MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Nounou, zowel Leon als Michiel weg... wel heftig allemaal. Jullie zullen er wel je redenen voor gehad hebben, maar het blijft jammer. Twee leden van wie ik hun bijdragen graag las. In Michiel meende ik, ondanks het leeftijdsverschil, zelfs een echte muzikale zielsverwant gevonden te hebben. Met name in de jazzrock- en de AOR-hoek. Hij kwam soms op de proppen met bijdragen bij vaak stokoude albums waar nog geen mens iets neergepend had en waarvan ik dacht: leuk dat iemand dat anno 2019 of 2020 nog oppikt....

Het ga jullie goed - ik zal jullie missen. Moet zeggen dat ik een enkele keer ook wel eens de aanvechting heb om ermee te stoppen, maar de gedachte dat ik waarschijnlijk in no-time een nieuw alias aanmaak omdat ik weer eens iets lees waar ik op wil reageren, weerhoudt me ervan. Ter eventuele geruststelling aan anderen: ik zie het niet zo snel gebeuren dat ik me uitschrijf. De site rammelt af en toe weliswaar, maar ik vind het nog steeds veel te leuk om hem vrijwel dagelijks even te bezoeken en weer wat neer te pennen.

Ik blijf ook. Ik ben te lui om me uit te schrijven.

Drama queens.

En ik kan het weten, ik heb die fase ook even gehad.

Als je nog meeleest: jammer dat je ons verlaten hebt Mssr Renard, want users met een wat aparte, soms ook afwijkende muzikale smaak zijn interessant om te volgen. Helemaal kan ik je motivatie niet begrijpen, maar wellicht had je het óók het gevoel dat je onvoldoende respons kreeg? Ik speculeer maar een beetje.
In ieder geval heb ik wat goede muzikale tips mogen noteren.
Het ga je verder goed.

Arbeidsdeskundige
deric raven schreef:
Hallo Musicmeter,

Zoals vaker in een relatie kan het gebeuren dat je uit elkaar groeit ondanks dat de liefde er nog steeds is.
Maar als die van een kant komt, dan is het pijnlijk maar wel een goede keuze om hier mee te stoppen.
Sinds jij (Musicmeter) de aandacht op anderen richt zijn we elkander uit het oog verloren.
Ik zal nog regelmatig terug kijken hoe het met je gaat, en wens je een gelukkige toekomst toe.
Het ga je goed!

Groeten van deric raven
Het ga je goed Leon.

Potver, Michiel, dat hadden we niet afgesproken! Het ga je, niettemin, goed.

Ponty Mython
Ok doei.

Laat ik even een algemeen bakje troost schenken: iedere uitgeschrevene (dus ook een gebande user, zeg maar een door hogerhand tijdelijk uitgeschrevene) kan gewoon blijven lezen; ok, t' is een gedoetje om alle (voor jou) relevante topics te vinden, maar het kan. Je kunt alleen nix meer posten en dat heeft ook zo z'n voordelen.

Totdat het weer gaat jeuken, en dan ...
Voordeel van jezelf uitschrijven is dat je gewoon kunt reïncarneren.

aerobag schreef:
Zoals een oerhollands jongetje ooit in een roosvicee reclame al sprak: Komt wel goed schatje

Die tekst is ingesproken door een meisje weet ik toevallig.

Maar jammer Michiel, vond je bijdragen aan het wandeltopic altijd wel waardevol.

Mjuman schreef:

Voordeel van jezelf uitschrijven is dat je gewoon kunt reïncarneren.

Dat zou Michiel nooit doen

herman schreef:
(quote)

Die tekst is ingesproken door een meisje weet ik toevallig.

Mijn hele leven is een leugen

Onweerwolf
aerobag schreef:
(quote)

Mijn hele leven is een leugen

Wist je trouwens dat je van pindakaas eten ook helemaal niet groot wordt?

Ik ben er echt kapot van Laatste keer dat ik dit zo heftig heb ervaren was het moment dat Bridget en kleine Dre uit elkaar gingen. Ik weet nog precies waar ik toen was. Bah bah. Het zal nooit meer hetzelfde worden.

