De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2023, 20:06 uur
EttaJamesBrown schreef:
Wat een prutsers. Ik kan niet eens die club betalen voor niet geleverde diensten. Nog een paar weken verplichte reclame en ik ben weg hier
Wat een prutsers. Ik kan niet eens die club betalen voor niet geleverde diensten. Nog een paar weken verplichte reclame en ik ben weg hier
Het is echt knap waardeloos inderdaad.
Via de paypal link krijg ik ook de optie met creditcard te betalen, wellicht is dat een optie?
0
geplaatst: 4 december 2023, 20:22 uur
Misschien kan de crew via de mail contact opnemen? Ik heb hem laatst getagd op moviemeter maar ook daar geen reactie op.
2
geplaatst: 5 december 2023, 20:26 uur
Ben ik de enige die het maar niet lukt om albumpagina's te openen vanavond? Forum topics openen lukt wel, maar de albums willen niet.
Dacht dat ik de juiste instellingen had
Dacht dat ik de juiste instellingen had

4
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 december 2023, 20:45 uur
trebremmit schreef:
Misschien kan de crew via de mail contact opnemen?
Dat is inmiddels gebeurd. We hopen er het beste van.Misschien kan de crew via de mail contact opnemen?
Poles Apart schreef:
Ben ik de enige die het maar niet lukt om albumpagina's te openen vanavond? Forum topics openen lukt wel, maar de albums willen niet.
Zowel vanuit de updates als vanuit een eigen zoekactie lukt het bij mij gewoon.Ben ik de enige die het maar niet lukt om albumpagina's te openen vanavond? Forum topics openen lukt wel, maar de albums willen niet.
2
geplaatst: 5 december 2023, 21:28 uur
Bedankt Casartelli, het werkt inmiddels weer. Zal dus wel aan mij gelegen hebben.
0
WVTRVE
geplaatst: 6 december 2023, 00:42 uur
EttaJamesBrown schreef:
Zijn genoeg opties om de site te gebruiken zonder reclame?
0
geplaatst: 9 december 2023, 18:41 uur
Nog niks gehoord zeker van de eigenaren, op moviemeter laten ze ook niks meer van zich horen en daar zijn ze er ook aardig zat van.
Werkt het taggen eigenlijk wel?
Werkt het taggen eigenlijk wel?
2
panjoe (moderator)
geplaatst: 9 december 2023, 20:55 uur
Ze gaan ernaar kijken, wat dat praktisch betekent (ook qua tijdskader) kunnen wij verder moeilijk zeggen, want nauw contact hebben we niet.
Lekker een adblock plugin of een browser als Brave gebruiken tot die tijd dus.

0
geplaatst: 14 december 2023, 12:24 uur
Het is voor mij onmogelijk om nog te navigeren op de telefoon door die beeldvullende klote reclame van die gokcriminelen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
5
geplaatst: 14 december 2023, 12:35 uur
trebremmit welcome to the club. Het komt en gaat in golven, soms heb je er een tijdje last van en dan gaat het weer wat beter. Zo worden alle users hier een beetje afgewisseld in het probleem...
Je zou eigenlijk gaan denken dat ze het doen zodat je die reclames afkoopt, maar die functie schijnt ook niet meer te werken.
Er gaat hier op het forum wel iets rond over de juiste instellingen. Maar daarvoor verwijs ik je graag door naar Michiel Cohen
Hier ben ik weer aan het afkikken van mobiel gebruik, sinds begin deze week die levensgrote gokreclame weer terug op de mobiel. Helaas is het tijdens de treinrit van en naar werk zo donker dus naar buiten staren is vooral naar de eigen reflectie kijken....
Je zou eigenlijk gaan denken dat ze het doen zodat je die reclames afkoopt, maar die functie schijnt ook niet meer te werken.
Er gaat hier op het forum wel iets rond over de juiste instellingen. Maar daarvoor verwijs ik je graag door naar Michiel Cohen

