Meliefje
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 18 september 2006
Laatste bezoek: 3 mei 2011, 00:31 uur
Aantal stemmen: 11
Gemiddelde: 4,45
Standaardafwijking: 0,72
Aantal berichten: 7
Top 10 albums
- 1. Curtis Mayfield - Curtis / Live! (1971)
- 3. GZA - Liquid Swords (1995)
- 4. Marek Hemmann - In Between (2009)
- 7. Gui Boratto - Take My Breath Away (2009)
- 8. Peter Bjorn and John - Writer's Block (2006)
- 9. Heartthrob - Dear Painter, Paint Me (2008)
- 10. Gaiser - Neural Block (2005)
Recente stemmen
- 4,5Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Texas Flood (1983) geplaatst: 3 april 2011, 12:45 uur
- 5,0Stevie Wonder - Innervisions (1973) geplaatst: 26 juli 2010, 18:20 uur
- 4,5Common - Be (2005) geplaatst: 26 juli 2010, 18:16 uur, stem was: 5,0
- 4,0Janelle MonĂ¡e - The ArchAndroid (2010)
Alternatieve titel: Suites II and IIIgeplaatst: 26 juli 2010, 18:15 uur - 5,0Buddy Guy - Damn Right I've Got the Blues (1991) geplaatst: 1 december 2006, 22:57 uur
- 4,0Mobb Deep - Life of the Infamous (2006)
Alternatieve titel: The Best Ofgeplaatst: 1 december 2006, 22:45 uur - 5,0The Streets - Original Pirate Material (2002) geplaatst: 20 september 2006, 17:27 uur
- 2,5Wende - Quand Tu Dors (2004) geplaatst: 18 september 2006, 13:30 uur
- 4,5B.B. King - Live & Well (1969) geplaatst: 18 september 2006, 13:23 uur
- 5,0B.B. King - Live at the Regal (1965) geplaatst: 18 september 2006, 13:22 uur