Onweerwolf schreef:
(quote)

jaaaaja. En dan wil je mij zeker ook wijsmaken dat het niet echt oude beelden van een jonge Pieter van de Hoogenband en Lieke Martens zijn in die calvé reclames

Wrathchild1
Broem schreef:
Ik ben er echt kapot van Laatste keer dat ik dit zo heftig heb ervaren was het moment dat Bridget en kleine Dre uit elkaar gingen. Ik weet nog precies waar ik toen was. Bah bah. Het zal nooit meer hetzelfde worden.
.....sarcasme en relativering ineen.

Het gaat wel echt hard zo! Er zijn nog maar 50.078 gebruikers over

Onweerwolf schreef:

Mwah, het is nog best goedgekomen met Petje Pitamientje, hoor:

Grazia | Hoe ziet Petje Pitamientje uit de Calvé-reclame er nu, 33 jaar later, uit?

Aan de andere kant: ze maken je altijd van alles wijs in die reclames:

'Pietertje' van Calvé is nu 12 en houdt níet van pindakaas | RTL Nieuws - rtlnieuws.nl

spoon schreef:
Het gaat wel echt hard zo! Er zijn nog maar 50.078 gebruikers over

Als we onder de mijlpaal van de 50.000 zakken, ga ik ook beginnen te twijfelen hoor. Ik vond het net zo mooi dat we daar onlangs overheen gingen. Nog even en ik kom in de verleiding om met mijn opzegging het getal op een mooie ronde 50.000 te laten uitkomen...

gaucho schreef:
(quote)

Als we onder de mijlpaal van de 50.000 zakken, ga ik ook beginnen te twijfelen hoor. Ik vond het net zo mooi dat we daar onlangs overheen gingen. Nog even en ik kom in de verleiding om met mijn opzegging het getal op een mooie ronde 50.000 te laten uitkomen...

Statisch gezien vrees ik dat de impact heftiger zal zijn op de de populatie van de hier echt actieve oudere jongeren - die zou maar zo met 10 - 20% kunnen afnemen

DjFrankie (moderator)
Ik zie geen nut in uitschrijven, ik ben wel minder aanwezig maar dat komt omdat ik zelf bepaal zelf wat ik hier kom halen en brengen. En momenteel is dat wat minder om te halen.
Ik volg een bepaald aantal topics en daar haal ik nog steeds mijn plezier uit. Merk wel dat anderen meer last hebben dat de site slechter werkt en de communicatie ontbreekt, maar ik geef de nieuwe eigenaars zeker het voordeel van de twijfel om alles zo optimaal mogelijk te krijgen. Tijd zal het leren.

Juist! Mume is een aanvulling op mijn muziekbeleving en als ik hier niets meer te halen heb vertrek ik met stille trom.

Hebben jullie tenminste nog wat aan mijn stemlijst

Mjuman schreef:
Statisch gezien vrees ik dat de impact heftiger zal zijn op de de populatie van de hier echt actieve oudere jongeren - die zou maar zo met 10 - 20% kunnen afnemen

Kon je wel eens gelijk in hebben - ik zal het maar als een compliment opvatten...
DjFrankie schreef:
Ik volg een bepaald aantal topics en daar haal ik nog steeds mijn plezier uit. Merk wel dat anderen meer last hebben dat de site slechter werkt en de communicatie ontbreekt, maar ik geef de nieuwe eigenaars zeker het voordeel van de twijfel om alles zo optimaal mogelijk te krijgen. Tijd zal het leren.

Geldt voor mij ook. Ik heb er echt nog wel vertrouwen in dat het goed komt. Maar ik ervaar door mijn manier van gebruiken dan ook relatief weinig hinder van de huidige bugs.

Wrathchild1
Ach ....50.000 leden is wat anders dan 50.000 gebruikers. Misschien 1000 en dat is 2%......echter, actieve gebruikers die ook elke dag on-line zijn is weer een stuk minder en die hebben dan ook de meeste klachten vaak.

