De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
4
geplaatst: 15 december 2024, 23:20 uur
2
geplaatst: 16 december 2024, 00:13 uur
Wel een van de weinige waarbij de site ook effectief onbruikbaar wordt omdat je bijvoorbeeld niet langs bepaalde advertenties kunt scrollen of de advertentie überhaupt niet kunt wegklikken.
3
geplaatst: 16 december 2024, 00:59 uur
Juul1998B schreef:
Nee, lijkt me wel logisch toch?
Advertenties vind ik echt wel prima, maar niet als je daardoor niet meer verder kunt navigeren op de betreffende website. Mume is wel uniek hierin hoor, ken verder geen site waarin ik gewoon niet meer verder kan navigeren. Je kunt hier de reclames niet eens wegdrukken.
Ik vind dat die website dit dan moet oplossen, en niet de gebruiker. Hoe gemakkelijk zn adblocker dan ook wel niet mag zijn. Principes.
(quote)
Nee, lijkt me wel logisch toch?
Advertenties vind ik echt wel prima, maar niet als je daardoor niet meer verder kunt navigeren op de betreffende website. Mume is wel uniek hierin hoor, ken verder geen site waarin ik gewoon niet meer verder kan navigeren. Je kunt hier de reclames niet eens wegdrukken.
Ik vind dat die website dit dan moet oplossen, en niet de gebruiker. Hoe gemakkelijk zn adblocker dan ook wel niet mag zijn. Principes.
Okay, daar zit wel iets nobels in. Maar in dit geval helaas ook iets onrealistisch. En als je daar aan vasthoudt, dan heb je daar toch alleen jezelf mee?
6
Deranged
geplaatst: 16 december 2024, 06:58 uur
Ik heb een browser geïnstalleerd speciaal voor de meter sites.
Zie ik het probleem niet van in en het is allemaal binnen enkele seconden geregeld dus hoe je daar te lui voor kunt zijn ontgaat me ook wel.
En anders blijf je erin zwemmen heb je ook alleen jezelf mee het geklaag hier echter is wel achterhaald inmiddels.
Ze gaan niet reageren of iets doen dus of je doet zelf iets of je ondergaat het.
Zie ik het probleem niet van in en het is allemaal binnen enkele seconden geregeld dus hoe je daar te lui voor kunt zijn ontgaat me ook wel.
En anders blijf je erin zwemmen heb je ook alleen jezelf mee het geklaag hier echter is wel achterhaald inmiddels.
Ze gaan niet reageren of iets doen dus of je doet zelf iets of je ondergaat het.
2
geplaatst: 16 december 2024, 08:59 uur
Kondoro0614 schreef:
Ik snap je heel goed Juul. Ik had die principes ook, in de Jordy-tijd omdat hij echt moeite stopte in deze websites. Nu met deze nieuwe partij, heb ik geen principes meer
.
Het blijft inderdaad wel erg lastig met die reclame kwestie. Op de PC gelukkig nergens last van (dankzij AdBlocker) maar, op de telefoon nog wel. Ik moet denk ik echt dat DuckDuckGo eens proberen. Al is het misschien mijn luiheid die, die stap nog niet heeft genomen.
(quote)
Ik snap je heel goed Juul. Ik had die principes ook, in de Jordy-tijd omdat hij echt moeite stopte in deze websites. Nu met deze nieuwe partij, heb ik geen principes meer
.Het blijft inderdaad wel erg lastig met die reclame kwestie. Op de PC gelukkig nergens last van (dankzij AdBlocker) maar, op de telefoon nog wel. Ik moet denk ik echt dat DuckDuckGo eens proberen. Al is het misschien mijn luiheid die, die stap nog niet heeft genomen.
