De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
1
geplaatst: 25 augustus 2023, 10:59 uur
herman schreef:
De knop 'media invoegen' werkt ook al langer niet meer voor Spotify. Ik weet dat er een workaround is (was?), maar die moet je ook maar net weten...
Tests met http-links en URI:
(embed)
(embed)
De 'workaround' werkt ook niet (meer). Dan moest je namelijk je gebruikersnaam ertussen zetten, maar dan krijg je '404 not found'.De knop 'media invoegen' werkt ook al langer niet meer voor Spotify. Ik weet dat er een workaround is (was?), maar die moet je ook maar net weten...
Tests met http-links en URI:
(embed)
(embed)
De Spotify-lijst:
0
Glitch
geplaatst: 25 augustus 2023, 11:59 uur
Onweerwolf schreef:
Inderdaad. Het voelt redelijk random aan. Tenminste, ik kan geen patroon ontdekken.
Same, lijkt wel vaak te zijn als ik switch van smartphone naar laptop (of switch van browser).Inderdaad. Het voelt redelijk random aan. Tenminste, ik kan geen patroon ontdekken.
0
Onweerwolf
geplaatst: 25 augustus 2023, 12:07 uur
Glitch schreef:
(quote)
Same, lijkt wel vaak te zijn als ik switch van smartphone naar laptop (of switch van browser). Daar heb ik ook even aan gedacht maar het is in ieder geval niet altijd zo bij een switch, bij mij.
1
geplaatst: 25 augustus 2023, 15:33 uur
Onweerwolf schreef:
Hebben jullie de laatste paar weken ook dat je geregeld opnieuw moet inloggen op de website?
Hebben jullie de laatste paar weken ook dat je geregeld opnieuw moet inloggen op de website?
Ja, ben toch altijd bang dat ik in geband blijk te zijn en dat dat dan niet geheel ten onrechte is.
0
geplaatst: 5 september 2023, 09:23 uur
De WiFi van mijn hotel is geblokkeerd door musicmeter. Ipadres 5.2.234.146. Kan die blokkade opgeheven worden? Tim94
4
geplaatst: 7 september 2023, 16:00 uur
Scorpion_21 schreef:
Klein grieven waar toch niks aan veranderd kan worden: ik mume veel op mobiel. Doordat advertenties met vertraging laden, komt het regelmatig voor dat ik een topic wil aanklikken maar omdat de site nog laadt, een advertentie aanklik. Misschien de bedoeling, maar wel weg irritant.
Klein grieven waar toch niks aan veranderd kan worden: ik mume veel op mobiel. Doordat advertenties met vertraging laden, komt het regelmatig voor dat ik een topic wil aanklikken maar omdat de site nog laadt, een advertentie aanklik. Misschien de bedoeling, maar wel weg irritant.
Het begint wel echt heel erg vervelend te worden. Die advertenties laden standaard 3 tot 4 seconden later waardoor je continu op verkeerde topics clickt. En als je dab denkt dat ie helemaal geladen is, komt er toch weer n blub achteraan
0
Tim94 (developer)
geplaatst: 11 september 2023, 15:36 uur
Poek schreef:
De WiFi van mijn hotel is geblokkeerd door musicmeter. Ipadres 5.2.234.146. Kan die blokkade opgeheven worden? Tim94
Dit IP is niet gebanned.
0
geplaatst: 13 september 2023, 08:26 uur
Waar zit je nou weer, Poek? Op bezoek bij het Kremlin ofzo, en meteen een potje schaken tegen Karjakin? 

0
geplaatst: 14 september 2023, 00:22 uur
Valt er iets te doen aan de embed Spotify balken die niet meer verschijnen en een error geven? Op verscheidene andere fora blijkt dat nog te werken, dus ik veronderstel dat het MuMe-gebonden is?
EDIT: Zie net dat ik niet de eerste ben met die vraag. Toch wel belangrijk in tal van MuMe-threads.
EDIT: Zie net dat ik niet de eerste ben met die vraag. Toch wel belangrijk in tal van MuMe-threads.
0
geplaatst: 14 september 2023, 16:50 uur
Arrie schreef:
Waar zit je nou weer, Poek? Op bezoek bij het Kremlin ofzo, en meteen een potje schaken tegen Karjakin?
Hij is toch met de jongelui naar de jeugd Ek in Roemenië, is allemaal te volgen op de schaaksite.
0
geplaatst: 14 september 2023, 17:44 uur
Rudi S schreef:
Hij is toch met de jongelui naar de jeugd Ek in Roemenië, is allemaal te volgen op de schaaksite.
(quote)
Oh sorry dat wist ik niet
0
geplaatst: 14 september 2023, 17:46 uur
1
geplaatst: 14 september 2023, 17:57 uur
Heb juist wel weer het schaken opgepakt, had ik ineens weer tijd voor 

1
geplaatst: 16 september 2023, 21:10 uur
Rudi S schreef:
(quote)
Klopt! Maar sinds gisteren weer terug, dus weer gewoon toegang tot MuMe. Wel benieuwd waarom ik vanaf een Roemeens IP-adres geen toegang had, is het hele land geband of zo?