Jemig, 2 zeer gewaardeerde users weg, zal hun bijdragen zeker missen

Wens jullie alle succes toe in de toekomst

Ik kijk even niet en wéér een gewaardeerde gebruiker vertrokken, nu weer Mssr Renard. Hopelijk nog een keer terug te zien onder een herkenbaar alias.

Toch wel jammer dat de stemmen van uitgeschreven mensen mee worden verwijderd. Daardoor raakt een hoop kennis over muziek verloren en dat is slecht voor de site. Dat zou ik liever anders zien.

Ik betreur het vertrek van Leon, die ook elders schaapjes weidt, en Michiel. Vooral de laatste gaan we zeker nog eens terugzien, denk ik te weten.

Nu eens een paar opmerkingen van een ervaringsdeskundige.
Uitschrijven is een gemakkelijke zaak. Met een paar muisklikken lig je eruit en na een nachtje slapen zijn ook al je stemmen verdwenen. Simpel. Eenvoudige oplossing bij: frustratie, ernstige ziekte, tijdgebrek, (plaatsvervangende) schaamte, identiteitsproblemen of angst voor privacy-verlies. Allemaal begrijpelijk.

Nu heb ik zelf deze verleidelijke knop al eens aangeklikt, en heus niet zonder reden, maar ga dit voorlopig niet meer doen. Het lost zo weinig op. Je haalt je bij terugkeer een hoop werk op de hals. Een username zoeken die nog niet bestaat. Let wel: er zijn er al 50.000. Superdylan, is dat iets? Nee, dat is niks. Dan maar die ouwe molen uit de streek benoemen. Mwah, vooruit. Het kan: Wandelaar dus.

Vervolgens opnieuw al je cd'tjes opsnorren en proberen er een sterretje aan te hangen. Dit is wel het meest tijdrovende én meest onbenullige van dit alles. Wie zit daar nou op te wachten? Oei oei, Wandelaar geeft een 3. Interessant! Of kan het nog een 4 worden? Dat worden fantastische discussies.
En dan het ergste: de meningen. Dat zijn dezelfde die je al had, maar dan nu opnieuw opgeschreven en ingedikt in Jip-en-Janneke-taal. Want, het moet een beetje leesbaar zijn tegenwoordig. Niemand leest die lange lappen nog.

Een meninkje hier, een stukje over CD-schimmel daar, een Top zeuvenenzeuventigje zus en zo. En ziedaar: je bent er weer. Je profiel is weer gevuld voor het nageslacht. Je ego hersteld. Niemand heeft het gemerkt. Wat een toestand, meneer de Groot!
Kun je allemaal simpel voorkomen. Sloop die knop 'account verwijderen'. Het is zinloos.

Groet aan Michiel, die dit vast leest,
Fedde.

PS. Is dit dan de ideale wereld op Mume? Natuurlijk niet.

Dááág, Leon en Michiel!

Ik vind het soms echt jammer als bepaalde mensen vertrekken, maar het is uiteindelijk hun keuze en dat respecteer ik.

Ik blijf nog even, al ken ook ik periodes van radiostilte. Gewoon... omdat andere interesses dan net even wat meer voorrang hebben of simpelweg omdat er momenten zijn waarin ik niet zo veel te zeggen heb!

Ik zie wel waar dit schip strandt. Of niet, hoop ik! Ik zal het in elk geval niet leuk vinden als MuMe verdwijnt, maar dan zal je toch snel wel ergens anders mijn babbels kunnen vinden. Internet is zó gróót en zelf sites de lucht in slingeren vind ik ook erg leuk!

cosmic kid (moderator)
Berichten verwijderd. Ik zie geen overeenkomst meer met het doel van dit topic

Uitschrijven doe ik vooralsnog niet, maar ik wil langs deze weg wel even laten weten dat ik de komende niet actief zal zijn op tv/musicmeter. Privé-sores is de voornaamste reden, maar de zin is er gewoon ook even niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:59 uur

geplaatst: vandaag om 01:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.