Vanwege mijn luiheid duurde het ook even voor de ergernissen over die reclames zo hoog waren opgelopen dat ik DuckDuckGo uiteindelijk toch maar eens op mijn smartphone installeerde, ik had een heel gedoe verwacht maar het bleek nog geen minuut werk. Ik vind het echt een verademing, ik gebruik het ook echt alleen voor deze site, verder heb ik het eigenlijk nooit nodig. Dan doet Musicmeter toch iets niet helemaal goed...
0
geplaatst: 16 december 2024, 10:09 uur
Ik check af en toe MuMe kort op het werk met de werklaptop, en die is dusdanig dichtgetimmerd door de IT-afdeling dat ik daar niet eens een adblocker op kan/mag installeren. Is wel goed over nagedacht, het is zo'n drama met al die ads dat ik altijd zo weer weg ben van de site 

0
geplaatst: 20 december 2024, 19:52 uur
Vreemd genoeg krijg ik op deze pagina van dit album steeds een melding dat er een nieuw bericht bij is gekomen, terwijl de laatste reactie al een paar jaar geleden was: Kacey Musgraves - A Very Kacey Christmas (2016) - MusicMeter.nl Hebben jullie dat ook?
1
geplaatst: 20 december 2024, 19:55 uur
Slowgaze schreef:
Vreemd genoeg krijg ik op deze pagina van dit album steeds een melding dat er een nieuw bericht bij is gekomen, terwijl de laatste reactie al een paar jaar geleden was: Kacey Musgraves - A Very Kacey Christmas (2016) - MusicMeter.nl Hebben jullie dat ook?
Ja, dat oudje van Gretz uit 2019.
5
geplaatst: 20 december 2024, 19:59 uur
1
geplaatst: 20 december 2024, 22:43 uur
Slowgaze schreef:
Op de pagina zelf komt er na een paar seconde ook een melding '1 nieuw bericht', maar als ik dat aanklik dan zie je het bericht van Gretz van 5 jaar terug nog een keer verschijnen.
Misschien dat meter_fan eigenlijk kacey_musgraves_fan is?
0
geplaatst: 13 maart 2025, 10:35 uur
Plots op zowel IMac als werkstation de site voluit met reclames. Is er misschien iets gedaan waardoor add blokkers vermeden worden ? Ik ben naarstig op zoek naar aanbevelingen om die shit te vermijden !!
Alvast zeer bedankt !
Alvast zeer bedankt !
3
geplaatst: 13 maart 2025, 10:55 uur
meneer schreef:
Plots op zowel IMac als werkstation de site voluit met reclames. Is er misschien iets gedaan waardoor add blokkers vermeden worden ? Ik ben naarstig op zoek naar aanbevelingen om die shit te vermijden !!
Alvast zeer bedankt !
Alvast zeer bedankt !
Ligt misschien aan je browser, maar sommige addblockers zijn gedeactiveerd door de browser en moet je zelf opnieuw aanzetten. Adblockplus gebruikte ik vroeger, maar werkt vaak niet meer goed. uBlock origin werkt uitstekend.
0
geplaatst: 15 maart 2025, 07:33 uur
Voor mij persoonlijk minder MuMe de komende tijd. Paginagrote advertenties waar ik teveel moeite moet doen om ze weg te krijgen. Of hele kleine zenuwachtige beeldjes die door mijn beeld komen. Ik begrijp dat advertenties onontkoombaar zijn maar dit is irritant. Er is al heel veel over gezegd en geschreven op dit forum, dat weet ik ook. Natuurlijk zullen er methodes zijn om zonder advertenties vrij te kunnen rondzwerven maar daar ik begin ik niet aan, dan maar niet. Ik heb niet de veronderstelling dat er iets gaat veranderen aan het beleid maar toch, eigenaar van MuMe; adverteren prima, bezoekers irriteren is een brug te ver
1
geplaatst: 18 maart 2025, 08:41 uur
bert114 schreef:
Natuurlijk zullen er methodes zijn om zonder advertenties vrij te kunnen rondzwerven maar daar ik begin ik niet aan.
