MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Uitschrijven

zoeken in:
Waar staan die berichtjes?

Robertus
De Site >> Algemeen >> Zal deze site ooit weggaan?

Maar dus niet het bericht waar we het over hebben, die is verwijderd.

Bedankt Robertus.

Hij houdt er af en toe wel wat vreemde meningen/gevoelens op na. En hij kon wel eens uit de bocht vliegen. Maar dat gebeurt hier wel vaker. Het is mij ook wel eens overkomen.
Ik had in ieder geval nooit problemen met hem.

Misterfool schreef:
Ik zal Cured niet bepaald missen. De laatste tijd heb ik alleen maar kinderachtige berichten van hem gelezen en hij leek doelbewust eropuit om mensen op de tenen te trappen. De site is mijn inziens beter af zonder hem.

Je kunt, als het zich voordoet, natuurlijk gewoon niet meer reageren, op reacties als die van Cured. Door ze niet te "voeden" is het gelijk een stuk minder interessant om te reageren, zoals hij dat deed. De site is groot genoeg om bij andere interessante topics actief te zijn zonder zo iemand tegen het lijf te hoeven lopen. Maar vervelend is het wel.

Huh, heeft Cured zich uitgeschreven? We hebben met elkaar een aantal maanden geleden ook weleens pittig in de clinch gelegen, maar die problemen waren van de baan. Achteraf kreeg ik pas te horen waarom hij af en toe zo kon reageren en kon ik het allemaal veel beter plaatsen. Ik had geen probleem meer met hem.

Ik had het verhaal van Cured wel gelezen en als eerste opgemerkt dat hij zich had uitgeschreven. Mijn neutrale reactie is verwijderd.

Bij mij geeft het vooral zorgen. Dus Cured, als je dit leest: kop op en maak een mooie wandeling of zo. Geniet en zoek rust.

Er was een tijd dat de persoon die we van 31 mei 2012 t/m 25 maart 2016 hebben gekend onder de username Cured zelfs actiever was qua posts als thelion. ?

Ik hoop dat ie nu bizzy? is met dingen die hem meer voldoening geven.

Weet er iemand iets over Droombolus? Was hier altijd veel te vinden, nu al sinds 2 februari afwezig, reageert niet op een PM...

Heel misschien provinciegenoot musician? Die is zijn band nog wel eens live gaan zien, kan ik me herinneren.

Vreemde zaak!
Misschien heeft hij het druk. Zijn band is bezig met opnamen voor een nieuw album.

Ik had nog een reactie verwacht bij een verzamelalbum van oud werk van Steve Miller maar ook hier inderdaad niets.

Zal ook eens pm-en.

Dat is niet zo best, herman en BoyOnHeavenHill!
Ik heb even gekeken op Droombolus (Martin) zijn facebook, maar hij is er tussen 24 januari en 15 maart helemaal uit geweest.

Op 15 maart schrijft hij:

Al weer een week thuis. In mijn gevoel had het net zo goed een dag kunnen zijn, of een maand. Mijn hele gevoel voor tijd is naar de vaantjes
Om te beginnen: iedereen bedankt voor de positieve gedachten en gebeden die de afgelopen maand deze kant op gezonden zijn. Ook voor de blommen, kadoos, fruitmanden en de “biermand”, danks ! De laatste moet helaas nog even de kast in tot ik weer een beetje normaal kan funksjoneren.
De bijna drie weken in kunstmatige slaap hebben me kwa energie helemaal leeggezogen. Ook mijn spieren en evenwichtsgevoel deden niet meer wat ze moesten doen. In de afgelopen weken heb ik die laatste twee in zo verre aan de gang gekregen dat ik mij weer zelfstandig voort kan bewegen binnenshuis maar de energie, en daarmee mijn aandachtsspanne, blijft een probleem. Ik heb er een speciaal dieet voor gekregen die dat recht moet kunnen breien. Helaas moet ik daar geduld mee hebben en jullie kennen me, da’s nou niet echt mijn sterkste punt.
Ik zou graag wat gedetailleerder op de situatie in gaan maar ja, nadat ik dit stukkie geschreven heb is de pijp al weer leeg….

Dus daar schrok ik nogal van! Ik zal eens kijken wat ik richting hem kan ondernemen, hij is een buitengewoon goede en vriendelijke man en een loyale mume-er!

Ah, dat klinkt wel erg heftig. Het is een bericht van 15 maart, hopelijk is hij inmiddels alweer een stukje verder in een goed herstelproces.

Ja, ik zal zijn bericht van 18 maart ook laten lezen:

De vooruitgang van de afgelopen dagen: Kan weer zelfstandig doesjen en me aankleden ( alleen sokken aantrekken lukt nog niet ). Het is allemaal zo normaal dat je nooit over na denkt maar op het ogenblik lijken het giga stappen voorwaarts.
Ook leuk: Heb gister voor het eerst weer een nummer mee staan bassen. De vingers reageren nog op wat m'n hersens willen, ze zijn alleen zo stijf als lucifershoutjes .
.
En ik af en toe naar hem PM-en om wat te jennen: "En, schiet het al eens op?" (dan gaat het over het nieuwe album van zijn band Smokin' Dynamite dat in eigen beheer wordt opgenomen....)

buizen
Wat Cured, Freakey en nog wel meer mensen schreven herken ik totaal niet.
Terwijl sociale patronen me echt niet snel ontgaan. Ja, er is wel eens wat natuurlijk.
Dit is juist een fijne forumsite waar mensen elkaar in hun waarde laten. Personen met totaal verschillende muziekvoorkeuren gaan hier goed met elkaar om. De rede overwint vaak. Soms ook niet, maar nogmaals: doorgaans zijn de discussies zeer ok.
Keep up that good work!

