De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 2 januari 2018, 14:55 uur
Is nog nie gefixt hoor. Zoeken kan wel weer, maar geen artiest als resultaat. Geduld... 
Edit: materiaal van bv Courtney Barnett wordt niet gevonden, alleen via mijn albums...

Edit: materiaal van bv Courtney Barnett wordt niet gevonden, alleen via mijn albums...
0
geplaatst: 2 januari 2018, 16:33 uur
De boel wordt momenteel weer opnieuw aangemaakt, hopelijk zijn alle artiesten in de loop van de avond weer te vinden.
0
geplaatst: 3 januari 2018, 10:49 uur
Hoop echt dat het in orde komt, het zoeken was voorheen zeer goed
0
geplaatst: 4 januari 2018, 18:36 uur
Alleen gebruikers zijn bij mij in de zoekfunctie te vinden....maar die maken geen albums.
0
geplaatst: 4 januari 2018, 18:47 uur
Ja ik ben inderdaad opnieuw het artiestendeel van de zoekindex opnieuw aan het doorberekenen. Ik weet even niet waarom dat telkens kapot gaat, heb even geen tijd om hier goed naar te kijken.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 4 januari 2018, 19:13 uur
fla schreef:
Moet eens zoeken op 'The XX' .... pff
Moet eens zoeken op 'The XX' .... pff
Geen probleem XX (zonder The) invullen en bingo. Ik laat altijd The weg
0
geplaatst: 4 januari 2018, 19:23 uur
bij zoeken moet je vooral eerst beginnen met het meest unieke woord of lettercombinatie van het onderwerp: dan kan je al een goed resultaat hebben met slecht 3 letters... meestal zal je toch iets meer moeten invoeren.
MuMe 'werkt' wel iets anders dan Google of andere zoekmachines maar de logica die je daar gebruikt kan je ook hier gebruiken.
MuMe 'werkt' wel iets anders dan Google of andere zoekmachines maar de logica die je daar gebruikt kan je ook hier gebruiken.
0
geplaatst: 5 januari 2018, 12:42 uur
diende net een correctieverzoek in en kreeg niet de gebruikelijke melding / pop-up dat het ter beoordeling naar een crewlid is gestuurd.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 6 januari 2018, 12:31 uur
Njal schreef:
Twee probleempjes met aliassen:
- ik heb Logi Pedro gedefinieerd als alias van Logi Pedro Stefánsson. De wijziging is goedgekeurd, maar de alias verschijnt niet op de artiestenpagina, en dit album waar Logi Pedro als gastartiest staat, staat er ook niet op.
- ik probeer Alvia te definieren als alias van Alvia Islandia maar de artiest wordt niet gevonden. Vergelijkbaar probleem als wat Svendra had op 6 december.
Het heeft even geduurd, maar: gelukt Twee probleempjes met aliassen:
- ik heb Logi Pedro gedefinieerd als alias van Logi Pedro Stefánsson. De wijziging is goedgekeurd, maar de alias verschijnt niet op de artiestenpagina, en dit album waar Logi Pedro als gastartiest staat, staat er ook niet op.
- ik probeer Alvia te definieren als alias van Alvia Islandia maar de artiest wordt niet gevonden. Vergelijkbaar probleem als wat Svendra had op 6 december.
.
0
geplaatst: 6 januari 2018, 16:44 uur
Ik ben nog steeds aan het uitzoeken waarom het zoeken op artiesten niet meer werkt, kom er helaas nog niet uit.
1
zaaf
geplaatst: 6 januari 2018, 21:52 uur
ik kijk even op pc mobiel doet ie t niet.
edit: pc wel! jaaaa!!
edit: pc wel! jaaaa!!
1
geplaatst: 7 januari 2018, 14:28 uur
Hier valt te lezen:
Via deze pagina blijf je op de hoogte van lopende discussies op de diverse albumpagina's, in de afgelopen 30 dagen.
