Kevin Croes
Geslacht: Man
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 16 september 2017
Laatste bezoek: gisteren om 17:52 uur
Aantal stemmen: 1902
Gemiddelde: 3,68
Standaardafwijking: 0,75
Aantal berichten: 59
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 3
Top 10 albums
- 1. Pearl Jam - Ten (1991)
- 2. Nirvana - Nevermind (1991)
- 3. Deftones - Around the Fur (1997)
- 4. Fear Factory - Demanufacture (1995)
- 6. Kickback - Forever War (1997)
- 7. Korn - KoЯn (1994)
- 8. Lorna Shore - Pain Remains (2022)
- 9. Arkangel - Hope You Die by Overdose (2004)
- 10. Architects - All Our Gods Have Abandoned Us (2016)
Recente stemmen
- 3,0Terror - The Bowery Collection (2008)
Alternatieve titel: Live June 10, 2004geplaatst: afgelopen zaterdag om 21:55 uur - 3,0Terror - No Regrets, No Shame (2012)
Alternatieve titel: The Bridge Nine Daysgeplaatst: afgelopen zaterdag om 21:54 uur - 3,0Terror / Ringworm - Splitseveninch (2003) geplaatst: afgelopen zaterdag om 21:54 uur, stem was: 3,5
- 3,0Spawn - The Album (1997) geplaatst: 17 maart, 00:11 uur
- 4,0Kardashev - The Baring of Shadows (2020) geplaatst: 16 maart, 20:11 uur
- 4,5Kardashev - Liminal Rite (2022) geplaatst: 16 maart, 20:08 uur
- 3,5Kardashev - Peripety (2015) geplaatst: 16 maart, 20:07 uur
- 3,5Burning Skies - Desolation (2006) geplaatst: 16 februari, 23:17 uur
- 3,5Fall of Serenity - Bloodred Salvation (2006) geplaatst: 16 februari, 23:16 uur
- 3,5Fear My Thoughts - Hell Sweet Hell (2005) geplaatst: 16 februari, 23:16 uur