De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2017, 19:22 uur
Ik was in de veronderstelling dat je kunt zoeken op artiestennaam in combinatie met een primaire titel OF alternatieve titel (maar niet beiden tegelijkertijd)
In dit voorbeeld : The Christmas Album + Chicago = zou een resultaat moeten opleveren.
Ook de combinatie Chicago + Album = zou tenminste 1 resultaat moeten tonen.
In dit voorbeeld : The Christmas Album + Chicago = zou een resultaat moeten opleveren.
Ook de combinatie Chicago + Album = zou tenminste 1 resultaat moeten tonen.
0
geplaatst: 26 december 2017, 19:32 uur
Dat zou inderdaad een verbetering zijn van de zoekfunctionaliteit. Het is allemaal niet perfect.
0
geplaatst: 26 december 2017, 19:35 uur
Jordy schreef:
Dat zou inderdaad een verbetering zijn van de zoekfunctionaliteit. Het is allemaal niet perfect.
Maar is het nu een bug of een corruptie in de database? of iets specifiek gerelateerd aan Chicago: omdat ze vaak alternatieve titels gebruiken in combinatie met Romeinse cijfers
1
geplaatst: 26 december 2017, 20:43 uur
Daar kan ik geen antwoord op geven zonder er eerst een half uur in te duiken. Ik zou willen dat de zoekfunctionaliteit 100% perfect was, wie weet pak ik dat ooit nog eens op, tot die tijd vind ik het acceptabel dat het in 95% van de gevallen goed is.
0
geplaatst: 26 december 2017, 21:06 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Maar is het nu een bug of een corruptie in de database? of iets specifiek gerelateerd aan Chicago: omdat ze vaak alternatieve titels gebruiken in combinatie met Romeinse cijfers
(quote)
Met elke alternatieve titel lukt het niet om te zoeken op Artiest + Alternative Titel. Zie bijvoorbeeld Bob Dylan - Bringing It All Back Home (1965) en Brian Eno - Ambient 1 (1978).
0
geplaatst: 27 december 2017, 22:46 uur
DjFrankie schreef:
Hier dus ook:Mamsell Zazou
Hope
Is dezelfde band met een andere naam , maar krijg dit niet gecorrigeerd zie Mamsell Zazou Discography at Discogs mamsell zazou wordt niet gevonden bij alias
Hier dus ook:Mamsell Zazou
Hope
Is dezelfde band met een andere naam , maar krijg dit niet gecorrigeerd zie Mamsell Zazou Discography at Discogs mamsell zazou wordt niet gevonden bij alias
zou je dit nog eens kunnen proberen?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 28 december 2017, 00:55 uur
0
geplaatst: 28 december 2017, 09:36 uur
Oh ik dacht dat je het andersom wilde koppelen. Moet nu weer goed gaan
0
geplaatst: 28 december 2017, 15:06 uur
Deze artiest
Roy Wood & Wizzard - Main Street (2000)
moet een alias worden van:
Wizzard
Hij is nu gekoppeld aan een verkeerde Wizzard maar het lukt mij niet om dat aan te passen.
Roy Wood & Wizzard - Main Street (2000)
moet een alias worden van:
Wizzard
Hij is nu gekoppeld aan een verkeerde Wizzard maar het lukt mij niet om dat aan te passen.
0
geplaatst: 28 december 2017, 23:22 uur
Zal binnenkort weer een keer kijken naar wat er nou mis gaat met het koppelen van een alias
0
geplaatst: 29 december 2017, 08:49 uur
Niet alle artiesten zijn inderdaad te vinden, ik zal de zoekindex even opnieuw aanmaken.
1
geplaatst: 29 december 2017, 09:30 uur
Help! Paniek! Peeeeeuw!!!
https://i.imgur.com/lo9WYHY.jpg
Geldt niet alleen voor LCD Soundsytem, ik kan helemaal niets meer invullen daar. Hoop dat het snel opgelost wordt anders kan ik geen lijstje indienen dit jaar
https://i.imgur.com/lo9WYHY.jpg
Geldt niet alleen voor LCD Soundsytem, ik kan helemaal niets meer invullen daar. Hoop dat het snel opgelost wordt anders kan ik geen lijstje indienen dit jaar

0
Maartenn (crew)
geplaatst: 29 december 2017, 09:31 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Probleem zit ook in de algemene zoekbalk. Alleen forumtopics en gebruikers zijn te zoeken.
0
geplaatst: 29 december 2017, 09:32 uur
Maartenn schreef:
Probleem zit ook in de algemene zoekbalk. Alleen forumtopics en gebruikers zijn te zoeken.
(quote)
Ah, een groot probleem dus. Dan zal het ook wel snel opgelost zijn

