Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2013 [De Top 2000 van MusicMeter] #2
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:02 uur
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:03 uur
Helaas voor Riders, maar goed dat de DM klassieker in elk geval wel door is! Ga ik morgenavond wel een extra biertje op drinken in de Ziggodome 

0
geplaatst: 6 december 2013, 23:04 uur
orbit schreef:
maar goed dat de DM klassieker in elk geval wel door is! Ga ik morgenavond wel een extra biertje op drinken in de Ziggodome
maar goed dat de DM klassieker in elk geval wel door is! Ga ik morgenavond wel een extra biertje op drinken in de Ziggodome
veel plezier!
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:04 uur
Jammer van heroin, maar er zit gelukkig nog genoeg moois in finale 

0
geplaatst: 6 december 2013, 23:06 uur
Mijne ook, en nog een andere potentiële nummer 1 in dezelfde ladder... al met al een aantal leuke nieuwe binnenkomers, maar vooral in de breedte/subtop, zo op het eerste gezicht. Vooral content met DJ Shadow, al heeft hij nog een aantal betere nummers geschapen.
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 6 december 2013, 23:08 uur
Wat een ontknoping en wat een finale!
Led Zeppelin

Neutral Milk Hotel

Inderdaad, de MuMeLadder leeft! Kom maar op met die finale.
Led Zeppelin

Neutral Milk Hotel

Inderdaad, de MuMeLadder leeft! Kom maar op met die finale.
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:09 uur
El Ninjo schreef:
Doe ik met je mee, orbit.
Doe ik met je mee, orbit.
http://www.scientias.nl/wp-content/uploads/2011/04/bier2.jpg
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:11 uur
Dank je!
En nu ook zorgen dat Enjoy The Silence de top10 gaat halen dit jaar

0
geplaatst: 6 december 2013, 23:11 uur
Led Zeppelin 
En Untitled 8 is een van de weinige Sigur Ros-songs die ik wel kan appreciëren.

En Untitled 8 is een van de weinige Sigur Ros-songs die ik wel kan appreciëren.
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:12 uur
Mooi dat Led Zeppelin en Neutral Milk Hotel de finale hebben bereikt. Alleen jammer dat The Doors er niet bij zijn.
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:17 uur
Btw, we hebben besloten de procedure voor de finale niet te veranderen..dus gewoon een top 32 en punten van 32 tot 1.....de post volgt zo.
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:21 uur
stoepkrijt schreef:
Nog een voorstel dan: Dit jaar een Doors-loze finale!
Ik zal niet gaan juichen, want dat is onsportief, maar ik vind het wel de moeite deze quote nog eens aan te halen Nog een voorstel dan: Dit jaar een Doors-loze finale!

