De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2017, 22:11 uur
Okee bedankt voor het uitzoeken. Ik ga kijken of ik het kan nabootsen
0
geplaatst: 3 april 2017, 21:38 uur
Casartelli schreef:
Het klinkt wat gekunsteld, maar met name in de rotatielijst doe ik dat eigenlijk wel vaak zo.
Het klinkt wat gekunsteld, maar met name in de rotatielijst doe ik dat eigenlijk wel vaak zo.
Zou je het nog eens willen proberen?
0
geplaatst: 8 april 2017, 00:29 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 april 2017, 23:33 uur
Zijn de "Vergelijkbare artiesten volgens last.fm" nu helemaal verdwenen?
0
geplaatst: 9 april 2017, 10:35 uur
Gerards Dream schreef:
Volgens mij is dit één artiest die thans twee keer op de site staat.
Sanne Hans is de frontvrouw van de band Miss Montreal. Ik zou die twee gescheiden houden. De artiestpagina van Miss Montreal op MuMe is dus niet adequaat, daar zouden de bandleden moeten staan.Volgens mij is dit één artiest die thans twee keer op de site staat.
0
geplaatst: 9 april 2017, 14:11 uur
Ik zag net dat K's Choice er ook 2 keer opstaat:
K's Choice
k's Choice
Bij de 2e variant staat het debuutalbum (eerst uitgebracht als The Choice) en bij de 1e variant staan alle overige albums. Het lijkt mij dat deze allemaal onder 1 artiest moeten vallen.
K's Choice
k's Choice
Bij de 2e variant staat het debuutalbum (eerst uitgebracht als The Choice) en bij de 1e variant staan alle overige albums. Het lijkt mij dat deze allemaal onder 1 artiest moeten vallen.
1
geplaatst: 9 april 2017, 14:33 uur
Poek schreef:
Waarom is er geen voetbaltopic eigenlijk? Een draadje dus alleen voor voetbal, in plaats van dat het in het sporttopic 90% van de tijd over voetbal gaat, wat de lust een beetje ontneemt het daar over andere sporten te praten....
(in theorie zou ik zelf het topic over voetbal kunnen openen, maar ben bang dat een moderator het dan samenvoegt met het sporttopic, of dat het gewoon genegeerd wordt door gebruikers.)
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een antwoord hierop. Op MovieMeter was voorheen om bovenstaande redenen een apart voetbaltopic gemaakt. Dat bleek geen succes en is om veiligheidsredenen ( Waarom is er geen voetbaltopic eigenlijk? Een draadje dus alleen voor voetbal, in plaats van dat het in het sporttopic 90% van de tijd over voetbal gaat, wat de lust een beetje ontneemt het daar over andere sporten te praten....
(in theorie zou ik zelf het topic over voetbal kunnen openen, maar ben bang dat een moderator het dan samenvoegt met het sporttopic, of dat het gewoon genegeerd wordt door gebruikers.)
) gesloten destijds. Waarom het hier op MusicMeter niet zou kunnen, weet ik niet.Ondanks dat ik zelf ook meedoe aan het voetbalgeneuzel is het toch jammer dat een prestatie als van Verstappen ondergesneeuwd raakt in de voorbeschouwingen van de zoveelste voetbalwedstrijd. En zo zijn er nog wel meer niet-voetbalsporten die een plekje verdienen, zoals het momenteel gereden Parijs-Roubaix.
0
geplaatst: 9 april 2017, 15:37 uur
Casartelli schreef:
Zijn de "Vergelijkbare artiesten volgens last.fm" nu helemaal verdwenen?
Niet overal, maar ik zal even uitzoeken waarom dat niet overal meer te zien is.Zijn de "Vergelijkbare artiesten volgens last.fm" nu helemaal verdwenen?
1
geplaatst: 9 april 2017, 16:27 uur
chevy93 schreef:
En zo zijn er nog wel meer niet-voetbalsporten die een plekje verdienen, zoals het momenteel gereden Parijs-Roubaix.
En zo zijn er nog wel meer niet-voetbalsporten die een plekje verdienen, zoals het momenteel gereden Parijs-Roubaix.
Natuurlijk verdient dat een plekje. En dan hier het verdiende plekje.
Er is zelfs een speciaal Verstappen forum. En zo zullen er ook wel voetbalfora zijn.
Ik vind dus dat het sporttopic eigenlijk gewoon weg mag.
1
geplaatst: 9 april 2017, 21:39 uur
Kronos, wat maakt jou het nou uit als een flink aantal users hier, die juist ook op de muziektopics (heel) actief zijn, ook wat lol hebben op het sporttopic? We kennen elkaar vooral via de muziektopics en daar gaat het eens ergens anders over, wat toevallig ook een hobby is van die gasten.
