MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / 2Pac of Biggie?

zoeken in:
eazyfan

Mijn excuses voor wat er hier eerder gebeurde.

Mijn mening over het onderwerp?

Ik ga voor Pac, al horen ze beiden niet in mijn top3 MC's aller tijden. Pac komt misschien 1 plaats hoger te staan omdat ik Me Against The World wat beter vind dan Ready To Die. Maar ik vind persoonlijk niet dat ze moeten onderdoen voor elkaar.

Allebei! kan niet kiezen

luijsterburg
B.I.G.
de oostkust stijl vind ik toch vele male beter. En de stijl van biggie vind ik toch wat meer lay back en natuurlijk zijn lyrics zijn vet.

2pac heeft nog steeds een erg lekkere flows en stem.

2Pac vind ik sowieso beter. Biggie heeft me nooit egt kunnen boeien, Ready To Die is een goed album maar voor mij is die niet geniaal. Terwlij 2Pac Me Against The World heeft die ik wel geniaal vind.
2Pac vind ik ook kwa rapper beter. Zijn flow vind ik fijner om naar te luisteren.

Life After Death en All Eyez On Me vind ik wel van dezelfde kwaliteit.

HIPHOP is voor mij: SKILLS ON THE MIC. Biggie had dat en tupac heel wat minder. Maar tupac had wel wat meer te melden. Ik ga voor de skills dus Biggie is mijn keuze.

Mja qua skill had je meer betere rappers dan tupac. Rakim, Big L, Big Daddy Kane, Redman, Common, Talib Kweli, Nas, Guru, Krs-one Jay-Z, Mos Def, Sean Price, Black Thought (HIJ IS HARDDDDD) etc etc etc Murs is ook goed

Enja ik las ergens op het begin een discusse over East of West. Zoals je ziet mijn lijstje hierboven van rappers die qua skill beter zijn dan Pac, komen allemaal uit Eastcoast.

Ik sluit me volledig bij J.M aan

Slechte track.

Slechte track.

Ik Denk Dat Pac In Mijn Opinon Meer ''Contact'' Heeft Met De Straat
Biggie Heeft Mooie Teksten Maar Pac Is Diepgaander
Pac Had Het Niet In Iedere Track Over Bitches En Money
Hij Gaf Je Shit Om Over Na Te Denken, Dat Mis Ik Wel Bij Big
Ik Vind Kanye Een Goede Weerspiegeling Van Pac Alleen Wat Softer

La-Candy schreef:
Pac Had Het Niet In Iedere Track Over Bitches En Money

Biggie ook niet...

La-Candy schreef:
Ik Vind Kanye Een Goede Weerspiegeling Van Pac Alleen Wat Softer

Haha en waar baseer jij dat op? Als er 2 rappers zijn die ik niet met elkaar zou vergelijken zijn het die 2..

raffael77
Onzin. Het vervelende van de mensen hier is dat ze het meeste van pac leuk vinden na zijn dood en dat is het hem nou juist.

Dat was zijn slechtste tijd. Ook in vele docu's van Pac zijn nabestaanden er over uit dat Pac nooit West had moeten gaan omdat hij al op zijn top zat.

Beide rappers zijn in hun latere periode meer over dames gaan rappen en over geld. Biggy misschien iets eerder vanwege de softe aanpak van Diddy.

2Pac is veeeeeeeel beter dan Kanye. Kanye kan gewoon niet rappen. Slechte teksten, wacke flow en zijn producties zijn vaak ook onder de maat.

Ik vind ook zijn manier van Crate digging niet goed.
Hij heeft wel een hele grote mond gekregen nu J Dilla dood.

Hij wilde gewoon zijn zoals J Dilla maar kan dat niet.
Dilla was een gemiddelde rapper maar had wel het juiste onderwerp.

Beste album voor mij van Pac is Strickly For My Niggaz.
Beste album voor mij van Biggy is Ready To Die.

raffael77 schreef:
2Pac is veeeeeeeel beter dan Kanye. Kanye kan gewoon niet rappen. Slechte teksten, wacke flow en zijn producties zijn vaak ook onder de maat.

Ik vind ook zijn manier van Crate digging niet goed.
Hij heeft wel een hele grote mond gekregen nu J Dilla dood.

Hij wilde gewoon zijn zoals J Dilla maar kan dat niet.
Dilla was een gemiddelde rapper maar had wel het juiste onderwerp.

Sorry, maar heeft dit nog iets te maken met het onderwerp ?
Ik ga overigens voor Biggie, heeft beats die meer mijn style zijn en een heeerlijke flow.

rico-bballer
Iemand hiervoor begon erover dat Kanye een softe weerspiegeling is van 2pac.

raffael77
Toch nog iemand die mij begrijpt lol.

