Genres / Hip-Hop / MC's die je helemaal niet voelt...
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2011, 14:31 uur
No Surrender schreef:
MF DOOM!!!
MF DOOM!!!
Heb in het begin ook lange tijd moeite gehad om DOOM als MC te waarderen, waar ik zijn beats meteen bruut vond. Kwestie van gewenning, het zijn echt groei-plaatjes wat dat betreft. Inmiddels behoort Madvillainy toch wel tot een van mn favoriete platen.
Zelf zeg ik: Kev Brown.
Blijf lekker beats maken (
), maar laat de rest achterwege aub.In de NL'se scene heb ik Duvel nooit leren waarderen, heb het toch een paar jaar geprobeerd, nooit niks geworden voor mij persoonlijk.
1
Terrorkoppie
geplaatst: 6 januari 2012, 06:35 uur
Wat voor een homotopic is dit nou weer? Ik hoef geen enkele MC te 'voelen' , zijn jullie nou een stel wijven ofzo die graag een rappende gozer willen 'voelen' ?!
0
geplaatst: 1 februari 2012, 12:02 uur
Swa schreef:
GZA. Ik begrijp gewoon echt niet wat er dope aan deze man is. Slaapverwekkend gewoon.
GZA. Ik begrijp gewoon echt niet wat er dope aan deze man is. Slaapverwekkend gewoon.
SAY WHAT

0
Harco
geplaatst: 1 februari 2012, 14:49 uur
Het is niet alsof die man God is, ofzo (en dat geldt voor de hele Wu).
0
geplaatst: 1 februari 2012, 16:20 uur
Harco schreef:
Nee, want God bestaat niet. Maar ze zijn wel goddelijk goed! 'Liquid Swords' misschien wel beste album ooit en dat komt echt niet alleen door de beats.
0
geplaatst: 1 februari 2012, 21:52 uur
Hoe kan iets goddelijk goed zijn als je geen God hebt om je definitie aan te spiegelen?
Okee, misschien erg vervelend dit.
@Harco, ik kan zijn reactie erg goed begrijpen, hoewel ik Swa ook kan begrijpen. Als de hele Wu-Tang stijl je niet ligt, is het niet heel vreemd.
Okee, misschien erg vervelend dit.
@Harco, ik kan zijn reactie erg goed begrijpen, hoewel ik Swa ook kan begrijpen. Als de hele Wu-Tang stijl je niet ligt, is het niet heel vreemd.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 2 februari 2012, 14:07 uur
Dat is bij mij al jaren het geval, al heb ik een tijdje geleden Liquid Swords weer eens een kans gegeven en ik vond het beduidend beter dan een paar jaar terug - maar zeker niet goddelijk goed. Ik weet niet of het ooit wat wordt tussen mij en Wu-Tang... no homo.
0
geplaatst: 2 februari 2012, 15:04 uur
Nog best veel mensen hier die weinig met Wu-Tang hebben. Best verrassend
. Voor mij zijn het stuk voor stuk helden. Ghostface Killah is zelfs mijn favo rapper allertijden.
. Voor mij zijn het stuk voor stuk helden. Ghostface Killah is zelfs mijn favo rapper allertijden.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 2 februari 2012, 15:08 uur
Hey, oppassen jij, of anders niet ik je ballen aan een stapel papieren!
no homo
no homo
0
geplaatst: 2 februari 2012, 15:11 uur
Beetje Eminem biten.
Een MC die ik op Recovery helemaal niet voel. (om maar even ontopic te blijven).
Een MC die ik op Recovery helemaal niet voel. (om maar even ontopic te blijven).
0
geplaatst: 2 februari 2012, 17:06 uur
Ik krijg bij de nieuwe tracks van Eminem altijd het gevoel alsof de vocals niet helemaal lekker zijn afgemixt.
0
geplaatst: 31 mei 2012, 22:04 uur
Brother Ali, Bizarre, Eminem en MF Doom, Fresku, die gasten van Nijmeegse Modo. De meeste nieuwe Nederlandstalige Nederhop eigenlijk wel.
0
geplaatst: 1 juni 2012, 16:54 uur
Ik heb het probleem helaas met alle nederlandse mc's. Heb het zo vaak geprobeerd, maar ik kan gewoon niet naar Nederhop luisteren.. 

0
geplaatst: 1 juni 2012, 16:58 uur
Jup. Alles wel eens gehoord, maar de nederlandse taal in rap vorm ligt mij gewoon niet. Blijf af en toe maar weer eens wat luisteren in de hoop dat ik op den duur een eureka momentje krijg. Tot die tijd..
0
geplaatst: 1 juni 2012, 17:42 uur
Probeer Steach & Dobleye eens!
Dan vooral de EP. Het album vind ik minder.
Dan vooral de EP. Het album vind ik minder.
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 1 juni 2012, 17:48 uur
Jazzmatic schreef:
Jup. Alles wel eens gehoord, maar de nederlandse taal in rap vorm ligt mij gewoon niet. Blijf af en toe maar weer eens wat luisteren in de hoop dat ik op den duur een eureka momentje krijg. Tot die tijd..
En wat vind je van Opgezwolle dan? Ik vind Rico en Sticks echte taalkunstenaars.

0
geplaatst: 2 juni 2012, 03:20 uur
Ulfat-e-Zulmat schreef:
En wat vind je van Opgezwolle dan? Ik vind Rico en Sticks echte taalkunstenaars.
Zeker mee eens. Tekstueel gezien vind ik ze ook sterk, maar er is iets aan nederlandse rap dat ik gewoon niet trek.. Erg jammer, want er zit veel goeds tussen als ik jullie mag geloven.
0
geplaatst: 24 augustus 2012, 20:27 uur
Wat Nederlandse rappers die door anderen wel gewaardeerd worden:
Heel DuvelDuvel
Winne
De rappers van De Jeugd van Tegenwoordig, op een enkel nummer na
Def P
De rappers van Stropstrikkers
Zowel Kleine Jay als Cartes
Over internationaal had ik geen zin om na te denken.
Groetjes Team Zuur
Heel DuvelDuvel
Winne
De rappers van De Jeugd van Tegenwoordig, op een enkel nummer na
Def P
De rappers van Stropstrikkers
Zowel Kleine Jay als Cartes
Over internationaal had ik geen zin om na te denken.
Groetjes Team Zuur
0
geplaatst: 19 september 2012, 22:48 uur
Chino XL, kid frost, vinnie paz, drake, 90% van de nl-scene, eminem na the eminem show, ook nas vaak niet, illmatic is natuurlijk wel goed, maar kan ik niet zo waarderen als andere classics (ready to die,chronic,doggystyle)
* denotes required fields.