2
geplaatst: 9 april 2017, 22:31 uur
Het mag van mij weg maar het moet niet hoor. En als het wel moest van mij zou het nog niet gebeuren. Maak je dus maar geen zorgen.
0
geplaatst: 9 april 2017, 23:50 uur
Heino schreef:
Ik zag net dat K's Choice er ook 2 keer opstaat:
Je hebt gelijk, is nu aangepast.Ik zag net dat K's Choice er ook 2 keer opstaat:
0
geplaatst: 10 april 2017, 09:22 uur
Uit het voetbal-, eh, 'sportdraadje':
Dat was zo'n beetje mijn punt.
corn1holio1 schreef:
3 postjes over een schitterende Parijs Roubaix en voor de rest weer oeverloos gezeur over wat slechte wedstrijdjes. Nu weet ik weer waarom ik hier niet meer kom.
3 postjes over een schitterende Parijs Roubaix en voor de rest weer oeverloos gezeur over wat slechte wedstrijdjes. Nu weet ik weer waarom ik hier niet meer kom.
Dat was zo'n beetje mijn punt.
0
geplaatst: 10 april 2017, 10:36 uur
Kronos schreef:
Er is zelfs een speciaal Verstappen forum. En zo zullen er ook wel voetbalfora zijn.
(quote)
Ben het hier ergens wel mee eens. Het sporttopic zoals het nu is, vind ik echt niets. Elke echte sport verdwijnt tussen de Feyenoord vs Ajax berichten, en dit al 6 jaar lang. Kunnen we beter of de naam van dat topic veranderen naar het 'iedereen weet het beter als voetbalcoach topic', en een nieuw sporttopic openen, of anders niets meer van sport toelaten.
0
geplaatst: 10 april 2017, 12:57 uur
Dus een vraag aan de admins/crew: als ik een sportdraadje open, veranderen jullie dan wat nu sportdraadje heet in voetbaldraadje? Of vinden jullie het wel best zoals het gaat? Of zijn jullie het eigenlijk wel eens met Kronos en moet het alleen over muziek gaan op Musicmeter?
0
geplaatst: 10 april 2017, 13:17 uur
Van mij moet niks. Ik ben zonet eens even gaan kijken in het sporttopic. Veel geleuter over voetbal inderdaad, maar dat is nu eenmaal de populairste sport in onze contreien. Mijn favoriete sport is de MotoGP en binnen de minuut zag ik daar al een bericht over. Heb ik gewoon op gereageerd.
0
geplaatst: 10 april 2017, 13:36 uur
Toch zou een apart sport- en voetbaltopic beter zijn dan hoe het nu is. Maar het volledig bannen zou ook prima zijn. Ik blijf het heel vreemd vinden dat we wel over voetbal mogen praten maar dat politiek gerelateerde berichten uit den boze zijn.
0
geplaatst: 10 april 2017, 14:59 uur
Kronos schreef:
Alsof jij een argument hebt gegeven.
Dat heb ik gegeven, inderdaad.Alsof jij een argument hebt gegeven.
0
Hendrik68
geplaatst: 10 april 2017, 16:04 uur
Ik zeg altijd, leven en laten leven, maar het niveau van de Feyenoord users begint wel een hoop gegeeuw en gegaap op te wekken ja. Elke wissel of blessure is wereldnieuws. Dat mag wel een onsje minder wat mij betreft.
EDIT: Bert heeft al ingegrepen zie ik en nee het was niet op mijn verzoek.
EDIT: Bert heeft al ingegrepen zie ik en nee het was niet op mijn verzoek.
1
geplaatst: 10 april 2017, 16:06 uur
Het standpunt van de mods: Algemeen Sporttopic #3 - MusicMeter.nl
1
geplaatst: 10 april 2017, 16:09 uur
chevy93 schreef:
Dat heb ik gegeven, inderdaad.
Dat heb ik gegeven, inderdaad.
Waarop ik met een tegenargument reageerde.
1
geplaatst: 10 april 2017, 17:31 uur
Wat een non-argument is, want dan kun je de hele sectie "Algemeen" opheffen. Wat eveneens een prima verdedigbaar standpunt is, maar niet over het al dan niet uitsplitsen van een sporttopic.
Het huidige standpunt is dan ook even bizar als destijds op MovieMeter (hoewel het daar qua bewoordingen ook heftiger werd), maar dit past wel een beetje in de leiders'stijl' op de site. Ik snap sowieso de censuurdrang niet. Waarom zou je überhaupt moeten filteren op topics dat iemand wilt starten? Als ik een topic wil starten over stoeptegelkrijt is daar toch niets op tegen?