0
geplaatst: 6 december 2013, 23:26 uur
Op 17 december 2012, 17:26 werd het 7e ladderjaar geopend en nog in dezelfde minuut poste Rhythm & Poetry het allereerste nominatielijstje voor een nieuwe jaargang MuMeLadderen.
Op 27 decenber 16.08 uur opende steun en toeverlaat Onweerwolf het bal met het plaatsen van de eerste voorrondes voor de artiesten met meer dan 16 nominaties hadden en op 1 januari 2013, 17:02 uur vond de echte aftrap plaats. Maar liefst 2816 nummers gingen strijden voor de toppositie in onze eigen top 2000. Teunnis was vervolgens de allereerste user die punten uitdeelde en die D.A.F. – Der Mussolini als allereerste koploper stemde in ladder 1.
Vanavond, 6 december 22:46 was crewlid Dexter de allerlaatste user die punten uitdeelde .
Na bijna een jaar stemmen, ruim 900 pagina's met vele stemrondes later zijn er dus nog 32 nummers over uit die lijst die gaan strijden om de 1e plaats.
De procedure voor de finale is hetzelfde als andere jaren, heel eenvoudig maar desondanks o zo moeilijk.
De enige opdracht is: Maak van de 32 overgebleven nummers je eigen Top 32 en stuur die in een PM naar mij toe.
Dus aub niet je lijst posten in het topic.
Alle inzendingen moeten uiterlijk vrijdag 20 december om 21.00u bij mij binnen zijn. Later op de avond begin ik dan de uitslag te posten en op zondagavond 22 december wordt de nummer 1 bekend gemaakt.
De puntenverdeling die gekoppeld is aan die persoonlijke lijstjes is ook heel eenvoudig. Jouw nummer 1 krijgt 32 punten, jouw nummer 32 krijgt 1 punt.
Vorig jaar mocht ik 152 eindlijstjes ontvangen en de uitdaging is natuurlijk om dat aantal dit jaar te overtreffen en wellicht weer in de buurt te komen van ons recordjaar 2010 met 181 eindlijstjes.
In lijn met de vorige jaren begint de finale ronde weer met een startladder die evenzwaar telt als ieder individueel lijstje van jullie. Deze wordt zoals elk jaar weer bepaalt aan de hand vh gewogen stempercentage vd finalenummers uit alle voorgaande rondes. De startladder zal ook op vrijdag 20 december bekend gemaakt worden.
En dit zijn ze dan, de 32 finalisten waar het allemaal om te doen is en die op volgorde van 1 t/m 32 gezet moeten worden. Ik heb ze op alfabetische volgorde gezet en met dank aan Onweerwolfzijn ze voorzien van een youtube link zodat eenieder ze nog eens op z'n gemak kan beluisteren.
Finale - Ladder 1:
16 Horsepower - Black Soul Choir
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
David Bowie - "Heroes"
Depeche Mode - Enjoy The Silence
dEUS - Instant Street
DJ Shadow - Stem/Long Stem
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Kate Bush - Wuthering Heights
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Muse - New Born
Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea
Nick Cave And The Bad Seeds - The Mercy Seat
Nina Simone - Sinnerman
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (The Waltz Joan Of Arc)
Pearl Jam - Black
Pixies - Debaser
Portishead - Glory Box
Pulp - Common People
Radiohead - Exit Music (For A Film)
Radiohead - Paranoid Android
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Sigur Rós - Untitled #8
Songs: Ohia - Lioness
The Beatles - A Day In The Life
The Cure - A Forest
The Rolling Stones - Gimme Shelter
The Smiths - Bigmouth Strikes Again
The Smiths - How Soon Is Now?
The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
The Velvet Underground - Venus In Furs
Tom Waits - Martha
En wie e.e.a. op Spotify wil afluisteren, wederom met dank aan Onweerwolf, hier de link naar de spotify lijst voor de finale, alleen Stairway to Heaven en A Day In The Life staan niet op Spotify
MuMeLadder - Finaleladder 2013 by onweerwolf on Spotify - open.spotify.com
Nogmaals:
Maak van de 32 overgebleven nummers je eigen Top 32 en stuur die in een PM naar mij toe.
NIET JE TOP 32 POSTEN IN HET TOPIC
Alle mensen die ooit genomineerd hebben en/of een finalelijstje hebben ingestuurd krijgen een notificatie van dit bericht. Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De MuMeLadder stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.
