MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
tnf
Dat er bij https://www.musicmeter.nl/updates maar 1 pagina te zien is, blijft dat zo?

Nog niet zo lang geleden kon je veel verder terug kijken naar albums waar (semi-)recent op gereageerd was, zag je diverse pagina's.

tnf schreef:
Dat er bij https://www.musicmeter.nl/updates maar 1 pagina te zien is, blijft dat zo?

Nog niet zo lang geleden kon je veel verder terug kijken naar albums waar (semi-)recent op gereageerd was, zag je diverse pagina's.
Heb ik sinds gisteren ook last van.

da's een bug inderdaad

CHIEP (crew)
Klopt het dat de video-suggestieknop momenteel geen resultaten meer geeft?

Pop-up schermpje bij albums doet het op het moment niet meer.

...strike that. Nu dus weer wel.

...strike that too. Okay het werkt hier niet https://www.musicmeter.nl/album/updates

Als je naar het stemoverzicht gaat bij een album waarop nog niet is gestemd (tja, vraag me niet waarom ik dat gedaan heb ...) verschijnt de tekst: Er is nog niet gestemd op deze album. Tip om dat te wijzigen in dit album
.

panjoe (moderator)
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Te verwijderen / verwijderde releases (en reactie dat het in het verkeerde topic stond verwijderd)

Dim
Bij Muziek > Toplijsten en favorieten > Top 10 van 2016:

Het linkje "een lijst van jouw stemmen op albums met productiejaar 2016" levert een lege bladzijde op (niet dat ik me nu sufgestemd heb op nieuwe releases afgelopen jaar, maar ze zijn er heus wel) - meer mensen dit probleem?

Dim schreef:

Het linkje "een lijst van jouw stemmen op albums met productiejaar 2016" levert een lege bladzijde op (niet dat ik me nu sufgestemd heb op nieuwe releases afgelopen jaar, maar ze zijn er heus wel) - meer mensen dit probleem?

Linkje werkt voor mij gewoon, zo te zien 250 resultaten per pagina.

Je kan een overzicht ook verkrijgen via "uitgebreid zoeken" in je eigen stemmen

Maartenn (crew)
Ik kan me dit ook van vorig jaar herinneren: bij het invoeren van mijn jaarlijst voor 2016, kan ik ieder willekeurig album selecteren. Het lijkt mij de bedoeling dat hier een filter op zit voor alleen albums uit 2016?

Vind het zelf prima als iemand vindt dat Sgt. Pepper z'n favoriete album van 2016 is, maar inderdaad deden we dit voorgaande jaren op deze site anders. Zal vandaag of morgen even kijken.

Dim schreef:

Wist niet eens dat er een specifieke link voor was, dacht dat iedereen dat gewoon via de eigen profielpagina opzocht: https://www.musicmeter.nl/user/7350/votes/2016

Casartelli (moderator)
Casartelli schreef:
En nu ik toch in de zeur-, pardon, feedback-modus zit: het aan- en uitvinken van favoriete tracks loopt ook nog niet echt jofel. Als je nummer A wilt uitvinken, moet je soms een keer extra klikken (en dan blijkt na opslaan dat je iets anders opgeslagen hebt dan je dacht), soms reageert nummer B op je klik op nummer A, etc.
Bovenstaande interfacebug lijkt nog steeds te bestaan. Ik ervaar het op de pc (in Chrome), maar zeker ook op de smartfoon (in de browser die domweg 'Internet' heet). Had net op de foon met wat vijven en zessen mijn vinkjes veranderd en toen ik het net op de pc nog even controleerde, bleken er domweg weer andere nummers aangevinkt te staan.

Casartelli schreef:
(quote)
Bovenstaande interfacebug lijkt nog steeds te bestaan. Ik ervaar het op de pc (in Chrome), maar zeker ook op de smartfoon (in de browser die domweg 'Internet' heet). Had net op de foon met wat vijven en zessen mijn vinkjes veranderd en toen ik het net op de pc nog even controleerde, bleken er domweg weer andere nummers aangevinkt te staan.

Ik kwam in dit topic om dit probleem publiek te maken maar iemand is me al voor....

E-Clect-Eddy schreef:
Pop-up schermpje bij albums doet het op het moment niet meer.