Het huidige standpunt is dan ook even bizar als destijds op MovieMeter (hoewel het daar qua bewoordingen ook heftiger werd), maar dit past wel een beetje in de leiders'stijl' op de site. Ik snap sowieso de censuurdrang niet. Waarom zou je überhaupt moeten filteren op topics dat iemand wilt starten? Als ik een topic wil starten over stoeptegelkrijt is daar toch niets op tegen?
0
Misterfool
geplaatst: 10 april 2017, 17:44 uur
Eens met Kronos. Er zijn andere sites voor het bediscussiëren van sport. Uiteraard heb je wat algemene topics nodig op een muzieksite. Een mens wil immers weten met wie hij aan het discussiëren is: dus topics over een baan, opleiding etc. Een sport-topic duidt echter aan de ene kant de user niet en aan de andere kant heeft het niet veel met muziek te maken. Waar je de grens trekt is echter lastiger. Hier en daar een ludiek topic moet kunnen, maar gezien de heftigheid van de discussies over sport, zie ik het topic liever verdwijnen.
0
geplaatst: 10 april 2017, 17:47 uur
chevy93 schreef:
Wat een non-argument is, want dan kun je de hele sectie "Algemeen" opheffen.
Wat een non-argument is, want dan kun je de hele sectie "Algemeen" opheffen.
Onzin. Dat het sporttopic van mij niet hoeft op dit muziekforum is gewoon aanvullend mijn mening. Het biertopic hoeft van mij ook niet. Maar het argument tegen het opsplitsen van het sporttopic is dat er op internet genoeg plekjes zijn om eindeloos te ouwehoeren over een specifieke sport. En dat is ook meteen een goed argument om de veel te ver doorgedreven discussie over voetbal wat in te dijken middels ingrijpen door de moderator.
1
geplaatst: 10 april 2017, 18:06 uur
Kronos schreef:
Onzin. Dat het sporttopic van mij niet hoeft op dit muziekforum is gewoon aanvullend mijn mening. Het biertopic hoeft van mij ook niet. Maar het argument tegen het opsplitsen van het sporttopic is dat er op internet genoeg plekjes zijn om eindeloos te ouwehoeren over een specifieke sport. En dat is ook meteen een goed argument om de veel te ver doorgedreven discussie over voetbal wat in te dijken middels ingrijpen door de moderator.
Maar wat kan jou het schelen als wij over voetbal willen spreken? Het zit weggestopt in een algemeen hoekje op de site. Al willen wij iedere gegeven pass analyseren, wat zou dat boeien? Waarom zou er, als er een sport bovenmatig populair blijkt, ingegrepen moeten worden door een moderator, anders dan door een apart topic te creëren? Je hindert er niemand mee, het kost 0 extra tijd/moeite/geld en een heleboel mensen zouden er bijzonder content mee zijn.(quote)
1
geplaatst: 10 april 2017, 18:28 uur
chevy93 schreef:
Het zit weggestopt in een algemeen hoekje op de site. Al willen wij iedere gegeven pass analyseren, wat zou dat boeien? Waarom zou er, als er een sport bovenmatig populair blijkt, ingegrepen moeten worden door een moderator, anders dan door een apart topic te creëren? Je hindert er niemand mee, het kost 0 extra tijd/moeite/geld en een heleboel mensen zouden er bijzonder content mee zijn.
Het zit weggestopt in een algemeen hoekje op de site. Al willen wij iedere gegeven pass analyseren, wat zou dat boeien? Waarom zou er, als er een sport bovenmatig populair blijkt, ingegrepen moeten worden door een moderator, anders dan door een apart topic te creëren? Je hindert er niemand mee, het kost 0 extra tijd/moeite/geld en een heleboel mensen zouden er bijzonder content mee zijn.
Waarom laat je je met een grote interesse in een bovenmatig populaire sport wegstoppen in een algemeen hoekje op een muzieksite terwijl er speciale voetbalfora zijn? Een heleboel mensen zouden er bijzonder content mee zijn als je daar elke gegeven pass analyseert.
4
geplaatst: 10 april 2017, 18:37 uur
Ik denk dat sommige mume-leden liever met hun mume-vrienden over voetbal praten dan met voetbalforumleden. Zo werkt een internet community: op basis van gedeelde interesses ontstaan vriendschappelijke banden, waardoor je interactie met een community-lid meer waardeert dan met een willekeurige andere internetgebruiker.
Maar ik krijg het idee dat de crew/admins dit verschijnsel (communityvorming) niet zo op prijs stellen. Of heb ik dat verkeerd?
Maar ik krijg het idee dat de crew/admins dit verschijnsel (communityvorming) niet zo op prijs stellen. Of heb ik dat verkeerd?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.