MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
ik denk dat ik het gevonden (en opgelost) heb

Jordy schreef:
ik denk dat ik het gevonden (en opgelost) heb

Ik denk het ook, want mijn test bericht heb ik inmiddels aangepast naar een afrekeningslijst

Ja, dat is beter!
(zal maar niet vragen wat het was)

Ik ben bezig met grote schoonmaak/onderhoud in de code van de sites. Daarbij is er risico dat er dingen kapot gaan die al 10 jaar lang stabiel werken. Gelukkig heb ik heel goede testers tot mijn beschikking om deze problemen op te speuren

Haha, ik zal het op mijn cv zetten.

Hier ook gelukt. Thanks Jordy!

Jordy schreef:
Gelukkig heb ik heel goede testers tot mijn beschikking om deze problemen op te speuren

Al dan niet in zevenvoud...

De zoekfunctie in topics is kapot

Deels kapot; in dit topic kan ik wel zoeken op Beach, maar niet op allerlei andere zoekopdrachten, zoals Pickett of Eggplant.

Op Eggp kan ik wel zoeken.

opgelost volgens mij

Dank je

Op de Killing Joke pagina zie ik iets vreemds bij foto wiki > Alexgreenhouse - משתמש בויקיאנגלית

Iets wat hier overigens op deze pagina omgezet wordt in een ander font of taal maar alleen in het voorbeeld venster... nog vreemder!! Hebreeuws?

Ik wilde hier even naar gaan kijken, maar zie dat de foto inmiddels niet meer beschikbaar is op Wikipedia, en ik 'm niet opnieuw kan plaatsen. De foto is helaas verwijderd.

Geen mobiele versie meer van de site, sinds net.

hij lag er net wel even uit, misschien nog eens inloggen?

opgelost?

Opgelost

Viel me net iets vreemds op bij het snelzoeken. Wilde naar de albumpagina van Discipline van King Crimson, en dit was het zoekvenster dat ik te zien kreeg:

http://i.imgur.com/nitPPay.png

Typte slechts de eerste 5 letters van de albumtitel in, maar vreemd genoeg krijg ik het halve oeuvre van de band te zien dat op 1 treffer na (het album waar ik naar zocht) niets te maken heeft met de letters die ik ingevoerd heb. Wat gebeurt er hier precies?

Casartelli (moderator)
Wellicht goed om daar even bij op te merken dat Discipline wel als alternatieve artiestennaam van King Crimson ingevoerd is.

Ah, dat wist ik niet. Probleem opgelost dus, tenzij die alternatieve naam daar niet hoort.

/edit: in de lange lijst van livealbums kom ik inderdaad 1x die artiestennaam tegen. Weer wat geleerd...

Casartelli (moderator)
Die hoort daar om een reden vrij dichtbij huis: in aanloop naar het uitbrengen van het album Discipline heeft de band tijdelijk Discipline ook als bandnaam gehad.

Het lijkt me nog steeds wel een wat vreemd resultaat van de zoekfunctie. Discipline is per slot van rekening niet de artiestennaam op een van de naar boven gehaalde albums.

Het is in dit geval inderdaad wat ongelukkig, maar als we dat zouden aanpassen (dat je dus albums van een artiest niet vindt, als je er toevallig niet van op de hoogte bent dat het onder een alias is uitgebracht) lijkt me in veel meer gevallen ongewenst.

als ik stem op een album komen de sterretjes niet meer in beeld.

stemmen kan wel, doordat je nog wel de cijfers voorbij ziet komen.

Ah, dat had ik eerder vanavond op MoMe. Dacht dat het alleen een tijdelijk probleem voor mij was.

Net nog even getest.

Doet, zich nog steeds voor. Hang boven grijze of blauwe ster om te stemmen en in de pop-up zijn geen sterren meer waarneembaar. Muis bewegen dan zie je wel de cijfers voorbij komen.

Bij sommige albums wordt de tijdsduur niet meer weergegeven. Het lijkt alleen goed te gaan bij albums die bonustracks bevatten. Daar verschijnt de tijdsduur wel.

Ik zal naar die tijdsduur kijken. Gaat dat met die sterren nu nog steeds fout?

Iets anders, ik heb geprobeerd de weergave van leden in een band wat beter proberen te doen. Zie bv. Guns N' Roses

De leden worden getoond, oplopend op basis van de begintijd. Daarnaast zie je een lid maar een keer genoemd, ook als hij meerdere perioden lid was van de band.

Mocht je dat nog ergens fout zien gaan, dan hoor ik het graag

Goede update! ?

Jordy schreef:

Ik kan geen sterren uitdelen. Er opent zich een blanco vakje waarin ik niets kan aanvinken.

Jordy schreef:

Iets anders, ik heb geprobeerd de weergave van leden in een band wat beter proberen te doen. Zie bv. Guns N' Roses

De leden worden getoond, oplopend op basis van de begintijd. Daarnaast zie je een lid maar een keer genoemd, ook als hij meerdere perioden lid was van de band.

Mocht je dat nog ergens fout zien gaan, dan hoor ik het graag

Bij leden die altijd lid zijn geweest staat er " (vanaf ) " achter de naam, is dat de bedoeling ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:24 uur

geplaatst: vandaag om 21:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.