MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Nee helaas. Na uitschrijven/ban worden stemmen 7 dagen bewaard voor ze verwijderd worden, en backups heb ik alleen van de afgelopen 3 dagen.

Welkom terug, naamgenoot, blij dat je er weer bent!

Sietse
BAM!!!

Welkom terug meneer.

tangmaster schreef:
Bijna goed maar een heel vervelend virus schakelde bijna al mijn accounts uit op verschillende sites, en dan kan je nergens op reageren, inmiddels alles weer opgelost.

Ah welkom terug

tangmaster
Casartelli schreef:
Ah, dat is nog eens een comeback!
Nu alleen nog even een stuk of 15.000 stemmen opnieuw uitbrengen

Die stemmen zijn het minst belangrijk, vind het prettiger dat de zaken weer opgelost zijn op m'n laptop, was wel even schrikken toen alles zo'n beetje uitgeschakeld raakte.

Sietse
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. heftige shit dan dus.

Maar het heeft hier ook nogal wat discussie opgeleverd zeg...damn (sorry).
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we blij zijn dat je terug bent

Kunnen we gelukkig weer over naar de orde van de dag...bitchen over muziek

Een virus dat je uitschrijft op (o.a.) MuMe?

Maar goed, welkom terug.

MJ_DA_MAN schreef:
Een virus dat je uitschrijft op (o.a.) MuMe? .

Ik vraag me hetzelfde af

Maar welkom terug, Hans! Blij dat je terug bent.

Ik ben geen expert o.i.d., maar als er een (soort van) virus zou zijn dat je account op non-actief zou zetten zou het nog altijd eerder een virus/bug in MuMe zelf moeten zijn i.p.v. in tangmaster's laptop. Of je computer zou door iemand gehackt moeten zijn die specifiek erop uit was om een of meerdere accounts op non-actief te zetten (zeer onwaarschijnlijk natuurlijk). Ik bedoel hier overigens niks negatiefs mee, voor de duidelijkheid, maar ik vind het vreemd klinken.

Het kan een virus zijn wat opzoek is naar wachtwoorden en die blijkbaar elk wachtwoord wat hij binnengehengeld wordt gelijk op 1 of andere manier geblokkeerd. zo´n virus pakt zo veel mogelijk wachtwoorden en zal vast niet eerst even kijken of het een nuttig wachtwoord is of niet.

tuktak
769 stemmen in 4 uur is ook wel record denk ik

Af en toe is internet niet geheel veilig te noemen. Ongeveer een jaar geleden werd mijn computer geblokeerd door een zogename politiemelding over het feit dat ik één of andere wet had overtreden en daardoor niet op internet kom komen voordat ik mijn boete had voldaan. Omdat ik de melding niet vertrouwde ben ik naar de politie geweest in mijn woonplaats om meer te weten te komen wat gaande was. Uit het verhaal van de dienders bleek het om een flauwe grap te gaan en het raadzaam was om een computerdeskundige er bij te halen om de blokkade op te heffen en dat zij niets met de eerder genoemde slot op internet te maken hadden. Een deskundige is toen ongeveer een half uur bezig geweest om mijn computer weer te herstellen zodat ik het internet op kon en mijn computer weer normaal kon gebruiken.

Gerards Dream schreef:
Af en toe is internet niet geheel veilig te noemen.
Understatement der understatements. Het internet is een groot riool vol narigheid waarin het vrijwel onmogelijk is jezelf 100% te beschermen.

Sir Spamalot (crew)
Fijn om je hier weer terug te zien, tangmaster!

Ponty Mython
Ik heb nog nooit van een virus gehoord dat je overal uitschrijft. Een gehackte computer met buitgemaakte paswoorden lijkt me meer voor de hand liggend.

tangmaster
Ponty Mython schreef:
Ik heb nog nooit van een virus gehoord dat je overal uitschrijft. Een gehackte computer met buitgemaakte paswoorden lijkt me meer voor de hand liggend.

Ik ook niet maar het gebeurde wel, alleen kun je niet zien wat er precies gebeurt, een kenner heeft er naar gekeken en kwam een vennijnig virus tegen, en misschien wel geplaatst door een hacker of wat dan ook, maar ik kwam bijna nergens meer in dus niet alleen mume.

Hm, in dit topic op 22 november 15.14 uur hebben ze het over zoiets.

Overigen >> Algemeen >> Just a joke #2

MJ_DA_MAN schreef:
Een virus dat je uitschrijft op (o.a.) MuMe?

Onderschat de power van (en daarmee samengaand de afgunst voor) MuMe niet he

Zie dat Lukk0 zich op 22 juni heeft uitgeschreven, toch jammer!

Misterfool
-SprayIt- schreef:
Zie dat Lukk0 zich op 22 juni heeft uitgeschreven, toch jammer!

Sjezus, had ik niet eens door. jammer, het was een user wiens bijdrages ik altijd wel kon waarden .

Hè? sxesven?

Weet iemand waarom?

Sven, joh!

Ah niet Sven
Hij was een van de weinige aktievelingen binnen het K-pop topic die ook nog eens met "nieuwe spullen" kwam aanzetten. Viel me wel op dat hij de laatste maand weinig aktief was. Verdorie.

dix
Dat houdt ie geen twee weken vol

Oef, dat vind ik jammer. Zijn stukjes over noise e.d. zijn bijzonder lezenswaardig...

Oh shit Ik mis hem nu al. Hij had geweldige berichten en het was heerlijk grasduinen door z'n stemmen.

Ook een van mijn favoriete users. Ik zou bijna een traantje laten. Maar ik laat het.

Het uitschrijven als doel op zich, daar verbaas ik me al over sinds ik lid ben.
Goed, soms heb je misschien even geen zin.

Maar uitschrijven, zonder opgave van redenen (ook zo iets, het ontbreekt aan een "afscheidstopic") en dan zomaar plompverloren weg....
Van eventuele punten van kritiek is voor de overblijvers nog wat te leren.

Maar ja, het is nu eenmaal zo dat users van de ene op de andere dag weg kunnen zijn. Hoewel het lastig blijft er aan te wennen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:03 uur

geplaatst: vandaag om 05:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.