De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
0
geplaatst: 19 januari 2020, 19:41 uur
Welkom terug Arrie! Snel gegaan, zo te zien. Opnieuw inschrijven hoeft niet hetzelfde te zijn als er weer voluit voor gaan. Spreek uit ervaring.
Alles op z’n tijd.
Alles op z’n tijd.
1
geplaatst: 22 januari 2020, 00:05 uur
Wandelaar schreef:
... Opnieuw inschrijven hoeft niet hetzelfde te zijn als er weer voluit voor gaan.
... Opnieuw inschrijven hoeft niet hetzelfde te zijn als er weer voluit voor gaan.
Tja, gemakkelijker gezegd dan gedaan. Tis een beetje als stoppen met roken. Na maanden denk je van, ach nu kan èèn sigaretje geen kwaad, maar voor je het weet ben je weer een roker.
0
geplaatst: 5 maart 2020, 16:18 uur
Hallo Musicmeter,
Zoals vaker in een relatie kan het gebeuren dat je uit elkaar groeit ondanks dat de liefde er nog steeds is.
Maar als die van een kant komt, dan is het pijnlijk maar wel een goede keuze om hier mee te stoppen.
Sinds jij (Musicmeter) de aandacht op anderen richt zijn we elkander uit het oog verloren.
Ik zal nog regelmatig terug kijken hoe het met je gaat, en wens je een gelukkige toekomst toe.
Het ga je goed!
Groeten van deric raven
Zoals vaker in een relatie kan het gebeuren dat je uit elkaar groeit ondanks dat de liefde er nog steeds is.
Maar als die van een kant komt, dan is het pijnlijk maar wel een goede keuze om hier mee te stoppen.
Sinds jij (Musicmeter) de aandacht op anderen richt zijn we elkander uit het oog verloren.
Ik zal nog regelmatig terug kijken hoe het met je gaat, en wens je een gelukkige toekomst toe.
Het ga je goed!
Groeten van deric raven
0
zaaf
geplaatst: 5 maart 2020, 16:30 uur
ach Leon, wat jammer nou. maar ik snap het ook wel weer een beetje. relatietherapie was geen optie?
5
geplaatst: 5 maart 2020, 16:51 uur
Uitschrijven vind ik meteen zo rigoureus, maar iedereen moet het zelf weten natuurlijk. Voorlopig hebben we gewoon nog een actieve website met een gigantische database en leuke community. De eigenaren laten nu ook echt een andere toon horen. Ik heb er vertrouwen in dat de balans weer hersteld gaat worden.
0
geplaatst: 5 maart 2020, 16:57 uur
Groeten terug deric raven! Pfff, ik snap het best. Kan ook een dag komen ...
Tot ziens dus.
Tot ziens dus.
0
geplaatst: 5 maart 2020, 17:00 uur
Deric raven, een van de users op dit forum die ik altijd met interesse volgde. Interessante uiteenzettingen bij albums die ik ook met meer dan gemiddelde interesse volgde. Dank voor je berichten Deric.
0
geplaatst: 5 maart 2020, 17:07 uur
Toch ook een van de oudere mume generatie. Gedurende de tijd dat je hier op de site zit blijft essentieel de vraag of je je ei hier nog steeds kwijt kunt. Eerlijk gezegd vind ik het hier niet eens veranderd tov 12 jaar geleden. Als je kunt blijven doen wat je wilt doen....
Blijkbaar was voor deric voor zijn gevoel de tijd voorbij. Het ga je goed.
Blijkbaar was voor deric voor zijn gevoel de tijd voorbij. Het ga je goed.
11
geplaatst: 5 maart 2020, 17:32 uur
Ik vind het lastig om te oordelen over persoonlijke situaties en wil niemand afvallen (zeker geen mensen die niet meer op de site zitten), maar mijns inziens nemen sommige mensen het wel erg hoog op. Iets te hoog als je het mij vraagt. Enige proportionaliteit lijkt me vandaag wel gewenst.
Niettemin maakt iedereen zijn (of haar) eigen afweging en ik wens Leon het allerbeste toe. En hopelijk past binnen dat 'allerbeste' ooit nog eens een stukje MuMe.
Niettemin maakt iedereen zijn (of haar) eigen afweging en ik wens Leon het allerbeste toe. En hopelijk past binnen dat 'allerbeste' ooit nog eens een stukje MuMe.
0
geplaatst: 5 maart 2020, 18:24 uur
deric raven > jezelf een tijdje in quarantaine plaatsen / afkicken is prima, maar daarna gewoon weer inschrijven.
0
geplaatst: 5 maart 2020, 18:36 uur
E-Clect-Eddy schreef:
deric raven > jezelf een tijdje in quarantaine plaatsen is prima
deric raven > jezelf een tijdje in quarantaine plaatsen is prima
Oh, is dat z'n probleem. Zeker wezen skiën in Italië.
0
geplaatst: 5 maart 2020, 18:48 uur
Echt jammer dat Deric Raven hier stopt. Schreef sterke stukjes, met de juiste kwinkslag! Laten we nou niet allemaal de sterker d'r uit trekken, dan wordt de schijnbare malafide situatie nog meer gevoed! Leon, kom gauw terug als de kust weer veilig voor je is....
0
geplaatst: 5 maart 2020, 19:33 uur
Opnieuw een stukje minder humor nu deric raven er niet meer is. Heb vaak op de grond gelegen van het lachen as hij een scherpe opmerking plaatste die je tot nadenken aanzette. Mocht je dit nog kunnen lezen deric raven wil ik je nog alle goeds wensen.