Natuurlijk zullen er methodes zijn om zonder advertenties vrij te kunnen rondzwerven maar daar ik begin ik niet aan.
Even installeren van uBlock Origin zoals hier aan mij is geadviseerd duurt nog geen twee minuten. Waarom begin je daar niet aan ? Scheelt je vele andere minuten aan irritaties !
Deze site is dat, in mijn ogen en oren, waard.
0
geplaatst: 18 maart 2025, 09:43 uur
meneer schreef:
Even installeren van uBlock Origin zoals hier aan mij is geadviseerd duurt nog geen twee minuten. Waarom begin je daar niet aan ? Scheelt je vele andere minuten aan irritaties !
(quote)
Geprobeerd, zegt “toegevoegd aan Desktop” maar ik maak vrijwel alleen gebruik van mijn iPhone . Dan lees ik dit;
However, since uBlock Origin is only available as a browser extension, it can only be used with a browser that supports extensions. No browser on iOS is able to support uBlock Origin.
1
geplaatst: 18 maart 2025, 09:45 uur
Deranged schreef:
Toch beetje spuit 114 zo.
Toch beetje spuit 114 zo.
Opnieuw een bijdrage van Spuit114.
. Ik kan me goed voorstellen dat als je langer, zoals jij sinds 2007, op dit forum zit, je af en toe moe wordt van dat gezeur over advertenties. Maar ik maak bezwaar tegen paginagrote advertenties die ik niet eenvoudig wegkrijg, irritant gewoon.
0
Deranged
geplaatst: 18 maart 2025, 10:16 uur
We spreken hier in dit topic inmiddels al jaren hierover zonder enige reactie of verandering vanuit de eigenaars.
En verder zijn er dus ook een aantal zeer simpele alternatieve opties aangedragen behoorlijk zinloos dus om er nu nog over te beginnen.
Even teruglezen en zien hoe ik het heb opgelost bijvoorbeeld en je bent er binnen enkele minuten vanaf.
En verder zijn er dus ook een aantal zeer simpele alternatieve opties aangedragen behoorlijk zinloos dus om er nu nog over te beginnen.
Even teruglezen en zien hoe ik het heb opgelost bijvoorbeeld en je bent er binnen enkele minuten vanaf.
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 maart 2025, 12:02 uur
bert114 schreef:
Geprobeerd, zegt “toegevoegd aan Desktop” maar ik maak vrijwel alleen gebruik van mijn iPhone . Dan lees ik dit;
However, since uBlock Origin is only available as a browser extension, it can only be used with a browser that supports extensions. No browser on iOS is able to support uBlock Origin.
(quote)
panjoe schreef:
Hoe een adblock plugin toe te voegen aan Chrome: Reddit - Dive into anything
Brave browser (beschikbaar voor desktop, Android, iOS): Secure, Fast, & Private Web Browser with Adblocker | Brave
Eén van deze twee middelen gebruiken is sowieso aan te raden, dat maakt een heleboel andere sites ook beter te navigeren - zo heb je hiermee ook geen advertenties voor YouTube-video's, bijvoorbeeld.
Hoe een adblock plugin toe te voegen aan Chrome: Reddit - Dive into anything
Brave browser (beschikbaar voor desktop, Android, iOS): Secure, Fast, & Private Web Browser with Adblocker | Brave
Eén van deze twee middelen gebruiken is sowieso aan te raden, dat maakt een heleboel andere sites ook beter te navigeren - zo heb je hiermee ook geen advertenties voor YouTube-video's, bijvoorbeeld.
Ik gebruik inmiddels al jaren Brave op al mijn apparaten, werkt uitstekend en blokkeert zonder uitzonderingen alle advertenties en popups. Maar ik snap dat het irritant is om te switchen van browser als je die eenmaal gewend bent.