Hier ben ik weer aan het afkikken van mobiel gebruik, sinds begin deze week die levensgrote gokreclame weer terug op de mobiel. Helaas is het tijdens de treinrit van en naar werk zo donker dus naar buiten staren is vooral naar de eigen reflectie kijken....
0
geplaatst: 14 december 2023, 14:06 uur
Hier hetzelfde verhaal als bij trebremmit. Zet MuMe voorlopig op een zeer laag pitje. Onmogelijk om op de telefoon te navigeren. Kijk over een tijdje wel weer eens hoe de vlag erbij hangt.
2
Maartenn (crew)
geplaatst: 14 december 2023, 14:57 uur
Ik citeer panjoe hier even:
Ik ga ervan uit dat iedereen weet hoe een plugin te installeren in een (mobiele) browser?
6
geplaatst: 14 december 2023, 16:05 uur
Nee, geen idee hoe dat werkt, het is een goed bedoeld advies, maar de site eigenaren moeten gewoon zorgen dat je normaal kunt navigeren, zonder dat je allemaal dingen moet installeren. Dit schrikt ook nieuwe users af en niet leden, en dat is jammer voor deze mooie site.
2
Mssr Renard
geplaatst: 14 december 2023, 16:20 uur
legian schreef:
trebremmit welcome to the club. Het komt en gaat in golven, soms heb je er een tijdje last van en dan gaat het weer wat beter. Zo worden alle users hier een beetje afgewisseld in het probleem...

Ik gebruik de Ecosia-browser. Geen problemen met reclames. Bij instellingen kun je direct kiezen voor advertentie-blokkering. En bij zoekopdracht worden er bomen geplant, geloof ik. Dus ook goed voor de planeet.
10
geplaatst: 14 december 2023, 17:04 uur
Misschien dat het welkomstbericht kan worden aangepast voor nieuwe gebruikers?
Beste [Naam],
Een warm welkom bij MusicMeter, dé plek voor muziekliefhebbers zoals jij om te ontdekken, te delen en te praten over alles wat met muziek te maken heeft!
Of je nu een doorgewinterde verzamelaar bent, een fervente ontdekker van nieuwe geluiden, of gewoon iemand die graag praat over de tracks die je raken, bij MusicMeter ben je thuis.
Onze albumpagina's bieden een schat aan informatie over jouw favoriete artiesten en albums. Ontdek nieuwe releases, lees recensies en deel jouw eigen inzichten over de muziek die je in je hart draagt.
En vergeet ons levendige forum niet, waar muziekfans samenkomen om te discussiëren, meningen te delen en nieuwe geluiden te ontdekken. Het is de perfecte plek om gelijkgestemden te ontmoeten en diepgaande gesprekken te voeren over alles wat met muziek te maken heeft.
Voor een prettige gebruikerservaring op onze site raden we het gebruik van adblockers aan of het verkennen van browsers zoals Ecosia, die advertenties verminderen en tegelijkertijd een positieve impact hebben.
Enkele aan te raden adblockers zijn:
AdBlock
uBlock Origin
AdGuard
Heb je vragen over het gebruik van de website, wil je suggesties delen of simpelweg je favoriete plaat van het moment bespreken? Ons team staat altijd klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [contactgegevens].
Begin direct met het verkennen van MusicMeter! Bezoek onze albumpagina's, neem deel aan boeiende discussies op het forum en ontdek een wereld vol muzikale ervaringen die op jou wachten.
We kijken ernaar uit om samen met jou de prachtige wereld van muziek te verkennen en te genieten van alles wat het te bieden heeft!
Rock on,
Het MusicMeter Team
Een warm welkom bij MusicMeter, dé plek voor muziekliefhebbers zoals jij om te ontdekken, te delen en te praten over alles wat met muziek te maken heeft!
Of je nu een doorgewinterde verzamelaar bent, een fervente ontdekker van nieuwe geluiden, of gewoon iemand die graag praat over de tracks die je raken, bij MusicMeter ben je thuis.
Onze albumpagina's bieden een schat aan informatie over jouw favoriete artiesten en albums. Ontdek nieuwe releases, lees recensies en deel jouw eigen inzichten over de muziek die je in je hart draagt.
En vergeet ons levendige forum niet, waar muziekfans samenkomen om te discussiëren, meningen te delen en nieuwe geluiden te ontdekken. Het is de perfecte plek om gelijkgestemden te ontmoeten en diepgaande gesprekken te voeren over alles wat met muziek te maken heeft.
Voor een prettige gebruikerservaring op onze site raden we het gebruik van adblockers aan of het verkennen van browsers zoals Ecosia, die advertenties verminderen en tegelijkertijd een positieve impact hebben.
Enkele aan te raden adblockers zijn:
AdBlock
uBlock Origin
AdGuard
Heb je vragen over het gebruik van de website, wil je suggesties delen of simpelweg je favoriete plaat van het moment bespreken? Ons team staat altijd klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via [contactgegevens].
Begin direct met het verkennen van MusicMeter! Bezoek onze albumpagina's, neem deel aan boeiende discussies op het forum en ontdek een wereld vol muzikale ervaringen die op jou wachten.
We kijken ernaar uit om samen met jou de prachtige wereld van muziek te verkennen en te genieten van alles wat het te bieden heeft!
Rock on,
Het MusicMeter Team
2
geplaatst: 14 december 2023, 17:18 uur
Mssr Renard schreef:
Ik gebruik de Ecosia-browser. Geen problemen met reclames. Bij instellingen kun je direct kiezen voor advertentie-blokkering. En bij zoekopdracht worden er bomen geplant, geloof ik. Dus ook goed voor de planeet.
(quote)
Ik zit (helaas) een beetje vastegroest in Chrome qua gebruik. Maar ik zal er eens naar kijken. Ben toch al met verschillende gewoontes aan het breken dus dan kan ik deze ook wel eens proberen te veranderen.
0
geplaatst: 14 december 2023, 19:17 uur
Het is idd weer ruk met zoeken op smartphone. Jammer dat dit niet opgepakt wordt. Dit zorgt op termijn niet voor meer bezoekers of leden.
1
geplaatst: 14 december 2023, 23:36 uur
legian schreef:

