MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Casartelli (moderator)
Weer een illusie armer omtrent de leukheid van mijn berichten.

Sorry Casartelli dat was niet de bedoeling

CHIEP (crew)
Niets wereldschokkend, maar bij dit album is de eerste letter van de eerste bonustrack (track 14) al zichtbaar nog voor je op "toon bonustracks" hebt geklikt.

gaat op de lijst

CHIEP (crew)
Zelf opgelost: Die "S" stond blijkbaar als niet-bonustracktitel ingevuld .

Wel een totaal andere opmerking: zoeken op alternatieve titels lukt niet. Ik herinner mij dat dat in het verleden al eens een probleem is geweest.

haha ik vond het al zo'n rare bug

welk album kun je niet op z'n alternatieve titel vinden?

CHIEP (crew)
Als je zoekt op "bob marley the best of" krijg je een obscure verzamelaar te zien die dat als hoofdtitel heeft en niet "Legend". Ook "the white album" levert geen Beatles op ("beatles the white album" lukt dan weer wel => de "the" moet er wel bij of je krijgt geen resultaat).

Aanvulling: de ene keer wordt The White Album op deze manier wel gevonden, de andere keer dan weer niet ...

Als je btw via uitgebreid zoeken gaat, komt "Legend" op bovenstaande manier ook niet boven water.

Het zoeken is helaas niet altijd perfect. Dat zal het ook niet worden ben ik bang. Maar er lijkt in ieder geval geen structureel probleem waarbij albums niet op hun alternatieve titel gevonden kunnen worden.

Ik heb Mijn Albums herbouwd. Ik hoor graag als er ergens iets mis gaat, of als ik nog iets ben vergeten ?

Jordy schreef:
Ik heb Mijn Albums herbouwd. Ik hoor graag als er ergens iets mis gaat, of als ik nog iets ben vergeten ?
Ziet er goed uit! Bij het selecteren kun je alleen op het kleine vierkantje klikken... Zou je dat kunnen uitbreiden naar de hele balk van dat album? Je zit er namelijk ook gemakkelijk naast, waardoor je je selectie kwijtraakt.

Hallo,
Ik zie geen tabbladen meer op 'mijn albums'. Ik zie de eerste vijftig albums in mijn lijsten, maar ik kan dus niet meer jumpen naar de volgende albums ?

Ja dat is een probleem in/van IE11. Zal ik binnenkort naar kijken. Tot die tijd kun je eventueel een andere browser gebruiken

BeatHoven schreef:
Bij het selecteren kun je alleen op het kleine vierkantje klikken... Zou je dat kunnen uitbreiden naar de hele balk van dat album?

Weet je zeker dat dat al niet kan?

Jordy schreef:
Weet je zeker dat dat al niet kan?
Ter verduidelijking: ik bedoelde dat je wel één titel kunt selecteren door op de grote balk te klikken, maar niet meerdere. Meerdere albums selecteren zou veel sneller gaan mocht je telkens op de balk kunnen klikken.

Aha. Dat kan met shift+click

Jordy schreef:
Werkt! Bedankt voor de tip, Jordy.

Ben ik de enige met volgend probleem?
http://oi67.tinypic.com/2m7ddv5.jpg

Browser is Firefox, maar heb dit ook met Chrome.

En ik wil niet overkomen als iemand die tegen verandering is, maar kan dit niet een beetje overzichtelijker?
http://i66.tinypic.com/znsfoy.png

Het is alsof de webpagina niet volledig geladen is... Kan dit niet een beetje dichter en eventueel terug in 'hokjes'?

IllumSphere schreef:
Ben ik de enige met volgend probleem?

Nee, staat op de lijst met bekende bugs. Ik zal kijken of ik de lijstjes iets compacter kan maken. Het is op zich wel bewust iets groter gemaakt, omdat ik de oude situatie iets te klein / priegelig vondt. Maar het kan wellicht een tikkeltje kleiner

Erg handig dat je nu users direct kunt taggen door @ te typen en vervolgens de username. Gaat sneller dan het invoeren van de html-codes of het gebruik van de tagknop.

Bedankt maar dat is al even hoor

Jordy schreef:

Ik mis nu stemgemiddelden en aantal stemmen in mijn albumlijsten. Zou dit wellicht weer terug kunnen komen?

Ja goed punt, zal zorgen dat dat in de lijstweergave weer terugkomt.

Ziet er mooi uit, die grafische weergave.

Ja, vind ik ook - mooi! ?

Jordy schreef:
Intuïtief is het voor mij logischer met ctrl+click, maar dat werkt nu niet. Als ik het goed heb, kun je nu alleen aaneengesloten albums selecteren, als je begrijpt wat ik bedoel.

Dat probleem is straks opgelost, ctrl+klik werkte inderdaad niet onder Windows.

Een iTunes link toevoegen aan dit album Sparks - Hippopotamus (2017) lukt(e) niet

althans de US link niet
Hippopotamus by Sparks on Apple Music - itunes.apple.com

vreemd genoeg wel de NL link

'Hippopotamus' van Sparks op Apple Music - itunes.apple.com

Er wordt een check gedaan of het album in NL in iTunes / Apple Music beschikbaar is. Het lijken in dit geval 2 verschillende versies, waarvan de eerste blijkbaar niet hier beschikbaar is.

Als ik in m'n eigen stemmen zoek (in dit geval op 2008) kan ik blijkbaar doorgaan naar pagina NAN
Klinkt overigens leuker dan het is, want pagina 2 kan ik met geen mogelijkheid bereiken.

http://i.imgur.com/PDSDTXM.jpg

zal even kijken of ik dat kan nabootsen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:07 uur

geplaatst: vandaag om 03:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.