menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Ik heb niets gedaan: als ik op de album-pagina kijk, staat de link al ingevuld.

avatar van E-Clect-Eddy
CHIEP schreef:
Ik heb niets gedaan: als ik op de album-pagina kijk, staat de link al ingevuld.

Bij mij dus 3x een foutmelding.

avatar van Manuel
Waarom lukt het mij niet om een submap in een submap aan te maken in mijn albums? Ik gebruik Safari.

avatar van E-Clect-Eddy
E-Clect-Eddy schreef:
Het spontaan sorteren van de rotatielijst bij het opslaan komt weer af en toe terug (vandaag).

Vandaag 2x getest en geen probleem ondervonden.

Er is een nieuwe versie van Opera uit met bijgewerkt Chromium - engine.


Te vroeg gejuicht, er zit nog een bug in.

Als ik iets aanpas en dat sleep van plek 4 naar plek 1 dan worden de twee tracks van plek verwisselt ipv dat de tracks 1,2,3 allen 1 plek zakken.

avatar van legian
Hier hetzelfde probleem met de rotatielijst, zowel in Chrome als in Edge.

avatar van Jordy
Ja vervelend, ik kan dat probleem nog steeds niet nabootsen in Chrome.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Deze foto is een kwartslag gedraaid Colter Wall

avatar van E-Clect-Eddy
Ook bij dit album lukt het me niet om een iTunes link toe te voegen.

Sia - Everyday Is Christmas (2017)

Is het nu al bekend waar de bug zit?

en deze

Frigs - Slush (2016)

avatar van E-Clect-Eddy
Jordy schreef:
Ja vervelend, ik kan dat probleem nog steeds niet nabootsen in Chrome.


Net weer getest na updates van Opera browser / Pale Moon browser en updates van W10 en andere Windows OS en de bug is er nog steeds.

avatar van E-Clect-Eddy
E-Clect-Eddy schreef:
Ook bij dit album lukt het me niet om een iTunes link toe te voegen.

Sia - Everyday Is Christmas (2017)

Is het nu al bekend waar de bug zit?

en deze

Frigs - Slush (2016)


Ook deze weer getest na updates van Windows en browsers en ook dit bug is er nog.

avatar van Jordy
E-Clect-Eddy schreef:
(quote)


Net weer getest na updates van Opera browser / Pale Moon browser en updates van W10 en andere Windows OS en de bug is er nog steeds.


Je bedoelingen zijn goed, maar het heeft niet zo veel nut om deze bug te blijven te melden. Ik weet dat het bij sommigen / soms niet werkt. Ik kan het helaas niet reproduceren, misschien speelt het alleen in minder gangbare browsers. Het is niet de meest belangrijke functionaliteit van de site. Ik ben bang dat het blijft zoals het is.

avatar van Jordy
E-Clect-Eddy schreef:
Ook bij dit album lukt het me niet om een iTunes link toe te voegen.


Welke (precieze) url probeer je te plaatsen?

avatar van E-Clect-Eddy
Jordy schreef:
(quote)


Welke (precieze) url probeer je te plaatsen?

de Nederlandse link op iTunes voor het album, zoals ik het ook in het verleden deed.

'Give It To Me - EP' van Miya Folick op Apple Music - itunes.apple.com

avatar van Jordy
Bedankt, ik ga er naar kijken. Er lijkt iets veranderd aan het formaat van die url's

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Klopt: de titel en daaropvolgende / moet uit de url en vervang je door "id":

Zo wordt .

avatar van E-Clect-Eddy
CHIEP schreef:
Klopt: de titel en daaropvolgende / moet uit de url en vervang je door "id":

Zo wordt
(quote)
(quote)
.


Die workaround werkt inderdaad, heb het net uitgeprobeerd, met album van Sia.

avatar van E-Clect-Eddy
Zo te zien ontbreekt bij diverse albums in het NL deel van iTunes het "ID" in het laatste deel van de url, maar niet consequent (dus misschien een bug of een fout bij iTunes). Zoals CHIEP al aangaf.

Bij dit album 'If All I Was Was Black' van Mavis Staples iTunes staat het wel correct: ID1277133591

avatar van Jordy
Als het goed is moet het nu weer goed gaan

avatar van E-Clect-Eddy
Werkt in elk geval voor het eerst album waarbij ik probeer een link toe te voegen.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Deze bug bij het aan- en uitvinken van favoriete tracks doet de laatste tijd weer opgeld.

avatar van E-Clect-Eddy
Casartelli schreef:
Deze bug bij het aan- en uitvinken van favoriete tracks doet de laatste tijd weer opgeld.

Ook ik heb dit onlangs weer opgemerkt.

avatar van dix
dix
Ik stuur wel eens een pm aan mezelf. Lijstjes in voorbereiding, recensies die nog niet af zijn ... Dat soort zaken.

Sinds een week geeft de pm box regelmatig aan dat er 'geen privéberichten van deze user aangetroffen zijn' . Af en toe duiken ze weer op.

Berichten van andere users blijven gewoon beschikbaar. Heeft iemand anders deze ervaring?

avatar van Simon Smith
Simon Smith (crew)
Als een artiest op de site voorkomt in 2 varianten, een fout gespelde en een correcte, dan pas ik de fout gespelde naam aan. Dan blijf ik echter de fout gespelde naam tegenkomen als ik die intyp, al zijn er geen albums meer aan gekoppeld. Is het niet logisch dat de fout gespelde naam verdwijnt zodra die niet meer voorkomt?

avatar van E-Clect-Eddy
Simon Smith schreef:
Als een artiest op de site voorkomt in 2 varianten, een fout gespelde en een correcte, dan pas ik de fout gespelde naam aan. Dan blijf ik echter de fout gespelde naam tegenkomen als ik die intyp, al zijn er geen albums meer aan gekoppeld. Is het niet logisch dat de fout gespelde naam verdwijnt zodra die niet meer voorkomt?

Ik meen dat dit een paar uur duurt... kan ook aan het cache van je browser liggen.

avatar van Simon Smith
Simon Smith (crew)
E-Clect-Eddy schreef:
Ik meen dat dit een paar uur duurt... kan ook aan het cache van je browser liggen.

Die heb ik geleegd. Maar ik zal morgen nog eens kijken.

avatar van Jordy
welke artiest?

avatar van Jordy
Casartelli schreef:
Deze bug bij het aan- en uitvinken van favoriete tracks doet de laatste tijd weer opgeld.

zal er naar kijken!

avatar van Môrthul
Als ik zoek op de artiest Soisong krijg ik in de zoekbalk onder artiesten twee opties om aan te klikken. De eerste resulteert in een lege pagina en de tweede in de goede pagina.

avatar van Jordy
ik zal er even naar kijken, bedankt

avatar van Manuel
Kan natuurlijk zijn dat zo'n artiest nog ergens verkeerd gespeld op een verzamel-album (oude tracks) oid staat (die niet op de artiestpagina worden weergegeven).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:32 uur

geplaatst: vandaag om 13:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.