Zal volgende keer iets korter en bondiger zijn dan zo net.

Dit is sowieso een kut-topic. Het is hetzelfde als een topic beginnen met de titel: Nas of Ice Cube? Of nog duidelijker: appels of peren? Waarom moeten deze artiesten steeds maar weer opnieuw worden vergeleken, slechts omdat ze dood zijn en beef hadden terwijl hun muziek totaal niet matchte? We weten hier op MuMe toch onderhand wel beter?

raffael77
idd MJ.

Misschien maar eens vragen of we dit kunnen sluiten en meer van dit soor Topics.

Inhoudelijk gezien komt Biggie niet eens in 2Pac's schaduw..maar de rijmvaardigheid van Biggie was beter...Flow van allebei deze gasten is heerlijk..

Harco
Waarom moet dit topic altijd gebumpt worden? Net als dat Jay-Z vs. Nas topic: dat is net zo nietszeggend.

Ja wat wordt het volgende topic?

Madlib vs. Jay Dee
Charizma vs. Proof
Method Man vs. Redman
Rhythm & Poetry vs. Akonner

zegt u het maar, dit topic is idd vrij waardeloos.

Harco
Rhythm & Poetry schreef:

Rhythm & Poetry vs. Akonner

Canibus VS Papoose
En(&)
Canibus VS Eminem
Kom ik de laatste tijd veel tegen op youtube.
Wat heeft iemand hierop te zeggen?

luijsterburg
Geen poll?

OT: Biggie

Laten we anders Canibus vs LL Cool J weer leven inblazen!
Als we weer willen stemmen, start dan weer een Hiphopartiesten KO op. ik heb best wel weer zin in eentje. Ben al vergeten wie de laatste won (niet verklappen!).

Harco
Vast 2Pac, Jay-Z, Nas of Wu-Tang.

raffael77
Biggie's flow was gewoon veel beter dan dat van2Pac.
2Pac krijgt over het algemeen altijd credits voor zijn teksten.

Voor alle 2Pac fans hier opgelet.

Er is iets uitgekomen of zou spoedig uitgebracht worden.
Een soort van documentatie over ware feiten van 2Pacs kwaliteiten.
Een klein deel heb ik reeds gelezen via journalisten iets maar kwam daar per toeval terecht.

Ze hebben het altijd over zijn kwaliteiten maar die waren er al. Ook in het begin al toen hij net begon. Het probleem is namelijk zo wordt er geschreven dat hij nooit credits krijgt voor zijn eerdere werk maar alleen zijn werk toen hij dood was.

Hier komt het punt:
Na onderzoek tussen verschillende mc's en teksten uit hiphop land blijkt dt 2Pac toch niet zo geweldig was zoals beweerd wordt. Hij helemaal niet zo'n kunstenaar is op het gebied van teksten en lyrics en vrijwel over dezelfde dingen rapte waar andere ook over rappen.
Vooral zijn latere werk wordt hehoorlijk de grond ingetrapt.
Zijn periode van Westcoast is een blamage zo wordt er geschreven.
Hij was een icoon geworden en daarom is hij ook de ingeprezen. ingeprezen zonder na te gaan of hij echt goed was.

Ik kon er verder niets over vinden dus denk ik dat het binnenkort wel uitkomt.

Toch mogen ze dit soort Vs topics wel sluiten van mij.

JET_JAGUAR
Na onderzoek tussen verschillende mc's en teksten uit hiphop land blijkt dt 2Pac toch niet zo geweldig was zoals beweerd wordt. Hij helemaal niet zo'n kunstenaar is op het gebied van teksten en lyrics en vrijwel over dezelfde dingen rapte waar andere ook over rappen.
Vooral zijn latere werk wordt hehoorlijk de grond ingetrapt.
Zijn periode van Westcoast is een blamage zo wordt er geschreven.
Hij was een icoon geworden en daarom is hij ook de ingeprezen. ingeprezen zonder na te gaan of hij echt goed was.

Na onderzoek? dude waar de fuck heb je het over?
het gaat over muziek niet over het opwekken van kernenergie..

JET_JAGUAR schreef:
(quote)

Na onderzoek? dude waar de fuck heb je het over?
het gaat over muziek niet over het opwekken van kernenergie..
Punt.

raffael77
Het wordt gewoon tijd dat ze de fakers in de game aanpakken en laten verdwijnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:26 uur

geplaatst: vandaag om 14:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.