sach best leuk. Denzel is een baas,
- J-Live - Saafir 0-2
Oe straffe battle, vind J-Live vaak fijn om te luisteren, maar zaaf hier kiest Saafir jaja slechte woordgrap kommaarrop
- Danny Brown - Q-Tip 0-2
Dit is pas een klotebattle, dat had zeker een achtstefinalepartij moeten zijn. Ik hou wel heel erg van Danny, maar Q-Tip... tja
Hmmmm interessant deze, Common wint het weliswaar op output, maar GoG shinet harder.
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 1-1
Ik vind Sach best leuk. Denzel is een baas,
- J-Live - Saafir 0-2
Oe straffe battle, vind J-Live vaak fijn om te luisteren, maar zaaf hier kiest Saafir jaja slechte woordgrap kommaarrop
- Danny Brown - Q-Tip 0-2
Dit is pas een klotebattle, dat had zeker een achtstefinalepartij moeten zijn. Ik hou wel heel erg van Danny, maar Q-Tip... tja

0
geplaatst: 10 juni 2023, 22:05 uur
Common - Gift of Gab 0-3
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 1-2
J-Live - Saafir 0-3
Danny Brown - Q-Tip 1-3
Danny is geniaal, Q-tip is geniaal, kan niet anders dan er gelijkspel van maken
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 1-2
J-Live - Saafir 0-3
Danny Brown - Q-Tip 1-3
1
geplaatst: 10 juni 2023, 22:22 uur
aerobag schreef:
Danny Brown - Q-Tip 1-3
Danny Brown - Q-Tip 1-3
Stem ongeldig, of eentje of geen!
0
geplaatst: 10 juni 2023, 22:37 uur
Common - Gift of Gab 1-3
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 1-3
J-Live - Saafir 0-3
Danny Brown - Q-Tip 1-4
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 1-3
J-Live - Saafir 0-3
Danny Brown - Q-Tip 1-4
0
JRLA (crew)
geplaatst: 10 juni 2023, 22:48 uur
Common - Gift of Gab 1-4
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 2-3
J-Live - Saafir 1-3
Danny Brown - Q-Tip 1-5
J-Live - Saafir 1-3
Danny Brown - Q-Tip 1-5
1
geplaatst: 10 juni 2023, 23:03 uur
volgende keer beter loten dan, hater
Maar dan gaat ie naar Q-tip, sorry Danny!
Danny op producties van Q-tip though

