MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Mausie schreef:
(quote)

Klopt, maar daar staat de link naar het bugformulier: Bug melden - forms.monday.com

Dank U Wel.

Had het inmiddels wel al opgelost door een add stop te installeren.
Maar heb het toch nog gemeld.
Prettige dag

Ik hou wel mijn account aan, maar ik ga weinig meer doen aan deze site. Af en toe kom ik wel eens kijken om mooie bijdragen te lezen en hoe de vlag erbij hangt. Toedeledokie!

itchy schreef:

Ik herken het issue dat trebremmit aankaart ook, alleen heb ik het vooral (wanneer, daar valt geen peil op te trekken) op de albumpagina's. In Chrome. Lijkt iets van de laatste week te zijn.

Edit: op dit moment. De onderste zwarte balk scrollt mee op de pagina.
(afbeelding)

Was deze al aangemaakt in het bug ticket systeem? Dan kan ik die overslaan
Begint steeds vaker voor te komen lijkt het.

panjoe (moderator)
T.O. schreef:
Was deze al aangemaakt in het bug ticket systeem? Dan kan ik die overslaan .

Vraag het niet aan de crew, wij hebben geen contact met ze.

Gewoon lekker tickets aan blijven maken, als ze 100x dezelfde krijgen zullen ze er wellicht sneller iets aan doen.

Onweerwolf
Heeft die 'developer' Tim94 nou in zijn eigen profiel de 'laatste bezoek' datum uitgezet of ligt dat aan mij?

Onweerwolf schreef:
Heeft die 'developer' Tim94 nou in zijn eigen profiel de 'laatste bezoek' datum uitgezet of ligt dat aan mij?

Dat is al geruime tijd zo, in plaats daarvan is het bugs melden tooltje gekomen vermoed ik.

Onweerwolf schreef:

Anders kan meter_fan zien dat hij hier onder werktijd tips voor nieuwe muziek zit te vergaren.

Onweerwolf
Ik moest redelijk hard lachen.

Deranged
Ze wilden deze site graag hebben maar al die mensen erop had achteraf gezien niet zo gehoeven krijg ik de indruk.

Deranged schreef:
Ze wilden deze site graag hebben maar al die mensen erop had achteraf gezien niet zo gehoeven krijg ik de indruk.

Werken er uberhaupt mensen achter de schermen aan deze site die er nog een beetje gevoel en liefde voor hebben? Als je nu kijkt naar moviemeter, en als je je bedenkt dat dat het voorland kan worden van MuMe, dan kan je niet anders concluderen dan een uitsterfbeleid.

Deranged
Kennen geen schaamte in ieder geval.

Denk dat meter-fan zijn ooit zo vurige fanatisme aardig is uitgedoofd met het verstrijken der jaren.

Zijn er nog mensen die last hebben om te scrollen op gsm in de kader waarin je je tekst invoert? Dit was vroeger niet het geval en nu lukt het enkel nog als ik mijn toetsenbord verberg.

dumb_helicopter schreef:
Zijn er nog mensen die last hebben om te scrollen op gsm in de kader waarin je je tekst invoert? Dit was vroeger niet het geval en nu lukt het enkel nog als ik mijn toetsenbord verberg.

Jup, worstel ik ook mee

Onweerwolf
Same here.

Bet MGM, een nieuw reclame dieptepunt (na die spin). Het kan toch wel iets subtieler?

Waarom staat hiphop op de site niet als Hiphop genoemd zoals dat in het Nederlands geschreven wordt (zie woordenlijst.org maar als Hip-Hop? Wereld heet ook geen World hier, neoklassiek is ook gewoon in het Nederlands.

Tijdje niet op de website geweest. Wat is hier gebeurd!? Overal knipperende reclames. Gadverdamme. Walgelijk.

Rio Negro schreef:
Tijdje niet op de website geweest. Wat is hier gebeurd!? Overal knipperende reclames. Gadverdamme. Walgelijk.

Zie hier.
Korte samenvatting: site is verkocht en de nieuwe eigenaar is een geldwolf gebleken, die niks om de site geeft.

Arrie schreef:
(quote)

Zie hier.
Korte samenvatting: site is verkocht en de nieuwe eigenaar is een geldwolf gebleken, die niks om de site geeft.

Verdorie Arrie zitten wij hier 5 jaar lang te mopperen en ons gal te spuwen terwijl het ook in een regel kan

Categorie relatief kleine ergernissen: als ik via het zoekvak op zoek ga naar 'Wat draai je nu?' is het bovenste resultaat nog altijd de volle, vorige versie, waar inmiddels een slotje op zit. Ja, de huidige staat daar netjes naast, maar ik vergis me nog weleens. Kan dat echt niet anders, op mijn eigen verstrooidheid na?

Ja dat is inderdaad gewoon stom

Ik pleit (zal vast al vaker gedaan zijn), voor een negeerlijst. Sommige mensen kan ik echt niet handelen met hun eeuwige geëmmer... Negeren is dan wel het meest logische en volwassene, maar een simpele negeerlijst moet gewoon kunnen.

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Op vakantie in Marokko ofzo?

Arrie schreef:
(quote)

Op vakantie in Marokko ofzo?

Rotterdam. Bijna hetzelfde

Onweerwolf
ForWhomThePeteTolls schreef:
Ik pleit (zal vast al vaker gedaan zijn), voor een negeerlijst. Sommige mensen kan ik echt niet handelen met hun eeuwige geëmmer... Negeren is dan wel het meest logische en volwassene, maar een simpele negeerlijst moet gewoon kunnen.

Het kost soms veel moeite maar sinds december is het mij gelukt om het handjevol zwakbegaafde jankerds dat dit forum alleen gebruikt om trollberichten te posten volledig te negeren. Ik zie het inmiddels als een soort challenge. Het is te doen, hou vol!

Onweerwolf schreef:
(quote)

Het kost soms veel moeite maar sinds december is het mij gelukt om het handjevol zwakbegaafde jankerds dat dit forum alleen gebruikt om trollberichten te posten volledig te negeren. Ik zie het inmiddels als een soort challenge. Het is te doen, hou vol!

Het is mij inmiddels gelukt om zogenaamde lijstjes bijna helemaal te negeren. Typen die lui dat nou allemaal zelf in of is het knippen en plakken?

Onweerwolf
Lijstjes?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:50 uur

geplaatst: vandaag om 04:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.