Genres / Hip-Hop / De hiphop top 100 van...
zoeken in:
0
geplaatst: 23 mei 2012, 16:45 uur
Sjeminee! Je gaat te snel! Als iemand denk het ertussen te kunnen doen, okay, maar ik kan pas maandag beginnen, op zijn vroegst...
edit: Ik zie nu dat dit een instrumentale top 25 was... Als je me nog een paar dagen geeft, kan ik beginnen... Dus rek het nog maar even op!
Sowieso wil ik mensen niet storen met mijn 95 nummers aan depressiviteit met dit weer (laten we gokken op 5 plaatsjes voor A Long Hot Summer en Long Arm tracks, met misshien een 40 Winkz erbij).
edit: Ik zie nu dat dit een instrumentale top 25 was... Als je me nog een paar dagen geeft, kan ik beginnen... Dus rek het nog maar even op!
Sowieso wil ik mensen niet storen met mijn 95 nummers aan depressiviteit met dit weer (laten we gokken op 5 plaatsjes voor A Long Hot Summer en Long Arm tracks, met misshien een 40 Winkz erbij).
0
geplaatst: 23 mei 2012, 17:54 uur
Dat is nog het ergste. Het kon dus wel gewoon. Overheid deed niks.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 18:04 uur
Ik heb trouwens via PM doorgekregen dat er behoefte is aan een top 10 knapste rappers. Ik ga deze vanavond maar eens plaatsen in dit topic denk ik. Niet omdat ik wil, maar puur omdat er behoefte aan is. Mogelijk staat Gucci Mane in de lijst.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 18:21 uur
Sowieso, hij is cute. Maar dan heb ik ook wat gespierde mannen nodig. Pharrell is wel een beetje iel.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 mei 2012, 18:30 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik heb trouwens via PM doorgekregen dat er behoefte is aan een top 10 knapste rappers. Ik ga deze vanavond maar eens plaatsen in dit topic denk ik. Niet omdat ik wil, maar puur omdat er behoefte aan is. Mogelijk staat Gucci Mane in de lijst.
Wat kom je nou impliciet baat doen...
0
geplaatst: 23 mei 2012, 19:07 uur
10. Mos Def

9. Big Boi

8. Pharrell Williams

7. Lupe Fiasco

6. J. Cole

5. Big Sean
4. Theophilus London

3. LL Cool J

2. Keizer

1. B. Dolan & Sage Francis

9. Big Boi

8. Pharrell Williams

7. Lupe Fiasco

6. J. Cole

5. Big Sean
4. Theophilus London

3. LL Cool J

2. Keizer

1. B. Dolan & Sage Francis

0
geplaatst: 23 mei 2012, 19:11 uur
Verder wel een beetje hoog gai niveau. Maar tja ieder zijn ding. ;P Drop liever even wat mooie rapstertjes aub.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 19:13 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 mei 2012, 20:01 uur
Rop vindt het blijkbaar niet zo leuk dat ik een extra lijstje tussendoor plaats en dat probeert hij met deze zeer zwakke vorm van parodie te demonstreren (en deconstrueren). Alsof het simpelweg zeggen nog niet genoeg was. Grote jongen.
0
geplaatst: 23 mei 2012, 20:03 uur
Sherlock Holmes strikes again.
Beter ga je je top 100 updaten, er zijn nog tig wachtenden achter u.
Beter ga je je top 100 updaten, er zijn nog tig wachtenden achter u.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 mei 2012, 20:21 uur
Mijn drang om te gehoorzamen is nimmer kleiner geweest 

0
geplaatst: 23 mei 2012, 20:32 uur
Ik zeg toch nog steeds Big Boi. Koeler dan een teennagel van een ijsbeer he.
Big Boi from Outkast Meets a Penguin - YouTube
Als jij nu komt met een filmpje dat Gucci Mane uitgepoept wordt door een Orka op de noordpool, of iets in die trant, geef ik je gelijk.
Big Boi from Outkast Meets a Penguin - YouTube
Als jij nu komt met een filmpje dat Gucci Mane uitgepoept wordt door een Orka op de noordpool, of iets in die trant, geef ik je gelijk.
0
nedbed
geplaatst: 23 mei 2012, 21:58 uur
Aaah ben ik even voetballen mis ik dit alles. Maar goed mooie top 10 en LL is toch mijn favoriet hoor. En ik vind dat Nelly er toch in had gemoeten.
* denotes required fields.