menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
avatar van E-Clect-Eddy
Ik wil verzamelalbums zoeken zoals Various - This Is... 1970 op MuMe maar lukt niet / nauwelijks.

Kan alleen een 1986 en 1987 album vinden maar weet niet of de anderen er ook staan.

Suggesties?

avatar van Kronos
Deze verschijnt ook in de zoekresultaten.

This Is... 1990 (2008)

Ik vermoed dat de rest er niet op staat of onder een andere titel.

avatar van heartofsoul
Het handigst is het om te zoeken op een individuele track, lijkt mij. Als ik dan het album niet vind, dan staat het er gewoon niet op.

avatar van E-Clect-Eddy
Kronos schreef:
Deze verschijnt ook in de zoekresultaten.

This Is... 1990 (2008)

Ik vermoed dat de rest er niet op staat of onder een andere titel.

Die kon ik ook niet in de resultaten vinden met "This Is..." (zonder aanhalingstekens)

avatar van Jordy
Een precieze zoekopdracht op de titel moet altijd wel resultaat geven. Zo niet dan heeft de zoekmachine het inderdaad moeilijk, bij zoekopdrachten met korte, veelgebruikte termen.

Het is al veel beter dan vroeger, maar nog niet perfect.

avatar van Manfield
Die hele serie van 'This is...' is uitgebracht op het label EMI in 2008 , volgens Discogs.

Zoekend in de releases van EMI, kom ik enkel de jaren 1986, 1987 en 1990 tegen. Het lijkt me dat de rest gewoon helemaal niet op MuMe staat en zal dus toegevoegd moeten worden.

avatar van E-Clect-Eddy
Ik heb getracht te zoeken op label bij EMI maar alles staat daar door elkaar, niet op alfabetische volgorde.

Ik heb volgens mij al eerder opgemerkt dat zoeken op label op MuMe nog erg lastig is. Verbeterpuntje voor de site?

Dank allemaal voor de hulp

Ik zal de rest van de serie van 40 releases (1960-1999) eerdaags aanvullen ook al is dit de meest interessante serie (slechts EMI/Pharlophone hit-singles). Bovendien staan ook niet alle releases op Spotify, volgens mij maar 60%.

avatar van Bonk
Het is niet het grootste probleem, maar wel wat verwarrend.
Als je op de Informatiepagina van een artiest staat, staat het Mijn Updates balkje standaard uit (dus met een plusje), ook al staat de artiest wel in je updates. Pas als je naar de berichtenpagina gaat, kun je zien dat de artiest 'aangevinkt' staat.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
In het video/audio-scherm staat er dat je video's kan toevoegen van YouTube en Vimeo, maar het systeem aanvaardt enkel YouTube-links (lees: ook al voer je een Vimeo-link in, het systeem maakt er een niet-bestaande YouTube-link).

avatar van thomzi50
Bij Soulja Boy - Big Soulja:

Waarom krijg ik een melding van deze toevoeging?

avatar van Holden
Link naar 'Albums' onder hamburger-menu linkt naar /releases. En geeft 404.
Juiste bestemming is /release

avatar van Jordy
bedankt, zal even naar de genoemde dingen kijken

avatar van Simon Smith
Simon Smith (crew)
Het valt me op dat ik bij sommige artiesten die ik 'volg' op de site nu weer een 'plusje' zie staan i.p.v. een 'vinkje' op de artiestpagina. In eerste instantie dacht ik dat ik de betreffende artiest nog niet had aangevinkt, maar uiteindelijk bleek deze wel in het totaaloverzicht te staan van artiesten die ik volg. Ik gebruik Firefox.

avatar van sheep67
thomzi50 schreef:
Bij Soulja Boy - Big Soulja:
Waarom krijg ik een melding van deze toevoeging?

