De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2018, 21:26 uur
Arrie schreef:
Er lijkt een bug te zijn in de zoekfunctie op albumpagina's. Als ik daar de discussie doorzoek op een term, en ik vink specifiek 'bericht' aan, krijg ik geen resultaat, terwijl ik wel resultaat krijg als ik 'beide' aanvink en die resultaten vallen toch echt onder de categorie 'bericht'. Hebben meer mensen hier last van?
Er lijkt een bug te zijn in de zoekfunctie op albumpagina's. Als ik daar de discussie doorzoek op een term, en ik vink specifiek 'bericht' aan, krijg ik geen resultaat, terwijl ik wel resultaat krijg als ik 'beide' aanvink en die resultaten vallen toch echt onder de categorie 'bericht'. Hebben meer mensen hier last van?
Jup, wilde dat laatst ook eens posten maar was het alweer vergeten. Bij deze dus =p
0
geplaatst: 29 januari 2018, 09:12 uur
Kondoro0614 schreef:
Bij de stemmen kan ik niet goed zoeken, ik tik bijvoorbeeld een band naam in maar er gebeurt vrijwel niks anders dan dat hij de normale stempagina opnieuw laad en dan heb ik nog geen filtering.
-EDIT-
Na rond gekeken te hebben ben ik er achter gekomen dit wel te kunnen op andere profielen behalve op dat van mijzelf.
Bij de stemmen kan ik niet goed zoeken, ik tik bijvoorbeeld een band naam in maar er gebeurt vrijwel niks anders dan dat hij de normale stempagina opnieuw laad en dan heb ik nog geen filtering.
-EDIT-
Na rond gekeken te hebben ben ik er achter gekomen dit wel te kunnen op andere profielen behalve op dat van mijzelf.
Dit kan ik niet nabootsen, meer mensen bij wie dit fout gaat?
0
geplaatst: 29 januari 2018, 11:25 uur
Op mijn eigen pagina gaat het goed, ik kan zoeken tussen mijn eigen stemmen maar inderdaad als ik dit probeer bij Kondoro0614 dan lukt dat niet. Heb het ook even bij twee andere users geprobeerd en ook daar gaat het goed... vooralsnog gaat het alleen fout bij Kondoro0614
voorbeeld
https://www.musicmeter.nl/user/46123/searchvotes/call > pagina ververst maar laat geen resultaat zien ondanks dat de twee titel in zijn bibliotheek een 'hit' zou moeten opleveren.
0
geplaatst: 29 januari 2018, 21:53 uur
Is het de bedoeling dat de discografie van bands/artiesten niet langer chronologisch getoond worden? 
edit: Nevermind, op de bandpagina's staat alles netjes chronologisch, na zoeken echter niet (bijv https://www.musicmeter.nl/site/search?q=interpol) en daardoor raakte mijn hersenpan verward.

