MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Als ik dit bericht quote en hier kopieer is de verwijzing "Jordy schreef" weg. Foutje?

Quotes van de ene naar de andere meter sites kan inderdaad niet. Dan moet je de tekst gewoon tussen "kale" quote tags zetten.

tangmaster
Ik kan de knop waar door je zelf kan toeveogen niet vinden.

in het nieuwe design, rechtsboven in het popup menu bij je avatar

tangmaster
Heb ik nu dan eindelijk gevonden, alleeen het werkt niet correct bij het handmatig toevoegen van de tracks wil het niet helemaal goed gaan, als je dus de tracks wilt impoteren laat de site ze niet allemaal zien.

Vind de nieuwe stijl prima, ziet er goed uit.
Alleen bij 'updates' vind ik het vrij hinderlijk dat 'laatste bericht' vetgedrukt staat.
Hierdoor mis je een stukje overzicht vind ik aangezien het desbetreffende album en artiest ook al vetgedrukt zijn.

Is dit bewust gedaan?

'Laatste bericht' is een link en alle links staan in het vet.

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
Sinds vandaag verspringen bij mij vrij snel alle berichten op gelezen (albums, forum, pm). (Chrome, up-to-date)

Casartelli schreef:
In het nieuwe design nog steeds actueel helaas. Net weer nadat ik na inloggen op een notificatie geklikt had. De laatste tijd vaker gehad, na cache legen ging het dan weer tijdelijk goed...

Ik heb er nog geen heel helder patroon in, maar op de pm- of notificatieknop klikken lijkt toch wel een risicofactor in deze.

Jordy schreef:
Als alle drukte rond het nieuwe design achter de rug is, zal ik hier weer eens in duiken.

Ik snap dat je nog even druk bent met het nieuwe design. Ik heb echter nog wel iets nieuws (en naar ik vermoed gerelateerds): het lijkt erop dat ik (nog steeds Chrome) ook min of meer op MusicMeter inlog als ik niet naar de website ga, maar alleen Chrome aanzwengel. Mijn laatste bezoek was gistermiddag rond een uur of twaalf, maar de ongelezen berichten beginnen nu bij gisteravond elf uur, toen ik wel even de computer aangehad heb, maar niet op MuMe ben geweest.

Dat is vreemd. Misschien dat dat me nog helpt bij het vinden van het probleem, bedankt

http://www.musicmeter.nl/site/debug

Hier vind je overigens nog wat informatie rond je sessie

Sietse
Hier heb ik het probleem, na een lange tijd niet te hebben gehad, ook weer.
En dit zegt debug

Je vorige bezoek eindigde 13 januari 2014, 14:05 uur

In je huidige bezoek was de laatste keer dat je een pagina binnenhaalde op 13 januari 2014, 14:08 uur

In je huidige bezoek zou alles sinds 13 januari 2014, 14:05 uur als nieuw gemarkeerd moeten zijn

Mijn inloggen is dus ook direct uitloggen (ofzoiets). In ieder geval lijkt het erop dat de site niet echt te lijkt worden afgesloten als je deze verlaat (een cookie probleem dus).

Het is een eigenaardigheid van Chrome. Die houdt zich niet aan afspraken rond sessies (nl. dat ze verlopen als je je browser afsluit). Maar goed daarmee is het nog niet opgelost. Zal er over een tijdje weer in duiken.

Hoe kan ik albums toevoegen via de nieuwe site??

@Joerii
Als je klikt op je avatar rechtsboven in het scherm, staat er in de rechter kolom Album toevoegen.

Ah ja, thanks!

Momenteel staat Bruce Springsteen dubbel op de frontpage. Eén van die twee zou Arcade Fire moeten zijn.

Yup staat op de lijst.

Kan iemand mij vertellen waar ik de zoekfunctie kan vinden in het nieuwe - mooie en heldere - design? Beloning: een donatie

lebowski schreef:
Kan iemand mij vertellen waar ik de zoekfunctie kan vinden in het nieuwe - mooie en heldere - design? Beloning: een donatie

In dat zoekbalkje bovenaan op het vergrootglasje klikken.

Ik bedoel eigenlijk het zoeken naar albums in eigen stemmen, op jaartal et cetera.

Ewel... Als je op dat vergrootglasje klikt kom je op uitgebreid zoeken en onderaan kan je klikken op zoeken in eigen stemmen.

Shit, zit te slapen, verkeerde loepje. Donatie is onderweg. Dank!

Nu er toch grote veranderingen doorgevoerd zijn, vroeg ik mij dit af. Kan de lijst met EP's - de minst belangrijke albums van een artiest m. i. - op een artiestenpagina niet naar onderen verplaatst worden, waardoor de reguliere albums bovenaan komen te staan?
Misschien ben ik niet de eerste die dit opmerkt.

En misschien kunnen we eens nadenken of verzamelalbums überhaupt wel een plek hebben op deze site? Ik vind het maar een beetje onoverzichtelijk aan het worden met al die verzamelalbums.

Ik weet niet of dat berichtje ironisch is, maar ik vind de pagina's over verzamelalbums juist erg belangrijk: als je zelf het kopen van een compilatie overweegt is het altijd handig als andere gebruikers (die vaak goed thuis zijn in het werk van de artiest of band in kwestie) je kunnen voorlichten over al dan niet goede selectie of geluidskwaliteit.

Waar staat het icoontje waar je kunt uitloggen nu, want heb geen idee meer, en om 24 uur per dag ingelogd blijven lijkt me ook niet echt handig.

Ga met je muis naar je avatar op de menubalk. Als het goed is klapt er dan een klein schermpje open met diverse functies, waaronder ook het uitloggen.

Is het mogelijk dat de bewegende smileys terugkomen? Ik vond deze altijd erg leuk en ik kon er mijn gevoel ook beter mee uitdrukken dan met de nieuwe set.

tnf
IllumSphere schreef:
En misschien kunnen we eens nadenken of verzamelalbums überhaupt wel een plek hebben op deze site? Ik vind het maar een beetje onoverzichtelijk aan het worden met al die verzamelalbums.

Idee:

Een optie om verzamelalbums te verbergen in je updates-lijst, zodat mensen die er een hekel aan hebben ze niet meer tegenkomen.

Van de site verwijderen: a.u.b. niet, er zijn mensen (zoals ikzelf) waarbij het overgrote deel van de cd-collectie daaruit bestaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:23 uur

geplaatst: vandaag om 16:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.