De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2015, 12:19 uur
buizen schreef:
Zag het net (21.07uur) in deze pagina Toots Thielemans & Elis Regina - Aquarela Do Brasil (1969)
Een oranje gevarendriehoekje en waarschuwing niet beveiligd.
(quote)
Zag het net (21.07uur) in deze pagina Toots Thielemans & Elis Regina - Aquarela Do Brasil (1969)
Een oranje gevarendriehoekje en waarschuwing niet beveiligd.
Ik krijg in mijn browser (Pale Moon > Firefox variant) een schildje met de melding: Pale Moon heeft onveilige inhoud geblokkeerd.
0
geplaatst: 12 november 2015, 12:50 uur
musicborst schreef:
Het zal wel eerder geopperd zijn... Maar wat ik zou willen is dat ik bij artiesten kan aanvinken dat niet alleen alle maar ook alle VOLGENDE albums kan toevoegen aan mijn update's!
Ik loop soms wat achter bij mijn favoriete bandjes....
Het zal wel eerder geopperd zijn... Maar wat ik zou willen is dat ik bij artiesten kan aanvinken dat niet alleen alle maar ook alle VOLGENDE albums kan toevoegen aan mijn update's!
Ik loop soms wat achter bij mijn favoriete bandjes....
Dit blijft met stip mijn grootste wens (na wereldvrede natuurlijk)!
0
geplaatst: 12 november 2015, 12:58 uur
dat zou inderdaad een leuke toevoeging zijn, staat al op de wensenlijst
0
geplaatst: 13 november 2015, 01:18 uur
School of Seven Bells, staat er twee keer in als artiest, 1x met hoofdletter in "of", en 1x zonder.
0
geplaatst: 20 november 2015, 19:48 uur
Sinds vanmiddag kan ik op m'n telefoon (Samsung Galaxy met Android) MuMe niet meer bereiken. Ik krijg de melding dat er geen veilige verbinding tot stand gebracht kan worden. Moviemeter kan ik wel gewoon bereiken. Meer mensen met een soortgelijk probleem?
0
geplaatst: 20 november 2015, 23:25 uur
Probleem heeft zich na een uur of tien (vanzelf?) opgelost.
0
geplaatst: 21 november 2015, 12:51 uur
GrafGantz schreef:
Sinds vanmiddag kan ik op m'n telefoon (Samsung Galaxy met Android) MuMe niet meer bereiken. Ik krijg de melding dat er geen veilige verbinding tot stand gebracht kan worden. Moviemeter kan ik wel gewoon bereiken. Meer mensen met een soortgelijk probleem?
Heb ik afgelopen week ook een paar x gehad met i-phone.....
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 november 2015, 10:13 uur
Jordy schreef:
Speelt dit probleem (foute/ontbrekende "nieuw bericht" markeringen in Chrome) nog steeds?
Speelt dit probleem (foute/ontbrekende "nieuw bericht" markeringen in Chrome) nog steeds?
Casartelli schreef:
Anderhalf jaar na dato begint dit probleem helaas weer regelmatig op te spelen. Inclusief een laatste inlogtijd op een tijdstip dat Chrome wel opengeweest is, maar ik daarin niet op MuMe gezeten heb.
Anderhalf jaar na dato begint dit probleem helaas weer regelmatig op te spelen. Inclusief een laatste inlogtijd op een tijdstip dat Chrome wel opengeweest is, maar ik daarin niet op MuMe gezeten heb.
Echt vaak is het de laatste maand niet gebeurd, maar net weer wel. Heb tussen laatste login en nu Chrome niet open gehad. Wel had ik een notificatie (daar leek in het verleden ook een verband mee te bestaan). Specifiek: een notificatie dat een albumcorrectie geaccepteerd was.
0
geplaatst: 23 november 2015, 08:44 uur
Er waren helaas technische problemen. De verbinding viel soms weg, ik hoop het snel weer terug te kunnen zetten.
0
geplaatst: 23 november 2015, 22:21 uur
Casartelli schreef:
Had dit zojuist ook weer.(quote)
(quote)
Echt vaak is het de laatste maand niet gebeurd, maar net weer wel. Heb tussen laatste login en nu Chrome niet open gehad. Wel had ik een notificatie (daar leek in het verleden ook een verband mee te bestaan). Specifiek: een notificatie dat een albumcorrectie geaccepteerd was.