0
geplaatst: 10 juni 2023, 23:25 uur
Gecorrigeerde stand (aerobag's dubbele stem is ongeldig, en hij gaf hem uiteindelijk aan Q-Tip)
Common - Gift of Gab 1-4
J-Live - Saafir 1-3
Danny Brown - Q-Tip 0-5
Common - Gift of Gab 1-4
J-Live - Saafir 1-3
Danny Brown - Q-Tip 0-5
0
geplaatst: 10 juni 2023, 23:27 uur
aerobag schreef:
(quote)
Voor klachten verwijs ik je door naar mijn DM's!
0
geplaatst: 11 juni 2023, 00:19 uur
Common - Gift of Gab 1-5
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 3-3
J-Live - Saafir 2-3
Danny Brown - Q-Tip 0-6
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 3-3
J-Live - Saafir 2-3
Danny Brown - Q-Tip 0-6
0
geplaatst: 11 juni 2023, 04:33 uur
Common - Gift of Gab 2-5
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 4-3
J-Live - Saafir 3-3
Danny Brown - Q-Tip 0-7
Gift of Gab is technisch de betere rapper maar Common heeft de betere tracks en albums.
Beetje kiezen tussen potentieel (Gift of Gab) en de daadwerkelijke output (Common) voor mij. Daarbij wel zeggende dat Common natuurlijk geen misselijke mc is en Gift of Gab zeker vette tracks heeft.
Ik heb Danny Brown altijd zwaar overschat gevonden, en Q-tip is een rapgod.
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 4-3
J-Live - Saafir 3-3
Danny Brown - Q-Tip 0-7
Gift of Gab is technisch de betere rapper maar Common heeft de betere tracks en albums.
Beetje kiezen tussen potentieel (Gift of Gab) en de daadwerkelijke output (Common) voor mij. Daarbij wel zeggende dat Common natuurlijk geen misselijke mc is en Gift of Gab zeker vette tracks heeft.
Ik heb Danny Brown altijd zwaar overschat gevonden, en Q-tip is een rapgod.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 11 juni 2023, 07:29 uur
Common - Gift of Gab 2-6
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 4-3 (geen stem)
J-Live - Saafir 4-3
Danny Brown - Q-Tip 0-8
Battle 1 is veruit de makkelijkste, Common vind ik drie keer niks en Gift of Gab had ik ook op de shortlist staan. Die laatste battle was een onmogelijke keuze, twee top-tier MC's voor mij maar Tip wint het op de catalogus.
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 4-3 (geen stem)
J-Live - Saafir 4-3
Danny Brown - Q-Tip 0-8
Battle 1 is veruit de makkelijkste, Common vind ik drie keer niks en Gift of Gab had ik ook op de shortlist staan. Die laatste battle was een onmogelijke keuze, twee top-tier MC's voor mij maar Tip wint het op de catalogus.
0
geplaatst: 11 juni 2023, 08:02 uur
Common - Gift of Gab 3-6
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 4-4
J-Live - Saafir 5-3
Danny Brown - Q-Tip 0-9
Gift Of Gab is een fenomenaal rapper, maar Common heeft toch een paar classics op zijn naam staan, waaronder mijn nummer 1. En sneu voor Danny, hoe geweldig ik hem ook vind, maar Q-Tip blijft ook één van de mijn favorieten. En Danny’s beste album is mede mogelijk gemaakt door Tip.
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 4-4
J-Live - Saafir 5-3
Danny Brown - Q-Tip 0-9
Gift Of Gab is een fenomenaal rapper, maar Common heeft toch een paar classics op zijn naam staan, waaronder mijn nummer 1. En sneu voor Danny, hoe geweldig ik hem ook vind, maar Q-Tip blijft ook één van de mijn favorieten. En Danny’s beste album is mede mogelijk gemaakt door Tip.
0
geplaatst: 11 juni 2023, 08:23 uur
Common - Gift of Gab 4-6 (Maar eigenlijk kan ik niet goed kiezen, moeilijk te vergelijken)
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 4-5
J-Live - Saafir 6-3
Danny Brown - Q-Tip 1-9
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 4-5
J-Live - Saafir 6-3
Danny Brown - Q-Tip 1-9
0
Glitch
geplaatst: 11 juni 2023, 11:06 uur
Ik pas dit keer. Common trek ik als mc niet zo goed (ook al ken ik veel te weinig werk van hem) en Gift of Gab ken ik niet goed genoeg. Sach, J-Live en Saafir ken ik amper tot helemaal niet.
Bij Danny Brown vs Q-Tip maakt het me eigenlijk niet uit wie er wint. Beiden wel leuke mc's, maar zou ze niet laten winnen van de overgrote meerderheid die elders meedoet in de KO. Bij Tribe is het Phife Dawg die met de mc-eer gaat lopen
Bij Danny Brown vs Q-Tip maakt het me eigenlijk niet uit wie er wint. Beiden wel leuke mc's, maar zou ze niet laten winnen van de overgrote meerderheid die elders meedoet in de KO. Bij Tribe is het Phife Dawg die met de mc-eer gaat lopen

0
geplaatst: 11 juni 2023, 11:40 uur
Common - Gift of Gab 5-6
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 4-6
J-Live - Saafir 6-3 (geen stem)
Danny Brown - Q-Tip 1-10
Sach (The Nonce) - Denzel Curry 4-6
J-Live - Saafir 6-3 (geen stem)
Danny Brown - Q-Tip 1-10
* denotes required fields.