De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Joezer49263
geplaatst: 15 december 2016, 19:14 uur
Deze artiest staat bij 3 van de 5 albums vermeld onder "Tracks op Verzamelalbums" niet op die albums. Hoe kan ik dit corrigeren, of kan alleen iemand van de crew dat doen ?
Het betreft deze 3 :
Terrordrome IX
Goa-Head, Vol 5
Distance To Goa 9
( PS : is dit de juiste plek om dit te melden ? )
aanvulling 19:16 uur : deze fout (?) komt hoogstwaarschijnlijk doordat Simmer als een alternatieve artiestennaam Slide heeft...
Het betreft deze 3 :
Terrordrome IX
Goa-Head, Vol 5
Distance To Goa 9
( PS : is dit de juiste plek om dit te melden ? )
aanvulling 19:16 uur : deze fout (?) komt hoogstwaarschijnlijk doordat Simmer als een alternatieve artiestennaam Slide heeft...
0
geplaatst: 17 december 2016, 08:15 uur
In mijn voornemen om de code van de sites op te schonen / te herschrijven, was de afgelopen tijd het plaatsen van berichten aan de beurt.
Mocht je bij het plaatsen, bewerken of quoten van berichten of priveberichten iets fout zien gaan, dan hoor ik het graag.
Tevens is het "noemen" van gebruikers via @gebruikersnaam nu ook beschikbaar op mobiel en tablets, ook daar ben ik benieuwd naar eventuele bevindingen.
Bedankt alvast.
Mocht je bij het plaatsen, bewerken of quoten van berichten of priveberichten iets fout zien gaan, dan hoor ik het graag.
Tevens is het "noemen" van gebruikers via @gebruikersnaam nu ook beschikbaar op mobiel en tablets, ook daar ben ik benieuwd naar eventuele bevindingen.
Bedankt alvast.
0
geplaatst: 17 december 2016, 08:18 uur
Casartelli schreef:
Ik zal nu eens even heel precies loggen wat er gebeurt.
Ik zal nu eens even heel precies loggen wat er gebeurt.
gaat er nu nog iets fout, bij het aanvinken van favoriete tracks?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 17 december 2016, 10:20 uur
Jordy schreef:
gaat er nu nog iets fout, bij het aanvinken van favoriete tracks?
Ik heb net wat heen en weer geklikt. Zal het de komende tijd nog wat in de gaten houden, maar vooralsnog lijkt het opgelost te zijn gaat er nu nog iets fout, bij het aanvinken van favoriete tracks?

0
geplaatst: 17 december 2016, 11:48 uur
Hier klopt iets niet. Het is te zeggen: het klopt wel, maar de site denkt dat er iets niet klopt. 
https://static.afbeeldinguploaden.nl/1612/203090/JranQhM6.png

https://static.afbeeldinguploaden.nl/1612/203090/JranQhM6.png
3
geplaatst: 17 december 2016, 13:37 uur
0
geplaatst: 17 december 2016, 15:31 uur
Niet de albumpagina opent na opzoeken ... er wordt gelinkt naar het album-update overzicht of de forumindex (verschilt per album).
Op Android mobiel ...
Op Android mobiel ...
0
geplaatst: 17 december 2016, 16:00 uur
Op artiestenpagina's zijn links van bandleden die in verschillende bands spelen of hebben gespeeld verdwenen.
B.v. de (onlangs toegevoegde) band Kronika https://www.musicmeter.nl/artist/373162.
Alle vier de leden zitten in andere bands, maar ze zijn niet meer gelinkt. B.v. Birgir Jónsson zit ook in Dimma , Snæbjörn Ragnarsson zit ook in Skálmöld
Zo te zien gaat het mis als iemand wel in meerdere bands speelt, maar nooit een soloalbum o.i.d. heeft gedaan.
B.v. de (onlangs toegevoegde) band Kronika https://www.musicmeter.nl/artist/373162.
Alle vier de leden zitten in andere bands, maar ze zijn niet meer gelinkt. B.v. Birgir Jónsson zit ook in Dimma , Snæbjörn Ragnarsson zit ook in Skálmöld
Zo te zien gaat het mis als iemand wel in meerdere bands speelt, maar nooit een soloalbum o.i.d. heeft gedaan.
0
geplaatst: 17 december 2016, 16:35 uur
Salvadore schreef:
Niet de albumpagina opent na opzoeken ... er wordt gelinkt naar het album-update overzicht of de forumindex (verschilt per album).
Op Android mobiel ...
Op Android mobiel ...
Ik zal proberen dat na te bootsen, welke browser is dat?
0
geplaatst: 17 december 2016, 16:36 uur
Njal schreef:
Op artiestenpagina's zijn links van bandleden die in verschillende bands spelen of hebben gespeeld verdwenen.
gaat op de lijst!Op artiestenpagina's zijn links van bandleden die in verschillende bands spelen of hebben gespeeld verdwenen.
0
geplaatst: 17 december 2016, 21:03 uur
Zelfde probleem hier met mobiel zoeken als op MoMe. Duidelijk een algemeen Meterprobleem dus 

