Genres / Hip-Hop / 2Pac of Biggie?
zoeken in:
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 19:50 uur
Brooklyn Academy, Arsonist, Circle of Tyrants, Demigodz, the reavers, Weathermen, Can Ox, Stronghold, Artifacts...
de crews waar ze in zitten...
de crews waar ze in zitten...
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 20:09 uur
Knippen & Plakken???? Ik weet dat ik dat niet mag denken, maar ik denk er wel aan als je zo'n domme uitspraken doet als the game is beter dan big en de eastcoast moet meer nelly worden.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 20:10 uur
ja man, knippen plakken, daar ben ik goed in.
Vroeger he, toen haalde ik altijd 8ten en 9ens met handenarbeid.
Vroeger he, toen haalde ik altijd 8ten en 9ens met handenarbeid.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 20:12 uur
The Reavers en Stronghold zijn ook van die groepen waar je meteen aan denkt als je gaat googelen.
thumbs up broeders.
owh, kijk anders ook even in andere topics. Op welk tijdstip ik wat heb gepost. Goed vrienden?
Dan ga ik nu even langs de McDrive als het mag.
thumbs up broeders.
owh, kijk anders ook even in andere topics. Op welk tijdstip ik wat heb gepost. Goed vrienden?
Dan ga ik nu even langs de McDrive als het mag.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 20:16 uur
Als je er zoveel kent, waarom doe je dan zo'n ongenuanceerde uitspraken.
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 20:16 uur
om de tijd te doden, waarom anders?
daarvoor zijn forums toch?
daarvoor zijn forums toch?
0
geplaatst: 17 augustus 2006, 20:18 uur
Om de tijd te doden ga je je voordoen als iemand die niet veel van Hip-Hop weet, terwijl je veel kent. En dan biggie gaan afkraken omdat MJ DA MAN voor hem kiest. Dat is Niet de bedoeling van de Site
.....
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 09:08 uur
satéprikker schreef:
Ja maar ik ben nog van de oude stempel, ben je voor 2Pac dan ben je tegen Biggie.
Ja maar ik ben nog van de oude stempel, ben je voor 2Pac dan ben je tegen Biggie.
Jezus. Waarom kan je niet gewoon allebei goed vinden? Waarom altijd of/of.. Net als ik me er vreselijk aan irriteer dat altijd bij iets over Biggie meteen staat over de westcoast/Eastcoast battle en 2pac blabla en andersom ook.. Alsof ze onafscheidelijk van elkaar zijn.
Ik bedoel Face it, ze hadden allebei veel talent. Ik persoonlijk vind Tupac niet veel aan, maar ik ga niet zeggen dat die man niet kon rappen.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 09:45 uur
eazyfan schreef:
Ten eerste sorry van mijn fout i.v.m. Changes, ik vind beide Mc's erg goed;
maar van sommige dingen die ik hier lees sta ik echt te lachen;
,komaan zeg The Massacre op 4
,
die van de commercie die nergens op slaat?
,Relax maakte je al belachelijk met
,Canibus vs. Vanille in een battle ;lol; ik mag er niet aan denken.
,
,en je top10 zot vol met Greatest Histen
,Obnoxious is een van de beste van Immortal technique en dan durf je zo een prachttrack dissen, en dan nog met Greatest Hitsen en Dr. Dre en 50
,Nu weet ik dus dat we je niet serieus mogen nemen
.
en veel verkopen is nog lang niet zo slecht, kijk maar naar Biggie en Pac vroeger,(waar deze topic over gaat
),maar zij maakten nog leuke teksten met betekenis als Juicy enzo.... , de commercie van vandaag is
,Chris Brown,Nelly,enzo, die komen lang niet dicht bij de echt goede als: Pac,Biggie,Immortal Technique,Jedi Mind en nog zoveel andere.