Geadresseerden van dit bericht: #koen, [[YaTaMiNo]], aERodynamIC, akira124, Alicia, andnino, andré, Angelo, Anne Maaike, AOVV, Aquila, arcade monkeys, AriTupari, Arno, Aroentje, Arrie, ArthurDZ, Ataloona, avdj, Axel, axel33, azra, bart1989, Bartjeking, beaster1256, Benjammin', BenZet, Bert Wasbeer, Bertus, BestOfMusic, bone machine, bonothecat, Boris1, Brain Stew, Broem, Brunniepoo, Bucquoy, Casartelli, Ceasar, Cerclezot, cherksken, chevy93, Choconas, Chrisseh, Chronos85, c-moon, Co Jackso, Comrade, corn1holio1, cosmic kid, cosmo, Cured, curufin, CWTAB, Cygnus, Dance Lover, danny de punk, Dazzled Kid, dazzler, De Haerlemmer, deric raven, Dexter, Dieter, divart, dix, DjFrankie, Don Cappuccino, dumb_helicopter, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Dystopia, Edgar18, Edwynn, El Ninjo, ErikM, Etiul, Exfrozen, Facedown, Fathead, fems, fladir, frans swa, Frans_K, freakey, freddze, freitzen, Frejarius, Gajarigon, GarnalenPeller, gemaster, Gert P, Gizzmann, Glen Hansard, Gloeilamp, Gorro, GrafGantz, Gretz, grovonion, gtenbosch, Guessmaker, gukker, GuusV, Gyzzz, Halley23, HammerHead, Handsome devil, hanzie28, Haveaniceday, herman, hmaeghs, hoi123, i.Ron S., IJsbergsla, itchy, J.J. Wever, james_cameron, Jannemanneke, jassn, Jazper, jeroentjuhh, jerome988, Jesse, Jester, Jesusfreen, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, Jord, jori stes, Joy4ever, judgepaddy, Julian0809, Justus18, k.grubs, kabouter76, kaj_666, Kasperbert, Kees-Jan, keijzm73, kemm, Klumpie, Koenr, Kos, Kraay, L_T_B, laxus11, lebowski, levenvergeten, likeahurricane, Lin, LittleBox, Lonesome Crow, Louis2703, lowieke, luc011190, LucM, Lukas, Lukk0, Lying Mouth, Madjack71, madmadder, Magick1, Marco dB, MarcoB, Martin Visser, Marty McFly, Masimo, Mastroianni, matthijs, mauricedegier, meijer, meyer, miak, Misterfool, Mjuman, musicfriek, musician, muziekhater, MVW, nclo, nelis, Nestul, nevyn, nico1616, Nicolage Rico, niels94, Nightrider, Nosh, NovaStar, obsessed, odi, Oldfart, Omsk, Onweerwolf, Orbilin, orbit, Osiris Apis, Outlaw104, Ouwe, Paalhaas, Paap_Floyd, Papartis, pauljojo, Pepino, Perre Verhoeven, Petterson, PinkEclipse, pjh1967, Ploppesteksel, Poa, Poeha, Poepgezicht, Poles Apart, postpunker, pqt, Premonition, progressive, Pruut, psycho daisies, pygmydanny, Ralph., ranboy, Rayaccos, rayman, Reijersen, remcodulac, reptile71, Rhythm & Poetry, Rizz, rkdev, rock-rick, Rodajc, Rodenrijck, rolandobabel, Rudi S, Salvadore, samedi, Sammy, Sandokan-veld, schopenhauer, Scorpion_21, sebas, sheep67, shinybeast, Sho-yu, Silent Alarm, Silent_shout, SirNoodle, Snoeperd, sokra, sq, starbright boy, STaRS, Status Seeker, steven, Stijn_Slayer, stoepkrijt, Strangeways, Streup, Stuzzie, Suicidopolis, Sunderland, Svendra, sxesven, tangmaster, Telamon, Teunnis, The Eraser, the hustler, The Scientist, the viking, thebestfreaks, thelion, Thomzic, thyson, Timo-otje, titan, Titmeister, Toon1, Tribal Gathering, tsjong, van elst, VanDeGriend, vigil, vin13, Vince vega, vleertje, Waldo Jeffers, wandelindenatuur, Wauze, Waverick, wendyvortex, west, wibro, wolf, Woody, wowo, Xel, Yamato, yeahyeahyeah, zinulzki
Op 27 decenber 16.08 uur opende steun en toeverlaat Onweerwolf het bal met het plaatsen van de eerste voorrondes voor de artiesten met meer dan 16 nominaties hadden en op 1 januari 2013, 17:02 uur vond de echte aftrap plaats. Maar liefst 2816 nummers gingen strijden voor de toppositie in onze eigen top 2000. Teunnis was vervolgens de allereerste user die punten uitdeelde en die D.A.F. – Der Mussolini als allereerste koploper stemde in ladder 1.
Vanavond, 6 december 22:46 was crewlid Dexter de allerlaatste user die punten uitdeelde .
Na bijna een jaar stemmen, ruim 900 pagina's met vele stemrondes later zijn er dus nog 32 nummers over uit die lijst die gaan strijden om de 1e plaats.
De procedure voor de finale is hetzelfde als andere jaren, heel eenvoudig maar desondanks o zo moeilijk.
De enige opdracht is: Maak van de 32 overgebleven nummers je eigen Top 32 en stuur die in een PM naar mij toe.
Dus aub niet je lijst posten in het topic.
Alle inzendingen moeten uiterlijk vrijdag 20 december om 21.00u bij mij binnen zijn. Later op de avond begin ik dan de uitslag te posten en op zondagavond 22 december wordt de nummer 1 bekend gemaakt.
De puntenverdeling die gekoppeld is aan die persoonlijke lijstjes is ook heel eenvoudig. Jouw nummer 1 krijgt 32 punten, jouw nummer 32 krijgt 1 punt.
Vorig jaar mocht ik 152 eindlijstjes ontvangen en de uitdaging is natuurlijk om dat aantal dit jaar te overtreffen en wellicht weer in de buurt te komen van ons recordjaar 2010 met 181 eindlijstjes.
In lijn met de vorige jaren begint de finale ronde weer met een startladder die evenzwaar telt als ieder individueel lijstje van jullie. Deze wordt zoals elk jaar weer bepaalt aan de hand vh gewogen stempercentage vd finalenummers uit alle voorgaande rondes. De startladder zal ook op vrijdag 20 december bekend gemaakt worden.
En dit zijn ze dan, de 32 finalisten waar het allemaal om te doen is en die op volgorde van 1 t/m 32 gezet moeten worden. Ik heb ze op alfabetische volgorde gezet en met dank aan Onweerwolfzijn ze voorzien van een youtube link zodat eenieder ze nog eens op z'n gemak kan beluisteren.
Finale - Ladder 1:
16 Horsepower - Black Soul Choir
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
David Bowie - "Heroes"
Depeche Mode - Enjoy The Silence
dEUS - Instant Street
DJ Shadow - Stem/Long Stem
