De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2022, 23:56 uur
Werd een beetje afgeleid door werk afgelopen dagen, zal de andere artiesten nog doorsturen!
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 december 2022, 00:17 uur
Aanvullend bij Germ: ik heb de hoes van "Clockwork Orange" vervangen door die van de heruitgave, want nu stond hij er als Wendy op, maar wel nog met de originele hoes (en dus ook naam).
0
geplaatst: 5 december 2022, 07:38 uur
Vraagje: waarom zijn er 21 albums die onder Korea vallen en niet onder Zuid-Korea, terwijl het allemaal om moderne albums gaan.
Korea staat voor de periode dat het om een verenigd land ging, iets wat sinds de start van de Koreaanse Oorlog in 1948-1949 al niet meer het geval is.
Zoals dit bvb.
YAYA KIM - A.K.A YAYA (2022) - MusicMeter.nl
In feite is het dus een niet bestaand land op dit moment.
https://i.imgur.com/qPyIBHG.png
Korea staat voor de periode dat het om een verenigd land ging, iets wat sinds de start van de Koreaanse Oorlog in 1948-1949 al niet meer het geval is.
Zoals dit bvb.
https://i.imgur.com/qPyIBHG.png
1
Germ (crew)
geplaatst: 5 december 2022, 15:24 uur
TornadoEF5 schreef:
Vraagje: waarom zijn er 21 albums die onder Korea vallen en niet onder Zuid-Korea, terwijl het allemaal om moderne albums gaan.
Zoals dit bvb.
(afbeelding)
Zoals dit bvb.
(afbeelding)
Aangepast!
1
geplaatst: 7 december 2022, 14:44 uur
Ik heb deze opnieuw bijgevoegd, eens kijken of deze nu gecorrigeerd wordt.
1
geplaatst: 7 december 2022, 15:02 uur
1
geplaatst: 8 december 2022, 07:40 uur
Welk gerechtvaardigd belang heeft Readpeak Oy om mijn persoonsgegevens te gebruiken/bewaren (of elk ander in die immense waslijst)? En waarom kan ik niet in een keer kiezen om alle, maar dan ook alle cookies niet te accepteren?
Tim94
Leuk zo'n uitgebreider cookie menu, maar geef dan ook meer keuze in plaats van een waslijst met dubieuze bedrijven die mijn informatie verzamelen...
Tim94
Leuk zo'n uitgebreider cookie menu, maar geef dan ook meer keuze in plaats van een waslijst met dubieuze bedrijven die mijn informatie verzamelen...
1
geplaatst: 8 december 2022, 09:03 uur
legian schreef:
Welk gerechtvaardigd belang heeft Readpeak Oy om mijn persoonsgegevens te gebruiken/bewaren (of elk ander in die immense waslijst)? En waarom kan ik niet in een keer kiezen om alle, maar dan ook alle cookies niet te accepteren?
Tim94
Tim94
Ik heb die 'gerechtvaardigde belangen' ook allemaal één voor één uitgevinkt, maar ik hoop dat ik dat niet elke keer hoef te doen. Dat kan zeker anders, en dat is technisch volgens mij helemaal niet zo ingewikkeld. Simpeler nog dan deze aanpak, zou ik zeggen.
Aan de andere kant: zo krijg je wel een idee welke bedrijven MuMe tegenwoordig allemaal laat meekijken met onze discussies...

