MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Arrie schreef:
Denk niet dat mijn tagprobleem zo urgent is.

Jawel want de gehele mume-gemeenschap wil jou minstens 1 maal daags taggen nu jij weer terug bent

Mssr Renard schreef:
(quote)

Lukt quoten wel?

Wist je dat je bij je instellingen kunt instellen dat je wel/geen notificaties krijgt bij taggen, quoten, hartjes?

Je hebt me zojuist gequote, dus daar is je antwoord.

Goeie inderdaad, maar alle vinkjes staan aan. Het is ook niet zozeer dat ik er geen notificaties van krijg, het is dat het letterlijk niet lukt om mij te taggen.

Mssr Renard
Arrie

undefined

Arrie

En zo? Als je jouw username tussen [ user ] en [ /user ] zet?

Ohja, dat werkt. Dan lijk ik dus onvindbaar te zijn in de database die wordt getriggerd als je de @ typt.

Nou, Juul1998B, je probleem is opgelost. Je kan me volop taggen!

Arrie schreef:
Ohja, dat werkt. Dan lijk ik dus onvindbaar te zijn in de database die wordt getriggerd als je de @ typt.

Nou, Juul1998B, je probleem is opgelost. Je kan me volop taggen!

Fijn!
Hou je notificaties maar goed in de gaten dan

Miscchien oud nieuws, maar bij elke plaat staat in de statistieken een dergelijk rijtje:

nr. 65535 in de toplijst van

Laat ik mijn bericht dan maar verplaatsen uit het andere feedback topic

Tim94, ik heb een vreemde bug ontdekt. Bij een release staat bij de statistieken 6x dezelfde toplijst en deze is ook nog eens incorrect:
Statistieken van Master Peace - How to Make a Master Peace (2024) - musicmeter.nl

EDIT: ik heb net lukraak wat recente toevoegingen aangeklikt, overal is deze bug nu te zien. Ook bij oudere toevoegingen.

Tim94 (developer)
Mausie schreef:
Laat ik mijn bericht dan maar verplaatsen uit het andere feedback topic

Tim94, ik heb een vreemde bug ontdekt. Bij een release staat bij de statistieken 6x dezelfde toplijst en deze is ook nog eens incorrect:
Statistieken van Master Peace - How to Make a Master Peace (2024) - musicmeter.nl

EDIT: ik heb net lukraak wat recente toevoegingen aangeklikt, overal is deze bug nu te zien. Ook bij oudere toevoegingen.

Ga dit even uitzoeken binnenkort. Ook raar zijn links die erachter zitten. Beter om dit even in crewtopics te bespreken. Lijkt mij iets te maken de spam.

Tim94 schreef:
(quote)

Ga dit even uitzoeken binnenkort. Ook raar zijn links die erachter zitten. Beter om dit even in crewtopics te bespreken. Lijkt mij iets te maken de spam.

Lijkt me een integer probleem, waarschijnlijk omdat er meer dan 2^16 albums in de database zitten en er ergens een 16 bit integer wordt verwacht. Als je op de zo'n toplijst klikt krijg je trouwen alle albums in de database te zien in volgorde van toevoegen, dat kan niet goed zijn voor de performance van de site.

Kan een crewlid de artiestenpagina van Stephanie Struijk aanpassen door alternatieve artiestennaam en artiestennaam om te draaien (en de overige info te behouden)?

L_T_B schreef:
Kan een crewlid de artiestenpagina van Stephanie Struijk aanpassen door alternatieve artiestennaam en artiestennaam om te draaien (en de overige info te behouden)?

Ik heb getracht de alternatieve artiestennaam en artiestennaam om te draaien, maar er is iets misgegaan.
Wellicht dat Tim94 het kan oplossen?

brajoapau schreef:
(quote)

Ik heb getracht de alternatieve artiestennaam en artiestennaam om te draaien, maar er is iets misgegaan.
Wellicht dat Tim94 het kan oplossen?

Met een dergelijke operatie liep panjoe ook tegen problemen aan, daar zit een hardnekkige bug.

Die modknip als het over advertenties gaat hier Kom toch op, net zo nuttig als de Amerikanen die één bepaald woord met * in het midden schrijven.

Monsieur' schreef:
Die modknip als het over advertenties gaat hier Kom toch op, net zo nuttig als de Amerikanen die één bepaald woord met * in het midden schrijven.

Ga jij nou maar lekker pindakazen

Mssr Renard
Deze plaat heeft vier keer een Spotify-link.

