De Site / Algemeen / Vrouwelijke leden, wie zijn ze?
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 1 augustus 2007, 11:22 uur
@
chocoloco
Dat vind je bijvoorbeeld bij albums als die van Yoko Ono.
@
fredpit
Het zou inderdaad zover niet moeten mogen komen.
chocoloco
Dat vind je bijvoorbeeld bij albums als die van Yoko Ono.
@
fredpit
Het zou inderdaad zover niet moeten mogen komen.
0
chocoloco
geplaatst: 1 augustus 2007, 11:23 uur
k zal ens zien, naar Yoko ono, tnx voor de tip sheplays.
groetjes, ben er mee weg nu, een fijne dag he
groetjes, ben er mee weg nu, een fijne dag he
0
Sheplays
geplaatst: 1 augustus 2007, 11:24 uur
Ik ga ook weer eens werken, in ieder geval zijn er nu wel een paar dames bekend 
fijne dag!

fijne dag!
0
fredpit
geplaatst: 1 augustus 2007, 11:25 uur
fijn dat jullie mij begrijpen dames... 
bij de gemiddelde manelijke user had ik nu een heftige discussie aan mijn broek hangen
(kan ook ook leuk zijn)

bij de gemiddelde manelijke user had ik nu een heftige discussie aan mijn broek hangen

(kan ook ook leuk zijn)

0
Sheplays
geplaatst: 1 augustus 2007, 12:32 uur
chocoloco schreef:
ik vind je top tien trouwens heeeeeel ok sheplays!
ik vind je top tien trouwens heeeeeel ok sheplays!
Die van jou mag er anders ook best zijn, chocoloco!
0
chocoloco
geplaatst: 1 augustus 2007, 13:11 uur
tnx! jij ook een boon voor led zep, wreed wijs!
heb de discussie ook eens opgzocht bij Yoko, en misschien heb je een punt, misschien ook niet, want ik weet niet in hoeverre de opmerking van Evanshewon ironisch bedoeld was of niet. Ik neig naar het eerste, aangezien ik geen stelselmatige vernederingen en sexistische uitlatingen van hem vind en hij later ook toegeeft dat hij zich ongelukkig uitdrukte.' k heb trouwens van deze persoon een leuke email gekregen deze week, waarin hij nergens laat merken dat ie me geringschat omdat ik een vrouw ben, integendeel. het ging louter over muziek, op een volwassen niveau, en het sexeverschil was totaal onbelangrijk. daarom dat ik misschien advocaat van de duivel speel omdat het me zo'n symphatieke vent lijkt met veel muziekkennis.
'k vraag me trouwens af waar evanshewson z'n reaktie blijft haha.misschien heeft ie het te druk met zijn vrouwenharem of met die van de fiets gerukte vrouw die hij in zijn kelder verborgen houdt om zijn vrouwenhaat op bot te vieren.
heb de discussie ook eens opgzocht bij Yoko, en misschien heb je een punt, misschien ook niet, want ik weet niet in hoeverre de opmerking van Evanshewon ironisch bedoeld was of niet. Ik neig naar het eerste, aangezien ik geen stelselmatige vernederingen en sexistische uitlatingen van hem vind en hij later ook toegeeft dat hij zich ongelukkig uitdrukte.' k heb trouwens van deze persoon een leuke email gekregen deze week, waarin hij nergens laat merken dat ie me geringschat omdat ik een vrouw ben, integendeel. het ging louter over muziek, op een volwassen niveau, en het sexeverschil was totaal onbelangrijk. daarom dat ik misschien advocaat van de duivel speel omdat het me zo'n symphatieke vent lijkt met veel muziekkennis.
'k vraag me trouwens af waar evanshewson z'n reaktie blijft haha.misschien heeft ie het te druk met zijn vrouwenharem of met die van de fiets gerukte vrouw die hij in zijn kelder verborgen houdt om zijn vrouwenhaat op bot te vieren.
0
Sheplays
geplaatst: 1 augustus 2007, 13:19 uur
Wie weet!
Ik denk echter dat het wijzer is dat men geen bericht post als men de artiest(e) niet kan hebben, dan een met dergelijke teneur. Maar ok, hij heeft zich verontschuldigd daar.
Enfin, tijd voor de volgende vrouwen om zich 'voor te stellen'!
Next!
Ik denk echter dat het wijzer is dat men geen bericht post als men de artiest(e) niet kan hebben, dan een met dergelijke teneur. Maar ok, hij heeft zich verontschuldigd daar.
Enfin, tijd voor de volgende vrouwen om zich 'voor te stellen'!
Next!
0
geplaatst: 2 augustus 2007, 15:18 uur
Nooit overna gedacht dat vrouwen inderdaad minder obsessief met muziek bezig zijn. Jammer! Altijd maar met jongens/mannen erover praten. 

