MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear

zoeken in:
Ben op zoek naar een wu-wear shirt van medium, vandaag bij Brittain langsgeweest ( kutwinkel ), daar zeiden ze me dat ik naar Duitsland moest gaan voor die zooi...

Maar miss is hier iemand die er van af wil?? PM me ff mn maat is M - L

Als je persoonlijke problemen hebt met users, zoek dat dan alsjeblieft via PM uit in plaats van de site ermee te vervuilen. Heb een sloot aan 'discussie' verwijderd, nu weer on topic aub.

People!! Ik ben op zoek naar akademic voor vrouwen.. kben paar maanden trug in New York geweest.. en er was genoeg vrouwen akademic wear..ik heb ook wel wat aangeschaft.. maar ik heb weer zin om te shoppen...

Iemand misschien een idee waar het verkrijgbaar is in dit kikkerland?

holla!

KSPR
deagleking schreef:
Ben op zoek naar een wu-wear shirt van medium, vandaag bij Brittain langsgeweest ( kutwinkel ), daar zeiden ze me dat ik naar Duitsland moest gaan voor die zooi...

Maar miss is hier iemand die er van af wil?? PM me ff mn maat is M - L

Online al geprobeerd?

http://www.hiphop-dojo.de/
of
http://www.wu-wear-europe.com/

ja alleen me ma doet moeilijk met dat credit card gedoe enzo

Van hiphop wear heb ik eigenlijk alleen maar Era Caps. Nu zag ik dat die er ook zijn van Jedi Mind Tricks. Zijn deze ook te koop in Nederland, zo ja waar?

rico-bballer
@deagleking: Ken het probleem zelfde geld voor cd's

yeaahh, heb me ma inmiddels zover gekrege. Ze 'denkt' er nog even over na, maar ik weet toch al dat ze het wel gaat doen voor zoonlief (de optie om aan de deur te betalen heeft het m gedaan)

CaliLove
Momenteel draag ik een jas van Pelle Pelle met (natuurlijk) baggy jeans of een baggy trainingsbroek. In de winter draag ik trouwens meer die baggy trainingsbroek. Onder die baggy jeans draag ik beige Timbs en onder die trainingsbroek witte NBA sneakers van Reebok (voor maar 40 euro gekocht ). Verder draag ik onder die jas een T-shirt of sweater van Karl Kani, t-shirt van New York, ENYce of sweater van Nike. Voor de rest natuurlijk gouden ketting to keep it fly

KSPR
Gangster.

Haha gelukkig had ik ergens op de site een keer gelezen dat je niet blank was, anders had het toch wel een beetje belachelijk geweest . Zelf draag ik meestal ook baggy broeken met een hoodie erbij. Voor de rest meestal een zwarte muts van de NY Yankees of met niks erop. Heb Nike Air Force 1 schoenen maar ik ga binnenkort nieuwe halen omdat deze bijna versleten zijn hehe.

Edit: Deze schoenen dus

(afbeelding)

nu draag ik deze schoenen
en dan gwn een trainingsbroek of jeans en een hoodie of en trui, makkelijk

Rhythm & Poetry schreef:
Van hiphop wear heb ik eigenlijk alleen maar Era Caps. Nu zag ik dat die er ook zijn van Jedi Mind Tricks. Zijn deze ook te koop in Nederland, zo ja waar?

Iemand? Anders wordt het gewoon via het internet bestellen.

Sjoerd_ schreef:
Haha gelukkig had ik ergens op de site een keer gelezen dat je niet blank was, anders had het toch wel een beetje belachelijk geweest . Zelf draag ik meestal ook baggy broeken met een hoody erbij. Voor de rest meestal een zwarte muts van de NY Yankees of met niks erop. Heb Nike Air Force 1 schoenen maar ik ga binnenkort nieuwe halen omdat deze bijna versleten zijn hehe.

