De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
1
geplaatst: 12 december 2022, 16:24 uur
Tim94 schreef:
Naja Zapp! begon over de Selfie. Dus dat vind ik een prima reactie.
Het is ZAP!!, maar goed, maar wat was er mis met mijn uitnodiging?Naja Zapp! begon over de Selfie. Dus dat vind ik een prima reactie.
1
geplaatst: 16 december 2022, 12:48 uur
Het is weer goed raak met de full page adverts waardoor op je mobiel te website niet meer te lezen is en je moet refreshen.
1
geplaatst: 18 december 2022, 12:05 uur
Vreemde bug: als ik op wifi zit laadt Musicmeter sinds gisteren niet meer. Ik krijg de melding dat de site niet geopend kan worden omdat de server niet meer reageert. Met mobiele data laadt de site daarentegen prima. Ik heb uiteraard gecheckt of het niet aan m’n wifi ligt, maar andere sites laden wel op wifi, en Musicmeter op meerdere apparaten niet. Misschien heeft het feit dat ik in het buitenland zit er iets mee te maken?
0
geplaatst: 18 december 2022, 16:42 uur
Al een ander wifi-netwerk geprobeerd hoi123? En anders ligt het er wellicht aan dat je in het buitenland bent, want ik heb geen probleem met de website (via wifi).
0
geplaatst: 18 december 2022, 16:48 uur
Nog niet, heb het wifi-wachtwoord van m’n buren niet, zal het morgen even proberen. Maar iedere andere site laden gaat dus wel, dus dat is vreemd.
0
geplaatst: 18 december 2022, 16:54 uur
Eerder deze week ook gehad hoi123, om gek van te worden. Heb alle cookies, wachtwoorden, geschiedenis, hele reutemeteut verwijderd en vanaf toen ging de site weer beter werken.
0
Tidalwave
geplaatst: 18 december 2022, 19:11 uur
hoi123 schreef:
Vreemde bug: als ik op wifi zit laadt Musicmeter sinds gisteren niet meer. Ik krijg de melding dat de site niet geopend kan worden omdat de server niet meer reageert. Met mobiele data laadt de site daarentegen prima. Ik heb uiteraard gecheckt of het niet aan m’n wifi ligt, maar andere sites laden wel op wifi, en Musicmeter op meerdere apparaten niet. Misschien heeft het feit dat ik in het buitenland zit er iets mee te maken?
Als ik met OV reis kan ik via de beschikbare wifi ook niet op MuMe; boekmeter en moviemeter idem...
0
geplaatst: 18 december 2022, 19:21 uur
In september had ik ook de nodige technical difficulties. Heb er niks komma nul aan gedaan, zoals altijd (zoals hoi123 aangeeft: ALLE andere sites deden het prima). Nu al een hele tijd zo goed als geen problemen.
Kaboutertjes, ik zweer jullie.
Kaboutertjes, ik zweer jullie.
2
geplaatst: 18 december 2022, 21:19 uur
Afgelopen week ook al een paar keer tegen die situatie aangelopen. Vreemd genoeg deed de site het later wel weer via wifi.
Zal wel weer iets met instellingen te maken hebben...
Zal wel weer iets met instellingen te maken hebben...
0
geplaatst: 19 december 2022, 07:47 uur
Het valt mij op dat de Rotatielijst al een paar dagen niet wordt ververst. Enig idee waarom dat is?
6
geplaatst: 19 december 2022, 08:06 uur
Rockboy Steven schreef:
Het valt mij op dat de Rotatielijst al een paar dagen niet wordt ververst. Enig idee waarom dat is?
Heb je wel eens grondig naar je instellingen gekeken?
0
geplaatst: 19 december 2022, 15:43 uur
De zoekfunctie werkt bij mij niet goed.
De zoekterm "landed" levert slechts 3 resultaten op, maar niet de plaat waarnaar ik op zoek was.
De zoekterm "ege bamyasi" zou twee resultaten moeten opleveren namelijk deze en deze, maar de tweede (Malkmus) wordt niet gevonden.
Dit zijn slechts voorbeelden, maar hier is de hele zoekfunctie kapot (OSX + Chrome).
Hebben anderen dit ook of zijn mijn instellingen vernaggeld?
De zoekterm "landed" levert slechts 3 resultaten op, maar niet de plaat waarnaar ik op zoek was.
De zoekterm "ege bamyasi" zou twee resultaten moeten opleveren namelijk deze en deze, maar de tweede (Malkmus) wordt niet gevonden.
Dit zijn slechts voorbeelden, maar hier is de hele zoekfunctie kapot (OSX + Chrome).
Hebben anderen dit ook of zijn mijn instellingen vernaggeld?
0
geplaatst: 19 december 2022, 15:56 uur
Idem hier; ik wil m'n persoonlijke rotatielijst updaten maar hij vind de albums niet terwijl ze wel degelijk in de MuMe dBase staan...
0
geplaatst: 19 december 2022, 15:56 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 19 december 2022, 15:58 uur
Heb ook even de proef op de som genomen met mijn rotatielijst. Eerste drie: geen hit. Vierde: verkeerde hit Vijfde: wel gevonden. Ik vermoed dat de laatste indexering na de eerste zoveel albums gestopt is.