Ten eerste sorry van mijn fout i.v.m. Changes, ik vind beide Mc's erg goed;
maar van sommige dingen die ik hier lees sta ik echt te lachen;(quote)
Omdat mensen als jij dan de goede artiesten dissen en 50 Cent props geven
,komaan zeg The Massacre op 4
,(quote)
welke top?
die van de commercie die nergens op slaat?(quote)
ow dat zeg je wel, dat ze daar niet aan kunnen tippen
,Relax maakte je al belachelijk met(quote)
vet gezegd
,Canibus vs. Vanille in een battle ;lol; ik mag er niet aan denken.(quote)
Dat je geen verstand hebt, maar ok Mobb Deep zit nog in je top10 maar 3 plaatsen lager dan The Massacre LMFAO,(quote)
wat ben je daar nou mee, half album en wil dan die kerel vegelijken met 50
,(quote)
uhu en Candyshop;Just A Lil Bit,en die andere wel
,en je top10 zot vol met Greatest Histen
,Obnoxious is een van de beste van Immortal technique en dan durf je zo een prachttrack dissen, en dan nog met Greatest Hitsen en Dr. Dre en 50
,Nu weet ik dus dat we je niet serieus mogen nemen
.en veel verkopen is nog lang niet zo slecht, kijk maar naar Biggie en Pac vroeger,(waar deze topic over gaat
),maar zij maakten nog leuke teksten met betekenis als Juicy enzo.... , de commercie van vandaag is
,Chris Brown,Nelly,enzo, die komen lang niet dicht bij de echt goede als: Pac,Biggie,Immortal Technique,Jedi Mind en nog zoveel andere.Van je hele lijst met opsommigingen blijkt wel weer dat sommige mensen weer niet verder kijken dan hun neus lang is, ma ik ben er ongeveer aan gewend hier, dus daar gaan we weer:
Ik dis geen artiesten, ik geef alleen een mening over wie ik wel en niet goed vind, das persoonlijk toch>? Denk dat je hier wat mensen door de war haalt.
Ook Hip Pop valt toch onder dit topic genre? dat jou het niet kan bekoren is jou probleem, slaap ik echt niet minder om.
Dat van dat respect voor iemand met meer geld is ook weer slecht gelezen, ik wou daarmee aangeven dat er meer mensen zijn die naar 50 cent luisteren, meer als na canubis enz. ( ma ja, heb ik relax ook al uitgelegd, ma ja begrijpend lezen is nu eenmaal niet jullie sterkste kant of niie?).
Ja die commercieele top ja, das ook een markt.
Die vergelijking van canubis en vanilla heb ik niet verzonnen, vind ze allebei niet om aan te horen, dus laat ze maar lekker battlen, hopelijk brengen ze wat wapens mee, dan hebben we weer twee rappers minder om ons druk over te maken.
En ook de vergelijking 50 en Immortal Technique maak je zelf, heb ik niet gezegd kerel. HEb wel uitgelegd dat ik snap hoe het zit met de stromingen, heb erkend dat 50 meer tot hip pop toebehoort. Heb ik daar de naam van I.T bijstaan, ehh nee! dus wat zit je nou uit je nek te kletsen man, lees eerst ma eens goed voordat ej wat zegt, doe ik ook weleens niet en dan krijg ik terecht kritiek, ma waar jij nu mee bezig bent is dingen in mijn schoenen schuiven, daar heb ik een hekel aan dus hou er mee op!
MIjn top 10, is MIJN top 10, ik zeik de jouwe toch ook niet af? Das jullie probleem, mensen met andere smaak moeten de vollle lading krijgen ofzo? mij bekeer je niet, dit is mijn muziek smaak, dat jij je er druk over maakt is jou probleem, maar hou dat dan voor je. Ook de uitleg over de greatest hits cd`s heb je niet gelezen. Reageer dan ook niet, irritant is dat. Net alsof er iets mis is met greatest hits cd`s, staan gewoon vol met goede nummers zodat ik niet hoef te skippen.
