vangolski
Geslacht: Man
Woonplaats: Plockroy
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 19 oktober 2021
Laatste bezoek: 12 juni 2022, 21:58 uur
Aantal stemmen: 57
Gemiddelde: 4,71
Standaardafwijking: 0,31
Aantal berichten: 1
Top 10 albums
- 1. The Chameleons - Script of the Bridge (1983)
- 2. The Sound - From the Lions Mouth (1981)
- 3. Big Country - The Crossing (1983)
- 4. Sigur Rós - ( ) (2002)
- 5. Ned's Atomic Dustbin - God Fodder (1991)
- 6. Helmet - Meantime (1992)
- 7. Talk Talk - It's My Life (1984)
- 9. The House of Love - The House of Love (1988)
- 10. Adorable - Against Perfection (1993)
Top 10 artiesten
- 1. The Chameleons
- 2. Echo & The Bunnymen
- 3. Adorable
- 4. The Sound
- 5. Slowdive
- 6. IDLES
- 7. Big Country
- 8. Nick Cave & The Bad Seeds
- 9. Deftones
- 10. Whispering Sons
Recente stemmen
- 5,0Slowdive - Just for a Day (1991) geplaatst: 8 januari 2022, 22:09 uur
- 4,5IDLES - Crawler (2021) geplaatst: 19 november 2021, 21:12 uur
- 4,5Black Swan Lane - Hide in View (2021) geplaatst: 2 november 2021, 20:54 uur
- 4,5Black Swan Lane - Vita Eterna (2019) geplaatst: 2 november 2021, 20:51 uur
- 4,0Geese - Projector (2021) geplaatst: 1 november 2021, 09:34 uur
- 4,0Alcest - Shelter (2014) geplaatst: 26 oktober 2021, 18:17 uur
- 5,0The God Machine - One Last Laugh in a Place of Dying... (1994) geplaatst: 22 oktober 2021, 01:48 uur
- 5,0The Chameleons - What Does Anything Mean? Basically (1985) geplaatst: 22 oktober 2021, 01:16 uur
- 5,0The Chameleons - Strange Times (1986) geplaatst: 22 oktober 2021, 01:12 uur
- 5,0The Chameleons - Script of the Bridge (1983) geplaatst: 22 oktober 2021, 01:06 uur