Dank je wel musician, het is fijn om iets over hem te horen, hoewel die berichten natuurlijk niet vrolijk stemmen. Hopelijk gaat hij inderdaad herstellen. Dank voor het bericht!

Dank voor de update musician, heftig verhaal zeg. Drie weken in kunstmatige slaap dat gebeurt niet zomaar.

Is het een idee om namens 'ons' (de MuMe goegemeente) wat aardigs zijn kant op te sturen?

Ben ik nu heel gek als ik vind dat hierboven wel heel persoonlijke verhalen staan?

Nee, wij mogen best geïnteresseerd zijn in het wel en wee van leden, zeker als daar zo'n aanleiding toe is. Martin geeft zijn ervaringen in het openbaar weer via facebook en ze zijn dan ook voor iedereen met een facebook account in te zien. Je hoeft er dus geen afgeschermde vriend voor te zijn om het te kunnen lezen.

Veel mensen kennen hem, ook van zijn band, zijn geschrokken en zijn natuurlijk heel erg benieuwd hoe het gaat. Ik weet overigens niet wat er precies is gebeurd.

Ik zal proberen hem te informeren, dat we met hem meeleven en als ik iets voor hem kan doen, dat hij het natuurlijk laat weten.

Ook ik hoop dat het nu wat beter met Droombolus gaat. Dit is niet niks...

Dit klinkt allemaal niet geweldig. Sterkte Droombolus!

Assurancetourix
Ik vind het vreemd dat mensen hun vuile was op het internet uithangen en nog merkwaardiger als vervolgens die zelfde vuile was word uitgedeeld aan argeloze voorbijgangers.

dix
Wat je er ook van mag vinden, dit is geen 'vuile was' hoor ....

Stijn_Slayer
musician schreef:

Ik zal proberen hem te informeren, dat we met hem meeleven en als ik iets voor hem kan doen, dat hij het natuurlijk laat weten.

Mocht je hem te pakken krijgen, wens hem dan ook veel sterkte namens mij. Martin is hier zeker een van de meest kleurrijke users en een ware autoriteit op sixtiesgebied! En natuurlijk een heel verdienstelijk bassist, hopelijk kan hij dat snel weer oppakken.

Sir Spamalot (crew)
Assurancetourix schreef:
Ik vind het vreemd dat mensen hun vuile was op het internet uithangen en nog merkwaardiger als vervolgens die zelfde vuile was word uitgedeeld aan argeloze voorbijgangers.

Ik vond die berichten ook merkwaardig, net alsof iemand een PM openbaar maakt. Ik weet ook waarom één van mijn Facebook vrienden zich een tijd geleden heeft uitgeschreven op MusicMeter (geen zorgwekkende reden trouwens) maar om dat nu zomaar hierop te gooien? Daarvoor respecteer ik te veel de privacy van iemand, met of zonder sociale media maar dat is misschien een andere discussie.

Assurancetourix
dix schreef:
Wat je er ook van mag vinden, dit is geen 'vuile was' hoor ....

Als jij je in de wachtkamer van je huisarts bevindt en je ongevraagt de kwalen van degene die naast of tegenover je zit moet aanhoren word je humeur ook niet beter en krijg je visioenen van een spontane genezing zodat je de wachtruimte acuut kunt verlaten.

Voor alle duidelijkheid.

Assurancetourix schreef:

Als jij je in de wachtkamer van je huisarts bevindt en je ongevraagt de kwalen van degene die naast of tegenover je zit moet aanhoren word je humeur ook niet beter en krijg je visioenen van een spontane genezing zodat je de wachtruimte acuut kunt verlaten.

Ja, maar dit is geen willekeurige medepatiënt in een wachtkamer, maar een gewaardeerd forumlid.

Het goede nieuws is dat Droombolus zojuist nog on-line is geweest!

dix
Assurancetourix schreef:

Het 1 op 1 doorzetten van Facebook-content is inderdaad geen vanzelfsprekendheid, maar om nou te stellen dat social media zich niet lenen voor het communiceren van zoiets persoonlijks als een ziekte-proces ... Ik zou acuut stoppen met internet.

Assurancetourix
dix schreef:
(quote)

Het 1 op 1 doorzetten van Facebook-content is inderdaad geen vanzelfsprekendheid, maar om nou te stellen dat social media zich niet lenen voor het communiceren van zoiets persoonlijks als een ziekte-proces ... Ik zou acuut stoppen met internet.

Heb je wel eens van discretie gehoort?

Assurancetourix
Môrthul schreef:
(quote)

Ja, maar dit is geen willekeurige medepatiënt in een wachtkamer, maar een gewaardeerd forumlid.

Dat is een drogrede, want een gewaardeerd forumlid kan ook een willekeurige medepatiënt zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:45 uur

geplaatst: vandaag om 07:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.