Art Farmer - Farmer's Market (1956) - MusicMeter.nl

Geen idee of het dezelfde link is, of dat de plaat in vier verschillende versies op Spotify staat. Maar heb het nog nooit eerder gezien.

Kan niet een beter topic vinden voor dit:

https://i.ibb.co/jbVwSpX/det.jpg

Ik wil graag weer mijn jaarlijkse donatie doen. Dit lukt alleen niet meer via iDeal. De button die naar Moviemeter verwijst doet niks.

DjFrankie (moderator)
Boermetkiespijn schreef:
Ik wil graag weer mijn jaarlijkse donatie doen. Dit lukt alleen niet meer via iDeal. De button die naar Moviemeter verwijst doet niks.

Tim94 wil je hier naar kijken?

Kleine suggestie ter verbetering, zag het nog niet in de ideeënlijst of in een ander topic zo snel. Als dit niet het juiste topic hiervoor is, laat het gerust weten.

Heb net een toevoeging gedaan met een spelfout in de artiestennaam, beetje suf van me. Misschien handig als gebruikers toevoegingen nog kunnen aanpassen voordat deze gekeurd worden door een moderator. Op zich niet zo'n groot probleem, maar dan hoeft een gebruiker niet te wachten tot deze wordt afgekeurd of eventueel ten onrechte wordt goedgekeurd.

DjFrankie schreef:
(quote)

Tim94 wil je hier naar kijken?

Klopt. Lukt mij ook niet. Ik word gek van de reclames. Met alle plezier betaal ik 12,50 Tim94,
liever vandaag dan morgen.

Tim94 twee weken verder, ik hoef toch niet echt een PayPal account aan te maken om te kunnen doneren hoop ik? De site is echt onbruikbaar geworden als de reclame aan staat...

Misschien op moviemeter even melden. Hij is hier sinds eind oktober niet meer actief geweest.

Edit: ik heb er daar even melding van gemaakt.

esteban schreef:
Valt er iets te doen aan de embed Spotify balken die niet meer verschijnen en een error geven? Op verscheidene andere fora blijkt dat nog te werken, dus ik veronderstel dat het MuMe-gebonden is?

EDIT: Zie net dat ik niet de eerste ben met die vraag. Toch wel belangrijk in tal van MuMe-threads.

chevy93 schreef:
Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar inmiddels zijn we al twee maanden verder zonder oplossing.

Weer anderhalve maand later nog maar eens balletje opgooien... Tim94, heb je tijd hier eens naar te kijken? Gaat om de mogelijkheid Spotify-playlists te embedden.

Ook even meegeven, in een andere thread de opmerking gelezen dat dit aan de Spotify-functie op zich zou liggen, maar dat kan ik ontkrachten. Op andere fora waar ik vertoef werkt het nog steeds.

In Overig > Algemeen > reclame over nummers album:

@organisatie-musicmeter: Ik snap dat er geld verdiend moet worden, maar de reclame staat nu niet wegklikbaar over de nummers van de albums. Ergerlijk...

groet,
Matthijs

herman schreef:
(quote)

(quote)

Weer anderhalve maand later nog maar eens balletje opgooien... Tim94, heb je tijd hier eens naar te kijken? Gaat om de mogelijkheid Spotify-playlists te embedden.
Tim94 is al een maand niet ingelogd hier...

meter_fan niet meer sinds 24 juli.

Volgens mij moeten we ervan uitgaan dat MuMe qua ontwikkeling dood is en dat we moeten hopen dat de code de komende jaren zelfvoorzienend is.

Wat een prutsers. Ik kan niet eens die club betalen voor niet geleverde diensten. Nog een paar weken verplichte reclame en ik ben weg hier

Hier werkt alles prima. Zoals altijd. Log wel in met een gewone pc.

Bij mij is een oude bug terug. Als ik grotere hoesafbeeldingen wil activeren zijn de kleinere hoesafbeeldingen geen 300 bij 300, het minimum, maar 299,999 bij 299,999 met de (terechte) toevoeging: te klein.
De grootste hoesafbeelding is ook iets vreemds mee. In het geval dat ik een grote hoesafbeelding krijg is deze niet 800 bij 800, maar 800,002 bij 800,002. Overigens, ik doe dit met een Samsung telefoon.

Door de reclames is het werken met Musicmeter op mijn smartphone zo goed als onmogelijk geworden. Ontzettend irritant. Als ik b.v. de zoekfunctie wil gebruiken popt er een paginagrote advertentie op die niet weg te krijgen is. Op de laptop gaat het gelukkig nog wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:10 uur

geplaatst: vandaag om 11:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.