MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / nieuw design (januari 2014)

zoeken in:
Ja, hier ook opgelost zo te zien

Ohja dat had ik hier nog niet gemeld, sorry. Is inderdaad gisteren opgelost.

dionj schreef:
Nog één schoonheidsfoutje: Op de correctie-pagina (Corrigeren) van een album staat de 'verzenden'-knop tegen de footer aan en op de grijze lijn geplaatst.

De tekst/sitemap in de footer is nu trouwens mooi uitgelijnd, Super!

Even nog een screenshot ter verduidelijking: http://oi43.tinypic.com/2eewmjp.jpg

zal even kijken, bedankt

Wellicht al door iemand opgemerkt maar je kunt op de homepage nu niet meer zien wie er online zijn?

Joy4ever schreef:
Wellicht al door iemand opgemerkt maar je kunt op de homepage nu niet meer zien wie er online zijn?

Welkom terug Kronos. Je hebt geen nieuwe privéberichten

De volgende 113 gebruikers zijn momenteel aanwezig: 50tracks | Ace | ajhaan | Albert Filth | Andres4 | Arno | ArthurDZ | AstroRocker | Awing | beurter04 | bone machine | Broem | Carnage | Ceasar | chansadres | Chungking | cinefiel | coldwarkids | CorvisChristi | Country Trash | Coys | crosskip | Demon. | Dexter | Dibbel | DirkM | Droombolus | Drs. DAJA | dumb_helicopter | dynamo d | Edgar18 | essence | Fathead | freddze | Gele Stift | Gloeilamp | Goldhand | hein1965 | hiphopmaster | hogweed | Holla | IJsbergsla | J.J. Wever | Jan Wessels | Jazper | Johnny Marrissey | JoostBo | jori stes | Joy4ever | JSPR_G | kaj_666 | Kees50 | keijzm73 | kiriyama | Kronos | lennon | Lexcoaster | Linus Van Pelt | Lonesome Crow | Lying Mouth | Marjet | Mart | Mat_ | Mb. | mol | Mr. Rock | musicborst | musician | Nicolage Rico | niels94 | noorf02 | Norrage | obsessed | Onweerwolf | Orbilin | Paap_Floyd | panjoe | perlon | pietselderie | Poeha | Premonition | remcodulac | RemyBl | Rik Cremers | rolandobabel | romadogixaju | Salvadore | Sater | sendotsklin | Sietse | sinkthepink | Sjim | sjoerd148 | staralfur | Stijn_Slayer | Strangeways | Sunderland | Teunnis | The Blue Boy | The Eraser | Theunis | ThirdEyedCitizen | Timesplitter | titan | Tjoeris | tomtom137 | Trout | tuktak | vigil | Wallie1985 | wendyvortex | wibro en zaaf. Er zijn 115 gasten aanwezig. De nieuwste gebruiker is Lauraaatje1.

Ik zat effe verkeerd te kijken.. Thanks.

Kronos schreef:
De volgende 113 gebruikers zijn momenteel aanwezig: ...
Het is idd niet duidelijk dat 'gebruikers' een link is.

Voorheen kon je in een topic de knop 'Nieuw Bericht' gebruiken. Die is er nu niet meer en was wellicht ook wat dubbelop. Is dat bewust?

Ook kon je na een zoekactie vanuit de zoekresultaten terug naar het originele topic via de link 'Topic'. Dat kan nu ook niet meer, alleen via de 'terug-knop' in de browser. Ook een bewussie?

Sunderland schreef:
(quote)
Het is idd niet duidelijk dat 'gebruikers' een link is.

Zou inderdaad net als de andere links in het vet moeten staan.

Kronos schreef:
(quote)

Zou inderdaad net als de andere links in het vet moeten staan.
goed punt

Sunderland schreef:
Voorheen kon je in een topic de knop 'Nieuw Bericht' gebruiken. Die is er nu niet meer en was wellicht ook wat dubbelop. Is dat bewust?
Inderdaad bewust weggehaald want dubbelop.

Ook kon je na een zoekactie vanuit de zoekresultaten terug naar het originele topic via de link 'Topic'. Dat kan nu ook niet meer, alleen via de 'terug-knop' in de browser. Ook een bewussie?
Je kunt de zoekopdracht weghalen en op enter drukken. Of op de topictitel drukken bovenin

panjoe (moderator)
Toen ik zojuist mijn eigen voorbeeldbericht aanpaste, verscheen de menubalk ineens midden in mijn scherm. Hij schoot gelijk weer terug op zijn plek toen ik naar boven scrollde.