edit: Nevermind, op de bandpagina's staat alles netjes chronologisch, na zoeken echter niet (bijv https://www.musicmeter.nl/site/search?q=interpol) en daardoor raakte mijn hersenpan verward.
0
geplaatst: 31 januari 2018, 10:34 uur
Bij "updates forum" worden de updates van "muziekgames" niet meegenomen.
0
ElPatron
geplaatst: 31 januari 2018, 10:34 uur
Is er een ranglijst die overzichtelijk weergeeft op welke albums het meeste gestemd is?
0
geplaatst: 31 januari 2018, 11:40 uur
Sommige albums op iTunes hebben een ander nummer afhankelijk van taal / land instelling.
voorbeeld:
Shadow Expert - EP by Palm on Apple Music - itunes.apple.com US (1225771791)
'Shadow Expert - EP' van Palm op Apple Music - itunes.apple.com NL (1227727783)
dan werkt dat trucje niet, bij het toevoegen van een link aan een release : foutmelding > album niet gevonden
ik vermoed dat daar weinig aan te doen valt, anders dan zelf het correcte nummer opzoeken
voorbeeld:
Shadow Expert - EP by Palm on Apple Music - itunes.apple.com US (1225771791)
'Shadow Expert - EP' van Palm op Apple Music - itunes.apple.com NL (1227727783)
dan werkt dat trucje niet, bij het toevoegen van een link aan een release : foutmelding > album niet gevonden
ik vermoed dat daar weinig aan te doen valt, anders dan zelf het correcte nummer opzoeken
1
geplaatst: 31 januari 2018, 19:44 uur
Salvadore schreef:
klopt, kun je aanzetten bij je instellingen
0
geplaatst: 31 januari 2018, 19:47 uur
ElPatron schreef:
Is er een ranglijst die overzichtelijk weergeeft op welke albums het meeste gestemd is?
nee die is blijkbaar een keer verloren gegaan helaasIs er een ranglijst die overzichtelijk weergeeft op welke albums het meeste gestemd is?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 3 februari 2018, 02:57 uur
Op de artiestenpagina van een groep ontbreekt momenteel de cursor om de leden van plaats te kunnen veranderen.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 februari 2018, 16:05 uur
Als je op een hoes klikt ter vergroting, verschuift deze niet meer mee / (bij 800x800) wordt niet meer volledig weergegeven.
0
geplaatst: 6 februari 2018, 11:31 uur
Heb het gevoel of het ik veel minder 'blauwe' icoontjes zie, die post markeren die nieuw zijn sinds de laatste inlog (?).
Heb de indruk alsof die alleen de post markeren die in de afgelopen minuten zijn verschenen.
Heb de indruk alsof die alleen de post markeren die in de afgelopen minuten zijn verschenen.
0
geplaatst: 6 februari 2018, 18:48 uur
Sinds vanmorgen mis ik bij Mijn Updates >>> Albums alle door mij aangevinkte titels.
Ook in Mijn Updates >>> Forum mis ik enkele topics. Dit zijn dan wel de albums en topics waar al langere tijd ( 1 maand of zo ? ) geen nieuwe berichten meer verschijnen.
Daarentegen staan bij Mijn Updates >>> Artiesten de aangevinkte namen er nog wel, maar zijn de laatste berichten daar dan wel weer een heel stuk ouder dan 1 maand geleden.
Ook in Mijn Updates >>> Forum mis ik enkele topics. Dit zijn dan wel de albums en topics waar al langere tijd ( 1 maand of zo ? ) geen nieuwe berichten meer verschijnen.
Daarentegen staan bij Mijn Updates >>> Artiesten de aangevinkte namen er nog wel, maar zijn de laatste berichten daar dan wel weer een heel stuk ouder dan 1 maand geleden.
0
geplaatst: 6 februari 2018, 22:26 uur
Ja de updates zijn bedoeld om een overzicht van de activiteit van de laatste 30 dagen te geven. Het was een bug dat op sommige plekken oude berichten ook te raadplegen waren. Het ophalen van overzichten van zulke oude berichten is erg "zwaar" voor de site.
Snap wel de wens om een totaaloverzicht te hebben van bv. alle topics die je in je updates hebt. Daarom staat er op de wensenlijst om een "beheren"-knopje te hebben. Zoals je dat ook de gebruikers- en artiestenupdates hebt staan.
Snap wel de wens om een totaaloverzicht te hebben van bv. alle topics die je in je updates hebt. Daarom staat er op de wensenlijst om een "beheren"-knopje te hebben. Zoals je dat ook de gebruikers- en artiestenupdates hebt staan.
0
zaaf
geplaatst: 6 februari 2018, 22:45 uur
Dat valt te begrijpen, maar ik ervaar het als een gemis de oude topics - ter nalezing - niet meer makkelijk terug te kunnen vinden. Is een workaround denkbaar?
Edit: Hahaha je hebt aangevuld. Dankjewel. Ik hoop dat het er van komt.
Edit: Hahaha je hebt aangevuld. Dankjewel. Ik hoop dat het er van komt.
0
geplaatst: 7 februari 2018, 20:19 uur
CHIEP schreef:
Als je op een hoes klikt ter vergroting, verschuift deze niet meer mee / (bij 800x800) wordt niet meer volledig weergegeven.
Jordy; helaas doet dit euvel zich weer voor; maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je er momenteel even naar het kijken aan bent.

