MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / MC's die je helemaal niet voelt...

zoeken in:
Ik vind Guru zn stem ook niet echt geweldig maar zijn teksten en zijn flow maken dat zeker goed. Doe er dan nog Primo beats bij en je bent alweer vergeten dat zijn stem niet helemaal geweldig is .

Valt niet te ontkennen, maat.

Harco
Ik vind Game alles behalve een veelzijdige rapper. Maar dat betekent niet dat ik hem niet dope vindt.

RedLightCityBoy
Game schreef:
(quote)

Valt niet te ontkennen, maat.

Natuurlijk wel...dat is toch jouw mening.
Mijn mening (en van vele andere) is het tegenovergestelde.
Ik kan ook zeggen: Het valt niet te ontkennen dat The Game een saaie stem heeft, maar dat is voor ieder anders.

Klopt, ik liet me weer eens te veel meeslepen haha. My bad.

Rene1979
Ik vind Guru juist een topmc!
Ook Game luister ik wel graag naar,,,Alleen soms wordt hij in tegenstelling tot guru wel saai....

Aesop Rock
Sage Francis
Canibus

MJ_DA_MAN schreef:
Slum Village kneuzen? Ik ken nog niet veel van de groep, maar toch wel goed genoeg om te weten dat het geen keuzen zijn. Natuurlijk kun je ze minder of zelfs slecht vinden, maar kneuzen? Ja Rule of D4L (van het wereldnummer Laffy Taffy), dat zijn kneuzen.

Wat ik van Slum Village ken wat de raps betreft zijn het altijd veel te ver achterover gezakte kinderrijmpjes over onderwerpen waar kinderen niet over mogen praten. Die ongelooflijk ontspannen rapstijl kan ik in principe nog wel waarderen, gezien de logische combinatie die ze vormen met Jay Dee's beats, maar met zulke oppertrieste teksten ebt die waardering weg alsof er een zwart gat op de zeebodem is ontstaan. De raps zijn net die van Willie Wartaal die midden in de nacht wakker wordt gemaakt en daardoor ook ineens serieus is...

Ik vind die gasten dus gewoon echt slecht. Waarom zou ik ze dan niet als 'kneuzen' kunnen betitelen?

Wellicht heb ik een ander beeld over het begrip ''kneus'' dan jij. Ik vind het iig geen goede benoeming voor ze, hoe slecht je ze ook vindt.

Improvision
MF Doom
Ol' Dirty Bastard
die gasten van Group Home
Del the Funky Homosapien
Guru

RedLightCityBoy
MF?...zonde

Ik vind MF Doom kwa rappen erg veel lijken op Immortal Technique trouwens. Immortal ligt me eerlijk gezegt gewoon meer.

Ik voel Celph Titled niet zo, hij klinkt teveel als R.A The Rugged Man.
Nas op matige productie ligt me vaak niet
Eazy E en Ice Cube zijn rappers die ik ook niet altijd Digg.

Improvision schreef:

Del the Funky Homosapien

Het is dat je af en toe ook nog wat zinnige dingen zegt, anders had ik je uit mijn msn lijst gegooid .

Ik voel Del the Funky Homosapien ook trouwens niet. Ten zij je me weet te overtuigen.

Nee, ik heb jou toch niet in mijn msn lijst staan.

nickglas
De ergste rapper met stem en flow is naar mijn mening echt MR hyde(pshyco+logical records) IK HAAT ZIJN STEM echt, dan staat die bv op een plaat van necro, necro dropt een ille verse en dan komt mr hyde het ontiegelijk verneuken met zijn kutstem en flow:@:@:@ btw hij probeert teveel op necro te lijken

Welkom nick

nickglas
Pooiertje schreef:
Welkom nick

Hallo!

raffael77
Welkom ja. Lekker begin hahahaha.

Harco
Hyde is de coolste van dat hele Uncle Howie gebeuren.

Gefrustreerde blanke rappers als Vinnie Paz of Spinal..

Semi-intellectuele bullshit van bijv. Canibus of Blaxtar..

RedLightCityBoy
Kijk, jij snapt uhm alleen vind ik Canibus nog wel dope, af en toe, maar die andere zijn inderdaad erg slecht vind ik.

raffael77
Vinnie Paz vind ik wel ok. Zeker als het gaat om de hardcore hiphop.
Daar passen de stemmen van Slug, Braille of groepen als Cyne echt niet tussen.

Spinal als nl rapper vind ik hem wel een van de beste, maar hij rapt alleen erg hard. Zou hem wel eens willen horen zonder Kadaverrap.

Blaxstar vind ik niks aan. Klote stem en lelijke rapflow.

Canibus heeft zo zijn middel vliegers en laagvliegers. Hoog komt ie bij mij niet. Klote producties en middelmatige flow maakt hem niet speciaal.

Jablonski
Ik moet het even opnemen voor Canibus, Big Pun gaf toe dat hij (ja hij was zeker bescheiden) een keer direct overtroffen was op een track en dat was dus Canibus. Nou heb ik Pun behoorlijk hoog zitten en ook nummers als Poet Laureate II doen het wel voor me...

On topic: Buck 65, Brother Ali en Celph Titled.

gipspoot
Ghostface Killah: die rapt niet die ratelt maar wat door over het algemeen. (sowieso vind ik al die mc's van wu-tang clan toch lang niet zo goed als de meesten) beats wel overigens.

mf doom: het andere uiterste die valt volgens mij haast in slaap tijdens het rappen

the fugees: ze hebben best talent hoor op the score staan zeker wel wat goede nummers maar bijzonder vind ik ze allemaal niet rappen.

kool keith: oke die is sowieso bijzonder vaag, maar ik kan niet echt in die flow van hem komen

Rappers die ik niet voel of irritant vind:

Q-Tip
Phife Dawg
Jay-Z
Melachi The Nutcracker
De gehele Southside afdeling (op de underground na)
Hurricane Gee (waarschijlijk de irritantste female MC)
The Madd Rapper

en nog wel meer

Q-Tip vind ik juist tof!

Ik vind 50 cent verschrikkelijk. Want mijn oma rapt beter en haar versta je beter.

Social_Mask
MF DOOM... Hele vette stem en leuke teksten, maar die flow spreekt mij totaal niet aan. En de rappers van Wu-Tang, op RZA en Method Man na, doen me ook niet veel. Ohw, en Aesop Rock natuurlijk. Die beats op Labor Days zijn op z'n minst meesterlijk te noemen, maar helaas verpest Aesop het een beetje voor me.

Social_Mask schreef:
MF DOOM... Hele vette stem en leuke teksten, maar die flow spreekt mij totaal niet aan.

En ik maar denken dat je username en je plaatje gebaseerd waren op MF DOOM

Gast
geplaatst: vandaag om 02:24 uur

geplaatst: vandaag om 02:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.