MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site

zoeken in:
Werd een beetje afgeleid door werk afgelopen dagen, zal de andere artiesten nog doorsturen!

CHIEP (crew)
Aanvullend bij Germ: ik heb de hoes van "Clockwork Orange" vervangen door die van de heruitgave, want nu stond hij er als Wendy op, maar wel nog met de originele hoes (en dus ook naam).

Wat super! Bedankt allebei!!

Vraagje: waarom zijn er 21 albums die onder Korea vallen en niet onder Zuid-Korea, terwijl het allemaal om moderne albums gaan.

Korea staat voor de periode dat het om een verenigd land ging, iets wat sinds de start van de Koreaanse Oorlog in 1948-1949 al niet meer het geval is.

Zoals dit bvb.

YAYA KIM - A.K.A YAYA (2022) - MusicMeter.nl

In feite is het dus een niet bestaand land op dit moment.

https://i.imgur.com/qPyIBHG.png

Germ (crew)
TornadoEF5 schreef:
Vraagje: waarom zijn er 21 albums die onder Korea vallen en niet onder Zuid-Korea, terwijl het allemaal om moderne albums gaan.

Korea staat voor de periode dat het om een verenigd land ging, iets wat sinds de start van de Koreaanse Oorlog in 1948-1949 al niet meer het geval is.

Zoals dit bvb.

YAYA KIM - A.K.A YAYA (2022) - MusicMeter.nl

In feite is het dus een niet bestaand land op dit moment.

(afbeelding)

Aangepast!

Bij dit album komt de albumhoes niet tevoorschijn.

MJ_DA_MAN schreef:
Te zien aan dat bericht daar, is dat al een tijdje zo...

MJ_DA_MAN schreef:

Ik heb deze opnieuw bijgevoegd, eens kijken of deze nu gecorrigeerd wordt.

MJ_DA_MAN schreef:

Geregeld

Welk gerechtvaardigd belang heeft Readpeak Oy om mijn persoonsgegevens te gebruiken/bewaren (of elk ander in die immense waslijst)? En waarom kan ik niet in een keer kiezen om alle, maar dan ook alle cookies niet te accepteren?
Tim94

Leuk zo'n uitgebreider cookie menu, maar geef dan ook meer keuze in plaats van een waslijst met dubieuze bedrijven die mijn informatie verzamelen...

legian schreef:
Welk gerechtvaardigd belang heeft Readpeak Oy om mijn persoonsgegevens te gebruiken/bewaren (of elk ander in die immense waslijst)? En waarom kan ik niet in een keer kiezen om alle, maar dan ook alle cookies niet te accepteren?
Tim94

Leuk zo'n uitgebreider cookie menu, maar geef dan ook meer keuze in plaats van een waslijst met dubieuze bedrijven die mijn informatie verzamelen...

Ik heb die 'gerechtvaardigde belangen' ook allemaal één voor één uitgevinkt, maar ik hoop dat ik dat niet elke keer hoef te doen. Dat kan zeker anders, en dat is technisch volgens mij helemaal niet zo ingewikkeld. Simpeler nog dan deze aanpak, zou ik zeggen.
Aan de andere kant: zo krijg je wel een idee welke bedrijven MuMe tegenwoordig allemaal laat meekijken met onze discussies...

gaucho schreef:
(quote)

Ik heb die 'gerechtvaardigde belangen' ook allemaal één voor één uitgeklikt, maar ik hoop dat ik dat niet elke keer hoef te doen. Dat kan zeker anders, en dat is technisch volgens mij helemaal niet zo ingewikkeld. Simpeler nog dan deze aanpak, zou ik zeggen.

k kan me herinneren dat de vorige cookie melding zo'n optie ook al gaf. Ik was daar tenminste altijd snel doorheen

Aan de andere kant: zo krijg je wel een idee welke bedrijven MuMe tegenwoordig allemaal laat meekijken met onze discussies...

Daar heb ik om eerlijk te zijn eigenlijk zeer weinig interesse in. Het zal me een worst wezen welke vage buitenlandse bedrijven die cookies verzamelen. Ik zou graag willen dat dit niet standaard gebeurd. Geef me een opt-in in plaats van deze omslachtige opt-out. Of op zijn minst een makkelijke en snelle opt-out.

legian schreef:
Daar heb ik om eerlijk te zijn eigenlijk zeer weinig interesse in. Het zal me een worst wezen welke vage buitenlandse bedrijven die cookies verzamelen. Ik zou graag willen dat dit niet standaard gebeurd. Geef me een opt-in in plaats van deze omslachtige opt-out. Of op zijn minst een makkelijke en snelle opt-out.