Momenteel zijn dit de updates van de laatste 300 dagen.
Via deze pagina blijf je op de hoogte van lopende discussies op de diverse albumpagina's, in de afgelopen 30 dagen.
Momenteel zijn dit de updates van de laatste 300 dagen.

0
geplaatst: 8 januari 2018, 16:26 uur
bedankt Jordy,
alles is opgelost. Gelukkig dat er mensen zijn die hier hun vrije tijd willen/kunnen aan opofferen. Chapeau
alles is opgelost. Gelukkig dat er mensen zijn die hier hun vrije tijd willen/kunnen aan opofferen. Chapeau
5
geplaatst: 9 januari 2018, 09:50 uur
topic over wat wijzingen aan het uiterlijk van de sites die ik waarschijnlijk a.s. zondag ga doorvoeren
binnenkort: aanpassingen mobiele site (responsive) - MovieMeter.nl
binnenkort: aanpassingen mobiele site (responsive) - MovieMeter.nl
0
geplaatst: 14 januari 2018, 12:02 uur
Fijn dat ik een melding krijg dat de nieuwe van de 3j's op de site staat...
0
geplaatst: 14 januari 2018, 12:12 uur
vigil schreef:
Je hebt een berichtje bij hun artiestenpagina staan, even updates uitvinken en dan krijg je geen melding meer.
3js
1
geplaatst: 14 januari 2018, 13:40 uur
Het uiterlijk van Boekmeter is er niet beter op geworden. Graag geen veranderen doorvoeren hier op MuMe, het is prima zoals het is.
0
geplaatst: 14 januari 2018, 14:25 uur
Sorry
die kleine veranderingen gaan toch doorgevoerd worden binnen een paar dagen
Mocht je specifieke problemen of suggesties hebben dan zijn ze welkom.
die kleine veranderingen gaan toch doorgevoerd worden binnen een paar dagenMocht je specifieke problemen of suggesties hebben dan zijn ze welkom.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 januari 2018, 20:59 uur
Jordy schreef:
Ik weet dat die bug inderdaad gespeeld heeft, maar ik dacht hem een tijdje geleden opgelost te hebben. Het lukt me nu helaas in ieder geval even niet (meer) om hem na te bootsen.
Ik weet dat die bug inderdaad gespeeld heeft, maar ik dacht hem een tijdje geleden opgelost te hebben. Het lukt me nu helaas in ieder geval even niet (meer) om hem na te bootsen.
Casartelli schreef:
Ok. Ik wissel de nummers 9 en 10 in mijn toptien om. Gaat goed.
Nu probeer ik iets complexers: ik wissel de nummers 9 en 10 in mijn toptien om en vervang de nummer 10 door iets anders (ik wil dus eigenlijk mijn oude nummer 10 op nummer 9 hebben en op nummer 10 wil ik een nieuwe plaat). Als ik opslaan klik, is echter die "iets anders" op 9 terechtgekomen en staat op 10 de plaat die ik zojuist overschreven had.
Het klinkt wat gekunsteld, maar met name in de rotatielijst doe ik dat eigenlijk wel vaak zo.
Deze bug doet inmiddels ook alweer een tijdje opgeld, in elk geval bij de Rotatielijst.Ok. Ik wissel de nummers 9 en 10 in mijn toptien om. Gaat goed.
Nu probeer ik iets complexers: ik wissel de nummers 9 en 10 in mijn toptien om en vervang de nummer 10 door iets anders (ik wil dus eigenlijk mijn oude nummer 10 op nummer 9 hebben en op nummer 10 wil ik een nieuwe plaat). Als ik opslaan klik, is echter die "iets anders" op 9 terechtgekomen en staat op 10 de plaat die ik zojuist overschreven had.
Het klinkt wat gekunsteld, maar met name in de rotatielijst doe ik dat eigenlijk wel vaak zo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.