...strike that. Nu dus weer wel.

...strike that too. Okay het werkt hier niet https://www.musicmeter.nl/album/updates

Werkt hier ook weer... dank dank dank

Ik heb een probleem gevonden en opgelost, dat het "uitvinken" van een sterretje niet goed werd verwerkt. Treed het probleem nu nog steeds op?

Casartelli (moderator)
Jordy schreef:
Ik heb een probleem gevonden en opgelost, dat het "uitvinken" van een sterretje niet goed werd verwerkt. Treed het probleem nu nog steeds op?
Ja, het treedt nog steeds op. De ene keer moet ik twee keer klikken om een nummer van aan naar uit te vinken, een andere keer probeer ik track A uit te klikken en gaat track B uit.

Okee maar dat was toch niet het probleem dat gemeld werd ? Zal daar ook even naar kijken

Jordy schreef:

Even bij een album getest en het lijkt verholpen. In ek geval in de Opera browser op W10, ook na page-refresh en wijzigen of meer dan toegestane vinkjes lijkt alles weer correct te verlopen.

Casartelli (moderator)
Ik zal nu eens even heel precies loggen wat er gebeurt.

R.E.M. - Automatic for the People. Momenteel heb ik sterretjes bij tracks 1, 3 en 10.

Mobiel:
- probeer track 1 uit te vinken. Daar zijn 2 clicks voor nodig ipv 1
- vink nu track 8 aan. Dat lukt in 1 keer

Nu naar de desktop waar een en ander correct gesynchroniseerd is
- probeer nu track 8 weer uit te vinken. Daarbij gaat echter track 3 uit i.p.v. 8
- probeer track 3 weer aan te vinken. Daarbij gaat echter track 8 ten onrechte uit (ten onrechte want ik mag 3 nummers aangevinkt hebben en het zijn er nu (nog steeds) maar 2)
- probeer nu track 8 weer aan te vinken. In 2 clicks lukt dat (en nu blijft track 3 ook aangevinkt)

Dat van die 2 kliks is in ieder geval gevonden en binnenkort opgelost. Naar de rest ga ik ook kijken, bedankt voor de melding

het is me een paar keer overkomen dat als ik een bericht plaats, ik op een dergelijke pagina uitkom.

Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat er in de tussentijd een ander bericht in het topic is geplaatst. In dit betreffende voorbeeld nam ik een quote op in mijn bericht. Wellicht dat daar een oorzaak in zit?!

Ik heb gisteren om 13:39 uur een verzoek ingediend om gegevens te exporteren. Er staat dat ik vannacht een melding had moeten krijgen, wanneer de bestanden klaar staan. Dat is echter niet gebeurd. Moet ik me nu zorgen maken of moet ik gewoon geduld hebben?

Muziek >> Muziekgames >> Alternatieve Top 152 #2 hier gaat het fout bij posten, terwijl in het voorbeeld weergave alles okay lijkt.

Choconas schreef:
Ik heb gisteren om 13:39 uur een verzoek ingediend om gegevens te exporteren. Er staat dat ik vannacht een melding had moeten krijgen, wanneer de bestanden klaar staan. Dat is echter niet gebeurd. Moet ik me nu zorgen maken of moet ik gewoon geduld hebben?
zal even kijken wat daar mis gaat

E-Clect-Eddy schreef:
Muziek >> Muziekgames >> Alternatieve Top 152 #2 hier gaat het fout bij posten, terwijl in het voorbeeld weergave alles okay lijkt.

Ik zal zorgen dat het in het voorbeeld ook niet werkt. Alleen [ embed] tags zouden moeten werken, iframe niet

Jordy schreef:
zal even kijken wat daar mis gaat

Het is weer gelukt nu, dank je wel! =)

Jordy schreef:
(quote)

Ik zal zorgen dat het in het voorbeeld ook niet werkt. Alleen [ embed] tags zouden moeten werken, iframe niet

Da's jammer want de andere link heeft een mooier (gedeeltelijk) overzicht van de nummers in een lijst.

Of is er een andere manier om die link werkend te krijgen op MuMe? Want ik heb van alles uitgeprobeert zonder resultaat.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:22 uur

geplaatst: vandaag om 01:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.