De Site / Algemeen / Uitschrijven
zoeken in:
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 5 mei 2020, 21:06 uur
Sterkte ZAP!. Neem je tijd, MuMe loopt niet weg
3
geplaatst: 5 mei 2020, 21:08 uur
Nee, maar 't staat wel vaak stil. Soms moet je langer wachten dan bij de Lidl

0
geplaatst: 5 mei 2020, 23:33 uur
Zelf heb ik een paar werken afstand genomen van MuMe. En niet voor het eerst. Even niet dagelijks meedoen aan de games of bezig met mijn lijstjesmanie. Dat werkt echt want nu heb ik er weer erg zin in.
En dan kom je er achter dat twee fanatieke MuMe-ers zijn gestopt op de site.
Leon en Michiel doen niet meer mee. Tja, dan ben je toch even uit het veld geslagen. Vooral de berichten van Michiel over wat oudere albums las ik met veel plezier.
Het ga jullie goed en misschien tot ziens....?
En dan kom je er achter dat twee fanatieke MuMe-ers zijn gestopt op de site.
Leon en Michiel doen niet meer mee. Tja, dan ben je toch even uit het veld geslagen. Vooral de berichten van Michiel over wat oudere albums las ik met veel plezier.
Het ga jullie goed en misschien tot ziens....?
0
geplaatst: 13 mei 2020, 16:04 uur
Even een tussenstop hier. Bedankt cosmic kid en Arbeidsdeskundige. De sores nemen hier alleen maar toe, dus ik zal alleen af en toe hier even aanwippen.
0
geplaatst: 17 mei 2020, 00:37 uur
Dank Gerards Dream, een kwestie van wijsheid is het niet, eerder een soort van noodzaak. Maar kan wel melden dat ik in elk geval hier af en toe nog es zal opduiken - zoals nu dus.
0
geplaatst: 2 juni 2020, 18:41 uur
Polletje:
Wanneer keert Wrathchild1 (beter bekend als Cured/Zorin/Stuart) weer terug op de site onder een nieuwe username?
De winnaar krijgt van mij een boomerang in de kleuren van MuMe op de eerstvolgende grote meet. Als ik er zelf het dichtste bij zit trakteren jullie me maar op drank ofzo
- Gretz: 13 juni
Wanneer keert Wrathchild1 (beter bekend als Cured/Zorin/Stuart) weer terug op de site onder een nieuwe username?
De winnaar krijgt van mij een boomerang in de kleuren van MuMe op de eerstvolgende grote meet. Als ik er zelf het dichtste bij zit trakteren jullie me maar op drank ofzo

- Gretz: 13 juni
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 juni 2020, 19:07 uur
Gelukkig hebben we de foto's en de Best 2nd Track K.O. (‘60’s) nog.
1
geplaatst: 2 juni 2020, 20:09 uur
Ach, mooi dat het hem beter leek te gaan. Heeft ie dit keer zichzelf uitgeschreven?
edit: ah, ik zie het al. Nou mocht je dit nog lezen, in je eigen woorden;
edit: ah, ik zie het al. Nou mocht je dit nog lezen, in je eigen woorden;
Wrathchild1 schreef:
Ga naar buiten , zoek de zon op en vind de rust in jezelf. Er zijn veel meer en belangrijkere dingen in het leven dan een of andere website.....Heb zin in zen !!.
Ga naar buiten , zoek de zon op en vind de rust in jezelf. Er zijn veel meer en belangrijkere dingen in het leven dan een of andere website.....Heb zin in zen !!.
0
geplaatst: 2 juni 2020, 20:10 uur
Aha, ik lees nu dat Wc1 het alter ego is van ene C*red.
Ik vond al dat hij zo'n goede smaak had.
Nooit geweten trouwens dat het oude Stuart-account daarvoor aan de basis heeft gelegen.
Ik vond al dat hij zo'n goede smaak had.
Nooit geweten trouwens dat het oude Stuart-account daarvoor aan de basis heeft gelegen.
0
geplaatst: 4 juni 2020, 23:26 uur
Helaas van mijn kant problemen op het medische vlak. Ik moet opnieuw geopereerd worden en een ander lid binnen mijn gezin moet een nog zwaarder medisch traject door.
Uitschrijven doe ik niet maar ik zal de komende tijd geen activiteiten op musicmeter ontplooien. We gaan in de overlevingsstand nu.
Aan musicmeter of aan jullie ligt het uiteraard niet.
Tot ziens!
Uitschrijven doe ik niet maar ik zal de komende tijd geen activiteiten op musicmeter ontplooien. We gaan in de overlevingsstand nu.
Aan musicmeter of aan jullie ligt het uiteraard niet.
Tot ziens!

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 juni 2020, 16:42 uur
Sterkte voor jou en je familie, hopenlijk komt alles goed.
0
geplaatst: 5 juni 2020, 17:54 uur
Hopelijk komt alles goed en zien we je hier snel weer, Marzipaintree.
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 5 juni 2020, 18:15 uur
Heel veel sterkte voor jullie beiden. Gezondheid gaat voor MusicMeter al zal ik je bijdrages missen
* denotes required fields.