De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2020, 13:55 uur
Wijze beslissing, Arnout. Ik heb er het volste vertrouwen in dat je deze crisis zult overwinnen. Veel sterkte de komende tijd en hopelijk zien we je ooit weer terug (of dat nou over een paar maanden of over tien jaar is).
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2020, 13:56 uur
En maar meteen van Facebook ook.
Sterkte Arnout. En hopelijk weer tot ziens.
Sterkte Arnout. En hopelijk weer tot ziens.
0
zaaf
geplaatst: 2 januari 2020, 14:07 uur
Wow Arrie heftig man, hervind jezelf en ik zie je graag terug als je zover bent.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 2 januari 2020, 15:00 uur
Jammer, maar ongetwijfeld een goede beslissing, Arnout. Veel sterkte en ik hoop je snel weer terug te zien!
0
geplaatst: 2 januari 2020, 15:05 uur
Sterkte Arnout, hopelijk voel je je gauw weer een stuk beter.
0
geplaatst: 2 januari 2020, 15:19 uur
Heel veel sterkte Arnout, hopelijk wordt je weer snel beter en de man met humor zoals ik je van deze site ken.
0
geplaatst: 2 januari 2020, 15:47 uur
Arrie 
Hopelijk zien we jou hier spoedig weer terug, gezond en wel! Sterkte!

Hopelijk zien we jou hier spoedig weer terug, gezond en wel! Sterkte!
0
geplaatst: 2 januari 2020, 15:54 uur
Arrie, ook van mij veel kracht en sterkte toegewenst en hoop je hier weer gauw te zien en dat je je dan wat sterker en meer in balans mag voelen. Zet hem op!
0
geplaatst: 2 januari 2020, 18:11 uur
Van mij ook sterkte gewenst. Ik kan me goed voorstellen dat een site als deze op een bepaald moment als een verslaving gaat werken, zeker als je je niet goed voelt en dat je daar dan ook niet gelukkiger van wordt.
0
geplaatst: 2 januari 2020, 18:41 uur
Sterkte Arrie.
Heftige zaken, hopelijk gaat het binnenkort weer beter!
Heftige zaken, hopelijk gaat het binnenkort weer beter!
0
geplaatst: 2 januari 2020, 18:47 uur
Hou je haaks, Arnout.
Heb je eerdere onthullingen gelezen en hoop dan ook oprecht dat je je in de tijd buiten MuMe weer kunt oprichten en weer kunt aansterken. We zien je t.z.t. vast wel weer terug, maar nu eerst aan jezelf denken.
Heb je eerdere onthullingen gelezen en hoop dan ook oprecht dat je je in de tijd buiten MuMe weer kunt oprichten en weer kunt aansterken. We zien je t.z.t. vast wel weer terug, maar nu eerst aan jezelf denken.
0
geplaatst: 2 januari 2020, 19:09 uur
Arnout - als het goed is, lees je dit niet, maar toch: veel sterkte - zorg voor jezelf en trek je eigen plan!
0
geplaatst: 2 januari 2020, 19:59 uur
Heel veel sterkte Arnout! Als de tijd rijp is zien we je hier graag weer verschijnen, maar aan jezelf werken is uiteraard even veel belangrijker.
0
geplaatst: 2 januari 2020, 20:53 uur
Sterkte Arnout, doe het even lekker rustig aan, er zijn belangrijke dingen in het leven dan MusicMeter.
* denotes required fields.