MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear

zoeken in:
Héhé, het shirt moet natuurlijk wel speciaal blijven hè. Dat ga ik niet verklappen!

of kijk natuurlijk even hier. Alsje

SinX
Thanks
Kvind het echt een heel mooi shirt

Dat vond ik nou ook

Ik heb me deze pet gehaald:

(afbeelding)
Van Travis Barkers merk "Famous Stars And Straps", een mix tussen een hiphop en skate merk.

En dit shirt:

(afbeelding) Van Southpole

Ik heb een vraag, waar krijg je van die baseball jacks in nederland?
Op internet, of liefst in de buurt van Maastricht of Heerlen? Zullen niet veel mensen weten, maar ik zoek dit soort jas:

(afbeelding)

Niet bepaald die kleur of Ecko.

Ik hoop dat iemand het weet

CaliLove
^^^^
In Amsterdam zal je dat soort jacket zeker wel ergens vinden denk ik.
Wel nice jacket.

CaliLove schreef:
^^^^
In Amsterdam zal je dat soort jacket zeker wel ergens vinden denk ik.
Wel nice jacket.

Amsterdam is best ver van waar ik woon, maar toch bedankt man
Ik was trouwens van plan om naar Amsterdam te gaan binennkort, waar zou ik dan moeten zoeken? Naar een beetje een Undergroudnwinkel of een winkel als Brittain?

CaliLove

ik draag het nu allemaal niet meer, maar toen ik dit nog droeg ging vaak naar aachen (Aken) in duitsland. de britain in heerlen vind ik echt geen aanrader. wat je daar koopt, zie je op straat meteen overal:)

Ja daaar kom ik ook soms wel maar dat hebben ze vrijwel nooit.

Iemand een idee waar ik een shirtje van Public Enemy kan halen/bestellen? Het liefst in Nederland, anders krijg ik weer te maken met minstens voor 50 euro kleding bestellen ofzo

Social_Mask
Volgens State Magazine :

Deze maand brengt kledingmerk Obey een collectie uit geïnspireerd door Public Enemy. De collectie bestaat uit drie petjes, twee t-shirts, een jas en meer.

Op de site vind je ook een paar foto's.

Niet echt hip-hop wear; maar ik heb dit shirt gekocht:

(afbeelding)

Op het plaatje is het een beetje moeilijk te lezen; maar er staat 'HIP HOP HOORAY'.

Social_Mask
Haha, vet!
Dat nummer van Naughty is ook zó vet geflowed.

Ahh, dat shirtje is gruwelijk man

En thanks Social

Wel jammer dat dr groot Obey op staat tho =/

Kos
Net deze gekocht.

(afbeelding)

Hij is wel lekker plain. .

Kos

(afbeelding)

Draag ik ook wel eens. . M'n enige Hiphop shirt.

EPMD shirt = erg mooi. Waar heb je die gehaald Kos?

Kos
ebay. .

CaliLove
Voor wie een zeer nice shirt van ONYX wilt ga naar www.onyxdomain.com en klik verder naar Merchandise.

Vanachter op dat shirt staar er Shiftee , Low Down Gritty and Grimey !!!!

Ik heb een T-shirt van EPMD (beetje zoals die van Kos) maar met naast hun naam ook Strictly Business op. Verder heb ik ook een T-shirt van De La Soul met het leuke opschrift bij "Servin' hip hop since '88" en dan ook nog een T-shirt van Freestyle Professors met op de achterkant "The Bronx Grimey Sound Is Back". Dat is het voorlopig wat mijn hiphop-collecie betreft. Ik doe deze t-shirt ook zelden aan eigenlijk...

Kos
De La Soul shirt ga ik ook nog kopen deze zomer. Puur omdat het moet. .

Ik twijfel tussen

(afbeelding)

en

(afbeelding)

Die eerste vind ik eigenlijk leuker omdat het meer De La is.
Maar ja....geel, bloemetjes.... Beetje te vrolijk voor mijn uiterlijk vrees ik. .

Ik vind die hip-hop shirts gewoon wel leuk omdat je anders maar van die bleke shirts hebt of 1 of ander flutmerk of rare opdruk.

SinX
Ik was voor de eerste gegaan, erg zomers

|Joël|
Eerste!
Zeg Kos waar koop je die?
ik vind die eerste erg zomers en leuk.

btw die zwarte van EPMD die je eerder liet zien vind ik ook mooi.

lambf
Ik zou ook voor de eerste gaan

Als je echt De La Soul wil representen de eerste ja

Kos
|Joël| schreef:
Eerste!
Zeg Kos waar koop je die?

http://www.mooseshirts.com/home.php?cat=182 bijvoorbeeld, maar er zijn wel meerdere adresjes te vinden. Die dingen worden rechtsstreeks uit de V.S. overgevolgen voor een redelijk prijsje nu die dollar zo laag staat. Best relaxed.

|Joël|
Ah ja dat had ik ook zelf kunnen zien omdat de afbeeldingen die je eerder plaatste daar van afkomstig zijn...
Inderdaad wel voordelig nu met die "goedkope" dollar. Ben nu aan het kijken, zit veel leuks tussen bedankt.
Als ik iets ervan aanschaf laat ik het weten.

edit: oh, De La Soul Stakes Is High shirt zie ik nu, die vind ik ook mooi! Ben de laatste tijd helemaal weg van het album, zo'n shirt zou dan niet misstaan.

(afbeelding)

Wat voor maat doen jullie dan?
Ik ben net geen 1.80 denk ik en verder een skinny dude
Zou ik dan een M of L beter kunnen nemen?

Kos
L .

Gast
geplaatst: vandaag om 12:51 uur

geplaatst: vandaag om 12:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.