0
geplaatst: 23 augustus 2007, 12:47 uur
Ik heb er ook nog nooit bij stilgestaan, dat mijn hobbies (computers, muziek, films, fotografie, wielrennen etc.) als zijnde of met name als typisch mannelijk (door sommigen althans), worden gekwalificeerd. Ik vind namelijk ook dat het bovenstaand feit ook meer te maken heeft met interesse en algemene ontwikkeling.
Ik kan mij wel enigszins vinden in deze opmerking van Herman. Mijn beleving van muziek is niet minder fanatiek, dacht ik zo. En zeker is dat ik niet altijd de behoefte heb om mij te mengen in discussies over muziek(smaak), alhoewel soms leuk en/of interessant om te lezen.
Toch denk ik ook niet dat het continu willen spuien van een mening iets typisch mannelijk is, maar dat dit gegeven meer als een karaktereigenschap kan worden beschouwd.
Om een lang verhaal kort te houden, want hier is bijna alles al gezegd door iedereen, kom ik tot mijn verbazing dan maar tot de conclusie dat ik er geen "vrouwelijke hobbies" op na hou...Whatever that may be...groetjes, Alicia.
herman schreef:
Misschien hebben vrouwen over het algemeen wel minder behoefte om continu hun mening te spuien over muziek, maar ik denk niet dat de beleving minder fanatiek is.
Misschien hebben vrouwen over het algemeen wel minder behoefte om continu hun mening te spuien over muziek, maar ik denk niet dat de beleving minder fanatiek is.
Ik kan mij wel enigszins vinden in deze opmerking van Herman. Mijn beleving van muziek is niet minder fanatiek, dacht ik zo. En zeker is dat ik niet altijd de behoefte heb om mij te mengen in discussies over muziek(smaak), alhoewel soms leuk en/of interessant om te lezen.
Toch denk ik ook niet dat het continu willen spuien van een mening iets typisch mannelijk is, maar dat dit gegeven meer als een karaktereigenschap kan worden beschouwd.
Om een lang verhaal kort te houden, want hier is bijna alles al gezegd door iedereen, kom ik tot mijn verbazing dan maar tot de conclusie dat ik er geen "vrouwelijke hobbies" op na hou...Whatever that may be...groetjes, Alicia.
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 augustus 2007, 14:15 uur
Om ook maar even te reageren op de opmerking van herman:
Het feit dat ik weinig post bij albums is dat ik puur op gevoel stem en ik het dus moeilijk vind om daar een verhaaltje over te schrijven. Ik weet vaak niet waarom ik het mooi vind, maar voel het gewoon zo, er valt vaak geen stom woord over te zeggen. Het heeft in mijn ogen dan ook weinig zin om er discussie over te voeren. Mijn gevoel is nu eenmaal zo en zal door de mening van anderen toch niet veranderen. Dus argumenten uitwisselen is in mijn geval zinloos. Al ben ik de enige die iets mooi vind, ik zal er nooit van wakker liggen, dan is het maar zo. Een hele duidelijke lijn is er niet echt te ontdekken in de muziek die ik hoog waardeer. Misschien is het ook daarom dat ik eigenlijk geen mume-maatjes kan aanwijzen wiens smaak ik volg om mooie muziek te leren kennen, er loopt hier niemand rond op wie ik echt af kan gaan.
herman schreef:
Het feit dat ik weinig post bij albums is dat ik puur op gevoel stem en ik het dus moeilijk vind om daar een verhaaltje over te schrijven. Ik weet vaak niet waarom ik het mooi vind, maar voel het gewoon zo, er valt vaak geen stom woord over te zeggen. Het heeft in mijn ogen dan ook weinig zin om er discussie over te voeren. Mijn gevoel is nu eenmaal zo en zal door de mening van anderen toch niet veranderen. Dus argumenten uitwisselen is in mijn geval zinloos. Al ben ik de enige die iets mooi vind, ik zal er nooit van wakker liggen, dan is het maar zo. Een hele duidelijke lijn is er niet echt te ontdekken in de muziek die ik hoog waardeer. Misschien is het ook daarom dat ik eigenlijk geen mume-maatjes kan aanwijzen wiens smaak ik volg om mooie muziek te leren kennen, er loopt hier niemand rond op wie ik echt af kan gaan.
0
geplaatst: 23 augustus 2007, 14:27 uur
SelmaDuim schreef:
Het feit dat ik weinig post bij albums is dat ik puur op gevoel stem en ik het dus moeilijk vind om daar een verhaaltje over te schrijven. Ik weet vaak niet waarom ik het mooi vind, maar voel het gewoon zo, er valt vaak geen stom woord over te zeggen.
(quote)
Het feit dat ik weinig post bij albums is dat ik puur op gevoel stem en ik het dus moeilijk vind om daar een verhaaltje over te schrijven. Ik weet vaak niet waarom ik het mooi vind, maar voel het gewoon zo, er valt vaak geen stom woord over te zeggen.
Dat heb ik ook, maar ik probeer dan toch (soms) wat onzin neer te kwakken.