0
geplaatst: 29 december 2017, 09:33 uur
Maartenn schreef:
Zelfde probleem hier. Geen enkel zoekresultaat op albumtitel of artiest. Ook niet via uitgebreid zoeken.
0
geplaatst: 29 december 2017, 09:37 uur
Ik gok dat het hier mee te maken heeft. Even geduld dus, zal zo wel weer gefikst zijn.
Jordy schreef:
ik zal de zoekindex even opnieuw aanmaken.
ik zal de zoekindex even opnieuw aanmaken.
0
geplaatst: 29 december 2017, 09:45 uur
ik dacht al even dat het probleem bij mij was maar blijkbaar zijn hier nog problemen bij de zoekbalk
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 29 december 2017, 10:12 uur
GrafGantz schreef:
Ik gok dat het hier mee te maken heeft. Even geduld dus, zal zo wel weer gefikst zijn.
(quote)
Scherp Graf.
1
geplaatst: 29 december 2017, 10:42 uur
Intussen gebruiken we even omleiding via google om een artiest of album op MusicMeter te vinden.
0
geplaatst: 29 december 2017, 10:53 uur
ah .. ik ook weer helemaal gerustgesteld. Kreeg geen albums op 'Beatles'. Ik navigeer naar de artiesten via mijn albumlijsten. Zet 'm op Jordy 

0
geplaatst: 29 december 2017, 13:10 uur
De zoekbalk doet het (weer), maar de albums uit 2017 laten zich niet meer zien. En dus valt er weining te kiezen voor de album van het jaar verkiezing..... Dit wordt spannend 

0
geplaatst: 29 december 2017, 14:04 uur
Probleem met albums zoeken voor de Top 10 van 2017 werkt (nog) niet. Net geprobeerd
als ik alleen de letter "S" in type dan verschijn wel Status Quo maar verder niets, ook reageert deze op C, L, Q, T, en W en laat maar 3 albums zien, ook nog van Le$ en WNL.
Dus slechts 3 albums waaruit gekozen kan worden....

als ik alleen de letter "S" in type dan verschijn wel Status Quo maar verder niets, ook reageert deze op C, L, Q, T, en W en laat maar 3 albums zien, ook nog van Le$ en WNL.
Dus slechts 3 albums waaruit gekozen kan worden....

0
geplaatst: 29 december 2017, 19:05 uur
In Overig > Algemeen > zoeken op artiest:
Is het niet zo dat als je zoekt op artiest en vervolgens door op deze artiest te klikken bij de pagina komt met hun, zijn of haar lijst met albums verschijnt gerangschikt op release datum. ? Dat lijkt niet meer zo te zijn.
Is het niet zo dat als je zoekt op artiest en vervolgens door op deze artiest te klikken bij de pagina komt met hun, zijn of haar lijst met albums verschijnt gerangschikt op release datum. ? Dat lijkt niet meer zo te zijn.
1
geplaatst: 29 december 2017, 21:32 uur
Ohja daarom deed ik dat soort dingen altij ‘s nachts ? nu weer goed?
0
geplaatst: 1 januari 2018, 21:14 uur
Eén opmerking en één vraag: ik vind de functionaliteit van een notificatie bij een nieuw album van artiesten die je volgt erg fijn. 
Dan de vraag: kan er toegevoegd worden dat je alleen maar een notificatie krijgt bij bepaalde typen albums. Zo vind ik het interessant om op de hoogte te zijn van een nieuw regulier album, maar niet van de zoveelste verzamelaar. Met name van oudere bands die nog steeds actief zijn, krijg ik nogal wat (voor mij) oninteressante uitgaves.

Dan de vraag: kan er toegevoegd worden dat je alleen maar een notificatie krijgt bij bepaalde typen albums. Zo vind ik het interessant om op de hoogte te zijn van een nieuw regulier album, maar niet van de zoveelste verzamelaar. Met name van oudere bands die nog steeds actief zijn, krijg ik nogal wat (voor mij) oninteressante uitgaves.
0
zaaf
geplaatst: 1 januari 2018, 21:52 uur
fla schreef:
In Overig > Algemeen > zoeken op artiest:
Nee bij de zoekfunctie zit de artiestenpagina er niet meer bij, sinds een paar dagen. Dat ervaar ik ook als gemis.In Overig > Algemeen > zoeken op artiest:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 2 januari 2018, 00:05 uur
Ook in 2018 is geduld een mooie deugd, mensen (lees: Jordy is ermee bezig).
0
geplaatst: 2 januari 2018, 12:23 uur
Vanochtend werkte het, maar nu weer niet.... meer geduld nodig?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.