0
geplaatst: 5 oktober 2023, 21:01 uur
legian schreef:
Ik krijg ergens het idee dat de problemen met reclames vooral in golven verdeeld worden over de user. Ik heb op het moment eigenlijk geen enkel probleem met reclames hier. En dan zit ik de laatste tijd voornamelijk via mobiel waar ik helemaal geen *modknip* heb toegepast.
Herken de klachten wel trouwens, maar dat was dan weer een maand of 2 terug voor mij.
Ik krijg ergens het idee dat de problemen met reclames vooral in golven verdeeld worden over de user. Ik heb op het moment eigenlijk geen enkel probleem met reclames hier. En dan zit ik de laatste tijd voornamelijk via mobiel waar ik helemaal geen *modknip* heb toegepast.
Herken de klachten wel trouwens, maar dat was dan weer een maand of 2 terug voor mij.
Goeie ouwe tijd was dat toch. De afgelopen weken de reclames weer zien toenemen hier, maar sinds vandaag helaas ook weer de schermvullende reclames die niet weg te klikken zijn. Fascinerende is dat ze nu pas tevoorschijn komen als ik het menu open. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Ach, goed excuus om het mobiel gebruik weer te minderen.
1
geplaatst: 13 oktober 2023, 16:23 uur
legian schreef:
Goeie ouwe tijd was dat toch. De afgelopen weken de reclames weer zien toenemen hier, maar sinds vandaag helaas ook weer de schermvullende reclames die niet weg te klikken zijn. Fascinerende is dat ze nu pas tevoorschijn komen als ik het menu open. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
(quote)
Wou hier net iets over zeggen, ongetwijfeld water naar de zee dragend en al duizend keer gezegd maar: deze site is meer en meer een reclamezuil. Ik begrijp dat dit moet om alles gratis te blijven aanbieden maar wanneer er reclames OVER albuminformatie heengeplakt worden ben ik wel geïrriteerd. Ik ken geen (niet 18+) site die zo aan elkaar hangt van advertenties de laatste periode. Dan maar iets installeren ertegen, maak het dan op zijn minst een béétje user-friendly. Zo jaag je mensen weg.
1
geplaatst: 13 oktober 2023, 16:29 uur
legian schreef:
Fascinerende is dat ze nu pas tevoorschijn komen als ik het menu open. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
(quote)
Fascinerende is dat ze nu pas tevoorschijn komen als ik het menu open. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Ik wel. Later was het een tijdje weg, toen was het er weer, toen was het langere tijd weg en nu is het er alwéér. Echt usertje treiteren.
0
geplaatst: 13 oktober 2023, 16:39 uur
itchy het is voor mij de eerste keer, maar als ik het zo moet geloven kan ik dit vaker gaan verwachten dus. Ach dan maar minder (mobiel) MuMe bezoeken.
0
geplaatst: 13 oktober 2023, 23:59 uur
Het schijnt dat ik niet getagd kan worden, lekker rustig natuurlijk.
Maar ik vermoed dat het heractiveren van m'n account niet goed gegaan is, aangezien ik een tijdlang uitgeschreven was.
Tim94 Kan jij dit wellicht eens checken?
Maar ik vermoed dat het heractiveren van m'n account niet goed gegaan is, aangezien ik een tijdlang uitgeschreven was.
Tim94 Kan jij dit wellicht eens checken?
1
geplaatst: 15 oktober 2023, 13:45 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2023, 14:02 uur
Is wel nog bv vrijdag op moviemeter geweest.
Laatste bezoek: afgelopen vrijdag om 14:51 uur
Maar reageert ook al sinds september daar niet meer op vragen.
3
geplaatst: 15 oktober 2023, 17:57 uur
En meldingen blijven slechts 30 dagen beschikbaar als ik me niet vergis, dus nog een paar dagen wachten en hij kan stilletjesaan beginnen ontkennen dat hij van iets op de hoogte was.
0
geplaatst: 15 oktober 2023, 18:02 uur
Heeft de crew niet ook nog andere lijnen om contact op te nemen? Of valt dat ook in het hoekje leuke woorden maar niet waargemaakt?
Anders zou dat misschien nog een optie kunnen zijn.
1
geplaatst: 16 oktober 2023, 16:03 uur
legian schreef:
Heeft de crew niet ook nog andere lijnen om contact op te nemen? Of valt dat ook in het hoekje leuke woorden maar niet waargemaakt?
We hebben een mailadres van Tim voor het geval dat. Maar in principe loopt de communicatie hoofdzakelijk via de site zelf.
0
Mssr Renard
geplaatst: 17 oktober 2023, 07:26 uur
Arrie schreef:
Denk niet dat mijn tagprobleem zo urgent is.
Denk niet dat mijn tagprobleem zo urgent is.
Lukt quoten wel?
Wist je dat je bij je instellingen kunt instellen dat je wel/geen notificaties krijgt bij taggen, quoten, hartjes?
1
geplaatst: 17 oktober 2023, 12:58 uur
esteban schreef:
Valt er iets te doen aan de embed Spotify balken die niet meer verschijnen en een error geven? Op verscheidene andere fora blijkt dat nog te werken, dus ik veronderstel dat het MuMe-gebonden is?
Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar inmiddels zijn we al twee maanden verder zonder oplossing.Valt er iets te doen aan de embed Spotify balken die niet meer verschijnen en een error geven? Op verscheidene andere fora blijkt dat nog te werken, dus ik veronderstel dat het MuMe-gebonden is?
* denotes required fields.