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
Kate Bush - Wuthering Heights
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Muse - New Born
Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea
Nick Cave And The Bad Seeds - The Mercy Seat
Nina Simone - Sinnerman
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (The Waltz Joan Of Arc)
Pearl Jam - Black
Pixies - Debaser
Portishead - Glory Box
Pulp - Common People
Radiohead - Exit Music (For A Film)
Radiohead - Paranoid Android
Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
Sigur Rós - Untitled #8
Songs: Ohia - Lioness
The Beatles - A Day In The Life
The Cure - A Forest
The Rolling Stones - Gimme Shelter
The Smiths - Bigmouth Strikes Again
The Smiths - How Soon Is Now?
The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
The Velvet Underground - Venus In Furs
Tom Waits - Martha
En wie e.e.a. op Spotify wil afluisteren, wederom met dank aan Onweerwolf, hier de link naar de spotify lijst voor de finale, alleen Stairway to Heaven en A Day In The Life staan niet op Spotify
MuMeLadder - Finaleladder 2013 by onweerwolf on Spotify - open.spotify.com
Nogmaals:
Maak van de 32 overgebleven nummers je eigen Top 32 en stuur die in een PM naar mij toe.
NIET JE TOP 32 POSTEN IN HET TOPIC
Alle mensen die ooit genomineerd hebben en/of een finalelijstje hebben ingestuurd krijgen een notificatie van dit bericht. Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De MuMeLadder stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.
Geadresseerden van dit bericht: #koen, [[YaTaMiNo]], aERodynamIC, akira124, Alicia, andnino, andré, Angelo, Anne Maaike, AOVV, Aquila, arcade monkeys, AriTupari, Arno, Aroentje, Arrie, ArthurDZ, Ataloona, avdj, Axel, axel33, azra, bart1989, Bartjeking, beaster1256, Benjammin', BenZet, Bert Wasbeer, Bertus, BestOfMusic, bone machine, bonothecat, Boris1, Brain Stew, Broem, Brunniepoo, Bucquoy, Casartelli, Ceasar, Cerclezot, cherksken, chevy93, Choconas, Chrisseh, Chronos85, c-moon, Co Jackso, Comrade, corn1holio1, cosmic kid, cosmo, Cured, curufin, CWTAB, Cygnus, Dance Lover, danny de punk, Dazzled Kid, dazzler, De Haerlemmer, deric raven, Dexter, Dieter, divart, dix, DjFrankie, Don Cappuccino, dumb_helicopter, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Dystopia, Edgar18, Edwynn, El Ninjo, ErikM, Etiul, Exfrozen, Facedown, Fathead, fems, fladir, frans swa, Frans_K, freakey, freddze, freitzen, Frejarius, Gajarigon, GarnalenPeller, gemaster, Gert P, Gizzmann, Glen Hansard, Gloeilamp, Gorro, GrafGantz, Gretz, grovonion, gtenbosch, Guessmaker, gukker, GuusV, Gyzzz, Halley23, HammerHead, Handsome devil, hanzie28, Haveaniceday, herman, hmaeghs, hoi123, i.Ron S., IJsbergsla, itchy, J.J. Wever, james_cameron, Jannemanneke, jassn, Jazper, jeroentjuhh, jerome988, Jesse, Jester, Jesusfreen, johan de witt, johannesA, Johnny Marr, Jord, jori stes, Joy4ever, judgepaddy, Julian0809, Justus18, k.grubs, kabouter76, kaj_666, Kasperbert, Kees-Jan, keijzm73, kemm, Klumpie, Koenr, Kos, Kraay, L_T_B, laxus11, lebowski, levenvergeten, likeahurricane, Lin, LittleBox, Lonesome Crow, Louis2703, lowieke, luc011190, LucM, Lukas, Lukk0, Lying Mouth, Madjack71, madmadder, Magick1, Marco dB, MarcoB, Martin Visser, Marty McFly, Masimo, Mastroianni, matthijs, mauricedegier, meijer, meyer, miak, Misterfool, Mjuman, musicfriek, musician, muziekhater, MVW, nclo, nelis, Nestul, nevyn, nico1616, Nicolage Rico, niels94, Nightrider, Nosh, NovaStar, obsessed, odi, Oldfart, Omsk, Onweerwolf, Orbilin, orbit, Osiris Apis, Outlaw104, Ouwe, Paalhaas, Paap_Floyd, Papartis, pauljojo, Pepino, Perre Verhoeven, Petterson, PinkEclipse, pjh1967, Ploppesteksel, Poa, Poeha, Poepgezicht, Poles Apart, postpunker, pqt, Premonition, progressive, Pruut, psycho daisies, pygmydanny, Ralph., ranboy, Rayaccos, rayman, Reijersen, remcodulac, reptile71, Rhythm & Poetry, Rizz, rkdev, rock-rick, Rodajc, Rodenrijck, rolandobabel, Rudi S, Salvadore, samedi, Sammy, Sandokan-veld, schopenhauer, Scorpion_21, sebas, sheep67, shinybeast, Sho-yu, Silent Alarm, Silent_shout, SirNoodle, Snoeperd, sokra, sq, starbright boy, STaRS, Status Seeker, steven, Stijn_Slayer, stoepkrijt, Strangeways, Streup, Stuzzie, Suicidopolis, Sunderland, Svendra, sxesven, tangmaster, Telamon, Teunnis, The Eraser, the hustler, The Scientist, the viking, thebestfreaks, thelion, Thomzic, thyson, Timo-otje, titan, Titmeister, Toon1, Tribal Gathering, tsjong, van elst, VanDeGriend, vigil, vin13, Vince vega, vleertje, Waldo Jeffers, wandelindenatuur, Wauze, Waverick, wendyvortex, west, wibro, wolf, Woody, wowo, Xel, Yamato, yeahyeahyeah, zinulzki
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:27 uur
Nou eens zien hoeveel minuten het duurt voor het eerste lijstje er is. Is aERodynamIC toevallig online? 