Niet voor een telefoon!
0
geplaatst: 15 december 2023, 10:04 uur
Fijn die reclame, de ziekte van deze tijd. Op mobiel nog erger helaas. We moeten allemaal gaan gokken.
Vorig jaar reclame afgekocht maar nu heb ik weer Paypal nodig (dat ga ik niet doen) om te betalen.
De extra link naar iDeal (via Moviemeter) die ik vorig jaar gebruikte werkt bij mij niet. Leeg scherm.
Heb gevraagd hoe ik dit kan oplossen maar nog geen reactie. Iemand hetzelfde probleem?
Vorig jaar reclame afgekocht maar nu heb ik weer Paypal nodig (dat ga ik niet doen) om te betalen.
De extra link naar iDeal (via Moviemeter) die ik vorig jaar gebruikte werkt bij mij niet. Leeg scherm.
Heb gevraagd hoe ik dit kan oplossen maar nog geen reactie. Iemand hetzelfde probleem?
1
geplaatst: 16 december 2023, 20:55 uur
Ik ben erg blij met de site en snap dat er een hoop werk in zit dus ik voel me bezwaard bij elk verzoekje.
Maar als er één ding beter zou kunnen: een "dark mode" stand leest net wat fijner.
Maar als er één ding beter zou kunnen: een "dark mode" stand leest net wat fijner.
0
geplaatst: 17 december 2023, 15:30 uur
Ik weet niet zeker of dit het goede forum hiervoor is, maar bij de pagina van Wendy Carlos staat er "Alternatieve artiestnaam: Walter Carlos", terwijl dat niet haar naam is en die naam ook bij geen enkele release op de site gebruikt wordt. Volgens mij weten de meeste mensen inmiddels wel dat haar naam Wendy is en niet Walter, en bij de releases waar mensen haar van zouden kunnen kennen (bijvoorbeeld A Clockwork Orange), staat ook gewoon Wendy Carlos, dus lijkt het mij overbodig om haar oude naam nog op de artiestenpagina te hebben staan.
1
geplaatst: 17 december 2023, 19:05 uur
Koen St schreef:
Ik weet niet zeker of dit het goede forum hiervoor is, maar bij de pagina van Wendy Carlos staat er "Alternatieve artiestnaam: Walter Carlos", terwijl dat niet haar naam is en die naam ook bij geen enkele release op de site gebruikt wordt.
Ik weet niet zeker of dit het goede forum hiervoor is, maar bij de pagina van Wendy Carlos staat er "Alternatieve artiestnaam: Walter Carlos", terwijl dat niet haar naam is en die naam ook bij geen enkele release op de site gebruikt wordt.
De alternatieve artiestennaam verklaart wel deze hoes: Wendy Carlos - Switched-On Bach II (1973) - MusicMeter.nl
4
geplaatst: 18 december 2023, 01:58 uur
Ik snap wel de redenering achter de oude platen met terugwerkende kracht aanpassen maar die zijn destijds toch gewoon als Walter Carlos uitgebracht? Lullig voor Wendy dat dat haar deadname is, maar ik zou denken dat we op MuMe streven naar een correcte database (en dan bedoel ik niet politiek correcte).
0
Mssr Renard
geplaatst: 18 december 2023, 17:49 uur
Als ik hier op de artiestnaam klik kom ik op de homepage;
Tomasz Stanko Quartet - Lontano (2006) - MusicMeter.nl
Verwijst naar een artiest die niet (meer) bestaat?
1
geplaatst: 18 december 2023, 18:18 uur
Mssr Renard schreef:
Apart, Quintet hetzelfde, alle aliassen van hem zijn weg bij de artiestenpagina en verwijzen allemaal door naar de homepage.
7
geplaatst: 18 december 2023, 18:40 uur
Even grappig als triest: op MovieMeter is men (ook) wel een beetje klaar met het totale gebrek aan communicatie dus iemand opperde om een negatieve google-review achter te laten bij het bedrijf achter MoMe (en vele andere melkkoeien); heel toevallig zijn er sinds die oproep een smak aantal vijf-sterren reviews bij Real Times Publishing Network geplaatst. 
Conclusie: onze berichten worden gelezen.