0
buizen
geplaatst: 24 november 2015, 20:54 uur
Nou die https:// was meer een tijdelijke gadget geloof ik.
0
geplaatst: 26 november 2015, 18:46 uur
Hoe ik de zoekopdracht (overige gegevens) ook definieer ik krijg continue : meer dan 1000 albums... alleen af en toe komt er een resultaat maar het eerstvolgende dat weer .... meer dan 1000 albums...
Is er een limit aan het aantal zoekopdrachten dat je een in minuut mag doen?
Is er een limit aan het aantal zoekopdrachten dat je een in minuut mag doen?
0
geplaatst: 26 november 2015, 19:25 uur
buizen schreef:
Nou die https:// was meer een tijdelijke gadget geloof ik.
Ja ik baal er van, heeft me tijd en geld gekost, maar de server geeft momenteel problemen als ik de boel op https zet. Hopelijk kan het in de toekomst weer aan.Nou die https:// was meer een tijdelijke gadget geloof ik.
0
buizen
geplaatst: 26 november 2015, 21:11 uur
Jordy schreef:
(quote)
Ja ik baal er van, heeft me tijd en geld gekost, maar de server geeft momenteel problemen als ik de boel op https zet. Hopelijk kan het in de toekomst weer aan. Hopelijk gaat het je lukken. Je steekt er zoveel tijd in en dan is het vervelend als het net niet helemaal draait.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 november 2015, 12:52 uur
Welke moderator kan deze artiest (Balance) ordenen. De hip-hop-artiest (zie gast-optredens) en de rock-artiest moeten van elkaar gescheiden worden.
Balance
Balance
0
geplaatst: 27 november 2015, 15:47 uur
@Ozric Spacefolk: Opgesplitst in Balance en Balance.
Maar nu staat de wikipedia-pagina (verwijzend naar rockband) en vergelijkbare artiesten op last.fm bij de hip-hopper. Ik denk dat enkel Jordy dit kan aanpassen.
Maar nu staat de wikipedia-pagina (verwijzend naar rockband) en vergelijkbare artiesten op last.fm bij de hip-hopper. Ik denk dat enkel Jordy dit kan aanpassen.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 november 2015, 15:50 uur
freddze schreef:
Klassewerk.
Is het nou makkelijker voor crewlid? Want ik kan me herinneren dat het voor mij een hell of a job is, vooral bij zulke grote aantallen.
0
geplaatst: 27 november 2015, 16:02 uur
Ik ben dan ook omgekeerd tewerk gegaan 
De drie albums van de rockband heb ik tijdelijk (II) meegegeven. Vervolgens heb ik op de hoofdpagina (waar nu nog enkel de hiphopper zijn gastbijdragen stonden) een (I) meegegeven. Dan heb ik op de hoofdpagina van de rockband de (II) weer weggehaald. De bandgegevens heb ik wel moeten terugzetten, want die waren verdwenen. Om die reden zal ook de wikipedia link verkeerd zijn, als ik er nu zo over nadenk.
En als ik nog meer nadenk (maar dan begint het al pijn te doen) dan zou ik de rockband misschien beter een (I) geven en de hiphopper zonder romeins cijfer doen. Want er worden blijkbaar wel veel platen toegevoegd waar de hip-hopper Balance te gast is. Het is voor de toevoeger niet meteen te zien dat die hiphopper nu een (I) moet meekrijgen, dus binnen de kortste keren gaan er weer gastbijdrages van de hiphopper op de rockband pagina komen te staan. Damn, wat een uitleg, hé
Ik vermoed ook dat er verschillende hiphoppers zijn die zichzelf Balance noemen, dus ik ben niet helemaal zeker dat al die gastbijdages van Saeed Crumpler zijn. Maar dat is iets waar ik mij nu eens niet mee ga bezig houden hoor.

De drie albums van de rockband heb ik tijdelijk (II) meegegeven. Vervolgens heb ik op de hoofdpagina (waar nu nog enkel de hiphopper zijn gastbijdragen stonden) een (I) meegegeven. Dan heb ik op de hoofdpagina van de rockband de (II) weer weggehaald. De bandgegevens heb ik wel moeten terugzetten, want die waren verdwenen. Om die reden zal ook de wikipedia link verkeerd zijn, als ik er nu zo over nadenk.