2
geplaatst: 18 maart 2025, 12:15 uur
bert114 schreef:
. Ik kan me goed voorstellen dat als je langer, zoals jij sinds 2007, op dit forum zit, je af en toe moe wordt van dat gezeur over advertenties. Maar ik maak bezwaar tegen paginagrote advertenties die ik niet eenvoudig wegkrijg, irritant gewoon.
(quote)
. Ik kan me goed voorstellen dat als je langer, zoals jij sinds 2007, op dit forum zit, je af en toe moe wordt van dat gezeur over advertenties. Maar ik maak bezwaar tegen paginagrote advertenties die ik niet eenvoudig wegkrijg, irritant gewoon. Als je spul van "Appel" als standaard toegangsmethode gebruikt, moet je ook bereid zijn de wrange vruchten van die toko te accepteren. Verder, het model van menige content-gedreven site is nou eenmaal betalen, en wel met cash in enige vorm of met eyeballs (display ads). Toegegeven de ads alhier getuigen van weinig intelligentie/targetting, maar daarover blijven klagen getuigt juist van dezelfde insteek als die ads in kwestie: het geloof dat herhaling loont

0
geplaatst: 21 maart 2025, 23:44 uur
0
geplaatst: 30 maart 2025, 18:22 uur
De artiestenpagina van The Bellamy Brothers lijkt niet meer te bestaan?!
MusicMeter.nl - De muzieksite voor liefhebbers
1
geplaatst: 31 maart 2025, 15:35 uur
Insignificance schreef:
Wijzigingsverzoek ingediend. Is allemaal niet zo ingewikkeld. Kun/Mag je zelf ook doen.
Deze van de Australische Tumbleweed is gekoppeld aan de Belgische etc. etc.
Wijzigingsverzoek ingediend. Is allemaal niet zo ingewikkeld. Kun/Mag je zelf ook doen.
1
geplaatst: 5 april 2025, 20:36 uur
musicborst schreef:
Het is er weer! Kudo's voor de anonieme handige Harry!
2
CHIEP (crew)
geplaatst: 6 april 2025, 13:26 uur
Hij deed heel lastig over de "The", dus heb ik die maar teruggezet.
1
geplaatst: 10 april 2025, 09:26 uur
CHIEP schreef:
Dat voogvoegsel is bij sommige bands inderdaad een dingetje. Natuurlijk is het 'The Beatles', maar formeel moet het bij de band Eagles echt zonder voorvoegsel. En zo zijn er meer voorbeelden waar het nauw luistert. Er zijn zelfs bands die het in de loop van hun carrière anders zijn gaan doen (Pink Floyd, Nits).
Ik heb een paar albums van de Bellamy Brothers aangeklikt - jemig, wat hebben die broers veel platen gemaakt, zeg - maar in de meeste gevallen zie ik op de hoesafbeelding geen 'The'. Hun officiële logo, met die vliegende hartjes, heeft het ook niet. Maar bij enkele albums zie ik dat er toch sprake is van 'The' Bellamy Brothers, dus ik denk dat ze het zelf ook niet zo nauw namen. Zeker als dat voorvoegsel het ingewikkeld maakt, zou ik zeggen: vooral zo laten.
0
geplaatst: 19 april 2025, 17:41 uur
De soms ellenlange line ups en de EP sectie die vol singles staat, belemmeren een vlotte zoekactie.
Bij sommige artiesten is het behoorlijk scrollen voor je bij de reguliere albums terecht komt.
Voorstel 1: line-up lijst in- en uitklapbaar maken
voorstel 2: singles verwijderen en terug naar de basis en enkel ep's
voorstel 3: indien toch singles enkel singles waarvan de a-kant niet op een regulier album stond toelaten
Bij sommige artiesten is het behoorlijk scrollen voor je bij de reguliere albums terecht komt.
Voorstel 1: line-up lijst in- en uitklapbaar maken
voorstel 2: singles verwijderen en terug naar de basis en enkel ep's
voorstel 3: indien toch singles enkel singles waarvan de a-kant niet op een regulier album stond toelaten
* denotes required fields.