De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2017, 22:52 uur
Ik meen te weten waar de oorzaak ligt, aangezien Misterfool dezelfde profielfoto heeft aangenomen en ik hem dus de laatste tijd als Mjuman aanzag. Is er ergens een relaas te vinden met een reden of iets dergelijke? Zoveel bekijk ik het forumgedeelte niet.
0
Franck Maudit
geplaatst: 19 april 2017, 22:53 uur
SébastienY schreef:
Is er ergens een relaas te vinden met een reden of iets dergelijke? Zoveel bekijk ik het forumgedeelte niet.
Is er ergens een relaas te vinden met een reden of iets dergelijke? Zoveel bekijk ik het forumgedeelte niet.
Helaas, de wegen van de MuMe-moderators zijn ondoorgrondelijk.
0
geplaatst: 19 april 2017, 23:02 uur
4
Misterfool
geplaatst: 19 april 2017, 23:19 uur
SébastienY schreef:
Misterfool dezelfde profielfoto heeft aangenomen en ik hem dus de laatste tijd als Mjuman aanzag.
Misterfool dezelfde profielfoto heeft aangenomen en ik hem dus de laatste tijd als Mjuman aanzag.
. Mag ik dit als een compliment opvatten.
2
geplaatst: 19 april 2017, 23:22 uur
2
Misterfool
geplaatst: 19 april 2017, 23:33 uur
(Een doorgaans vriendelijke) rivaliteit is, denk ik, de juiste bewoording.
De avatar is een eerbetoon, zeker!
MuMe is hoe dan ook een stukje saaier zonder zijn aanwezigheid.
De avatar is een eerbetoon, zeker!
MuMe is hoe dan ook een stukje saaier zonder zijn aanwezigheid.

5
geplaatst: 19 april 2017, 23:35 uur
Het was toch voorheen ook MjuMe?
(hoeveel sterren krijgt deze op de Paap_Floyd index?)
(hoeveel sterren krijgt deze op de Paap_Floyd index?)