En als ik nog meer nadenk (maar dan begint het al pijn te doen) dan zou ik de rockband misschien beter een (I) geven en de hiphopper zonder romeins cijfer doen. Want er worden blijkbaar wel veel platen toegevoegd waar de hip-hopper Balance te gast is. Het is voor de toevoeger niet meteen te zien dat die hiphopper nu een (I) moet meekrijgen, dus binnen de kortste keren gaan er weer gastbijdrages van de hiphopper op de rockband pagina komen te staan. Damn, wat een uitleg, hé

Ik vermoed ook dat er verschillende hiphoppers zijn die zichzelf Balance noemen, dus ik ben niet helemaal zeker dat al die gastbijdages van Saeed Crumpler zijn. Maar dat is iets waar ik mij nu eens niet mee ga bezig houden hoor.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 november 2015, 16:16 uur
Moraal van dit verhaal: een waarschuwing dat er al meerdere artiesten met dezelfde naam (en dus Romeinse cijfers) in omloop zijn bij toevoegingen en correcties zou geen overbodige luxe zijn.
0
geplaatst: 27 november 2015, 16:35 uur
freddze schreef:
dat corrigeert zich zelf binnen een paar weken, als het goed is@Ozric Spacefolk: Opgesplitst in Balance en Balance.
0
geplaatst: 27 november 2015, 16:46 uur
Jordy schreef:
Nee. Welke zoekopdracht doe je?
Nee. Welke zoekopdracht doe je?
albums en EPs in 2015 met gemiddelde score 4* tot 5*, als ik 4,01 invoer dan zijn er net geen 400 maar bij precies 4* dus de melding dat er meer dan 1000 albums zijn. Tussen 4,5 en 4,01 loopt het aantal af van circa 250 naar circa 400 en dan lijkt er een enorme sprong te worden gemaakt. Klopt dat?
0
geplaatst: 27 november 2015, 16:52 uur
Je zei eerde dat hoe je je zoekopdracht ook formuleerde, je nooit resultaten kreeg.
De melding over 1000 albums is niet altijd terecht. Ergens is in ieder geval een grens waarbij de zoekopdracht te zwaar wordt voor de site. Wellicht dat ik dit in de toekomst nog eens ga aanpakken.
De melding over 1000 albums is niet altijd terecht. Ergens is in ieder geval een grens waarbij de zoekopdracht te zwaar wordt voor de site. Wellicht dat ik dit in de toekomst nog eens ga aanpakken.
0
geplaatst: 27 november 2015, 16:56 uur
Jordy schreef:
Je zei eerde dat hoe je je zoekopdracht ook formuleerde, je nooit resultaten kreeg.
Ik had eerder aanpassingen gedaan aan het aantal stemmen en liet het verder op minimaal 4* staan, toen kreeg ik telkens die melding "meer dan 1000 albums' ondanks dat ik het aantal minimum stemmers en maximum stemmers tot rond de 20 terug bracht. Leek me gewoon zo onwaarschijnlijk.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 27 november 2015, 16:56 uur
Casartelli schreef:
Moraal van dit verhaal: een waarschuwing dat er al meerdere artiesten met dezelfde naam (en dus Romeinse cijfers) in omloop zijn bij toevoegingen en correcties zou geen overbodige luxe zijn.
Helemaal mijn idee.
Verder; freddze, je lijkt wel een archivaris... Ik wou dat ik de rechten had, om deze zaken op te pikken. Het is mij soms een doorn in het oog. Maar klasse gedaan!
0
buizen
geplaatst: 28 november 2015, 12:22 uur
Internet lag er hier 2 uur lang uit. Landelijke storing. Xs4all (KPN).
Gebeurt steeds vaker. Telefonie, internetbankieren, digitale TV, internet.
Morgen begint de klimaattop in Parijs. Als het maar geen cyberaanval was.
Gebeurt steeds vaker. Telefonie, internetbankieren, digitale TV, internet.
Morgen begint de klimaattop in Parijs. Als het maar geen cyberaanval was.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 1 december 2015, 16:53 uur
Casartelli schreef:
Mooi voorbeeld hiervan is de groepsnaam Leviathan waarvan er een zak rondlopen. Soms is het ambetant bij het toevoegen dat je bij de groepsnaam niet altijd land van herkomst en/of genre (dat lelijk woord alweer) meekrijgt in het algemeen zoekveld van MuMe. Dan is een foutje met de Romeinse cijfer snel gebeurd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.