Ik heb dit album toegevoegd (statistieken) gewoon onder mijn eigen 'naam'.....
Kreeg jij een melding dat deze toevoeging was goedgekeurd?
Vreemd......

avatar van Jordy
Ik denk dat thomzi50 de betreffende artiest aan z'n updates heeft toegevoegd

als je niet wil dat je meldingen krijgt van nieuw toegevoegde albums, kun je dat bij je instellingen uitzetten

avatar van Jordy
Simon Smith schreef:
Het valt me op dat ik bij sommige artiesten die ik 'volg' op de site nu weer een 'plusje' zie staan i.p.v. een 'vinkje' op de artiestpagina. In eerste instantie dacht ik dat ik de betreffende artiest nog niet had aangevinkt, maar uiteindelijk bleek deze wel in het totaaloverzicht te staan van artiesten die ik volg. Ik gebruik Firefox.


Inderdaad weergave foutje, dit is komend weekend opgelost.

avatar van Gretz
De Site >> Algemeen >> De MusicMeter-evaluatie

Mocht mijn bericht wat ik daar geschreven heb beter op zijn plek zijn in dit topic dan mag het hier naartoe verplaatst worden.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
Toevoegen gaat niet meer, opgevraagde pagina is niet beschikbaar

avatar van Supersid
Mijn mening: zelfs al is de ban waarover heel deze hetze gaat "terecht", dan nog vind ik dat satirische reacties hierop aan te moedigen zijn (de KO met het "slotje" erop). Momenteel wordt er naar mijn aanvoelen op een politieke, rigide manier omgegaan met kritiek hierop. Dat vind ik oprecht jammer. Dat was ik niet gewend in deze contreien. Dat maakt deze contreien aantrekkelijk voor mij. Ik onthoud mij verder uit de discussie.

avatar van B.Robertson
Toevoegen gaat hier ook niet meer. Kan nog wel afgekeurde toevoegingen behandelen en correcties indienen.

Joezer49263
Als ik een PM wil versturen, en ik druk eerst op Voorbeeld, blijft het veld leeg. Kan dus niet zien of bijv de smileys goed gaan.

Edit : geldt ook voor dit bericht trouwens. Ook hier een leeg veld bij Voorbeeld.

avatar van E-Clect-Eddy
yep, de bug met een leeg voorbeeld venster is terug.

avatar van B.Robertson
Toevoegen werkt weer.

En om goed 1 uur 's nachts weer niet

avatar van Jordy
Welke pagina probeer je precies te openen?

avatar van Jordy
Zal het probleem met het voorbeeld even oplossen

avatar van B.Robertson
Nog een album toevoegen: De door jou opgevraagd pagina kan helaas niet worden gevonden.

Het gaat wat op en neer, zonet één toegevoegd en nu weer die melding.

Voorbeeld van bericht is weer beschikbaar.

avatar van Jordy
Welke url staat er op dat moment in je adresbalk? Waar druk je precies op die link?

avatar van B.Robertson
https://www.musicmeter.nl/albumadd

Ik druk op albums toevoegen aan de site.

avatar van brajoapau


Die link werkt inderdaad niet, onderstaande zou normaliter wel moeten werken.

https://www.musicmeter.nl/album/add

avatar van Finidi
Browser is Google Chrome. Als ik een zoekopdracht doe met twee woorden in een topic, zonder aanhalingstekens of wat dan ook, werkt de zoekopdracht wel en laat ie bijv zien dat er 4 pagina's aan resultaten zijn. De eerste pagina van de zoekresultaten werkt gewoon, maar als ik dan echter naar de tweede pagina klik, verschijnen de zoekresultaten niet.

Voorbeeldje:
http://puu.sh/uiWpE/23d6a174fe.png

En dan klik ik dus op pagina 2 (of 3/4/5/6/7/8/9):
http://puu.sh/uiWqO/8c7224de6b.png

(Oh en de Mijn Updates button staat niet helemaal lekker zoals je ziet, maar dat maakt natuurlijk niet erg veel uit)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:12 uur

geplaatst: vandaag om 15:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.