0
geplaatst: 7 februari 2018, 20:39 uur
Ik dacht het net opgelost te hebben. Als ik m’n scherm klein maak en een poster vergroot, kan ik nu wel scrollen naar de rest van de poster. Jij dus niet? 

0
geplaatst: 7 februari 2018, 20:42 uur
Jordy schreef:
Als ik m’n scherm klein maak en een poster vergroot, kan ik nu wel scrollen naar de rest van de poster. Jij dus niet?
Als ik m’n scherm klein maak en een poster vergroot, kan ik nu wel scrollen naar de rest van de poster. Jij dus niet?
Nee, de afbeelding blijft vaststaan helaas.

0
kuifenco
geplaatst: 8 februari 2018, 00:28 uur
appache server at www.musicmeter.nl Port 443 : the requested url/ images/album/48658/ (en nog een paar toegevoegde albums door user Mjuman) was not found at this server.
ofwel de picklik (superlink) bij het topic 'wat draai je nu' werkt niet, althans niet op mijn pc. mijn probleem of een kinkje op de site?
ofwel de picklik (superlink) bij het topic 'wat draai je nu' werkt niet, althans niet op mijn pc. mijn probleem of een kinkje op de site?
0
geplaatst: 8 februari 2018, 11:22 uur
kleine bug bij aanpassen van een bestaande album tracklijst:
extra nummer toegevoegd, pijltje omhoog werkt niet om het nummer naar de correcte positie te verplaatsen.
Wel lukt het om het nummer erboven met pijltje omlaag te verplaatsen, hierna werken de pijltjes omhoog en omlaag wel voor dat laatst toegevoegde nummer.
extra nummer toegevoegd, pijltje omhoog werkt niet om het nummer naar de correcte positie te verplaatsen.
Wel lukt het om het nummer erboven met pijltje omlaag te verplaatsen, hierna werken de pijltjes omhoog en omlaag wel voor dat laatst toegevoegde nummer.
0
geplaatst: 8 februari 2018, 12:23 uur
Lou Reed - Street Hassle (1978)
Bij dit album met 8 nummers kan ik maar 1 favoriet selecteren en niet 2, ondanks dat er staat dat dit zou moeten kunnen. "selecteer 2 favoriete tracks"
Edit: lijkt te zijn opgelost, heb plots 2 favorieten en kan nu ook weer andere selecteren.
Bij dit album met 8 nummers kan ik maar 1 favoriet selecteren en niet 2, ondanks dat er staat dat dit zou moeten kunnen. "selecteer 2 favoriete tracks"
Edit: lijkt te zijn opgelost, heb plots 2 favorieten en kan nu ook weer andere selecteren.

0
geplaatst: 8 februari 2018, 12:35 uur
twee nieuwe bugs: dubbele emoji's
http://i68.tinypic.com/2wm2vl2.jpg
scrolle pijltjes achter emoji
http://i63.tinypic.com/9j3hxs.jpg
http://i68.tinypic.com/2wm2vl2.jpg
scrolle pijltjes achter emoji
http://i63.tinypic.com/9j3hxs.jpg
0
geplaatst: 9 februari 2018, 09:53 uur
Als ik een albumhoes uitvergroot krijg ik hem daarna niet weer weg. Dan moet ik dus de pagina verversen om verder te kunnen. Heb dit zowel in Chrome als in Edge.
0
geplaatst: 9 februari 2018, 10:57 uur
Ook niet als je op de afbeelding klikt? Zal zorgen dat het ook weer werk als je op de grijze overlay klikt. Andere genoemde punten gaan ook op de lijst
0
geplaatst: 9 februari 2018, 11:58 uur
Oh, dan wel inderdaad. Ben gewend om er altijd naast te klikken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.