0
geplaatst: 8 december 2022, 11:05 uur
gaucho schreef:
Ik heb die 'gerechtvaardigde belangen' ook allemaal één voor één uitgeklikt, maar ik hoop dat ik dat niet elke keer hoef te doen. Dat kan zeker anders, en dat is technisch volgens mij helemaal niet zo ingewikkeld. Simpeler nog dan deze aanpak, zou ik zeggen.
(quote)
Ik heb die 'gerechtvaardigde belangen' ook allemaal één voor één uitgeklikt, maar ik hoop dat ik dat niet elke keer hoef te doen. Dat kan zeker anders, en dat is technisch volgens mij helemaal niet zo ingewikkeld. Simpeler nog dan deze aanpak, zou ik zeggen.
k kan me herinneren dat de vorige cookie melding zo'n optie ook al gaf. Ik was daar tenminste altijd snel doorheen
Aan de andere kant: zo krijg je wel een idee welke bedrijven MuMe tegenwoordig allemaal laat meekijken met onze discussies...
Daar heb ik om eerlijk te zijn eigenlijk zeer weinig interesse in. Het zal me een worst wezen welke vage buitenlandse bedrijven die cookies verzamelen. Ik zou graag willen dat dit niet standaard gebeurd. Geef me een opt-in in plaats van deze omslachtige opt-out. Of op zijn minst een makkelijke en snelle opt-out.
1
geplaatst: 8 december 2022, 13:33 uur
legian schreef:
Daar heb ik om eerlijk te zijn eigenlijk zeer weinig interesse in. Het zal me een worst wezen welke vage buitenlandse bedrijven die cookies verzamelen. Ik zou graag willen dat dit niet standaard gebeurd. Geef me een opt-in in plaats van deze omslachtige opt-out. Of op zijn minst een makkelijke en snelle opt-out.
Ben ik natuurlijk me je eens. Ik bedoelde het cynisch...
0
Tim94 (developer)
geplaatst: 9 december 2022, 11:13 uur
Ik kan niets aan de cookie melding veranderen. Dit komt rechtstreeks vanuit onze advertentiepartij en heb ik geen invloed op.
2
geplaatst: 10 december 2022, 10:19 uur
Toch wel humor dat we deze reactie krijgen na 3 maanden. Genoeg punten om op zijn minst op te reageren, maar alleen het laatste punt wordt aangestipt. En dan is het heel simpel "daar heb ik geen invloed op"
je gaat mij niet vertellen dat jullie volledige organisatie is overgeleverd aan de cookies van een advertentiepartij. Je kunt bijvoorbeeld ook voor een minder schimmige advertentiepartij kiezen 
je gaat mij niet vertellen dat jullie volledige organisatie is overgeleverd aan de cookies van een advertentiepartij. Je kunt bijvoorbeeld ook voor een minder schimmige advertentiepartij kiezen 
0
geplaatst: 10 december 2022, 10:25 uur
legian schreef:
Tim94
Tim94
Kan dat menu niet vinden.
0
geplaatst: 10 december 2022, 12:34 uur
Tim94 schreef:
Ik kan niets aan de cookie melding veranderen. Dit komt rechtstreeks vanuit onze advertentiepartij en heb ik geen invloed op.
Klacht indienen bij die partij?
0
Tim94 (developer)
geplaatst: 12 december 2022, 09:30 uur
Ik laat het hierbij. Je kunt het met de huidige instellingen gebruiken of je gebruikt het niet meer.
Release-overzicht - MusicMeter.nl
Het selecteren van maanden gaat weer goed bij o.a. mei. Daar ging wat mis bij de vertaling waardoor er een gek jaartal kwam te staan. Kwam ik achter door een bug bij BoekMeter.
Release-overzicht - MusicMeter.nl
Het selecteren van maanden gaat weer goed bij o.a. mei. Daar ging wat mis bij de vertaling waardoor er een gek jaartal kwam te staan. Kwam ik achter door een bug bij BoekMeter.
0
geplaatst: 12 december 2022, 11:26 uur
Tim94 schreef:
of je gebruikt het niet meer.
je bedoeld door gewoon op accepteren te klikken? Wat is dat voor een oplossing of je gebruikt het niet meer.

Je maakt je er wel weer makkelijk vanaf zo. 'Ja dat ligt niet bij ons maar een andere partij, kunnen we niets aan doen'. Nee tuurlijk, je kan niet even met die partij contact opnemen. Of een andere, meer klantvriendelijke advertentiepartij in handen nemen. Of schuif je dat maar op de illustere meter_fan?
0
Tim94 (developer)
geplaatst: 12 december 2022, 11:46 uur
Dit is zelfs beslist in samenspraak met meter_fan. Zit tegenover hem.
En dit is nu gewoon eenmaal hoe het is. Je hebt altijd een keuze.
En dit is nu gewoon eenmaal hoe het is. Je hebt altijd een keuze.
0
geplaatst: 12 december 2022, 13:30 uur
Tim94 schreef:
...Zit tegenover hem...
Doe anders even gezellige selfie samen: MusicMeter fotoboek - MusicMeter.nl. ...Zit tegenover hem...

0
Tim94 (developer)
geplaatst: 12 december 2022, 13:51 uur
Misschien gaan wij wel gezellig een ban uitdelen... 
Dat is natuurlijk niet waar, maar je kunt het wel niet altijd eens met onze keuzes zijn. Dat is prima. Maar je zult het er wel mee moeten doen.

Dat is natuurlijk niet waar, maar je kunt het wel niet altijd eens met onze keuzes zijn. Dat is prima. Maar je zult het er wel mee moeten doen.
0
Tim94 (developer)
geplaatst: 12 december 2022, 14:29 uur
Jazeker, dat jullie dat nu nog niet wisten..
0
geplaatst: 12 december 2022, 14:38 uur
Gaat de homepage nog een keer veranderd worden, zou wel mooi zijn als het iets uitgebreider kan worden. Zoals bij een overlijden van een artiest dat daar dan een album en een berichtje van op de homepage komt bijvoorbeeld, iets meer actueler en wat afwisselender dan het nu is.
1
geplaatst: 12 december 2022, 15:38 uur
Oeh er is kritiek dus we gaan grappen maken over het uitdelen van een ban...
klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. Ik hoor het al, bij elke keer die melding mag ik dus 20+ minuten van mijn leven verdoen aan het uitvinken van al die zaken.
0
Tim94 (developer)
geplaatst: 12 december 2022, 15:53 uur
legian schreef:
klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel. Ik hoor het al, bij elke keer die melding mag ik dus 20+ minuten van mijn leven verdoen aan het uitvinken van al die zaken.
(quote)
Naja Zapp! begon over de Selfie. Dus dat vind ik een prima reactie. En het is jouw eigen keuze het uit te vinken. Het is niet zo dat ze je gaan hacken of persoonlijke info opslaan, gelinkt aan je email etc.
Maar dit is het laatste wat ik hier nu over ga zeggen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 12 december 2022, 15:56 uur
Als je nou gewoon zegt: hier willen wij niets aan doen ipv hier kunnen wij niets aan doen dan weten mensen gewoon waar ze aan toe zijn zonder dat ze denigrerend behandeld worden.
* denotes required fields.