MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Ponty Mython schreef:
Is er niemand hier die 'm op feestboek heeft of vriendjes is?
Zie je het al voor je? Mjuman op sociale media?
@Mjuman Vandaag weer lekkere Zweedse balletjes. #gelukkigmens #deleven

Het is - gezien de hedendaagse gangbare spelling ende grammaticale vorming, zoals altijd, - het leven.

Nou, Mjuman is weer onder ons.

zaaf
Iedereen een andere avatar!

Die ene van Terminator

Zie ik bij 'Nieuws' echt weer een berichtje van Mjuman ?

Franck Maudit
Ik ga eventjes afstand nemen. Heb sowieso een hoop te doen de komende maanden (een maand naar Paraguay en daarna job in de States) en ik houd niet echt van middelmatig werk: de drang om aanwezig te zijn op deze fantastische site is met andere woorden te groot. Ik post dus liever geen berichtjes dan slechts eentje om de 2 weken.

Eigenlijk vind ik dit bericht schaamteloze aandachttrekkerij maar tegenwoordig wordt er snel gespeculeerd en daarom schep ik liever zelf duidelijkheid.

Misterfool
Veel succes Franck Maudit .

Doeg doeg

Het ga je goed!

Ponty Mython
Heeft iemand Franck Maudit gezien? Hij heeft al sinds gisteren niet meer gereageerd.

Verstandig besluit, Franck.

Succes en veel plezier, Franck!

panjoe (moderator)
Veel succes met wat je ook gaat doen in de VS, Franck! Ik geloof dat we er wel op kunnen vertrouwen dat het goed met je zal gaan.

Succes, Franck, en hopelijk tot weerschrijfs alhier!

Dag Franck Maudit, veel succes!

Heel veel succes Franck!
Hopelijk tot spoedig

dix
Franck Maudit schreef:
Ik post dus liever geen berichtjes dan slechts eentje om de 2 weken.

Ééns per twee weken een FM recensie bij een release die er toe doet. Ik zou er voor tekenen en zou je willen vragen hetzelfde te doen

Een mooie tijd gewenst, Franck!

Het ga je goed Franck Maudit

Haha, voetbal weg, Mju terug en Franck met mate, meer dan een normaal mens in zo'n korte tijd kan verwerken.

Dan zie ik graag Buizen terug.

Ja, ik ook.

Mee eens

Franck Maudit
Bedankt allemaal.

Nimmer werd ik op zulks hartverwarmende wijze uitgezwaaid

Nee serieus, bedankt. Binnen een paar maanden bombardeer ik de site weer plat met nietszeggende reviews. Dag dag!

Misterfool
Laatste bezoek: vandaag om 01:46 uur

Aantal stemmen: 1700
Gemiddelde: 3,64
Standaardafwijking: 0,82

Aantal berichten: 13298
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 150

Aantal toevoegingen: 21

Ik indertijd veel gehad aan de site. Ik heb veel opgestoken en ik heb veel geleerd, waarvoor nog altijd super veel dank. Ik merkte echter dat ik de laatste tijd minder plezier had om actief te zijn. Dit is eigenlijk te wijten aan behoorlijk wat factoren, waarbij de factor tijd niet geheel onbelangrijk is. Ik heb nu de knoop doorgehakt. Na bijna 9 jaar hou ik het (voorlopig) voor gezien. Het ga jullie goed!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:19 uur

geplaatst: vandaag om 20:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.