0
geplaatst: 17 december 2016, 23:13 uur
visuele bug: in het voorbeeld venster is de tekst veel breder dan de regulier breedte van een post.
Waargenomen in dit topic Muziek >> MusicMeter Live! >> Gisteren ... gezien!
Waargenomen in dit topic Muziek >> MusicMeter Live! >> Gisteren ... gezien!
0
geplaatst: 18 december 2016, 00:24 uur
De standaard Android internet browser maar net even op Chrome mobiel geprobeerd ... is hetzelfde probleem.
0
geplaatst: 18 december 2016, 10:57 uur
Jordy schreef:
zijn er nu nog problemen met zoeken op android?
Nee, prima opgelost!zijn er nu nog problemen met zoeken op android?
0
geplaatst: 18 december 2016, 12:56 uur
Die La La Land-advertentie zet de muziek die ik afspeel op m'n telefoon ook op pauze als ik MuMe open.
0
geplaatst: 18 december 2016, 14:00 uur
Bug: bij het importeren via iTunes knop.
tracktitels a la: La bête et la belle monster (feat. Andy Bell, DJ Yiannis) [Radio Edit]
worden verkeerd ingevuld in de mume-velden. met name de [ ] rondom radio edit komen op de verkeerde plek of worden deels in ( ) omgezet. namen van acts krijgen vaak een ] mee. Heb het nu al een paar keer voorbij zien gaan.
tracktitels a la: La bête et la belle monster (feat. Andy Bell, DJ Yiannis) [Radio Edit]
worden verkeerd ingevuld in de mume-velden. met name de [ ] rondom radio edit komen op de verkeerde plek of worden deels in ( ) omgezet. namen van acts krijgen vaak een ] mee. Heb het nu al een paar keer voorbij zien gaan.
0
geplaatst: 18 december 2016, 14:17 uur
Jordy schreef:
Opgelost hier. Wilde (op m'n telefoon) enkel als reactie de opgestoken duim plaatsen, maar als ik het pop-up venster met emoticons open zie ik slechts een deel. Op zich begrijpelijk, is te groot om in z'n geheel op zo'n klein schermpje te tonen, maar navigeren in de pop-up lukt niet meer. Deel van de emoticons zie ik hierdoor ook maar voor de helft. Is dit bij meer mensen een probleem?
0
geplaatst: 18 december 2016, 14:31 uur
GrafGantz schreef:
Is dit bij meer mensen een probleem?
Is dit bij meer mensen een probleem?
Yep, had ik gisteren al, heb toen zelfs een laptop moeten gebruiken om een
te plaatsen.
0
geplaatst: 18 december 2016, 14:33 uur
Rudi S schreef:
te plaatsen.
(quote)
te plaatsen. 
0
geplaatst: 18 december 2016, 14:34 uur
1
geplaatst: 18 december 2016, 14:39 uur
Ik moest helemaal van de bank naar m'n laptop lopen. Vandaar ook dat ik het hier post, deze situatie kan echt niet veel langer duren!
0
geplaatst: 18 december 2016, 14:56 uur
Even iets heel anders. Bij Mouse on Mars staat onderaan de pagina bij Groepen / samenwerkingen een link naar Von Sudenfed. Dit is een lege pagina omdat de echte bandnaam met een umlaut is. Deze is hier te vinden: Von Südenfed.
Pagina zonder umlaut kan verwijderd worden, en via de Mouse on Mars-pagina gaarne linken naar de artiestenpagina met umlaut (en met het album). Bij voorbaat dank
Pagina zonder umlaut kan verwijderd worden, en via de Mouse on Mars-pagina gaarne linken naar de artiestenpagina met umlaut (en met het album). Bij voorbaat dank

0
geplaatst: 18 december 2016, 15:15 uur
Nog een bug van de laatste dagen: [i][ /i] [i][ /i] [i][ /i]
Soms als ik op de knop klik om iets cursief te maken krijg ik de laatste dagen dat de gekozen tekst wordt omringd door die [i][ /i] tekens (maar niet altijd) en er worden dan ook 2 of 3 sets [i][ /i] aan het einde van de zin of paragraaf geplaatst.
Eén muisklik levert dus surplus aan resultaat en niet altijd op de correcte plek. Net alsof ik de muisknop langer ingedrukt hou en wordt opgevat als meerder clicks.
Opera browser op W10.
Update: doet zich ook voor bij andere knoppen merk ik nu. 1 emoji toevoegen resulteert in toevoegen van 3 of 4 stuks, surplus wordt aan eind van de tekst toegevoegd.
Soms als ik op de knop klik om iets cursief te maken krijg ik de laatste dagen dat de gekozen tekst wordt omringd door die [i][ /i] tekens (maar niet altijd) en er worden dan ook 2 of 3 sets [i][ /i] aan het einde van de zin of paragraaf geplaatst.
Eén muisklik levert dus surplus aan resultaat en niet altijd op de correcte plek. Net alsof ik de muisknop langer ingedrukt hou en wordt opgevat als meerder clicks.
Opera browser op W10.
Update: doet zich ook voor bij andere knoppen merk ik nu. 1 emoji toevoegen resulteert in toevoegen van 3 of 4 stuks, surplus wordt aan eind van de tekst toegevoegd.
0
geplaatst: 18 december 2016, 15:28 uur
Het lukt niet meer om de rotatielijst op te slaan na het wijzigen van deze lijst in zowel Firefox als Chrome. Alleen als ik de complete lijst verwijder en opnieuw invul, wordt de rotatielijst opgeslagen. Foutmelding: de lijst kan niet opgeslagen worden, selecteer vijf verschillende albums.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.