0
geplaatst: 6 december 2013, 23:34 uur
Wat een mooie lijst, ik tel in de gauwigheid 12 nummers die podiumwaardig zijn. Dat wordt nog een hoop lastige keuzes maken.. 

0
geplaatst: 6 december 2013, 23:37 uur
stoepkrijt schreef:
hoe jammer ik het ook vind, dat The Doors niet in de finale staan, maar een Doorsloze finale is nog altijd beter dan een finale met hun (met voorsprong) slechtste nummer ooit(quote)
Ik zal niet gaan juichen, want dat is onsportief, maar ik vind het wel de moeite deze quote nog eens aan te halen
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:37 uur
Erg gevarieerd ook - zo op het eerste gezicht geen artiest met twee nummers, enkel twee met drie nummers.
En 8 of 9 songs die nog nooit de finale haalden, toch?
En 8 of 9 songs die nog nooit de finale haalden, toch?
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:38 uur
ik zie zowaar concurrenten voor mijn nummer 1 van vorig jaar, mijn nummer 2 ligt er wel uit ...
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:41 uur
Als ik het zo zie toch wel het beste finalelijstje ooit! 
Gebrek aan Arcade Fire, dat wel trouwens.

Gebrek aan Arcade Fire, dat wel trouwens.
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:42 uur
Mijn nr.2 van vorig jaar ligt er ook uit. Maar zijn tenslotte nog 10 songs die voor mij een 10 waard zijn.
0
geplaatst: 6 december 2013, 23:42 uur
Ik zie sowieso al zeker 5 nummers voor de laatste 3 plekken, dus dat wordt onderaan nog lastig.
En het blijft ietwat armetierig dat er weer 3 nummers van zowel Radiohead als The Smiths in de finale aanwezig zijn. De meeste zijn wel prima, maar er zijn nog zoveel andere artiesten met ook steengoede songs die hier nu, o.a. daardoor, ontbreken.
Maar genoeg negatief geleuter van deze kant. Nu maar eens aan de slag voor de top 32.
P.S.
Ben je nog meer van plan dan?
En het blijft ietwat armetierig dat er weer 3 nummers van zowel Radiohead als The Smiths in de finale aanwezig zijn. De meeste zijn wel prima, maar er zijn nog zoveel andere artiesten met ook steengoede songs die hier nu, o.a. daardoor, ontbreken.
Maar genoeg negatief geleuter van deze kant. Nu maar eens aan de slag voor de top 32.
P.S.
El Ninjo schreef:
Finale - Ladder 1
Finale - Ladder 1
Ben je nog meer van plan dan?