1
geplaatst: 19 april 2017, 23:36 uur
Wat stelt die avatar eigenlijk voor?
In mijn fantasie is het een paarsgepixelde postzegel van Erasmus. Met ganzeveer.
In mijn fantasie is het een paarsgepixelde postzegel van Erasmus. Met ganzeveer.
4
geplaatst: 19 april 2017, 23:43 uur
Ik mis 'm ook. Zijn woordenschat en schrijfstijl is vrij uniek en humor heeft ie ook wel.
In den beginne had ik moeite met 'm, maar dat is in de loop der tijd wel anders geworden.
De prangende vraag is of ie zelf wel terug wilt komen.
We weten verder niets over afspraken en de communicatie betreft de moderators en Mju.
Daar worden we tot nu toe weinig wijzer van.
In den beginne had ik moeite met 'm, maar dat is in de loop der tijd wel anders geworden.
De prangende vraag is of ie zelf wel terug wilt komen.
We weten verder niets over afspraken en de communicatie betreft de moderators en Mju.
Daar worden we tot nu toe weinig wijzer van.
0
Ponty Mython
geplaatst: 20 april 2017, 00:45 uur
Mijn vraag over Mjuman's niet geheel vrijwillige vertrek werd verwijderd, want er mag kennelijk niet over gesproken worden wanneer een vrij actieve gebruiker plotsklaps wegvalt. Hij is alweer een tijdje weg, dus het zal permanent zijn? Is er niemand hier die 'm op feestboek heeft of vriendjes is?
0
geplaatst: 20 april 2017, 00:59 uur
Een gebande user krijgt altijd de kans om terug te komen na een bepaalde periode, maar dan moet hij wel contact met ons opnemen, en blijkbaar heeft Mjuman daar geen behoefte aan. Mocht hij ons in de toekomst alsnog mailen dan kan hij gewoon terugkomen.
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 april 2017, 12:01 uur
Als aanvulling hierop:
We doen geen uitspraken over de redenen en voorwaarden van individuele bans, dat lijkt me voor zich spreken. In algemene termen kunnen we best vertellen hoe dat in zijn werk gaat, maar tot nu toe heeft niemand dat aan ons gevraagd (behalve Misterfool laatst in een ander topic, en die heeft toen ook gewoon antwoord gekregen).
We doen geen uitspraken over de redenen en voorwaarden van individuele bans, dat lijkt me voor zich spreken. In algemene termen kunnen we best vertellen hoe dat in zijn werk gaat, maar tot nu toe heeft niemand dat aan ons gevraagd (behalve Misterfool laatst in een ander topic, en die heeft toen ook gewoon antwoord gekregen).
0
geplaatst: 20 april 2017, 16:09 uur
Fair enough.
Persoonlijk weet ik niet het hoe en wat hoe de ban is ontstaan.
Natuurlijk zocht Mju de confrontatie vaak genoeg op, maar ik begreep dat een terugkeer niet uitgesloten was.
Dan is de evt volgende stap aan hem dus.
We wachten het maar af.
Persoonlijk weet ik niet het hoe en wat hoe de ban is ontstaan.
Natuurlijk zocht Mju de confrontatie vaak genoeg op, maar ik begreep dat een terugkeer niet uitgesloten was.
Dan is de evt volgende stap aan hem dus.
We wachten het maar af.
1
geplaatst: 20 april 2017, 16:21 uur
Bij bepaald gedrag loop je eenmaal een grote kans om een ban op te lopen, de site heeft gedragsregels, en daar heb je je aan te houden.
Zo simpel is het.
Als je de grenzen op zoekt, dat kan dat consequenties hebben.
Voor mij ook een reden om mij in bepaalde discussies niet meer te mengen, ook omdat emoties hoog kunnen oplopen, en je dan dingen zegt waar je achteraf spijt van kan hebben.
Met Mjuman in het verleden wel fijn contact gehad via de p.m.
Hoe dan ook een groot muziekliefhebber, die daardoor wel degelijk hier goed tussen past.
Zo simpel is het.
Als je de grenzen op zoekt, dat kan dat consequenties hebben.
Voor mij ook een reden om mij in bepaalde discussies niet meer te mengen, ook omdat emoties hoog kunnen oplopen, en je dan dingen zegt waar je achteraf spijt van kan hebben.
Met Mjuman in het verleden wel fijn contact gehad via de p.m.
Hoe dan ook een groot muziekliefhebber, die daardoor wel degelijk hier goed tussen past.
0
geplaatst: 20 april 2017, 17:40 uur
Edwynn en Ozric Spacefolk mis ik wel eens. Met beiden had ik een grote overlap in muzieksmaak en hun schrijfsels las ik graag.
1
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 20 april 2017, 18:21 uur
Idem hier. Ik hoorde graag het perspectief van Ozric Spacefolk als drummer en ik heb mooie tips gekregen waaronder Saga. Edwynn kon echt "raak" schrijven.
0
geplaatst: 20 april 2017, 18:31 uur
Waarom Edwynn er plots de brui aan gaf, is voor mij nog altijd een (jammerlijk) mysterie. Zo erg veel interactie had ik nu ook weer niet met hem, maar zijn schrijfsels hier op MuMe hebben mij er wel toe aangezet om het metalgenre eens volledig te exploreren.
1
geplaatst: 20 april 2017, 18:41 uur
0
geplaatst: 20 april 2017, 18:50 uur

Volgens mij is dat gewoon zijn echte naam. Stond ook al in zijn MuMe-profiel. En ik vermoed dat hij zich heeft uitgeschreven om minder tijd online te besteden. Als je een gezin hebt heb je natuurlijk andere prioriteiten.
1
geplaatst: 20 april 2017, 18:52 uur
* denotes required fields.