MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
sterkte, beterschap!

Veel sterkte. Hoop dat het je snel weer goed gaat.

Ongetwijfeld een wijs besluit. Hopelijk voel je je snel weer een beetje jezelf. Sterkte!

Beterschap, man!

Mjuman schreef:
Arnout - als het goed is, lees je dit niet, maar toch: veel sterkte - zorg voor jezelf en trek je eigen plan!

Zo is het. Mju is er ook om soms niet gelezen te worden om wel begrepen te worden. Hou je haaks Arrie.

Sterkte Arrie. Jezelf altijd op de eerste plaats zetten.

Veel sterkte, Arrie!

Hendrik68
Lees het net. Erg heftig. Hoop dat je het toch nog leest, dan moeten alle reacties in ieder geval een steun zijn. Sterkte en hopelijk zien we je ooit weer terug. Neem de tijd. Sterkte kerel!

Doe rustig aan, Arnout, let goed op jezelf.

Beterschap Arnout, komt vast goed en Mumu loopt niet weg

Beterschap Arrie!

DjFrankie (moderator)
Arrie schreef:
Ik kom vast ooit wel weer terug. Hopelijk in een verbeterde versie. Doei xx

Neem je tijd Arnout. Tot in de verbeterde versie☝️

Ach jeetje, Arrie

Lees het nu pas, miste hem al in aantal topics, groot gemis voor nu, maar hopelijk kom je hier goed uit.

Alle sterkte, Arnout

Heel veel sterkte Arrie

Beterschap Arnout. Ik heb lang getwijfeld of ik iets zou bijdragen omdat je niet meer ingeschreven bent maar gistermiddag trof ik bij mijn lokale platen- en CD-zaak een klant die al een paar jaar MM leest zonder ingeschreven te zijn. Hij noemde moeiteloos een paar users wiens bijdragen hij graag las.

Veel sterkte Arrie

Sterkte Arnout.

Nou ik ben er weer, sneller dan ik zelf had ingeschat. Maar inmiddels ben ik emotioneel stabiel en ben ik dingen in m'n leven goed aan het oppakken. MuMe is wel altijd een ontspanning voor me, plus dat ik weer zin kreeg om een wekelijkse top 40 te maken en die moet ik toch ergens kwijt. Dus toch maar besloten om terug te keren.

In ieder geval bedankt voor de lieve berichten Het was heftig allemaal maar ik ben er weer aardig bovenop.

Dat is mooi!

Onweerwolf
*haalt vinkje uit de taglijst-spreadsheet weer weg*

Welkom terug Arrie!

zaaf
fijn om te horen man, keep it cool en laat je niet gek maken! ook niet door mij

Good to see you back

Wat fijn om te horen, Arrie. Welkom terug!

♥️

Altijd mooi om te horen waneer iemand er weer bovenop geraakt!

cosmic kid (moderator)
Welkom terug Arrie, fijn dat je er weer bent en vooral nog fijner dat het beter met je gaat

Gast
geplaatst: vandaag om 23:01 uur

geplaatst: vandaag om 23:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.