0
geplaatst: 5 maart 2020, 21:40 uur
Heb regelmatig stukjes van hem gelezen - hij stak er altijd wat tijd en moeite in. Jammer dus, maar wie weet bedenkt hij zich; sommige stelletjes maken het nog wel weer es goed...
0
geplaatst: 5 maart 2020, 23:06 uur
Jeetje, één van de users hier die ik volgde en wiens stukjes ik altijd met plezier en interesse volgde. Jammer dat hij weg is, hopelijk keert hij ooit op zijn schreden terug.
0
geplaatst: 5 maart 2020, 23:13 uur
Jammer van Leon, toch iemand die hier al jarenlang meedraaide en zijn eigen signatuur had. Maar hij vermaakt zich gelukkig wel met WrittenInMusic.
0
geplaatst: 5 maart 2020, 23:39 uur
Ja, we gaan hem missen, die deric.
En MusicMeter ook natuurlijk.
En MusicMeter ook natuurlijk.
0
geplaatst: 6 maart 2020, 08:51 uur
Ai, Leon. Heel jammer. Ik las zijn stukjes ook graag.
Het ga je goed. Wie weet komen we je weer tegen in de toekomst.
Het ga je goed. Wie weet komen we je weer tegen in de toekomst.
1
Mssr Renard
geplaatst: 6 maart 2020, 10:31 uur
Beste allen,
Wederom is gebleken dat online discussieren niet iets voor mij is.
Voor de derde keer (iets met scheepsrecht, geen idee wat dat gezegde eigenlijk betekent), heb ik toch echt besloten mij uit te schrijven.
Het hele gedoe met de overname zit mij dwars. Tevens merk ik dat weer veel te vaak mijzelf laat meeslepen in discussies over platen/artiesten waar ik niet eens in ben geïnteresseerd. Deze vos zal dus nooit zijn streken verliezen. Het is beter voor de community maar zeker voor mijzelf dat ik mijzelf van de site terugtrek.
Ik ben voor de geïnteresseerden te vinden op de volgende sites:
Monsieur Renard - YouTube
en
Bee Free, Fly Free | Monsieur Renard - monsieurrenard.bandcamp.com
Dit was het dan. Het ga jullie goed. En nog een laatste muzikale tip. Deze plaat verdient echt veel meer liefhebbers: Uzva - Uoma (2006)
Groet, Michiel
Voor de derde keer (iets met scheepsrecht, geen idee wat dat gezegde eigenlijk betekent), heb ik toch echt besloten mij uit te schrijven.
Het hele gedoe met de overname zit mij dwars. Tevens merk ik dat weer veel te vaak mijzelf laat meeslepen in discussies over platen/artiesten waar ik niet eens in ben geïnteresseerd. Deze vos zal dus nooit zijn streken verliezen. Het is beter voor de community maar zeker voor mijzelf dat ik mijzelf van de site terugtrek.
en
Dit was het dan. Het ga jullie goed. En nog een laatste muzikale tip. Deze plaat verdient echt veel meer liefhebbers: Uzva - Uoma (2006)
Groet, Michiel
0
ohmusica
geplaatst: 6 maart 2020, 10:45 uur
Mssr Renard schreef:
Beste allen,
en
Groet, Michiel
Beste allen,
en
Groet, Michiel
Jammer ik ga je muzikale tips missen, je liefde voor muziek en de soms vermakelijke discussies, tot ergens anders.
1
geplaatst: 6 maart 2020, 10:47 uur
Jammer Michiel, ik kon je Jazz aanbevelingen waarderen, als eerbetoon ga ik straks Uoma luisteren.
19
geplaatst: 6 maart 2020, 10:56 uur
Maar Dames en Heren, voordat iedereen zich in een opwelling van emotie uit gaat schrijven, kunnen we niet even een pas op de plaats maken? De mods hebben hun statement gemaakt en voorlopig lijkt Fanreach ein-de-lijk wakker geschud te zijn. Ik zie het meer als corrigerende tik om de machine draaiende te houden, niet een uitgetrokken stekker van de life-support van een terminale patient. De site kraakt misschien, maar de core functionaliteit en zijn community leven nog voort.
Zoals een oerhollands jongetje ooit in een roosvicee reclame al sprak: Komt wel goed schatje
Zoals een oerhollands jongetje ooit in een roosvicee reclame al sprak: Komt wel goed schatje
0
geplaatst: 6 maart 2020, 10:57 uur
Ach, dat bloed gaat vast weer ergens kruipen waar het niet gaan kan, en dan zien we die vos (en z'n streken) weer terug.
8
geplaatst: 6 maart 2020, 11:25 uur
Het gaat mij meer om mn ding doen op deze site. Het gekloot achter de schermen zal me niet worst wezen, maar dat laat me niet weerhouden om hier een fijne tijd te hebben. Zolang de site bestaat zal ik hier aanwezig zijn. Jammer dat enkelen er wel zodanig last van hebben dat ze zich uitschrijven. Ik zie jullie graag terug. Tot dan, het ga jullie goed!
1
geplaatst: 6 maart 2020, 11:48 uur
Jammer Michiel. Vond het weer leuk dat je terug was. Maar je moet je wel happy voelen op een site, anders houdt het op. Wie weer ooit weer is.
* denotes required fields.