MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Alicia schreef:
Het lukt niet meer om de rotatielijst op te slaan na het wijzigen van deze lijst in zowel Firefox als Chrome. Alleen als ik de complete lijst verwijder en opnieuw invul, wordt de rotatielijst opgeslagen. Foutmelding: de lijst kan niet opgeslagen worden, selecteer vijf verschillende albums.

Klopt, is gisterochtend al gemeld hier door JoaMuse

Ik zal later vandaag even naar de genoemde bugs kijken

Dit lukt ook niet met de Top 10 lijst.

werkt het bewerken van een rotatielijst weer?

Ja, hier werkt het weer, dank je wel, Jordy!

Heb geen melding gekregen dat mijn rotatielijst verlopen is, bug?

Bij meningen staat de uitvoerende artiest niet meer vermeld (niet alleen bij mijzelf, maar ook bij andere bezoekers).

E-Clect-Eddy schreef:
Heb geen melding gekregen dat mijn rotatielijst verlopen is, bug?

Yup daar lijkt het op, bedankt voor het melden. Zal zorgen dat de komende dagen de openstaande buglijst wordt weggewerkt

Krijg bij "link invoegen" (van bijv youtube) niet meer de vraag naar de naam van de titel?

Klopt. Dat hoeft normaal ook niet, omdat de site dat voor je opzoekt

Sunderland schreef:
Leuk! Top 10 artiesten!
Nog leuker! Inclusief statistieken bij de artiesten zelf!! Leuke toevoeging!!

Jordy schreef:
Klopt. Dat hoeft normaal ook niet, omdat de site dat voor je opzoekt

Maar die extra vraag was juist buitengewoon handig, er was toch geen enkele aanleiding om hem weg te halen?

Dus https://www.youtube.com/results?search_query=goodbye+yellow+brick+road+elton+john levert niets op, behalve dan de link met veel rare kreten.
Terwijl tot voor kort bij het plaatsen van de link werd gevraagd naar de titel van de song of eventueel de naam van de band.
Dus Goodbye yellow brick road

Volgens mij kreeg je die vraag alleen bij lange urls, die in een ver verleden er voor konden zorgen dat de pagina niet goed werd weergegeven. Ik wist niet dat dit als een gewenste "feature" beschouwd werd.

Ik zal op de lijst zetten om hier eens goed naar te kijken

Tot die tijd kun je zelf handmatig dit formaat gebruiken (zonder de spaties)

[url=https://www.musicmeter.nl ]MusicMeter.nl[/url ] [/quote]

deric raven schreef:
Bij meningen staat de uitvoerende artiest niet meer vermeld (niet alleen bij mijzelf, maar ook bij andere bezoekers).

Ja bedankt, staat genoteerd.

Jordy schreef:
Volgens mij kreeg je die vraag alleen bij lange urls, die in een ver verleden er voor konden zorgen dat de pagina niet goed werd weergegeven. Ik wist niet dat dit als een gewenste "feature" beschouwd werd.
Ik zal op de lijst zetten om hier eens goed naar te kijken
Tot die tijd kun je zelf handmatig dit formaat gebruiken (zonder de spaties)
[url=https://www.musicmeter.nl ]MusicMeter.nl[/url ]

Ja, dank!

Wat ik schreef, heeft zolang ik op musicmeter zit er altijd al opgezeten maar is dus nu opeens weg. Alle topics waar veel nummers met linkjes moeten verwijzen naar bijvoorbeeld youtube, zijn sterk afhankelijk van (het goed werken van) deze functionaliteit.

Het lukt me niet mijn top 10 van 2016 aan te passen. Elke keer bij opslaan springt er weer een oudere lijst in beeld.

vanavond opgelost

musician schreef:
Wat ik schreef, heeft zolang ik op musicmeter zit er altijd al opgezeten maar is dus nu opeens weg. Alle topics waar veel nummers met linkjes moeten verwijzen naar bijvoorbeeld youtube, zijn sterk afhankelijk van (het goed werken van) deze functionaliteit.

Zal ik ook vanavond even herstellen

http://i63.tinypic.com/2ujhw14.jpg

Nog een bug in het voorbeeld venster, sinds vandaag, onzichtbare spaties die alleen in het voorbeeld venter verschijnen en van plek verwisselen als ik een spatie weg haal en opnieuw invoeg

Mogelijk te maken met een emoji die daar niet zichtbaar is?

Denk het inderdaad, heb op de lijst staan om naar de opmaakfouten in het voorbeeld te kijken.

musician schreef:

Heb het hersteld / aangepast, is het zo naar wens?

Even getest!
Is al heel wat beter, we hoeven zelf niets meer in te vullen!
Voor mij persoonlijk is de titel alleen voldoende, dat het van youtube komt hoeft er van mij niet bij te staan.

Voor mij liever (standaard) wel, als staat het je natuurlijk vrij om het weg te halen.

GrafGantz schreef:
Even iets heel anders. Bij Mouse on Mars staat onderaan de pagina bij Groepen / samenwerkingen een link naar Von Sudenfed. Dit is een lege pagina omdat de echte bandnaam met een umlaut is. Deze is hier te vinden: Von Südenfed.

Pagina zonder umlaut kan verwijderd worden, en via de Mouse on Mars-pagina gaarne linken naar de artiestenpagina met umlaut (en met het album). Bij voorbaat dank

Gaat er in een aantal gevallen iets niet goed bij het doorlinken van artiesten op artiestenpagina's die in meerdere bands spelen of moet ik een specifiek voorbeeld noemen waar het sowieso niet goed gaat?

Anyhow, Jack Cooper van Mazes speelt met James Hoare van Veronica Falls in de band Ultimate Painting, maar die pagina's zijn niet aan elkaar gekoppeld.

Yup staat op de lijst

CHIEP (crew)
Het laden van persoonlijke lijsten verloopt op Android behoorlijk stroef (lees: het loopt net niet vast).

Enkele weken geleden al eens getest, maar ik heb er dus nog last van. Anderen ook?

Casartelli (moderator)
Een spookartiest (niet bestaand alias van de bekende band met punt erachter), die opdook dankzij de favoriete artiesten toptienen:

R.E.M

CHIEP (crew)
Die kunnen we dus helaas niet verwijderen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:27 uur

geplaatst: vandaag om 08:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.