Conclusie: onze berichten worden gelezen.

5
Deranged
geplaatst: 18 december 2023, 19:00 uur
Beeldvullende advertenties die de site gijzelen en verkrachten Jordy liet dat niet toe of hij deed er iets aan.
Deze jongens malen er allemaal niet om verder niet echt bekend met een begrip als fatsoen.
De moeite die er nu wordt gedaan ten koste van alles om mij aan het gokken te krijgen daar wordt een mens best een beetje eng van.
Beschouw gokken per definitie als iets verderfelijks ook trouwens.
Haal nog liever een gram coke dan dat ik het in een roulettetafel ga steken of iets.
Hou er dus maar mee op mij niet gezien aub.
Deze jongens malen er allemaal niet om verder niet echt bekend met een begrip als fatsoen.
De moeite die er nu wordt gedaan ten koste van alles om mij aan het gokken te krijgen daar wordt een mens best een beetje eng van.
Beschouw gokken per definitie als iets verderfelijks ook trouwens.
Haal nog liever een gram coke dan dat ik het in een roulettetafel ga steken of iets.
Hou er dus maar mee op mij niet gezien aub.
3
geplaatst: 18 december 2023, 19:06 uur
madmadder schreef:
heel toevallig zijn er sinds die oproep een smak aantal vijf-sterren reviews bij Real Times Publishing Network geplaatst.
heel toevallig zijn er sinds die oproep een smak aantal vijf-sterren reviews bij Real Times Publishing Network geplaatst.

Verdorie altijd die Michiel Cohen toch weer

2
geplaatst: 18 december 2023, 19:07 uur
Ik word er eerlijk gezegd ook wel moe van en soms weerhoud dit mij ervan om door te zoeken op de website. Een reclame oke, maar ik moet gewoon een pagina terug gaan en iets nieuws intypen en vaak komt het ook gewoon terug.
Niet echt website vriendelijk en ook niet aantrekkelijk voor nieuwe leden?
Mijn marketing en seo kennis hoofd krijgt hier spontaan een nare ziekte van.
Dank voor deze klaag vrijbrief
Niet echt website vriendelijk en ook niet aantrekkelijk voor nieuwe leden?
Mijn marketing en seo kennis hoofd krijgt hier spontaan een nare ziekte van.
Dank voor deze klaag vrijbrief

6
geplaatst: 18 december 2023, 19:12 uur
Deranged schreef:
Beeldvullende advertenties die de site gijzelen en verkrachten Jordy liet dat niet toe of hij deed er iets aan.
Waar een komma sons wonderen doet

* denotes required fields.