1
geplaatst: 19 december 2022, 16:45 uur
0
geplaatst: 19 december 2022, 23:29 uur
Vanmiddag bij mij ook maar toen zat ik op firefox en nu op edge, lijkt wel goed te werken nu.
Misschien een probleem bij sommige browsers?
Misschien een probleem bij sommige browsers?
0
geplaatst: 20 december 2022, 00:10 uur
Ik krijg hier een google add terwijl ik een donatie heb gedaan.
Lisa LeBlanc - Chiac Disco (2022) - MusicMeter.nl
Browser is Chrome op een Samsung telefoon.
Lisa LeBlanc - Chiac Disco (2022) - MusicMeter.nl
Browser is Chrome op een Samsung telefoon.
0
geplaatst: 20 december 2022, 07:49 uur
Heb niets aan mij instellingen veranderd. Gebruik de lijst elke ochtend om mijn playlist op Spotify (MusicMeter Rotatielijst ) te updaten. En het viel me op dat er de laatste dagen geen wijzigingen in de lijst waren.
Maar goed nieuws: vanochtend is de lijst weer aangepast!
0
geplaatst: 20 december 2022, 08:31 uur
Nee, dat van die zoekfunctie is volgens mij nog niet opgelost. Het lijkt erop alsof het per artiest verschilt. Als ik - ik noem maar een voorbeeld - Wish you were here van Pink Floyd wil vinden, verschijnt-ie al als ik de woorden 'pink' en 'wish' intoets in het zoekscherm. Bij 'Pink Floyd' krijg ik een hele rits titels, dus dat lijkt goed te gaan.
Zoek ik echter het album I'm no hero van Cliff Richard, dan vindt-ie niets wanneer ik de woorden 'cliff' en 'hero' intik: geen zoekrestultaten. Terwijl het album wel op deze site staat. Bij het intikken van 'cliff richard' verschijnen slechts twee titels in beeld, terwijl hij er - ahum - toch wel een paar meer gemaakt heeft.
Zo heb ik er een paar uitgeprobeerd; het lijkt per artiest verschillend te zijn of je wel of niet voldoende zoekresultaten krijgt. Geen idee waar het aan ligt. En nee, niet aan mijn instellingen, want die zijn niet anders dan voorheen.
Zoek ik echter het album I'm no hero van Cliff Richard, dan vindt-ie niets wanneer ik de woorden 'cliff' en 'hero' intik: geen zoekrestultaten. Terwijl het album wel op deze site staat. Bij het intikken van 'cliff richard' verschijnen slechts twee titels in beeld, terwijl hij er - ahum - toch wel een paar meer gemaakt heeft.
Zo heb ik er een paar uitgeprobeerd; het lijkt per artiest verschillend te zijn of je wel of niet voldoende zoekresultaten krijgt. Geen idee waar het aan ligt. En nee, niet aan mijn instellingen, want die zijn niet anders dan voorheen.

0
geplaatst: 20 december 2022, 08:37 uur
gaucho schreef:
Nee, dat van die zoekfunctie lijkt me nog niet opgelost. Het lijkt erop alsof het per artiest verschilt. Als ik - ik noem maar een voorbeeld - Wish you were here van Pink Floyd wil vinden, verschijnt-ie al als ik de woorden 'pink' en 'wish' intoets in het zoekscherm. Bij 'Pink Floyd' krijg ik een hele rits titels, dus dat lijkt goed te gaan.
Nee, dat van die zoekfunctie lijkt me nog niet opgelost. Het lijkt erop alsof het per artiest verschilt. Als ik - ik noem maar een voorbeeld - Wish you were here van Pink Floyd wil vinden, verschijnt-ie al als ik de woorden 'pink' en 'wish' intoets in het zoekscherm. Bij 'Pink Floyd' krijg ik een hele rits titels, dus dat lijkt goed te gaan.
Het probleem ontstaat als je 2 woorden zoekt met een spatie er tussen. Queen en Coldplay pakt hij wel.
0
geplaatst: 20 december 2022, 08:39 uur
Maar bij Pink Floyd gaat het wél goed. Dat kan dus niet de (enige) reden zijn...
0
geplaatst: 20 december 2022, 08:55 uur
trebremmit schreef:
Vanmiddag bij mij ook maar toen zat ik op firefox en nu op edge, lijkt wel goed te werken nu. Misschien een probleem bij sommige browsers?
Vanmiddag bij mij ook maar toen zat ik op firefox en nu op edge, lijkt wel goed te werken nu. Misschien een probleem bij sommige browsers?
Hier getest op 3 browsers, op osx, windows en android; werkt overal niet.
Michiel Cohen schreef:
Het probleem ontstaat als je 2 woorden zoekt met een spatie er tussen. Queen en Coldplay pakt hij wel.
Nope. Van de band Guzzard staan 3 platen op de site. De zoekfunctie vind er 2. Bij de band Unwound wordt 1 van de 14 releases gevonden.
Tim94 meter_fan
0
geplaatst: 20 december 2022, 10:15 uur
Zoekfunctie werkt hier ook niet goed. Als ik zoek op artiestennaam dan krijg ik alleen een link naar de artiestenpagina en soms een album van die artiest. Zoekopdrachten voor albums werken vaak niet of zijn incompleet.
0
geplaatst: 20 december 2022, 10:20 uur
Ik heb maar weer eens een export opgevraagd van mijn stemmen, dit belooft weinig goeds.
* denotes required fields.