De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2016, 20:29 uur
Jordy schreef:
ik denk dat ik het gevonden (en opgelost) heb
ik denk dat ik het gevonden (en opgelost) heb
Ik denk het ook, want mijn test bericht heb ik inmiddels aangepast naar een afrekeningslijst

1
geplaatst: 28 november 2016, 20:31 uur
Ik ben bezig met grote schoonmaak/onderhoud in de code van de sites. Daarbij is er risico dat er dingen kapot gaan die al 10 jaar lang stabiel werken. Gelukkig heb ik heel goede testers tot mijn beschikking om deze problemen op te speuren 

0
geplaatst: 28 november 2016, 20:31 uur
Haha, ik zal het op mijn cv zetten. 
Hier ook gelukt.
Thanks Jordy! 

Hier ook gelukt.
Thanks Jordy! 
1
geplaatst: 28 november 2016, 20:50 uur
Jordy schreef:
Gelukkig heb ik heel goede testers tot mijn beschikking om deze problemen op te speuren
Gelukkig heb ik heel goede testers tot mijn beschikking om deze problemen op te speuren
Al dan niet in zevenvoud...
0
geplaatst: 28 november 2016, 21:24 uur
Deels kapot; in dit topic kan ik wel zoeken op Beach, maar niet op allerlei andere zoekopdrachten, zoals Pickett of Eggplant.
0
geplaatst: 29 november 2016, 00:17 uur
Op de Killing Joke pagina zie ik iets vreemds bij foto wiki > Alexgreenhouse - משתמש בויקיאנגלית
Iets wat hier overigens op deze pagina omgezet wordt in een ander font of taal maar alleen in het voorbeeld venster... nog vreemder!! Hebreeuws?
Iets wat hier overigens op deze pagina omgezet wordt in een ander font of taal maar alleen in het voorbeeld venster... nog vreemder!! Hebreeuws?
0
geplaatst: 29 november 2016, 08:57 uur
Ik wilde hier even naar gaan kijken, maar zie dat de foto inmiddels niet meer beschikbaar is op Wikipedia, en ik 'm niet opnieuw kan plaatsen. De foto is helaas verwijderd.
0
geplaatst: 29 november 2016, 21:05 uur
Viel me net iets vreemds op bij het snelzoeken. Wilde naar de albumpagina van Discipline van King Crimson, en dit was het zoekvenster dat ik te zien kreeg:
http://i.imgur.com/nitPPay.png
Typte slechts de eerste 5 letters van de albumtitel in, maar vreemd genoeg krijg ik het halve oeuvre van de band te zien dat op 1 treffer na (het album waar ik naar zocht) niets te maken heeft met de letters die ik ingevoerd heb. Wat gebeurt er hier precies?
http://i.imgur.com/nitPPay.png
Typte slechts de eerste 5 letters van de albumtitel in, maar vreemd genoeg krijg ik het halve oeuvre van de band te zien dat op 1 treffer na (het album waar ik naar zocht) niets te maken heeft met de letters die ik ingevoerd heb. Wat gebeurt er hier precies?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 november 2016, 21:16 uur
Wellicht goed om daar even bij op te merken dat Discipline wel als alternatieve artiestennaam van King Crimson ingevoerd is.
0
geplaatst: 29 november 2016, 21:23 uur
Ah, dat wist ik niet. Probleem opgelost dus, tenzij die alternatieve naam daar niet hoort.
/edit: in de lange lijst van livealbums kom ik inderdaad 1x die artiestennaam tegen. Weer wat geleerd...
/edit: in de lange lijst van livealbums kom ik inderdaad 1x die artiestennaam tegen. Weer wat geleerd...
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 29 november 2016, 21:25 uur
Die hoort daar om een reden vrij dichtbij huis: in aanloop naar het uitbrengen van het album Discipline heeft de band tijdelijk Discipline ook als bandnaam gehad.
Het lijkt me nog steeds wel een wat vreemd resultaat van de zoekfunctie. Discipline is per slot van rekening niet de artiestennaam op een van de naar boven gehaalde albums.
Het lijkt me nog steeds wel een wat vreemd resultaat van de zoekfunctie. Discipline is per slot van rekening niet de artiestennaam op een van de naar boven gehaalde albums.
0
geplaatst: 29 november 2016, 21:49 uur
Het is in dit geval inderdaad wat ongelukkig, maar als we dat zouden aanpassen (dat je dus albums van een artiest niet vindt, als je er toevallig niet van op de hoogte bent dat het onder een alias is uitgebracht) lijkt me in veel meer gevallen ongewenst.
0
geplaatst: 29 november 2016, 23:06 uur
als ik stem op een album komen de sterretjes niet meer in beeld.
stemmen kan wel, doordat je nog wel de cijfers voorbij ziet komen.
stemmen kan wel, doordat je nog wel de cijfers voorbij ziet komen.
0
geplaatst: 29 november 2016, 23:26 uur
Ah, dat had ik eerder vanavond op MoMe. Dacht dat het alleen een tijdelijk probleem voor mij was.
0
geplaatst: 30 november 2016, 12:21 uur
Net nog even getest.
Doet, zich nog steeds voor. Hang boven grijze of blauwe ster om te stemmen en in de pop-up zijn geen sterren meer waarneembaar. Muis bewegen dan zie je wel de cijfers voorbij komen.
Doet, zich nog steeds voor. Hang boven grijze of blauwe ster om te stemmen en in de pop-up zijn geen sterren meer waarneembaar. Muis bewegen dan zie je wel de cijfers voorbij komen.
0
geplaatst: 30 november 2016, 19:38 uur
Bij sommige albums wordt de tijdsduur niet meer weergegeven. Het lijkt alleen goed te gaan bij albums die bonustracks bevatten. Daar verschijnt de tijdsduur wel.
0
geplaatst: 30 november 2016, 19:43 uur
Ik zal naar die tijdsduur kijken. Gaat dat met die sterren nu nog steeds fout?
Iets anders, ik heb geprobeerd de weergave van leden in een band wat beter proberen te doen. Zie bv. Guns N' Roses
De leden worden getoond, oplopend op basis van de begintijd. Daarnaast zie je een lid maar een keer genoemd, ook als hij meerdere perioden lid was van de band.
Mocht je dat nog ergens fout zien gaan, dan hoor ik het graag
Iets anders, ik heb geprobeerd de weergave van leden in een band wat beter proberen te doen. Zie bv. Guns N' Roses
De leden worden getoond, oplopend op basis van de begintijd. Daarnaast zie je een lid maar een keer genoemd, ook als hij meerdere perioden lid was van de band.
0
geplaatst: 30 november 2016, 19:52 uur
Jordy schreef:
Ik kan geen sterren uitdelen. Er opent zich een blanco vakje waarin ik niets kan aanvinken.
0
geplaatst: 30 november 2016, 20:23 uur
Jordy schreef:
Bij leden die altijd lid zijn geweest staat er " (vanaf ) " achter de naam, is dat de bedoeling ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.