En als je het zon probleem vind om het serieus te nemen, waarom moet je er dan zon ellenlange post aan besteden?
Niet iedereen is hetzelfde en das maar goed ook anders werd het een saaie bedoeling, maar daar denk jij schijnbaar anders over, sorry maar ik ga echt geen andere muziek luisteren omdat jij dat graag wilt, flikker es op.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 10:01 uur
C Changes schreef:
Om de tijd te doden ga je je voordoen als iemand die niet veel van Hip-Hop weet, terwijl je veel kent. En dan biggie gaan afkraken omdat MJ DA MAN voor hem kiest. Dat is Niet de bedoeling van de Site
.....
(quote)
.....Haha, laat me niet lachen. Iedereen die maar iets teveel laat merken dat ie voor 2pac of Westside kiest krijgt het vol op zijn dak, van Relax, Eazyfan, MJ en jou en nog wat anderen. En nu durf jij zo`n uitspraak als deze te doen, damn jullie IQ is wel erg laag, of op dit punt stond je gewoon ff met je bek vol tanden en wist niks anders te zeggen.
Igg. vanaf nu neem ik dus aan dat hier geen mensen meer worden afgezeken op hun voorkeur voor muziek, althans dat is wat er letterlijk in deze post staat, das mooi scheelt mij weer een hoop reactie te geven op niet begrijpend lezende personen, eveneens als mensen die je proberen te bekeren van je muzieksmaak.
Als ik echt een bewering doe zoals laatst in die coasten discussie, dan mag je best commentaar geven, vink niet erg maar hier word echt het onderste uit de kan gehaalt om maar iets te kunnen zeiken, lees het eerst goed geef dan je mening ( ik doe ook niet anders) en onderbouw hem eventueel, maar roep niet van die fuckin wilde dingen meteen, das echt irri.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 11:54 uur
dikke Word, Misty44 zet die knowledge.
Misty44, die anderen weten niet, laat ze. Wij weten wat de real deal is in hiphop. Wat vind je van die track Last Wordz? met 2pac, ice cube en ice-t? Die oldskool track is meesterlijk. Daar kan geen Nas feat. Biggie feat. KRS one or whatever tegenop.
Misty44, die anderen weten niet, laat ze. Wij weten wat de real deal is in hiphop. Wat vind je van die track Last Wordz? met 2pac, ice cube en ice-t? Die oldskool track is meesterlijk. Daar kan geen Nas feat. Biggie feat. KRS one or whatever tegenop.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:00 uur
Ja ik zeg niks meer als jij dat vind, mooi zo! Ik ken dat nummer van 2Pac, heb gisteren zijn CD Strictly 4 My N.I.G.G.A.Z beluisterd. Nog net niet dat album, maar een goede inkomer.
Maarja er zijn ook zoveel legendarische eastcoast featurings. Zoals deze: Big Pun ft. Nas, Jadakiss, Raekwon & Fat Joe met John Blaze. En ja die zal je wel niks vinden maar ik heb nou ook niet nagatief gereageerd op jouw mening.
Maarja er zijn ook zoveel legendarische eastcoast featurings. Zoals deze: Big Pun ft. Nas, Jadakiss, Raekwon & Fat Joe met John Blaze. En ja die zal je wel niks vinden maar ik heb nou ook niet nagatief gereageerd op jouw mening.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:06 uur
Big Pun? die heeft een gare stem. Nas? teert op 1 goed album, voor de rest eigenlijk gewoon Chingy niveau. Jadakiss? is mad overrated, Raekwon? teert op Wu groupies. Fat Joe heeft geen breath control en John Blaze is een clown geworden. Ik vind ze solo allemaal maar matig, en allemaal op 1 track maakt het dus zeer matig.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:09 uur
Ken je die track wel, nee? Ok je kan dus niet ff een normaal bericht achterlaten. Ik wou het proberen maarja, helaas teveel gevraagd.
