MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Wijze beslissing, Arnout. Ik heb er het volste vertrouwen in dat je deze crisis zult overwinnen. Veel sterkte de komende tijd en hopelijk zien we je ooit weer terug (of dat nou over een paar maanden of over tien jaar is).

Casartelli (moderator)
En maar meteen van Facebook ook.
Sterkte Arnout. En hopelijk weer tot ziens.

Sterkte Arnout

Hou je haaks & kijk goed uit

zaaf
Wow Arrie heftig man, hervind jezelf en ik zie je graag terug als je zover bent.

Onweerwolf
Veel sterkte Arrie!

Veel moed en sterkte Arrie!

Sterkte Arrie!

Sterkte Arnout.

panjoe (moderator)
Jammer, maar ongetwijfeld een goede beslissing, Arnout. Veel sterkte en ik hoop je snel weer terug te zien!

Sterkte Arnout, hopelijk voel je je gauw weer een stuk beter.

Jammer voor de site, maar hopelijk goed voor jezelf Arnout!

Heel veel sterkte Arnout, hopelijk wordt je weer snel beter en de man met humor zoals ik je van deze site ken.

♥️

Arrie

Hopelijk zien we jou hier spoedig weer terug, gezond en wel! Sterkte!

Heel veel sterkte Arnout!

Arrie, ook van mij veel kracht en sterkte toegewenst en hoop je hier weer gauw te zien en dat je je dan wat sterker en meer in balans mag voelen. Zet hem op!

Sterkte Arrie!

Sterkte, Arrie ♥️

Veel beterschap gewenst, Arrie.

Sterkte!

Van mij ook sterkte gewenst. Ik kan me goed voorstellen dat een site als deze op een bepaald moment als een verslaving gaat werken, zeker als je je niet goed voelt en dat je daar dan ook niet gelukkiger van wordt.

Sterkte Arnout! Doe kalm aan!!

Sterkte Arrie.
Heftige zaken, hopelijk gaat het binnenkort weer beter!

Hou je haaks, Arnout.

Heb je eerdere onthullingen gelezen en hoop dan ook oprecht dat je je in de tijd buiten MuMe weer kunt oprichten en weer kunt aansterken. We zien je t.z.t. vast wel weer terug, maar nu eerst aan jezelf denken.

Arnout - als het goed is, lees je dit niet, maar toch: veel sterkte - zorg voor jezelf en trek je eigen plan!

Heel veel sterkte Arnout! Als de tijd rijp is zien we je hier graag weer verschijnen, maar aan jezelf werken is uiteraard even veel belangrijker.

Sterkte Arnout, neem tijd voor jezelf.

Sterkte Arnout, doe het even lekker rustig aan, er zijn belangrijke dingen in het leven dan MusicMeter.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:38 uur

geplaatst: vandaag om 00:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.