MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Over tributes:
In het voorbeeld van Rogyros is het zeker terecht dat het album bij Walter Trout staat, omdat Trout de artiest is die alle nummers uitvoert. Hier zou mijn truc niet eens kunnen, omdat het veld Artiest al gevuld is. Mijn geval is anders, omdat elk nummer door een andere artiest wordt uitgevoerd.
Ik vind het jammer dat in de huidige situatie de geïnteresseerden in Luther Allison resp. James Brown misschien niet op de hoogte zijn van de tribute-albums.
Er zijn nu 850 albums met 'tribute' in de titel.

Jordy schreef:
(quote)

staat op de wensenlijst om dit instelbaar te maken

Wensenlijst
Staat er ergens beschreven wat er op de wensenlijst staat en hoe die wordt beheerd?

met de wensenlijst bedoel ik dit topic: De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst en het gelijke topic op MovieMeter dat daar gelinkt wordt

CHIEP (crew)
Er gaat iets mis met de iTunes-knop: hij zegt dat de tracks werden geïmporteerd, maar de velden blijven leeg.

CHIEP schreef:
Er gaat iets mis met de iTunes-knop: hij zegt dat de tracks werden geïmporteerd, maar de velden blijven leeg.

Was mij ook al eens overkomen afgelopen week... gelukkig maar 1x, plus een paar keer het verkeerde album / verkeerde artiest.

Gaat het structureel mis? of werkt het soms niet? Dat laatste is bekend, het is niet perfect.

Voor mij voorlopig incidenteel dat het niet of verkeerd werkt.

Is het nog mogelijk om te zoeken naar berichten op de site? In de zoekbalk bovenin kun je wel naar topictitels zoeken, maar niet naar berichten binnen die topics. Ik vond dat altijd wel handig.

Volgens de MuMeWiki zou het nog steeds moeten kunnen, maar de tekst op deze pagina lijkt me achterhaald.

Elke keer als ik dit topic open dan krijg ik telkens de post van panjoe over een verwijderd bericht nogmaals.

Bij mij gebeurt er precies hetzelfde.

Idem, is al sinds vanmiddag.

/edit: zal er zo eens iets nieuws posten om te zien of dat het probleem oplost.

/edit2: probleem lijkt verholpen nu.

Het gebeurt niet meer bij mij, dus het lost zichzelf op volgens mij

Ja, omdat er iets nieuws gepost is daar.

ElPatron
Weet iemand of er een maximum zit aan het aantal mappen bij openbare lijsten?

Het valt me op dat hier niet alleen videoclips, maar ook 'official audio' op YouTube gelinkt staat. Zie bv. bij Nothing to Find. Is dat de bedoeling?

herman schreef:
Het valt me op dat hier niet alleen videoclips, maar ook 'official audio' op YouTube gelinkt staat. Zie bv. bij Nothing to Find. Is dat de bedoeling?

Dat lijkt me ook niet de bedoeling en heb ze (voorlopig) weggehaald tot er hierover uitsluitsel is of ze al dan niet kunnen toegelaten worden.

Elders op de site schreef Titmeister het volgende:

Titmeister schreef:
Volgens mij gaat er aardig wat mis bij deze artiest. Ten eerste worden albums van de Ierse folkband Mushroom en de Amerikaanse fusionband Mushroom bijeengegooid. Ten tweede staat er bij 'tracks op verzamelalbums' een track op een album van de Nederlandse punkband Mushroom Attack. Ten derde zit volgens deze pagina de Ghanese highlife-artiest Pat Thomas in deze band. Lijkt me allemaal niet te kloppen.

Daar heb je de correctieknop voor.

Kon ik niet vinden

Ik heb het aangepast, klopt het nu?

Het spontaan sorteren van de rotatielijst bij het opslaan komt weer af en toe terug (vandaag).

Als er ééntje is gesleept naar een andere positie dan wordt dit dus niet correct gewaard. Ik kan er geen duidelijk patroon in herkennen, dus kan niet alle stappen beschrijven voor het hercreëren van de situatie.

Opera op W10 (beiden bijgewerkt met de laatste updates)

Casartelli (moderator)
E-Clect-Eddy schreef:
Het spontaan sorteren van de rotatielijst bij het opslaan komt weer af en toe terug (vandaag).
Ik had het zojuist ook. Tweede poging tot creëren en opslaan van de gewenste lijst wel geslaagd; van mijn kant dus ook nog geen patroon.

Casartelli (moderator)
De Romeinse cijfers achter een artiestennaam helpen om verschillende artiesten met dezelfde naam te onderscheiden. Vanavond merkte ik dat het album To the Power of Three van de band 3 ineens ondergebracht was bij de band 3 van o.a. het album Wake Pig. Ik weet vrij zeker dat dat eerder niet zo was. Nu hadden beide een (I). Wellicht is bij eerstgenoemde ook bandinfo verloren gegaan, want het lijkt me vrij aannemelijk dat ooit wel iemand ingevoerd heeft dat het de band van Keith Emerson, Carl Palmer en Robert Berry was. De bandinfo was nu evident van die andere 3.

Ik heb de eerste dus maar in 3 (II) gewijzigd, maar na goedkeuring zag ik dat hij daar ook al iets anders in de weg zat: een alias van Hank Williams. Op hoop van zegen heb ik er nu maar 3 (III) van gemaakt.

Moraal van dit verhaal: wellicht kan er een check ingebouwd worden of een combinatie van artiest en Romeins cijfer al in gebruik is, alvorens de toevoeging van een Romeins cijfer geaccepteerd wordt?

Casartelli schreef:
(quote)
Ik had het zojuist ook. Tweede poging tot creëren en opslaan van de gewenste lijst wel geslaagd; van mijn kant dus ook nog geen patroon.

Vandaag 2x getest en geen probleem ondervonden.

Er is een nieuwe versie van Opera uit met bijgewerkt Chromium - engine.

Toevoegen van iTunes link aan dit album werkt niet Elbow - The Best Of (2017)

CHIEP (crew)
Bij mij wel.

CHIEP schreef:
Bij mij wel.

ergens een storing in het systeem, hier of daar...?

CHIEP (crew)
Geen idee, eerste keer dat ik zo'n link heb toegevoegd.

Ik probeer de video Mammút - Svefnsýkt on Vimeo bij dit album toe te voegen, maar krijg de melding : ongeldige invoer . Ik heb het met verschillende browsers geprobeerd.

CHIEP schreef:
Geen idee, eerste keer dat ik zo'n link heb toegevoegd.

Mexican Institute of Sound - Disco Popular (2017)

'Disco Popular' van Mexican Institute of Sound op Apple Music

probeer deze ook eens, zelfde probleem voor mij op twee verschillende computers / andere versies van Windows en andere Opera browser versies

edit: ook met Pale Moon browser (fork van Firefox) lukt het niet

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:31 uur

geplaatst: vandaag om 07:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.