Ben ik natuurlijk me je eens. Ik bedoelde het cynisch...

Tim94 (developer)
Ik kan niets aan de cookie melding veranderen. Dit komt rechtstreeks vanuit onze advertentiepartij en heb ik geen invloed op.

Toch wel humor dat we deze reactie krijgen na 3 maanden. Genoeg punten om op zijn minst op te reageren, maar alleen het laatste punt wordt aangestipt. En dan is het heel simpel "daar heb ik geen invloed op" je gaat mij niet vertellen dat jullie volledige organisatie is overgeleverd aan de cookies van een advertentiepartij. Je kunt bijvoorbeeld ook voor een minder schimmige advertentiepartij kiezen

legian schreef:
Tim94

Kan dat menu niet vinden.

Michiel Cohen schreef:
(quote)

Kan dat menu niet vinden.

Dat ligt aan je instellingen...

Onweerwolf
Tim94 schreef:
Ik kan niets aan de cookie melding veranderen.

Tim94 schreef:
(developer)

Hahahaha.

Tim94 schreef:
Ik kan niets aan de cookie melding veranderen. Dit komt rechtstreeks vanuit onze advertentiepartij en heb ik geen invloed op.

Klacht indienen bij die partij?

Tim94 (developer)
Ik laat het hierbij. Je kunt het met de huidige instellingen gebruiken of je gebruikt het niet meer.

Release-overzicht - MusicMeter.nl
Het selecteren van maanden gaat weer goed bij o.a. mei. Daar ging wat mis bij de vertaling waardoor er een gek jaartal kwam te staan. Kwam ik achter door een bug bij BoekMeter.

Tim94 schreef:
of je gebruikt het niet meer.
je bedoeld door gewoon op accepteren te klikken? Wat is dat voor een oplossing

Je maakt je er wel weer makkelijk vanaf zo. 'Ja dat ligt niet bij ons maar een andere partij, kunnen we niets aan doen'. Nee tuurlijk, je kan niet even met die partij contact opnemen. Of een andere, meer klantvriendelijke advertentiepartij in handen nemen. Of schuif je dat maar op de illustere meter_fan?

Tim94 (developer)
Dit is zelfs beslist in samenspraak met meter_fan. Zit tegenover hem.
En dit is nu gewoon eenmaal hoe het is. Je hebt altijd een keuze.

Tim94 schreef:
...Zit tegenover hem...
Doe anders even gezellige selfie samen: MusicMeter fotoboek - MusicMeter.nl.

Tim94 (developer)
Misschien gaan wij wel gezellig een ban uitdelen...
Dat is natuurlijk niet waar, maar je kunt het wel niet altijd eens met onze keuzes zijn. Dat is prima. Maar je zult het er wel mee moeten doen.

Tim94 schreef:

Maar je zult het er wel mee moeten doen.

Ander vraagje, ben jij misschien ook de rijdende rechter

Tim94 (developer)
Rudi S schreef:
(quote)

Ander vraagje, ben jij misschien ook de rijdende rechter

Jazeker, dat jullie dat nu nog niet wisten..

Gaat de homepage nog een keer veranderd worden, zou wel mooi zijn als het iets uitgebreider kan worden. Zoals bij een overlijden van een artiest dat daar dan een album en een berichtje van op de homepage komt bijvoorbeeld, iets meer actueler en wat afwisselender dan het nu is.

Tim94 schreef:
Misschien gaan wij wel gezellig een ban uitdelen...

Oeh er is kritiek dus we gaan grappen maken over het uitdelen van een ban...

klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. Ik hoor het al, bij elke keer die melding mag ik dus 20+ minuten van mijn leven verdoen aan het uitvinken van al die zaken.

Tim94 (developer)
legian schreef:
(quote)

Oeh er is kritiek dus we gaan grappen maken over het uitdelen van een ban...

klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. Ik hoor het al, bij elke keer die melding mag ik dus 20+ minuten van mijn leven verdoen aan het uitvinken van al die zaken.

Naja Zapp! begon over de Selfie. Dus dat vind ik een prima reactie. En het is jouw eigen keuze het uit te vinken. Het is niet zo dat ze je gaan hacken of persoonlijke info opslaan, gelinkt aan je email etc.

Maar dit is het laatste wat ik hier nu over ga zeggen.

Onweerwolf
Als je nou gewoon zegt: hier willen wij niets aan doen ipv hier kunnen wij niets aan doen dan weten mensen gewoon waar ze aan toe zijn zonder dat ze denigrerend behandeld worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:20 uur

geplaatst: vandaag om 22:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.