0
eazyfan
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:14 uur
die track is geweldig
John Blaze is echt
,ok Last Wordz ook maar satéprikker is slap aan het lullen net als Misty44, er is hier een slap lullen topic weet je
(want je verveelt je toch,) ga daar wat lullen en laat de mensen met wat meer kennis hier praten
.
John Blaze is echt
,ok Last Wordz ook maar satéprikker is slap aan het lullen net als Misty44, er is hier een slap lullen topic weet je
(want je verveelt je toch,) ga daar wat lullen en laat de mensen met wat meer kennis hier praten
.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:24 uur
Leuk dat je aan de hand van mijn posts kan zien wat mijn kennis is. Wicked!
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:25 uur
Jup, de kennis dat The Game beter is dan Biggie
geweldig toch?
geweldig toch?
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:29 uur
Zeker, The game is trouwens niet alleen beter, hij is ook een stuk meer gangster dan Biggie, een stuk realler laten we zeggen.
0
eazyfan
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:34 uur
sh*t man, serieus nu ben je echt zielig satéprikker, zo laag
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:48 uur
voorstel: sateprikker boycot. iemand die alleen maar komt om de tijd te doden en te vervelen doet dat maar op een andere site. gewoon niet meer op reageren
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:49 uur
Alsof je gangster moet zijn om ''real'' te zijn. The Game is echt real ja, hulp hebben van Dr. Dre. Zo is zelfs 50 Cent bekend geworden.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:49 uur
Nee hoor, ik ben hier voornamelijk voor dope discussies over hiphop, en voornamelijk rap. Beetje slap ouwehoeren is mijn goedrecht, of niet dan swattie?
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:50 uur
herbertwest schreef:
voorstel: sateprikker boycot. iemand die alleen maar komt om de tijd te doden en te vervelen doet dat maar op een andere site. gewoon niet meer op reageren
Doe ik ook want met hem kún je gewoon niet discusieren.
0
eazyfan
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:51 uur
satéprikker schreef:
Nee hoor, ik ben hier voornamelijk voor dope discussies over hiphop, en voornamelijk rap. Beetje slap ouwehoeren is mijn goedrecht, of niet dan swattie?
Dope Discussie,alsof dat een discussie is of Game beter is dan Biggie,nooooit,Game stelt niet zoveel voor, en hij is best real voor jou omdat jij zijn simpele teksten kan verstaan maar die van Biggie liggen voor jou op een klein beetje te hoog niveau Nee hoor, ik ben hier voornamelijk voor dope discussies over hiphop, en voornamelijk rap. Beetje slap ouwehoeren is mijn goedrecht, of niet dan swattie?
.Ok en vanaf nu reageren we niet meer op hem
.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 12:52 uur
ja mang, Biggie is inderdaad veel te ingewikkeld voor mij. Daarom roep ik al jaren dat 2Pac beter is, Dear mama dat begrijpt iedereen tenminste.
0
geplaatst: 18 augustus 2006, 13:05 uur
eazyfan schreef:
die track is geweldig
John Blaze is echt
.
die track is geweldig
John Blaze is echt
.Ik lul niks slap.
Ma je kan gewoon niet je eigen eronderuit lullen, dus dan maar zo`n post omdat je nie anders kan he.
Ik denk dat ik rechtvaardig, en wel onderbouwde dingen heb gezegd hiero iets dat we van die losse flodders van jou niet kunnen zeggen, eerst lezen voordat je je iets zegt! ik verveel me niet hoor ben gewoon aan het werk en tussendoor reageer ik af en toe ff.
ALs je nu wilt beweren dat ik slappe klets typ dan vind ik dat gewoon een uitspraak als een kip zonder kop, beantwoord netjes jou kritiek of niet dan? en denk dat ik het goed beantwoord heb ook, want met zo`n post als deze laat je dat wel merken althans.
Wack is het enige woord dat ik voor deze post over heb.
* denotes required fields.