Helder! Dank!

panjoe schreef:
Toen ik zojuist mijn eigen voorbeeldbericht aanpaste, verscheen de menubalk ineens midden in mijn scherm. Hij schoot gelijk weer terug op zijn plek toen ik naar boven scrollde.
Zal ik even naar kijken, gaat bij mij ook niet goed

Manuel schreef:
(...)

Albums toevoegen zit een beetje verstopt, moest even zoeken.

Advertenties direct onder de album hoes vind ik ook net iets te storend. Ik kijk hier naar Marley's Legend en er staat een advertentie onder die elke halve seconde een ander plaatje geeft, wat een beetje afleidt. Aan de andere kant zou fijner zijn, bijv. omdraaien met 'links'.

(...)

Wat betreft het toevoegen van albums: ik dacht dat ik hem had gevonden maar dat bleek toch niet zo te zijn. Ik ben maar even teruggegaan naar het oude design om een album toe te voegen. Waar zit album toevoegen in het nieuwe design?

rechtsboven in het popupje bij je avatar

Wanneer ik bovenin de zoekbalk iets typ en veel resultaten krijg, en naar onder wil scrollen, lukt dat (Hoera!). Echter wanneer ik voorbij het laatste zoekresultaat scroll (wat je automatisch doet) valt mijn gehele zoekopdracht weg! Heel onhandig!

inquestos schreef:
Wanneer ik bovenin de zoekbalk iets typ en veel resultaten krijg, en naar onder wil scrollen, lukt dat (Hoera!). Echter wanneer ik voorbij het laatste zoekresultaat scroll (wat je automatisch doet) valt mijn gehele zoekopdracht weg! Heel onhandig!

Het heet ook niet voor niets "Zoek opdracht"

Mjuman schreef:
Het heet ook niet voor niets "Zoek opdracht"

Maar inquestos heeft wel een punt. Bij de oude lay-out was dat niet zo. Daar scrolde je de pop-up met zoekresultaten gewoon mee naar boven als je onderaan gekomen was. Nu vallen die zoekresultaten plots weg.

een popup met zoekresultaten? begrijp het niet helemaal, sorry

Als je in de zoekbalk bijvoorbeeld 'Rolling Stones' typt (zie screenshot) en je scrolt in de zoekresultaten helemaal naar beneden, dan vallen ze nu weg, terwijl ze vroeger mee naar boven schoven als je voorbij het laatste resultaat scrolde.

screenshot

Onweerwolf

Sietse
Hier twee nieuwe problemen gevonden.

Bij het toevoegen van een album aan "Mijn Albums" valt nu een deel weg
Zie hier: https://imagizer.imageshack.us/v2/757x632q50/838/0g2u.jpg

En waar in eerste instantie de menu balk met zoekvenster tijdens scrollen terug kwam is deze nu voorgoed verdwenen naar het lijkt...

dat eerste, in welke browser is dat?

dat tweede kan ik helaas niet nabootsen, al heb ik daar wel gisteren nog e.e.a. aan veranderd, dus het kan maar zo

Kronos schreef:
Als je in de zoekbalk bijvoorbeeld 'Rolling Stones' typt (zie screenshot) en je scrolt in de zoekresultaten helemaal naar beneden, dan vallen ze nu weg, terwijl ze vroeger mee naar boven schoven als je voorbij het laatste resultaat scrolde.

screenshot

Aha. Ik zal kijken of ik dat kan naspelen

Sietse schreef:
Hier twee nieuwe problemen gevonden.

Bij het toevoegen van een album aan "Mijn Albums" valt nu een deel weg
Zie hier: https://imagizer.imageshack.us/v2/757x632q50/838/0g2u.jpg
.

Ah dat gebeurt alleen bij onze donerende vrienden, dat is natuurlijk al helemaal niet de bedoeling

Sietse
hmm, wacht ff. Misschien moet ik ff iets uitzetten hier en kijken of het er dan anders uit ziet.

EDIT: conflict gevonden: AdBlockPlus rommelt met de pagina.

CHIEP (crew)
Komt bij de tracklistinvoer de Discogs-link terug?

Ooit wel hopelijk. Is al heel lang weg

omdat ik op boekenmeter op nieuw sta en hier nog op oud kan ik de verschillen een beetje beoordelen.
Het nieuwe begint nu te wennen en is best mooi en ook prettiger als in de aanvang.
Bijvoorbeeld een top 10 bladzijde vullend, maar waarom is zichtbaar zijn van de album (boek etc) cover van jouw nummero 1 niet meer in beeld?
Ook mis ik wel het "snel"menu wat in oud aan de linkerzijde op je scherm staat.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.