0
geplaatst: 28 augustus 2007, 17:25 uur
Heb net een paar pages van de thread gelezen.
Wat me opviel was dat het gesprek veel rustiger en serener verliep. Ik heb een paar posts gezien waarbij er bij "mannelijke"-threads het direct was ontploft
het heeft zijn charmes natuurlijk, maar dit vind ik toch wel een pak aangenamer.
Het verbaast tevens pleziert me ook dat hier eigenlijk zo veel vrouwen zitten. Op een doodgewone dag in mijn MuMe-wereld kom ik toch niet zo veel vrouwen tegen.
En de grote verassing van vandaag:
George Clinton is oek van't Stad! Da's na plezaant. Is iemand van't stad teigekoeme oep't net en dan nog een vraa me goei muzieksmoak!
Wat me opviel was dat het gesprek veel rustiger en serener verliep. Ik heb een paar posts gezien waarbij er bij "mannelijke"-threads het direct was ontploft
het heeft zijn charmes natuurlijk, maar dit vind ik toch wel een pak aangenamer. Het verbaast tevens pleziert me ook dat hier eigenlijk zo veel vrouwen zitten. Op een doodgewone dag in mijn MuMe-wereld kom ik toch niet zo veel vrouwen tegen.
En de grote verassing van vandaag:
George Clinton is oek van't Stad! Da's na plezaant. Is iemand van't stad teigekoeme oep't net en dan nog een vraa me goei muzieksmoak!

0
geplaatst: 29 augustus 2007, 06:19 uur
gemaster schreef:
Mannen zijn creatiever dan vrouwen en hebben ook meer de behoefte dit uit te dragen.
(quote)
Mannen zijn creatiever dan vrouwen en hebben ook meer de behoefte dit uit te dragen.
Kijk...ik kan natuurlijk deze jongeman een behoorlijk verbale pak slaag
geven, maar dat is zonde van mijn tijd en energie.

Waarom verbaast je dat op deze site (zoveel) vrouwen zitten, lennonlover?
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 10:18 uur
Alicia schreef:

Ik denk eerder dat je niet creatief genoeg bent om het tegendeel te bewijzen.
Overigens is mijn stelling helemaal geen diskwalificatie tov vrouwen. Vrouwen hebben nu eenmaal weer andere kwaliteiten(betere communicatie, 2 dingen tegelijk kunnen doen, zorgzamer etc.).
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 10:36 uur
Het verbaast me nu niet dat ze op deze site zitten. het verbaast me gewoon dat ik normaal amper vrouwen op deze site zie zitten en nu er zo'n thread wordt gestart, het mij opvalt dat ze toch goed vertegenwoordigd zijn!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeg ik altijd!
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 10:37 uur
2 dingen tegelijk kunnen doen
Haha dit vind ik zo'n onzin. Ik ken meerdere vrouwen, eigenlijk elke vrouw die ik ken, die het niet kunnen!
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 10:41 uur
het is fysisch mogelijk voor een vrouw om dat te doen. Een man is daar veel minder voor in staat. Wetenschappelijk bewezen! Hersenen spelen daar een rol in en het heeft ook allemaal nog te maken met de rol van man en vrouw in het begin der mensheid en de oertijd enzo. Ik zou het allemaal wel kunnen uitleggen maar dat zou nogal lang zijn. En dan word ik wss als vrouwenhater bestempeld, terwijl ik dat absoluut niet ben.
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 10:55 uur
Precies. Het is bewezen dat de vrouwelijke hersenen beter in staat zijn om 2 dingen tegelijk te doen. Je mag het onzin vinden, maar dan is het ook onzin dat de aarde rond de zon draait 