Edit: Deze schoenen dus
(afbeelding)

Die zijn dope ja. Heb ik vorig jaar ook gekocht

denk het niet, in a'dam tenminste (voor zover ik heb gezien) niet

Ik draag altijd hiphop-wear.
Veel Southpole, vooral veel Southpole. En kani ook wel.
Ik heb 3 truien van Southpole, 3 broeken en 3 shirts.
Van Kani heb ik 2 shirt en 2 truien, maar die beginnen me te klein te worden. Ik draag Fubu mid-top sneakers, maar ik denk dat ik me beige Timbs ga halen.
Ik draag n Yankees bomberjack met capuchon (zeldzaam geloof ik), en ik draag altijd baggy jeans. Ik draag ook af en toe New Era petten

Zo, dat was mijn gear. Ik heb nog wel wat shit van andere merken zoals Sean John, Phat Farm, Makaveli enzo maar ik draag t meeste dat

CaliLove
Dope gear man

New Era caps vind ik ook altijd wel dope, maar jammer genoeg pas ik die niet hehe..

Maar CaliLove post anders eens een foto in het foto topic, ben wel benieuwd

Wu-Wear binnen die Duitsers zijn echt snel
zaterdag besteld, dinsdagochtend stonden ze aan de deur..

Waar haal je die Wu-Wear dan?

En Calilove jij hebt ook dope shit zo te zien

http://www.wuweareurope.com ze hebben niet heel veel, maar volgens mij begint de wu-wear bizz gwn een beetje af te sterven..

CaliLove
Heb gisteren jeans van Sean John gekocht voor maar 30 euro, verder ook nog een t-shirt van Detroit Tigers (baseballclub).

Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Hier op mijn werk loopt ook zo'n gast elke dag met zijn Karl Kani rotzooi aan. Gozer is bijna 30 en loopt er nog bij of hij uit een of andere neger clip is komen lopen. Man....in die kleren wil ik nog niet dood gevonden worden.

CaliLove
Hip-Hop wear is net als het door jou zo geliefde graffiti één van de elementen van Hip-Hop.

En ie draagt Karl Kani, dus zo afstotelijk kan die klederdracht nu niet zijn, want Karl Kani is een merk dat al van '89 ofzo op de markt is en werd/wordt gedragen door veel goede rappers dus...
Als ie nu in kleren van G-Unit, Rocawear of zich ging kleden zoals Soulja Boy dan kan ik je wel begrijpen dat je het lelijk vindt...

SinX
Iedereen zijn eigen smaak...
Ik draag gewoon wat ik mooi vind, en waar ik me goed in voel
Of dat nou Kani of van de zeeman is kan me niks schelen.
en kleding is ook helemaal niet een van de elementen van Hip-hop ....

Al heb ik wel een lichte voorkeur voor Ecko... maar dat zit ook gewoon altijd goed

Mijn nergens op slaande mening !? Verklaar je nader....Of Kun je het niet hebben dat ik je even vertel dat je er als een circus aap uitziet met je basketbal shirtje tot aan de grond en je broek op je knieen?

CaliLove
Jij kijkt naar Soulja Boy, Lil'Jon etc. en denkt dat je alles over Hip-Hop wear af weet... Met hun flashy hoodies en t-shirts met honderden prints op en hun shiny kicks in verschillende kleuren etc. Wel, dat vind ik ook niet alles... Kijk mss is wat verder dan wat je op tv ziet...

rico-bballer
donmarko22 schreef:
Of Kun je het niet hebben dat ik je even vertel dat je er als een circus aap uitziet met je basketbal shirtje tot aan de grond en je broek op je knieen?

Basketball is toevallig wle de beste sport op aarde .

Normaal draag ik niet echt 'hip-hop'-wear, maar ben wel van plan om dit shirt te bestellen:

(afbeelding)

Ik bedoel, The Roots + allemaal kleurtjes, ik vind het iniedergeval een vet shirt. Ga het natuurlijk ook niet in een oversized maat ofzo bestellen, dus het enige 'hip-hopperigs' eraan is dat het van The Roots is. Maarja.

Ik wil eigenlijk ook nog wel eens wat vettere sneakers kopen, maar momenteel loop ik nog goed genoeg op mijn Adidas sneakers.

En dan zoek ik eigenlijk ook nog een vette cap, maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken. Ik wil een beetje voorkomen dat ik er als een 'wigger' uit kom te zien, en zo'n cap kán wel een beetje iemand aan zo'n image helpen. Maar ach, eigenlijk wil ik nog wel een vette cap, liefst met ook redelijk wat vette kleuren enz. Als iemand een idee heeft qua store/online winkel...

SinX
^^
:O Waar haal je die?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:28 uur

geplaatst: vandaag om 18:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.