0
geplaatst: 6 december 2013, 23:45 uur
*:)* Muse en NMH 
hoi hoi hoi!
in 2014 pas?
of bedoel je zondagavond 22 december?

hoi hoi hoi!
El Ninjo schreef:
...Later op de avond begin ik dan de uitslag te posten en op zondagavond 23 december wordt de nummer 1 bekend gemaakt....
...Later op de avond begin ik dan de uitslag te posten en op zondagavond 23 december wordt de nummer 1 bekend gemaakt....
in 2014 pas? of bedoel je zondagavond 22 december?

0
geplaatst: 6 december 2013, 23:47 uur
chevy93 schreef:
Nou eens zien hoeveel minuten het duurt voor het eerste lijstje er is. Is aERodynamIC toevallig online?
Ja maar is dus geen eerste geworden (tweede wellicht?). Al dat moeilijke gedoe... gewoon plaatsen die hap. Gevoel en dan kijken wat ik vorige jaren heb gedaan. Gaat altijd goed

0
geplaatst: 6 december 2013, 23:52 uur
60s: 4 (7)
70s: 5 (4)
80s: 7 (10)
90s: 12 (9)
00s: 4 (1)
10s: 0 (1)
Blijkbaar wordt het publiek jonger. Nog een aantal jaar en hij staat vol met 00s-nummers.
70s: 5 (4)
80s: 7 (10)
90s: 12 (9)
00s: 4 (1)
10s: 0 (1)
Blijkbaar wordt het publiek jonger. Nog een aantal jaar en hij staat vol met 00s-nummers.

* denotes required fields.