0
geplaatst: 29 augustus 2007, 11:24 uur
Nog een voorbeeld dat vrouwen 2 dingen tegelijk kunnen doen,en zoniet dan is het alsnog noemenswaardig,
als ik in de supermarkt dus voor de kassameisjes kom doen ze 1)hun werk en 2)aardig,in al die tijd is dat altijd zo geweest op een enkeling na,kwam ik dus net bij de kassa was er voor het eerst in me leven een jongen erachter,nou die smeet zowat me boodschappen(ok das overdreven,maar meer glijden),en 'vraagt' vervolgens op een chagrijnige manier of ik nog zoveel losgeld heb,nog nooit eerder gebeurd,wil niet als mannenhater overkomen maar een hoop zitten heel erg met hun ego,als ze dat nou eens loslieten zou dat een hele hoop ellende besparen op de wereld.
als ik in de supermarkt dus voor de kassameisjes kom doen ze 1)hun werk en 2)aardig,in al die tijd is dat altijd zo geweest op een enkeling na,kwam ik dus net bij de kassa was er voor het eerst in me leven een jongen erachter,nou die smeet zowat me boodschappen(ok das overdreven,maar meer glijden),en 'vraagt' vervolgens op een chagrijnige manier of ik nog zoveel losgeld heb,nog nooit eerder gebeurd,wil niet als mannenhater overkomen maar een hoop zitten heel erg met hun ego,als ze dat nou eens loslieten zou dat een hele hoop ellende besparen op de wereld.
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 11:32 uur
gemaster schreef:
Precies. Het is bewezen dat de vrouwelijke hersenen beter in staat zijn om 2 dingen tegelijk te doen. Je mag het onzin vinden, maar dan is het ook onzin dat de aarde rond de zon draait

Dat zal allemaal best, in de praktijk merk ik er persoonlijk zeer weinig van.
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 12:00 uur
Ze kunnen, en daartoe ben ik in geen 100000 jaar in staat toe, een belangrijke brief typen op de pc en het ondertussen aan de telefoon hebben over "Martine en Frans die een nieuw kinneke hebben en dermee naar den bakker om den hoek gaan en Jacqueline van 't café om den hoek heeft ook al gezee dat het een schoon kinneke is."
Ik vind dat geweldig, en ik zou het dus niet kunnen. Vrouwen kunnen ook een pak beter emoties aflezen op iemands gedrag of emoties. They can read our mind! Waarom? simpelweg omdat de verbinding tussen de vrouwen hun twee hersenhelften veel groter zijn dan die van mannen...
Ik vind dat geweldig, en ik zou het dus niet kunnen. Vrouwen kunnen ook een pak beter emoties aflezen op iemands gedrag of emoties. They can read our mind! Waarom? simpelweg omdat de verbinding tussen de vrouwen hun twee hersenhelften veel groter zijn dan die van mannen...
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 12:02 uur
schizodeclown schreef:
,wil niet als mannenhater overkomen maar een hoop zitten heel erg met hun ego,als ze dat nou eens loslieten zou dat een hele hoop ellende besparen op de wereld.
,wil niet als mannenhater overkomen maar een hoop zitten heel erg met hun ego,als ze dat nou eens loslieten zou dat een hele hoop ellende besparen op de wereld.
agree!
ik vind ook dat stoere en betweterige gedoe van mannen belachelijk is. Die competities onderling... pff ik word daar echt much van. En vrouwen die dat wél stoer vinden, daar moet'k niets van hebben!
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 12:18 uur
Pfff... net alsof dat bij alle vrouwen zo werkt.
Mensen die theorieboekjes als regel interpreteren.
.
.
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 12:33 uur
Kos schreef:
.
.Neeeeee. Elk mens is anders anders natuurlijk.
0
Sheplays
geplaatst: 29 augustus 2007, 12:45 uur
gemaster schreef:
Overigens is mijn stelling helemaal geen diskwalificatie tov vrouwen. Vrouwen hebben nu eenmaal weer andere kwaliteiten(betere communicatie, 2 dingen tegelijk kunnen doen, zorgzamer etc.).
(quote)
Hoe creatief ben jij, gemaster?
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 13:06 uur
Redelijk. Ik ben meer creatief met taal heb redelijk veel fantasie. Toch zou ik mezelf niet omschrijven als een creatief persoon.
0
Sheplays
geplaatst: 29 augustus 2007, 13:17 uur
gemaster schreef:
Redelijk. Ik ben meer creatief met taal heb redelijk veel fantasie. Toch zou ik mezelf niet omschrijven als een creatief persoon.
Dus je eerste stelling:
gemaster schreef:
slaat dan eigenlijk meer op de mannen in je omgeving dan op jezelf?
0
geplaatst: 29 augustus 2007, 14:00 uur
HiLL schreef:
Ja ik merk er ook weinig van, mijn zus zegt zelfs dat ze niet meerdere dingen tegelijk kan. (quote)
Volgens mij kan ik het nog beter.
Simpele combinaties:
- bellen en fietsen en met een bal dribbelen
- allerlei dingen terwijl ik muziek aan het luisteren ben
- bellen en gamen
- en ongetwijfeld nog wel meerdere dingen
* denotes required fields.