MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Volgens mij is die foute toevoegen-link nu goed

Finidi schreef:
Als ik ene zoekopdracht doe met twee woorden in een topic, zonder aanhalingstekens of wat dan ook, werkt de zoekopdracht wel en laat ie bijv zien dat er 4 pagina's aan resultaten zijn. De eerste pagina van de zoekresultaten werkt gewoon, maar als ik dan echter naar de tweede pagina klik, verschijnen de zoekresultaten niet.

Bedankt, ga ik even naar kijken

merkwaardige gedrag voor de Zoekfunctie: voor dit album Trixie Whitley - Sway (2016) Alternatieve titel: Outtakes & Live Tracks

had de woorden 'sway' en 'outtakes' in zoekraam geplakt, wat NUL resultaten opleverde, terwijl ik in de veronderstelling was dat dit minimaal 1 resultaat op zou leveren en alleen NUL indien er NIET ook op alternatieve titel wordt gezocht (of ontbreken alternatieve titel). Zo lijkt er dus NIET op alternatieve titel gezocht te worden maar dat klopt niet blijkt uit onderzoek.

als ik alleen op 'sway' zoek verschijnt wel haar album in het lijstje en OOK als ik alleen op 'outtakes' zoek, maar dus niet met de combinatie van de twee.

beetje vreemd

E-Clect-Eddy schreef:
merkwaardige gedrag voor de Zoekfunctie: voor dit album Trixie Whitley - Sway (2016) Alternatieve titel: Outtakes & Live Tracks

had de woorden 'sway' en 'outtakes' in zoekraam geplakt, wat NUL resultaten opleverde, terwijl ik in de veronderstelling was dat dit minimaal 1 resultaat op zou leveren en alleen NUL indien er NIET ook op alternatieve titel wordt gezocht (of ontbreken alternatieve titel). Zo lijkt er dus NIET op alternatieve titel gezocht te worden maar dat klopt niet blijkt uit onderzoek.

als ik alleen op 'sway' zoek verschijnt wel haar album in het lijstje en OOK als ik alleen op 'outtakes' zoek, maar dus niet met de combinatie van de twee.

beetje vreemd

De zoekopdracht matcht zowel niet op de normale titel, als niet op de alternatieve. Dus vind het ook weer niet zo heel vreemd. Beetje exotisch geval.

Hopelijk zit ik hier goed met mijn opmerking, maar het verplaatsen van de albums, dus het verschuiven in rangorde in de persoonlijke top 10, enzovoort wordt niet opgeslagen. Gaat al een poosje lastig of je moet de hele top 10 weghalen en opnieuw erin zetten. Bij voorbaat dank!

Ah.. ik heb dat ook: het niet vast leggen van een verandering in de rangorde in de rotatielijst.

zojuist getest met Opera op W10.

Ik zal er naar kijken

Kan het zijn dat de zoekfunctie in de topics kapot is? Ik krijg deze melding:

Niet gevonden

De door jou opgevraagd pagina kan helaas niet worden gevonden.

Hier hetzelfde.

zal even kijken

buizen
Toch wel handig die updates. Kreeg berichtje dat er een nieuw album van Tygers Of Pantang uit is.
Anders helemaal gemist.
Goede band.

Als ik in mijn top 10 albums mijn volgorde wil veranderen door het 'slepen' van de nummers, lijkt dit in eerste instantie te lukken. Tot ik op 'opslaan' klik, waarna de albums terug naar de oorspronkelijke volgorde gaan... Nog iemand dit probleem?

corn1holio1 schreef:
Als ik in mijn top 10 albums mijn volgorde wil veranderen door het 'slepen' van de nummers, lijkt dit in eerste instantie te lukken. Tot ik op 'opslaan' klik, waarna de albums terug naar de oorspronkelijke volgorde gaan... Nog iemand dit probleem?

Paar berichten hierboven reeds gemeld.

GrafGantz schreef:
(quote)

Paar berichten hierboven reeds gemeld.

ah idd, had er over gelezen.

corn1holio1 schreef:
Dat slepen werkt bij mij sowieso niet op mn Android-versie. Hoort dat, en wordt dat nog verbeterd?

Nee dat staat niet in de planning, het is een extraatje dat momenteel alleen op desktop werkt. Nou ja, momenteel dus even niet

Het is een slepende kwestie.

Ik draai er mijn hand niet voor om.

ik sleep me er wel doorheen

GrafGantz schreef:
Het is een slepende kwestie.
Topgrappen

De reclame van schlafwelt is een blok dat over de albumafbeelding heenkomt. Niet het juiste formaat dus. Erg irritant en lelijk.

Kijk ik er nu overheen of is het inderdaad niet mogelijk om wijzingen door te geven (albums en artiestenpagina's) op de mobiele site? Kwam een artiest (Juan Gabriel) tegen die vorig jaar overleden is, maar volgens MuMe nog leeft, en wilde dit graag aanpassen. Maar de vraag is hoe dat te doen zonder m'n warme bed te verlaten

(En ja, ik weet dat ik naar de volledige site kan switchen, vraag me gewoon af of de mogelijkheid er wel is op de mobiele site en ik ziende blind ben)

GrafGantz Juan Gabriel wordt door zijn miljoenen Mexicaanse fans in levende herinnering gehouden en daarom is zijn levensstatus nog niet aangepast op MuMe

GrafGantz schreef:
Kijk ik er nu overheen of is het inderdaad niet mogelijk om wijzingen door te geven (albums en artiestenpagina's) op de mobiele site? Kwam een artiest (Juan Gabriel) tegen die vorig jaar overleden is, maar volgens MuMe nog leeft, en wilde dit graag aanpassen. Maar de vraag is hoe dat te doen zonder m'n warme bed te verlaten

(En ja, ik weet dat ik naar de volledige site kan switchen, vraag me gewoon af of de mogelijkheid er wel is op de mobiele site en ik ziende blind ben)

Er is bewust voor gekozen om op de mobiele website een deel van de functionaliteiten aan te bieden om de boel overzichtelijk te houden op een klein scherm.

Oke, geen probleem, ik vroeg het me enkel af. Heb net de betreffende wijziging doorgegeven op de laptop

een paar kleinigheidjes:

1. in de statistieken van het album staat niet meer op welke plek dat album in de rotatielijst staat.
2. als ik naar een profiel van een user ga en zijn toevoegingen bekijk, dan staat de gehele lijst getoond onder de letter A, ipv alleen de letter A. Naar B en weer terug naar A, krijg je wel alleen de A te zien.
3. de schaalverdeling op de x-as van de stemverdeling is grappig. Het impliceert dat delen van stemmers getoond kunnen worden.

bedankt

Ja. wie zijn die halve stemmers toch

reptile71 schreef:
De reclame van schlafwelt is een blok dat over de albumafbeelding heenkomt. Niet het juiste formaat dus. Erg irritant en lelijk.

Bedoel je dit toevallig?
http://i.imgur.com/A0LOYPS.jpg

Ik heb niks tegen de reclames hier, maar dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.

Inderdaad legian, zoiets bedoel ik. Die van Schlafwelt is alleen een vierkant blok dat wordt getoond op een plek waar een brede banner getoond hoort te worden. Reclamerommeltje dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:06 uur

geplaatst: vandaag om 07:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.